zoiets?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er nog een SM-smurf voor Het Keldertje?
quote:
rages, he?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:57 schreef Jarno het volgende:
Zijn er serieus mensen die hiervoor boodschappen gaan doen en/of blij worden van een plastic blauw speelgoedje bij je boodschappen?.
En wie zegt dat baksmurf zijn gemaakte eten wel lekker vindt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:04 schreef bluuf het volgende:
Ik heb net voor mijn vriendin die knuffel van Smurfin gehaald met 3 smurfpunten (leuk voor als zij vanavond thuiskomt).
Wat ik wel stom vind is dat van Baksmurf (was dat niet smulsmurf?) en klussmurf (dat was toch altijd knutselsmurf?) de namen niet kloppen.
Nu nou, dan zeg je toch: Zeg Vriend, ga jj nog maar een sixpack bier halen. "Feesten zonder bier"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:23 schreef Maisnon het volgende:
Was gisteren met een vriend bij de AH, gingen we afrekenen, heel de tijd over die smurfen praten hé. Nou, wij dachten dat we wel 15,00 hadden aan boodschappen, dus die kassiere ook al enthousiast. Is het 14,93en ze wou ons echt geen smurf meer geven! Hoe stom!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Je krijgt nou een smurf bij zoveel eurie bij de AH
Albert Heijn verwacht dat er een levendige ruilhandel op gang zal komen, want klanten weten niet welke Smurf ze krijgen. In totaal zijn er vijftien exemplaren, van Grote Smurf tot Boodschappensmurf. Ook is het mogelijk om te sparen voor een grote, pluchen uitvoering van de Smurfen. Daarvan zijn er een miljoen beschikbaar.
Er komt een speciale verzameldoos waar de gespaarde Smurfen in kunnen worden opgeborgen. Ook komt er een Smurfenspel, Smurfenreceptenkaarten en allerlei Smurferabilia. Er worden ook vijftig gouden Smurfen in omloop gebracht. De gelukkige ontvanger krijgt een gesigneerde en genummerde striptekening van de Smurfen, plus een Smurfenpakket.
Maandag lanceert Albert Heijn de nieuwe actiecampagne die geheel in het teken staat van de Smurfen. Op tv (de supermarktmanager valt voor de charmes van Smurfin), maar natuurlijk ook in de winkels zelf.
[ afbeelding ]
*** De reclame
Inderdaad. Toen ik vroeger klein was waren ze veel groterquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had drie euro tekort maar kreeg er toch eentje. Grote Smurf
. Maar het zijn prutdingen, heel klein en helemaal niet zoals de echte smurfpoppetjes
.
Dat is niet zoals het hoort! Zei de Moppersmurfquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had drie euro tekort maar kreeg er toch eentje.
Ja, de punaise-smurf.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Is er nog een SM-smurf voor Het Keldertje?
Zouden ze ook een Wickysmurf hebben?quote:
Of twaalf.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Spaar ze alle vijftien.
Stuur eens op dan!quote:[b]Op woensdag 20 februari 2008 21:14 Voetbalsmurf (??) dubbel
Ik heb een Leidsestraat Amsterdam, dus als jij een Kalverstraat Amsterdam hebt hebben wij samen een autotje van 20k.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:26 schreef Meneer-Goud het volgende:
Wij hebben zo'n Super de Boer, met die kansloze monopoly ongein![]()
Geen smurfen voor Meneer Goud
Ja en van die kalverstraat zijn er maar 2 kaartjes in heel Nederlandquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:45 schreef Departak het volgende:
[..]
Ik heb een Leidsestraat Amsterdam, dus als jij een Kalverstraat Amsterdam hebt hebben wij samen een autotje van 20k.![]()
Ohja en ik heb een pak liga Yobreak bosvruchten, dat zal ook wel prima zijn.
Wat?quote:Ook komt er een Smurfenspel, Smurfenreceptenkaarten en allerlei Smurferabilia. Er worden ook vijftig gouden Smurfen in omloop gebracht. De gelukkige ontvanger krijgt een gesigneerde en genummerde striptekening van de Smurfen, plus een Smurfenpakket.
En in één klap heb je al mijn hoop van de baan geveegd! Ik had daar de komende weken in onwetende gelukzaligheid van geleefd! Mafkees!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en van die kalverstraat zijn er maar 2 kaartjes in heel Nederlanddát is pas sneue afzetterij
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb me nog nooit zó verheugd op de zaterdagse boodschappen
Ja, want ga ik vandaag de Boodschappensmurf scoren? Of Gargamel? Hébben ze wel genoeg smurfen??!! Want dan ga ik helemaal FLIPPEN bij de kassa!!quote:
Bij mij was er een bak vol heurrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, want ga ik vandaag de Boodschappensmurf scoren? Of Gargamel? Hébben ze wel genoeg smurfen??!! Want dan ga ik helemaal FLIPPEN bij de kassa!!
Het leven is nog nooit zo spannend geweest!
Jij hebt 'm meteen maar opengetrokken bij de kassa?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik kreeg Gargamel maar zijn arm was kapot.....dus vroeg ik om een nieuwe maar natuurlijk zat er geen Gargamel in...
ja...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt 'm meteen maar opengetrokken bij de kassa?
bij 15===>1 dus bij 30===2...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijg je er nou bij 30 euro 2?
En bij 45 euro 3 en bij 60 euro 4. Het is toch allemaal wat!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijg je er nou bij 30 euro 2?
Ik ben er ook niet zo goed in.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
dat rekenen is helemaal niks...
ja ach..voor wat hoor wat zeg ik dan maar...maar 8...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo goed in.
Maar ik las ergens dat als je boodschappen van de AH laat bezorgen, je meteen acht smurfen krijgt!Maar wel bezorgkosten betalen, hè
Maar stél dat je meteen maar drie dezelfde krijgt... dan moet je weer gaan ruilen en zo... Worden er al smurfen aangeboden op eBay?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ja ach..voor wat hoor wat zeg ik dan maar...maar 8...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...toch wel de moeite waard dan...
das het voordeel van kinderen hebben..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar stél dat je meteen maar drie dezelfde krijgt... dan moet je weer gaan ruilen en zo... Worden er al smurfen aangeboden op eBay?
Dat is dan ook het enige voordeelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
das het voordeel van kinderen hebben....die ruilen ze wel op school...
![]()
welnee....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voordeel
Oh, kan ik die van jou even lenen dan? Totdat de smurfenactie voorbij is, natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
welnee......je moet er alleen voor zorgen dat ze altijd in je voordeel zijn...
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
dat rekenen is helemaal niks...
Dáár moet Albert Heijn 't dan ook van hebben...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben er ook niet zo goed in.
ruilen tegen Smurfen dan...????quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, kan ik die van jou even lenen dan? Totdat de smurfenactie voorbij is, natuurlijk
En dan zijn er altijd mensen die het volstrekt serieus nemen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:56 schreef Killer_Mom het volgende:
van mij mogen ze die smurfen in een hol steken waar de zon nooit schijnt. wat een onzin om mensen naar die winkel te jagen.
Ik heb er tot nog toe precies eentje: de Klussmurf. Daar doe je het vast niet voor, hè?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
ruilen tegen Smurfen dan...????
die heb ik ook al....dus nee je moet met iets beter dan dat komen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er tot nog toe precies eentje: de Klussmurf. Daar doe je het vast niet voor, hè?
Hopelijk heb ik iets beters in de aanbieding nadat ik vandaag boodschappen heb gedaan... Een Gouden Smurf bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
die heb ik ook al....dus nee je moet met iets beter dan dat komen...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd mensen die het volstrekt serieus nemen.
oeh jaaaa..die wil ik wel hebben...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik iets beters in de aanbieding nadat ik vandaag boodschappen heb gedaan... Een Gouden Smurf bijvoorbeeld
Je denkt toch niet dat ik In dat geval de pentekening en het Smurfenpakket afsta, hè?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
oeh jaaaa..die wil ik wel hebben...![]()
![]()
wat kun je winnen met die smurfen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik In dat geval de pentekening en het Smurfenpakket afsta, hè?
Een pentekening en een Smurfenpakket dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:
wat kun je winnen met die smurfen?
Rilllllllquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een pentekening en een Smurfenpakket dus.
nee...????quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik In dat geval de pentekening en het Smurfenpakket afsta, hè?
AH is best duur, maar het eigen merk van AH is weer een stuk goedkoper en de bonusaanbiedingen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
A&H is verschrikkelijk duur gekhet is dat er geen andere supermarkt in de buurt is anders zou ik er nooit heen gaan
Valt toch wel mee? Gewoon al die huismerk-zooi kopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
A&H is verschrikkelijk duur gekhet is dat er geen andere supermarkt in de buurt is anders zou ik er nooit heen gaan
Ik werk ook bij AH, maar ik heb ze tenminste wél legaal gekregenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef The_Cyberspace het volgende:
Hier liggen er 12 op het bureau.. maar ik werk ook voor de AH, niet helemaal eerlijk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |