ondertussen ga je ze wel stiekem meenemen hequote:Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Ze mogen ze van mij in hun smurf smurfen
Heeja kan ik mijn vissenkom doenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik neem ze wel als ik ze krijg. Leuk voor m'n kat om mee te spelen
Doe eens normaal dit is GCquote:Op maandag 18 februari 2008 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi maisnon
Vanaf morgenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
wanneer krijg je een smurf ?
Bij vijftien euro.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
wanneer krijg je een smurf ?
Maar je moeder toch wel?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
15 eurovoor zoveel geld doe ik geen boodschappen
Goffedomme, ik heb zaterdag voor 60 euro geshopt bij de AH, ben ik mooi vier smurfen misgelopenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij vijftien euro.
Ik bespeur toch een zekere hebberigheid in dit topic
Pauperrrrrrrrquote:Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
15 eurovoor zoveel geld doe ik geen boodschappen
Dan haal jij ze daar op en doet ze in je gitaarkofferquote:Op maandag 18 februari 2008 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, en dan staan die smurfen bij m'n ouders... en dan
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:19 schreef remlof het volgende:
Goffedomme, ik heb zaterdag voor 60 euro geshopt bij de AH, ben ik mooi vier smurfen misgelopen
Inpikken en wegwezen!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja, en dan staan die smurfen bij m'n ouders... en dan
Stond pas bijna op het punt het kassameisje met de enorme hazetanden te vragen of ze nou speciaal ingehuurd was voor de hamsterwekenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:22 schreef Tism het volgende:
Moeten al die AH medewerkers nu ook een smurfen pakkie aan?..
De AH is best grappig maar het schijnt duurder te zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 00:22 schreef Tism het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stond pas bijna op het punt het kassameisje met de enorme hazetanden te vragen of ze nou speciaal ingehuurd was voor de hamsterweken
maar zo stoer ben ik niet
Uiteraard.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:22 schreef Tism het volgende:
Zo'n grote? Wat moet je er voor doen??quote:
Krijg je geen leuk mutsje op, ofzo!?..quote:Op maandag 18 februari 2008 01:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dat blauw in onze werkkleding hadden ze alvast voor deze actie bedacht.
Iedere ochtend om 7.50 op SBS6. Tijd dat ze het op dvd smurfen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:47 schreef -sobriquet het volgende:
Ik zag het vandaag staan ja in de AH, heb er trouwens helemaal geen gehad!
maar het eerste wat ik dacht was... is dat nog op tv dan?
ja dan slaap ik nog hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 21:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Iedere ochtend om 7.50 op SBS6. Tijd dat ze het op dvd smurfen.
Och. Ik heb er zelf niks voor hoeven te doen he. Het lot was me slechts gunstig gezind.quote:
Wij hebben allemaal buttonsquote:Op maandag 18 februari 2008 21:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Krijg je geen leuk mutsje op, ofzo!?..Dat blauw is me wel bekend, ja!..
omgquote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal buttons. 4 verschillende:
Goeiesmurf
Ik smurf alles vers
Tot smurfs
Hier wordt hard gesmurft!
Ik heb de 1e en de laatste. Die dingen gaan allemaal veels te hard, binnen 4 uur al ruim 1 doos weg (=750 stuks).
hoe kun je bij AH nou onder de 15 euro blijven?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:30 schreef Thorical het volgende:
Nee omdat ik geen kinderen meer heb die mee willen doen en ik per ah bezoek geen 15 ¤ uitgeef.
Die dragen de medewerkers toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal buttons. 4 verschillende:
Goeiesmurf
Ik smurf alles vers
Tot smurfs
Hier wordt hard gesmurft!
Ik heb de 1e en de laatste. Die dingen gaan allemaal veels te hard, binnen 4 uur al ruim 1 doos weg (=750 stuks).
dat dus...quote:Op maandag 18 februari 2008 00:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind die smurfen wel grappig, maar AH niet. Dus nee, ik ga ze niet sparen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat dus...
Ik kom er echt helemaal nooit.
Zal wel zijn omdat het anders te hard gaat, bij de wuppies kreeg je ze al mee als je over een tientje zat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:23 schreef Maisnon het volgende:
Was gisteren met een vriend bij de AH, gingen we afrekenen, heel de tijd over die smurfen praten hé. Nou, wij dachten dat we wel 15,00 hadden aan boodschappen, dus die kassiere ook al enthousiast. Is het 14,93en ze wou ons echt geen smurf meer geven! Hoe stom!
Koop er dan nog een snicker bij voor 50 centquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:23 schreef Maisnon het volgende:
Was gisteren met een vriend bij de AH, gingen we afrekenen, heel de tijd over die smurfen praten hé. Nou, wij dachten dat we wel 15,00 hadden aan boodschappen, dus die kassiere ook al enthousiast. Is het 14,93en ze wou ons echt geen smurf meer geven! Hoe stom!
genoeg smurfen om te smurfen, dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:20 schreef Biogarde het volgende:
Ze zouden 27 miljoen van die dingen besteld hebben.
Niet wanneer ieder huishouden al die dingen wil hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
genoeg smurfen om te smurfen, dus.
Zou het net zo gek worden als met dequote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet wanneer ieder huishouden al die dingen wil hebben
Dure smurfenquote:Bezorgkosten vanaf ¤4.95
K&Wquote:
OUD & ONZquote:Op maandag 18 februari 2008 20:05 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik heb er ook al 2: babysmurf en lolsmurf
....en ONZquote:
LIF & KLBquote:Op maandag 18 februari 2008 22:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb boodschappensmurf en moppersmurf
F&Fquote:
MEDquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb potige smurf! Van mijn collega gehad. Vanmiddag zelf boodschappen halen, ik denk dat ik er wel 2 of 3 kan scoren.
B&Hquote:
MUZquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Muzieksmurf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |