ondertussen ga je ze wel stiekem meenemen hequote:Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Ze mogen ze van mij in hun smurf smurfen
Heeja kan ik mijn vissenkom doenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik neem ze wel als ik ze krijg. Leuk voor m'n kat om mee te spelen
Doe eens normaal dit is GCquote:Op maandag 18 februari 2008 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi maisnon
Vanaf morgenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
wanneer krijg je een smurf ?
Bij vijftien euro.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
wanneer krijg je een smurf ?
Maar je moeder toch wel?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
15 eurovoor zoveel geld doe ik geen boodschappen
Goffedomme, ik heb zaterdag voor 60 euro geshopt bij de AH, ben ik mooi vier smurfen misgelopenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij vijftien euro.
Ik bespeur toch een zekere hebberigheid in dit topic
Pauperrrrrrrrquote:Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
15 eurovoor zoveel geld doe ik geen boodschappen
Dan haal jij ze daar op en doet ze in je gitaarkofferquote:Op maandag 18 februari 2008 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, en dan staan die smurfen bij m'n ouders... en dan
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:19 schreef remlof het volgende:
Goffedomme, ik heb zaterdag voor 60 euro geshopt bij de AH, ben ik mooi vier smurfen misgelopen
Inpikken en wegwezen!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja, en dan staan die smurfen bij m'n ouders... en dan
Stond pas bijna op het punt het kassameisje met de enorme hazetanden te vragen of ze nou speciaal ingehuurd was voor de hamsterwekenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:22 schreef Tism het volgende:
Moeten al die AH medewerkers nu ook een smurfen pakkie aan?..
De AH is best grappig maar het schijnt duurder te zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 00:22 schreef Tism het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stond pas bijna op het punt het kassameisje met de enorme hazetanden te vragen of ze nou speciaal ingehuurd was voor de hamsterweken
maar zo stoer ben ik niet
Uiteraard.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:22 schreef Tism het volgende:
Zo'n grote? Wat moet je er voor doen??quote:
Krijg je geen leuk mutsje op, ofzo!?..quote:Op maandag 18 februari 2008 01:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dat blauw in onze werkkleding hadden ze alvast voor deze actie bedacht.
Iedere ochtend om 7.50 op SBS6. Tijd dat ze het op dvd smurfen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:47 schreef -sobriquet het volgende:
Ik zag het vandaag staan ja in de AH, heb er trouwens helemaal geen gehad!
maar het eerste wat ik dacht was... is dat nog op tv dan?
ja dan slaap ik nog hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 21:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Iedere ochtend om 7.50 op SBS6. Tijd dat ze het op dvd smurfen.
Och. Ik heb er zelf niks voor hoeven te doen he. Het lot was me slechts gunstig gezind.quote:
Wij hebben allemaal buttonsquote:Op maandag 18 februari 2008 21:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Krijg je geen leuk mutsje op, ofzo!?..Dat blauw is me wel bekend, ja!..
omgquote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal buttons. 4 verschillende:
Goeiesmurf
Ik smurf alles vers
Tot smurfs
Hier wordt hard gesmurft!
Ik heb de 1e en de laatste. Die dingen gaan allemaal veels te hard, binnen 4 uur al ruim 1 doos weg (=750 stuks).
hoe kun je bij AH nou onder de 15 euro blijven?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:30 schreef Thorical het volgende:
Nee omdat ik geen kinderen meer heb die mee willen doen en ik per ah bezoek geen 15 ¤ uitgeef.
Die dragen de medewerkers toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal buttons. 4 verschillende:
Goeiesmurf
Ik smurf alles vers
Tot smurfs
Hier wordt hard gesmurft!
Ik heb de 1e en de laatste. Die dingen gaan allemaal veels te hard, binnen 4 uur al ruim 1 doos weg (=750 stuks).
dat dus...quote:Op maandag 18 februari 2008 00:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind die smurfen wel grappig, maar AH niet. Dus nee, ik ga ze niet sparen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat dus...
Ik kom er echt helemaal nooit.
Zal wel zijn omdat het anders te hard gaat, bij de wuppies kreeg je ze al mee als je over een tientje zat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:23 schreef Maisnon het volgende:
Was gisteren met een vriend bij de AH, gingen we afrekenen, heel de tijd over die smurfen praten hé. Nou, wij dachten dat we wel 15,00 hadden aan boodschappen, dus die kassiere ook al enthousiast. Is het 14,93en ze wou ons echt geen smurf meer geven! Hoe stom!
Koop er dan nog een snicker bij voor 50 centquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:23 schreef Maisnon het volgende:
Was gisteren met een vriend bij de AH, gingen we afrekenen, heel de tijd over die smurfen praten hé. Nou, wij dachten dat we wel 15,00 hadden aan boodschappen, dus die kassiere ook al enthousiast. Is het 14,93en ze wou ons echt geen smurf meer geven! Hoe stom!
genoeg smurfen om te smurfen, dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:20 schreef Biogarde het volgende:
Ze zouden 27 miljoen van die dingen besteld hebben.
Niet wanneer ieder huishouden al die dingen wil hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
genoeg smurfen om te smurfen, dus.
Zou het net zo gek worden als met dequote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet wanneer ieder huishouden al die dingen wil hebben
Dure smurfenquote:Bezorgkosten vanaf ¤4.95
K&Wquote:
OUD & ONZquote:Op maandag 18 februari 2008 20:05 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik heb er ook al 2: babysmurf en lolsmurf
....en ONZquote:
LIF & KLBquote:Op maandag 18 februari 2008 22:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb boodschappensmurf en moppersmurf
F&Fquote:
MEDquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb potige smurf! Van mijn collega gehad. Vanmiddag zelf boodschappen halen, ik denk dat ik er wel 2 of 3 kan scoren.
B&Hquote:
MUZquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Muzieksmurf!
zoiets?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er nog een SM-smurf voor Het Keldertje?
quote:
rages, he?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:57 schreef Jarno het volgende:
Zijn er serieus mensen die hiervoor boodschappen gaan doen en/of blij worden van een plastic blauw speelgoedje bij je boodschappen?.
En wie zegt dat baksmurf zijn gemaakte eten wel lekker vindt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:04 schreef bluuf het volgende:
Ik heb net voor mijn vriendin die knuffel van Smurfin gehaald met 3 smurfpunten (leuk voor als zij vanavond thuiskomt).
Wat ik wel stom vind is dat van Baksmurf (was dat niet smulsmurf?) en klussmurf (dat was toch altijd knutselsmurf?) de namen niet kloppen.
Nu nou, dan zeg je toch: Zeg Vriend, ga jj nog maar een sixpack bier halen. "Feesten zonder bier"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:23 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Je krijgt nou een smurf bij zoveel eurie bij de AH
Albert Heijn verwacht dat er een levendige ruilhandel op gang zal komen, want klanten weten niet welke Smurf ze krijgen. In totaal zijn er vijftien exemplaren, van Grote Smurf tot Boodschappensmurf. Ook is het mogelijk om te sparen voor een grote, pluchen uitvoering van de Smurfen. Daarvan zijn er een miljoen beschikbaar.
Er komt een speciale verzameldoos waar de gespaarde Smurfen in kunnen worden opgeborgen. Ook komt er een Smurfenspel, Smurfenreceptenkaarten en allerlei Smurferabilia. Er worden ook vijftig gouden Smurfen in omloop gebracht. De gelukkige ontvanger krijgt een gesigneerde en genummerde striptekening van de Smurfen, plus een Smurfenpakket.
Maandag lanceert Albert Heijn de nieuwe actiecampagne die geheel in het teken staat van de Smurfen. Op tv (de supermarktmanager valt voor de charmes van Smurfin), maar natuurlijk ook in de winkels zelf.
[ afbeelding ]
*** De reclame
Inderdaad. Toen ik vroeger klein was waren ze veel groterquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had drie euro tekort maar kreeg er toch eentje. Grote Smurf
. Maar het zijn prutdingen, heel klein en helemaal niet zoals de echte smurfpoppetjes
.
Dat is niet zoals het hoort! Zei de Moppersmurfquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had drie euro tekort maar kreeg er toch eentje.
Ja, de punaise-smurf.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Is er nog een SM-smurf voor Het Keldertje?
Zouden ze ook een Wickysmurf hebben?quote:
Of twaalf.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Spaar ze alle vijftien.
Stuur eens op dan!quote:[b]Op woensdag 20 februari 2008 21:14 Voetbalsmurf (??) dubbel
Ik heb een Leidsestraat Amsterdam, dus als jij een Kalverstraat Amsterdam hebt hebben wij samen een autotje van 20k.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:26 schreef Meneer-Goud het volgende:
Wij hebben zo'n Super de Boer, met die kansloze monopoly ongein![]()
Geen smurfen voor Meneer Goud
Ja en van die kalverstraat zijn er maar 2 kaartjes in heel Nederlandquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:45 schreef Departak het volgende:
[..]
Ik heb een Leidsestraat Amsterdam, dus als jij een Kalverstraat Amsterdam hebt hebben wij samen een autotje van 20k.![]()
Ohja en ik heb een pak liga Yobreak bosvruchten, dat zal ook wel prima zijn.
Wat?quote:Ook komt er een Smurfenspel, Smurfenreceptenkaarten en allerlei Smurferabilia. Er worden ook vijftig gouden Smurfen in omloop gebracht. De gelukkige ontvanger krijgt een gesigneerde en genummerde striptekening van de Smurfen, plus een Smurfenpakket.
En in één klap heb je al mijn hoop van de baan geveegd! Ik had daar de komende weken in onwetende gelukzaligheid van geleefd! Mafkees!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en van die kalverstraat zijn er maar 2 kaartjes in heel Nederlanddát is pas sneue afzetterij
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb me nog nooit zó verheugd op de zaterdagse boodschappen
Ja, want ga ik vandaag de Boodschappensmurf scoren? Of Gargamel? Hébben ze wel genoeg smurfen??!! Want dan ga ik helemaal FLIPPEN bij de kassa!!quote:
Bij mij was er een bak vol heurrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, want ga ik vandaag de Boodschappensmurf scoren? Of Gargamel? Hébben ze wel genoeg smurfen??!! Want dan ga ik helemaal FLIPPEN bij de kassa!!
Het leven is nog nooit zo spannend geweest!
Jij hebt 'm meteen maar opengetrokken bij de kassa?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik kreeg Gargamel maar zijn arm was kapot.....dus vroeg ik om een nieuwe maar natuurlijk zat er geen Gargamel in...
ja...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt 'm meteen maar opengetrokken bij de kassa?
bij 15===>1 dus bij 30===2...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijg je er nou bij 30 euro 2?
En bij 45 euro 3 en bij 60 euro 4. Het is toch allemaal wat!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijg je er nou bij 30 euro 2?
Ik ben er ook niet zo goed in.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
dat rekenen is helemaal niks...
ja ach..voor wat hoor wat zeg ik dan maar...maar 8...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo goed in.
Maar ik las ergens dat als je boodschappen van de AH laat bezorgen, je meteen acht smurfen krijgt!Maar wel bezorgkosten betalen, hè
Maar stél dat je meteen maar drie dezelfde krijgt... dan moet je weer gaan ruilen en zo... Worden er al smurfen aangeboden op eBay?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ja ach..voor wat hoor wat zeg ik dan maar...maar 8...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...toch wel de moeite waard dan...
das het voordeel van kinderen hebben..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar stél dat je meteen maar drie dezelfde krijgt... dan moet je weer gaan ruilen en zo... Worden er al smurfen aangeboden op eBay?
Dat is dan ook het enige voordeelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
das het voordeel van kinderen hebben....die ruilen ze wel op school...
![]()
welnee....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voordeel
Oh, kan ik die van jou even lenen dan? Totdat de smurfenactie voorbij is, natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
welnee......je moet er alleen voor zorgen dat ze altijd in je voordeel zijn...
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
dat rekenen is helemaal niks...
Dáár moet Albert Heijn 't dan ook van hebben...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben er ook niet zo goed in.
ruilen tegen Smurfen dan...????quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, kan ik die van jou even lenen dan? Totdat de smurfenactie voorbij is, natuurlijk
En dan zijn er altijd mensen die het volstrekt serieus nemen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:56 schreef Killer_Mom het volgende:
van mij mogen ze die smurfen in een hol steken waar de zon nooit schijnt. wat een onzin om mensen naar die winkel te jagen.
Ik heb er tot nog toe precies eentje: de Klussmurf. Daar doe je het vast niet voor, hè?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
ruilen tegen Smurfen dan...????
die heb ik ook al....dus nee je moet met iets beter dan dat komen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er tot nog toe precies eentje: de Klussmurf. Daar doe je het vast niet voor, hè?
Hopelijk heb ik iets beters in de aanbieding nadat ik vandaag boodschappen heb gedaan... Een Gouden Smurf bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
die heb ik ook al....dus nee je moet met iets beter dan dat komen...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd mensen die het volstrekt serieus nemen.
oeh jaaaa..die wil ik wel hebben...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik iets beters in de aanbieding nadat ik vandaag boodschappen heb gedaan... Een Gouden Smurf bijvoorbeeld
Je denkt toch niet dat ik In dat geval de pentekening en het Smurfenpakket afsta, hè?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
oeh jaaaa..die wil ik wel hebben...![]()
![]()
wat kun je winnen met die smurfen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik In dat geval de pentekening en het Smurfenpakket afsta, hè?
Een pentekening en een Smurfenpakket dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:
wat kun je winnen met die smurfen?
Rilllllllquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een pentekening en een Smurfenpakket dus.
nee...????quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik In dat geval de pentekening en het Smurfenpakket afsta, hè?
AH is best duur, maar het eigen merk van AH is weer een stuk goedkoper en de bonusaanbiedingen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
A&H is verschrikkelijk duur gekhet is dat er geen andere supermarkt in de buurt is anders zou ik er nooit heen gaan
Valt toch wel mee? Gewoon al die huismerk-zooi kopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
A&H is verschrikkelijk duur gekhet is dat er geen andere supermarkt in de buurt is anders zou ik er nooit heen gaan
Ik werk ook bij AH, maar ik heb ze tenminste wél legaal gekregenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef The_Cyberspace het volgende:
Hier liggen er 12 op het bureau.. maar ik werk ook voor de AH, niet helemaal eerlijk he?
Ik heb ze ook netjes gekregen, alleen niet bij de kassaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:53 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik werk ook bij AH, maar ik heb ze tenminste wél legaal gekregen![]()
Ik heb nu:
- voetbalsmurf
- Gargamel
- Asraël
- kadootjessmurf
die heb ik ook...!!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:48 schreef HPoi het volgende:
Ik heb al pluche smurfen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus je doet ook meequote:Op zondag 24 februari 2008 20:18 schreef Shirley het volgende:
En nu ook in de collectie: Luilaksmurf en de pluche Smurf!
4 euroquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:48 schreef HPoi het volgende:
Ik heb al pluche smurfen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:AH waarschuwt voor smurfenpoppetjes
Peuters moeten van de smurfenpoppetjes van Albert Heijn afblijven. De supermarktketen gaat dat nog maar eens duidelijk maken. Bij de kassa's zijn stickers opgehangen om klanten duidelijk te maken dat de plastick poppetjes gevaarlijk kunnen zijn voor kinderen jonger dan drie jaar.
Onderdelen van de poppetjes kunnen namelijk afbreken. Albert Heijn en de Voedsel- en Warenautoriteit (VWA) hebben daar vorige week al tientallen telefoontjes over gekergen. De toezichthouder besloot de smurfjes daarom aan een onderzoek te onderwerpen. Daaruit bleek dat de poppetjes aan de wettelijke eisen voldoen, maar dat afbrekende onderdeeltjes gevaarlijk kunnen zijn voor peuters.
Op aandringen van de VWA heeft Albert Heijn vervolgens tot de extra maatregel besloten. Dit jaar is het vijftig jaar geleden dat Peyo het eerste verhaal van de Smurfen bedacht. Om dat te vieren heeft de supermarktketen 27 miljoen smurfenpoppetjes laten maken om uit te delen aan klanten als er voor vijftien euro's aan boodschappen gedaan wordt.
ik had 7 voetbalsmurfen..quote:Op maandag 25 februari 2008 15:18 schreef Miam het volgende:
Ik heb 2 gargamels
en 2 chaggerijnige smurfen
+ baksmurf/kooksmurf/koksmurfquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:53 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik werk ook bij AH, maar ik heb ze tenminste wél legaal gekregen![]()
Ik heb nu:
- voetbalsmurf
- Gargamel
- Asraël
- kadootjessmurf
blegh, voetbalsmurfenquote:
Ja, dat is altijd al zo geweest hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb Babysmurf en Potige Smurf erbij.
De Potige Smurf heeft een tatoeage van een hartje op zijn arm![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja! De AH zit ook het dichtst bij én ik vind de handscanners erg handig, dus tsja... ik moet wel.quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Albert Heijn stuurt smurfenverzamelaar weg
HOE DANquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Intussen ben ik op illegale wijze aan Azrael gekomen
Aangezien het illegaal was, moet ik er verder het zwijgen toe doenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:21 schreef paultjuhhh het volgende:
HOE DAN
Boefje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Intussen ben ik op illegale wijze aan Azrael gekomen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aangezien het illegaal was, moet ik er verder het zwijgen toe doen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:28 schreef Tism het volgende:
Ik heb vandaag zo'n smurf gekregen die op een kussen ligt!..Welke is dat?..
Je was me net voorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Luilak Smurf
GAAP!! Maak kennis met de Smurf die overal in slaap kan vallen. In de schaduw van een paddestoel, onder een kruiwagen of zelfs op de bouwwerf van de dam. Elke plaats is wel geschikt voor een dutje. Hij is niet lui, maar hij moet nog maar aan werk denken en hij is al uitgeput.
Cool, krijgt iedereen de smurf die bij 'em past?..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Luilak Smurf
GAAP!! Maak kennis met de Smurf die overal in slaap kan vallen. In de schaduw van een paddestoel, onder een kruiwagen of zelfs op de bouwwerf van de dam. Elke plaats is wel geschikt voor een dutje. Hij is niet lui, maar hij moet nog maar aan werk denken en hij is al uitgeput.
+quote:Op maandag 25 februari 2008 19:02 schreef HPoi het volgende:
eens kijken.
1 X Gargamel
1 X Voetbalsmurf
2 X Babysmurf
1 X Smurfin
3 X Luilaksmurf
1 X Muzieksmurf
1 X Lolsmurf
3 pluche smurfen. (2 gewone en smurfin)
Die heb ik nog niet. Zeker een hele zeldzame. In heel dit topic heb alleen jij deze smurf!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:36 schreef BabblingBrook het volgende:
kankersmurf
Was in mijn AH, door mijn collega's. Wat er niet bij staat is dat papa dat kind heeft gedumpt bij de voordeur, zelf in z'n Jeep ging zitten en zodra 't joch naar buiten werd gezet woest uit z'n dure auto kwam zetten. Meneer is tenslotte eigenaar van een aantal succesvolle schoenenwinkels, en dus niet moet zeuren.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[i] Albert Heijn stuurt smurfenverzamelaar weg
Gepost door Erwin (Remote) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 29 februari 2008 @ 21:47
De Albert Heijn in Naaldwijk heeft een 9-jarige smurfenverzamelaar uit de winkel gezet. [knip]
Maar wel een goede actie. AH heeft een goed marketingbureau ingehuurd of heeft zelf een hele goede. Eerst met hamsters en nu met smurfen.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Was in mijn AH, door mijn collega's. Wat er niet bij staat is dat papa dat kind heeft gedumpt bij de voordeur, zelf in z'n Jeep ging zitten en zodra 't joch naar buiten werd gezet woest uit z'n dure auto kwam zetten. Meneer is tenslotte eigenaar van een aantal succesvolle schoenenwinkels, en dus niet moet zeuren.
EN!! Nadat meneer dus woedend ons heeft bedreigd en dergelijken (oa met politie, telegraaf etc etc), zette hij verdomme dat kind er zaterdag WEER neer.
Volwassenen en kinderen slaan helemaal door met deze actie![]()
.
en het is gewoon heel erg leuk.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:14 schreef HPoi het volgende:
[..]
Maar wel een goede actie. AH heeft een goed marketingbureau ingehuurd of heeft zelf een hele goede. Eerst met hamsters en nu met smurfen.
Op zondag boodschappen doen, schandequote:Op zondag 2 maart 2008 22:19 schreef enter het volgende:
Vandaag kreeg ik er 5 bij 25 euro boodschappen
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef kevin85 het volgende:
Heeft iemand grote smurf al?
Enige die ik nog mis
Ik krijg geeneens die doos in mekaar, heb geen geduld voor zo'n beschrijving erbij...quote:Op maandag 3 maart 2008 00:24 schreef WupWup het volgende:
Heeft iemand al door hoe ze in die verzameldoos passen? Ze vallen er steeds uit
Maar je doet er wel aan meequote:Op maandag 3 maart 2008 00:33 schreef Shirley het volgende:
Ik heb Grote Smurf en Smurfin dankzij m'n moederZelf heb ik nu ook Klussmurf erbij. En de pluches zijn allebei binnen
Dieptrieste actie eigenlijk...
Ja, als ik ze toch krijg! Dan wil ik wel verschillende en het liefst allemaal. En vroeger had ik de iets grotere smurfen en daar speelde ik volop mee, dus het is ook iets van nostalgie.quote:
Die doos is ook echt gemaakt voor kinderen van 5 en jij krijgt em niet in elkaarquote:Op maandag 3 maart 2008 00:33 schreef Shirley het volgende:
Ik heb Grote Smurf en Smurfin dankzij m'n moederZelf heb ik nu ook Klussmurf erbij. En de pluches zijn allebei binnen
Dieptrieste actie eigenlijk...
[..]
Ik krijg geeneens die doos in mekaar, heb geen geduld voor zo'n beschrijving erbij...
Ik heb babysmurf een stuk of 4 x liggenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:15 schreef enter het volgende:
Het is een rot doos, ik moet er nog vier en iedereen heeft baby smurf behalve ik![]()
![]()
![]()
Inderdaad nostalgie,
Als ik iets spaar, wil ik ze ook allemaalmaar wel op een leuke manier, het is toch ook gewoon grappig!
+ 1x Luilakquote:Op zondag 2 maart 2008 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoef ze niet persé te hebben, maar als ik ze aangeboden krijg dan neem ik ze wel aan.![]()
Ik heb nu:
1x Gargamel
2x Azrael
1x Lolsmurf
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:19 schreef HPoi het volgende:
Ik mis nog potige smurf, boodschappensmurf, klussmurf, brilsmurf, baksmurf en grote smurf.
Ik moet alleen muzieksmurf nog.quote:
Sick!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:42 schreef Cahir het volgende:
Nog eentje voor 225 euro
http://link.marktplaats.nl/152535662
Ik spaar geen gele kikkersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:10 schreef El_Liberaliste het volgende:
[ afbeelding ]
Beat this
Heb ze allemaal!
Ik ook niet.quote:
Die heb ik ja, wat bied jequote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
heeft iemand het babysmurfje![]()
die wil ik zoo graag
Teveel moeitequote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Oelala , voor een date krijg je hem wel
dan ben toch onozelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef Sadiar het volgende:
http://link.marktplaats.nl/153717028
300 euro voor de gouden smurf
verzamelaars hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:53 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
dan ben toch onozeldat bied je toch niet voor een dom popetje
Bieder Bod Datumquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef Sadiar het volgende:
http://link.marktplaats.nl/153717028
300 euro voor de gouden smurf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |