Omdat?quote:
Danny Blind is een van de beste analitici op de Nederlandse TV. En Ibrahimovic een van de beste voetballers van dit moment.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:42 schreef Zorro het volgende:![]()
Danny Blind in de studio, reportage over Ibra.. vooraf en Evert ten Napel als commentator, en dan nog zeggen dat ik Ajax erbij haal
En ik tegenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat?
Ik heb geen ene fuck met Pool. Het enige waar ik nog iets mee heb zijn de ex-Ajacieden bij Inter.
Schakel maar door. Saaie wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:53 schreef Dos37 het volgende:
is het wat of kan ik direct naar Roma - Madrd?
Matigjes?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond De Bleeckere altijd wel sterk, maar deze wedstrijd is het maar matigjes
Ja, matigjes.quote:
Inderdaad.. Maarja ze willen natuurlijk ook koste wat kost de 0 houden thuis. Maarja, met een 0-0 ga je het niet redden hoor, uit bij Internazionale..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:54 schreef VoreG het volgende:
Onbegrijpelijk dat Benitez niet wisselt.
Één verdediger eruit voor een middenvelder (misschien een verdedigende middenvelder, waardoor je nog de controle houdt) en je kan zoveel meer druk zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |