zoiets?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er nog een SM-smurf voor Het Keldertje?
quote:
rages, he?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:57 schreef Jarno het volgende:
Zijn er serieus mensen die hiervoor boodschappen gaan doen en/of blij worden van een plastic blauw speelgoedje bij je boodschappen?.
En wie zegt dat baksmurf zijn gemaakte eten wel lekker vindt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:04 schreef bluuf het volgende:
Ik heb net voor mijn vriendin die knuffel van Smurfin gehaald met 3 smurfpunten (leuk voor als zij vanavond thuiskomt).
Wat ik wel stom vind is dat van Baksmurf (was dat niet smulsmurf?) en klussmurf (dat was toch altijd knutselsmurf?) de namen niet kloppen.
Nu nou, dan zeg je toch: Zeg Vriend, ga jj nog maar een sixpack bier halen. "Feesten zonder bier"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:23 schreef Maisnon het volgende:
Was gisteren met een vriend bij de AH, gingen we afrekenen, heel de tijd over die smurfen praten hé. Nou, wij dachten dat we wel 15,00 hadden aan boodschappen, dus die kassiere ook al enthousiast. Is het 14,93en ze wou ons echt geen smurf meer geven! Hoe stom!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Je krijgt nou een smurf bij zoveel eurie bij de AH
Albert Heijn verwacht dat er een levendige ruilhandel op gang zal komen, want klanten weten niet welke Smurf ze krijgen. In totaal zijn er vijftien exemplaren, van Grote Smurf tot Boodschappensmurf. Ook is het mogelijk om te sparen voor een grote, pluchen uitvoering van de Smurfen. Daarvan zijn er een miljoen beschikbaar.
Er komt een speciale verzameldoos waar de gespaarde Smurfen in kunnen worden opgeborgen. Ook komt er een Smurfenspel, Smurfenreceptenkaarten en allerlei Smurferabilia. Er worden ook vijftig gouden Smurfen in omloop gebracht. De gelukkige ontvanger krijgt een gesigneerde en genummerde striptekening van de Smurfen, plus een Smurfenpakket.
Maandag lanceert Albert Heijn de nieuwe actiecampagne die geheel in het teken staat van de Smurfen. Op tv (de supermarktmanager valt voor de charmes van Smurfin), maar natuurlijk ook in de winkels zelf.
[ afbeelding ]
*** De reclame
Inderdaad. Toen ik vroeger klein was waren ze veel groterquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had drie euro tekort maar kreeg er toch eentje. Grote Smurf
. Maar het zijn prutdingen, heel klein en helemaal niet zoals de echte smurfpoppetjes
.
Dat is niet zoals het hoort! Zei de Moppersmurfquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had drie euro tekort maar kreeg er toch eentje.
Ja, de punaise-smurf.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Is er nog een SM-smurf voor Het Keldertje?
Zouden ze ook een Wickysmurf hebben?quote:
Of twaalf.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Spaar ze alle vijftien.
Stuur eens op dan!quote:[b]Op woensdag 20 februari 2008 21:14 Voetbalsmurf (??) dubbel
Ik heb een Leidsestraat Amsterdam, dus als jij een Kalverstraat Amsterdam hebt hebben wij samen een autotje van 20k.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:26 schreef Meneer-Goud het volgende:
Wij hebben zo'n Super de Boer, met die kansloze monopoly ongein![]()
Geen smurfen voor Meneer Goud
Ja en van die kalverstraat zijn er maar 2 kaartjes in heel Nederlandquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:45 schreef Departak het volgende:
[..]
Ik heb een Leidsestraat Amsterdam, dus als jij een Kalverstraat Amsterdam hebt hebben wij samen een autotje van 20k.![]()
Ohja en ik heb een pak liga Yobreak bosvruchten, dat zal ook wel prima zijn.
Wat?quote:Ook komt er een Smurfenspel, Smurfenreceptenkaarten en allerlei Smurferabilia. Er worden ook vijftig gouden Smurfen in omloop gebracht. De gelukkige ontvanger krijgt een gesigneerde en genummerde striptekening van de Smurfen, plus een Smurfenpakket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |