En in één klap heb je al mijn hoop van de baan geveegd! Ik had daar de komende weken in onwetende gelukzaligheid van geleefd! Mafkees!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en van die kalverstraat zijn er maar 2 kaartjes in heel Nederlanddát is pas sneue afzetterij
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb me nog nooit zó verheugd op de zaterdagse boodschappen
Ja, want ga ik vandaag de Boodschappensmurf scoren? Of Gargamel? Hébben ze wel genoeg smurfen??!! Want dan ga ik helemaal FLIPPEN bij de kassa!!quote:
Bij mij was er een bak vol heurrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, want ga ik vandaag de Boodschappensmurf scoren? Of Gargamel? Hébben ze wel genoeg smurfen??!! Want dan ga ik helemaal FLIPPEN bij de kassa!!
Het leven is nog nooit zo spannend geweest!
Jij hebt 'm meteen maar opengetrokken bij de kassa?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik kreeg Gargamel maar zijn arm was kapot.....dus vroeg ik om een nieuwe maar natuurlijk zat er geen Gargamel in...
ja...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt 'm meteen maar opengetrokken bij de kassa?
bij 15===>1 dus bij 30===2...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijg je er nou bij 30 euro 2?
En bij 45 euro 3 en bij 60 euro 4. Het is toch allemaal wat!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijg je er nou bij 30 euro 2?
Ik ben er ook niet zo goed in.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
dat rekenen is helemaal niks...
ja ach..voor wat hoor wat zeg ik dan maar...maar 8...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo goed in.
Maar ik las ergens dat als je boodschappen van de AH laat bezorgen, je meteen acht smurfen krijgt!Maar wel bezorgkosten betalen, hè
Maar stél dat je meteen maar drie dezelfde krijgt... dan moet je weer gaan ruilen en zo... Worden er al smurfen aangeboden op eBay?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ja ach..voor wat hoor wat zeg ik dan maar...maar 8...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...toch wel de moeite waard dan...
das het voordeel van kinderen hebben..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar stél dat je meteen maar drie dezelfde krijgt... dan moet je weer gaan ruilen en zo... Worden er al smurfen aangeboden op eBay?
Dat is dan ook het enige voordeelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
das het voordeel van kinderen hebben....die ruilen ze wel op school...
![]()
welnee....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voordeel
Oh, kan ik die van jou even lenen dan? Totdat de smurfenactie voorbij is, natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
welnee......je moet er alleen voor zorgen dat ze altijd in je voordeel zijn...
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
dat rekenen is helemaal niks...
Dáár moet Albert Heijn 't dan ook van hebben...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben er ook niet zo goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |