goed zo drenthequote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
Die Drenthe komt nog wel in het nieuws na een seksschandaalquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
quote:
Drenthe mag in deze vorm eigenlijk niet ontbreken hoor. Zou hem nu liever als linksbuiten hebben dan een Babel ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef Brammie het volgende:
Zou ik geen gek idee vinden: Backup linksbuiten/linksmid?
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef borisz het volgende:
Laat Drenthe maar bij Foppe ballen.
hoeft niet eens voor Babel te zijn, je kan hem ook meenemen ipv een 4e controlerende middenvelder of een reservelinksback.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Drenthe mag in deze vorm eigenlijk niet ontbreken hoor. Zou hem nu liever als linksbuiten hebben dan een Babel ofzo.
zoooquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
hij was toch geblesseerd ?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:00 schreef jojomen4 het volgende:
Woensdag misschien basis op de rechterflank.
quote:Drenthe zonder paspoort van Spanje naar Nederland
25 maart 2008
Royston Drenthe is vanuit Spanje op een curieuze manier in Drenthe beland voor de EK-kwalificatiewedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Estland, woensdagavond in Emmen. De middenvelder van Real Madrid was zijn paspoort kwijt. Uiteindelijk mocht de oud-Feyenoorder op zijn rijbewijs de vlucht naar Nederland maken.
"Ik heb tot drie uur 's nachts naar mijn paspoort gezocht", zegt Drenthe op de website van de KNVB. "Ik werd er mismoedig van. Ik wilde zelfs dingen in mijn huis kapot gaan slaan, zo kwaad was ik dat ik dat ding niet kon vinden. Met de hulp van enkele Spaanse vrienden kon ik op het vliegveld van Madrid toch mijn vlucht nemen."
Drenthe heeft inmiddels een nieuw paspoort aangevraagd. Voor de terugreis donderdag naar Madrid heeft hij een voorlopig document gekregen. "Mijn paspoort dat ik nu kwijt ben, was op 9 april al verlopen. Het kwam er steeds niet van om via Real Madrid een nieuwe aan te vragen. Maar ik liep wel steeds met dat papiertje op zak. Daardoor heb ik het waarschijnlijk ook verloren."
hij zal alleen niet meegaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:43 schreef Canisfire het volgende:
Inderdaad een tof figuur. Kan de held van oranje worden dit EK.
sowieso mee laten gaan naar het WK.
Bedankt Arjenquote:Royston Drenthe heeft in het duel van
Real Madrid met Murcia een blessure aan
zijn rechterenkel opgelopen.
In de laatste minuut van de wedstrijd
werd de jeugdinternational door Arjen
Robben omver gelopen.Na een fraaie solo
langs drie man liep de aanvaller in het
strafschopgebied tegen zijn medespeler
op.Het is nog niet duidelijk hoe lang
Drenthe uit de roulatie is.
Jezus wie heeft dat getypt ?quote:
Welkom in de wereld van het kopieren en plakken van NOS Teletekst.quote:Op maandag 14 april 2008 16:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jezus wie heeft dat getypt ?
In het midden van de zin beginnen ze steeds met een nieuwe regel wat irritant lezen![]()
quote:Het seizoen is nog niet eens begonnen of Royston Drenthe is alweer in het nieuws. Juventus ziet namelijk wel wat in de speler van Real Madrid, die van alle markten thuis is maar in het Santiago Bernabéu genoegen moet nemen met een bijrol. De Italianen willen de jeugdinternational één seizoen huren. (Corriere della Sera)
Valt best mee. Voetballen, rappen, hosselen, ongelukken maken. Das al best veelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:00 schreef Damzkieee het volgende:
Van alle markten thuis is wat overdreven
Niet bij de selectie, terecht lijkt me.quote:Bondscoach Foppe de Haan heeft Royston Drenthe en Evander Sno niet opgenomen in de selectie van Jong Oranje voor de komende EK-kwalificatieduels met Noorwegen en Zwitserland. Hij is ontevreden over de prestaties van het duo op de Olympische Spelen in China.
Drenthe en Sno hebben De Haan niet alleen in voetballend opzicht teleurgesteld. “Met die twee erbij was het moeilijk een team te worden”, zegt De Haan. “Ze hebben me echt teleurgesteld. Ik kan dit niet accepteren. Dat heb ik ze ook verteld”, aldus de bondscoach die niet wilde vertellen hoe Sno en Drenthe in China het groepsproces nadelig hebben beïnvloed.
Gevalletje typisch Surinaamse playboy.quote:De Haan: 'Heb me vergist in meerwaarde Drenthe'
door Gerard Borgman. zaterdag 30 augustus 2008 | 03:41 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 30 augustus 2008 | 10:03
ZEIST - Foppe de Haan heeft Royston Drenthe en Evander Sno uit de selectie van Jong Oranje gezet voor de komende EK-kwalificatiewedstrijden tegen Noorwegen (vrijdag) en Zwitserland (dinsdag 9 september). De bondscoach is ontevreden over de instelling van het duo tijdens de voorbije Olympische Spelen. "Met deze twee was het heel moeilijk om een team te worden.
Dat heb ik ze ook verteld", lichtte De Haan gisteren zijn keuze toe. "We hebben besloten dat zij op dit moment niet goed genoeg zijn. Iedere speler heeft een taak en een functie. Als je die taak niet uitvoert, dan wordt het team slechter." De kritiek gaat niet alleen over hun optreden op het veld. De Haan wilde zelf geen voorbeelden geven. Maar het was opvallend hoe hij reageerde op de suggestie dat de spelersbus in China een keer moest wachten, omdat Drenthe nog bezig was een horloge te kopen. Daarmee geconfronteerd zei De Haan: "Als je het optelt allemaal, dan zal het ongetwijfeld een rol spelen."
Met name de botsing van De Haan met Drenthe is opmerkelijk. Tijdens het gewonnen jeugd EK in 2007 was de opgebloeide speler de protegé van de bondscoach. "Ik heb een hoge pet van hem op. Daarom ben ik ook hartstikke teleurgesteld. Ik dacht dat hij een meerwaarde was. Daar heb ik me in vergist."
Dirk Marcellis, Erik Pieters, Stefan Nijland en Nordin Amrabat van PSV werden wel geselecteerd.
quote:'Royston denkt dat hij Messi is'
HAARLEM - Tussen Foppe de Haan en Royston Drenthe lijkt het niet meer goed te komen. De Jong Oranje-coach liet tijdens de Haarlemse Ondernemerssociëteit in ‘Fort bij Vijfhuizen’ weten dat de speler van Real Madrid compleet de weg kwijt is.
,,Hij denkt dat hij veel beter is dan hij is. In China wilde hij laten zien dat hij de beste van de wereld is. Dat is hij niet, hij begint pas", tekende het Haarlems Dagblad uit de mond van de Fries op.
De Haan: ,,Tegen Argentinië (kwartfinale Olympische Spelen, red.) wilde Royston wedijveren met Messi wie de beste is. Dat kon hij vergeten. Messi is beter."
,,Vlak voor tijd kreeg Royston een geweldige kans", ging De Haan verder over de wedstrijd tegen de Zuid-Amerikanen. ,,Hij wilde het te mooi en te ingewikkeld doen en de bal in de verste hoek krullen, terwijl hij gewoon à la Van Nistelrooy op de goal had moeten knallen. Dan was het geheid een doelpunt geweest.”
AD
idd dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die kans rondde hij juist op zich goed af. Zo'n boogbal was nodig om te scoren. Hij moest alleen niet zo hoog.
Waarvan 7 invalbeurten van een minuutje of 5 à 10.quote:Op zondag 23 november 2008 08:53 schreef koningdavid het volgende:
2008/09 Real Madrid 9 0 Primera Division
Speelt toch meer dan alle 'haters' hadden verwacht.
Zoiets doet je toch meer kwaad dan goed voor je carriere?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:54 schreef koningdavid het volgende:
Na Babel heeft Drenthe nu ook zijn eigen rapvideoclip:
dcddddddddddd (1 hour ago) Show Hidequote:Op woensdag 10 december 2008 00:54 schreef koningdavid het volgende:
Wat een sufferdquote:Op woensdag 10 december 2008 00:54 schreef koningdavid het volgende:
Beter? Niet dat ik Drenthe nou een goeie rapper vind, maar hij komt wel harder dan Babel.quote:
Op de CD komt in hetzelfde nummer Babel wel voor, vreemd.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:54 schreef koningdavid het volgende:
hij komt tantoe hard op deze pokoe g.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Beter? Niet dat ik Drenthe nou een goeie rapper vind, maar hij komt wel harder dan Babel.
Beter klinkt te positief hoor. Minder slecht, en dan vooral doordat Drenthe natuurlijk amper stem heeft.quote:
quote:Drenthe naar Portsmouth?
Door Jeroen de Laat
Zondag, 28 december 2008, 14:59
Royston Drenthe zet zijn carrière wellicht voort in de Premier League. Real Madrid en Portsmouth praten over een huurperiode van de linkspoot.
Madrid zou de 21-jarige Nederlander tot het eind van het seizoen bij Pompey willen stallen. De onderhandelingen kwamen tot stand bij een eerdere transfer tussen beide ploegen: die van Lassana Diarra naar de Spaanse hoofdstad.
John Metgod, coach bij Portsmouth, tipte manager Tony Adams over Drenthe. Dat meldt News of the World. De oud-Feyenoord speelt sinds juni 2007 in Madrid, maar komt niet voor in de eerste plannen van de nieuwe trainer Juande Ramos.
quote:Royston Drenthe in ban van stress
Door EDWIN WINKELS
MADRID - Terwijl Klaas-Jan Huntelaar eindelijk eens in de basis stond en tegelijk zijn eerste doelpunt voor Real Madrid maakte, zat Royston Drenthe zondag vrij eenzaam thuis in Madrid, hoewel zoals altijd omringd door zijn familie. Het gaat niet goed met de oud-Feyenoorder, die voor de derde achtereenvolgende week niet in de selectie was opgenomen om bij Sporting Gijón te spelen.
Officieel was het een technische beslissing van trainer Juande Ramos, maar onder normale omstandigheden zou Drenthe zonder meer bij de groep hebben gezeten die gisteren met 4-0 van Sporting won. Real telde liefst vijf geblesseerden, onder wie Arjen Robben en Wesley Sneijder, en één geschorste, Rafael van der Vaart. Plaats genoeg dus voor Drenthe.
Volgens bronnen binnen Real Madrid is het echter de speler zelf die Ramos heeft gevraagd hem voorlopig niet in de selectie op te nemen. Hij zou slecht slapen en last hebben van stress-symptomen.
Volgens insiders komt dat door de ziekte van een familielid. Anderen zeggen dat Drenthe op dit moment de spanning bij Real niet aankan sinds hij vorige maand in een thuisduel met Deportivo in het Bernabéu-stadion door het eigen publiek werd uitgefloten.
,,Het is niet leuk in je eigen stadion te spelen en het lijkt of het het Camp Nou is. Ik heb juist de steun van het publiek nodig om weer te voetballen zoals ik kan, om hier te triomferen,’’ zei Drenthe vrijdag in een interview in Marca.
Na die wedstrijd tegen Deportivo, toen hij bij het invallen en nog zonder een bal te hebben geraakt al massaal werd uitgefloten, barstte de pas 21-jarige speler bijna in tranen uit.
Ook afgelopen week kreeg hij het op het trainingsveld te verduren. Real speelde voor eigen publiek een oefenduel met Castilla, de jeugdploeg, en ondanks een mooi doelpunt uit een vrije trap kreeg de Rotterdammer ook daar soms de hoon van het publiek over zich heen.
Volgens het dagblad El País voelt Drenthe zich op dit moment geestelijk niet in staat voor Real uit te komen, zelfs niet in een uitwedstrijd als gisteren. De krant citeert bronnen uit de technische staf die zeggen dat de speler zichzelf te veel druk oplegt. ,,Hij wil tegelijk op de bal, de medespelers en de tegenstanders letten. Hij loopt zichzelf voorbij en omdat hij álles tegelijk wil doen, begaat hij fouten. Dat bezorgt hem die stress,’’ aldus een anonieme trainer in de krant.
Drenthe kwam medio 2007 voor 14 miljoen euro naar Madrid. Eind vorig jaar speelde hij regelmatig in de basis dankzij de vele blessures waarmee de ploeg kampte, maar sinds de uitwedstrijd bij Barcelona in december, waar hij een grote kans alleen voor de keeper miste, heeft hij nauwelijks nog gespeeld.
Drenthe was niet de enige opvallende afwezige in de selectie van dit weekeinde. Sneijder en Robben hadden meegetraind, maar volgens de clubartsen hadden zij beide last van een lichte blessure die zij met Oranje in Tunesië hadden opgelopen.
Dat opende gisteren de deuren voor Klaas-Jan Huntelaar. Terwijl Higuaín op rechts de plaats van Robben bezette, speelde de Achterhoeker in de spits naast Raúl. Nadat de clubicoon, die al vijftien jaar in het eerste elftal speelt, zijn 308ste doelpunt had gescoord maakte Huntelaar kort voor rust de 2-0.
Inderdaad, een jaartje bij een Spaanse middenmotor als Valladolid of Getafe zou heel goed voor hem zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is voor zijn ontwikkeling gewoon beter als hij word verhuurd dan kan hij mooi ervaring op doen. Hij is tenslotte ook pas 21 dus hij moet en kan nog veel leren.
mooie meningquote:Op maandag 16 februari 2009 20:18 schreef venomsnake het volgende:
O god.. Onze stoere gangsta rapper heeft faalangst?
Ik heb het gekeken naar, Royston ''je weet toch'' Drenthe.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat straks bij Holland Sport een interessant gesprek worden met Wilfried de Jong. Voorstukje bij het sportjournaal zag er boeiend uit, met een zeer volwassen Drenthe.
Eens, maar slim is het niet, want hij tekent zo zijn eigen doodvonnis bij Real Madrid.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:13 schreef Blawh het volgende:
Ik vond het ook tof dat hij zeg zo open en kwetsbaar opstelde. De 'mooi weershow' van spelers zie je zo goed als altijd, Real Madrid is zo prachtig en alles is zo mooi. Het is ook weleens goed om de andere kant te zien.
Typisch, ik vind het een enorme strontmongool, en geniet er van 'm op z'n bek te zien gaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik blijf een zwak hebben voor hem... hij is een open boek en heeft zijn hart op zijn tong. Jammer dat hij zich zo gek heeft laten maken.
Vind het wel een beetje triest dat eerst iedereen hem leuk en ontwapenend vond en nu iedereen over hem heen kotst.
Het is nog maar jochie (ik klink als een opa), gun iemand een tweede kans. Een heel christelijk principe.
argumenten zijn wel leuk, noem er eens een paarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Typisch, ik vind het een enorme strontmongool, en geniet er van 'm op z'n bek te zien gaan.
quote:'Ten Cate wil Drenthe naar Athene halen'
03 juni 2009
Royston Drenthe verhuist mogelijk van Spanje naar Griekenland. Panathinaikos, de club van trainer Henk ten Cate, heeft interesse in de voormalig jeugdinternational en komt op korte termijn met een officieel bod, zo meldt AD Sportwereld.
Drenthe stapte twee jaar geleden over van Feyenoord naar Real Madrid, maar komt in Spanje amper aan spelen toe. Toch wil de linkspoot niet te veel vooruit lopen op een transfer. "Pas na mijn vakantie wil ik echt gaan nadenken over komend seizoen. Nu laat ik het even allemaal langs me heen gaan", aldus de oud-Feyenoorder.
Panathinaikos eindigde dit seizoen als tweede in de Griekse competitie en stroomt komend seizoen in in de tweede voorronde van de Champions League.
Wooter, Musampa idd al dicht ik die nog meer kwaliteiten toe dan deze overschatte prutser. Wat natuurlijk geheel de schuld is van dat klote Madrid.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:56 schreef Suijk het volgende:
Dat is een mooie tussenstop voor een transfer naar Cyprus.
quote:'Fiorentina en Genoa vechten ook om Drenthe'
Genoa en Fiorentina jagen naar verluidt beiden op de handtekening van Royston Drenthe, die geen toekomst meer lijkt te hebben bij Real Madrid. Eerder ruzieden de twee Italiaanse clubs al om Hernan Crespo.
Toen trok Genoa aan het langste eind, terwijl Fiorentina rond dacht te zijn met de Argentijnse spits. Ook nu dacht Viola met Drenthe een nieuwe aanwinst binnen te hebben, maar Genoa lijkt opnieuw roet in het eten te gooien.
Genoa zou direct contact hebben genomen met Real Madrid, waardoor Fiorentina niet langer de belangrijkste kandidaat lijkt in de strijd om de Nederlander. Bestuurders van Genoa zouden volgens Italiaanse media momenteel in Madrid zijn om te onderhandelen over een transfer. Daarbij zou het gaan om een huurperiode van een jaar, met een optie tot koop.
In 2003 de Serie C2quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Wanneer heeft Fiorentina voor het laatst prijzen gepakt eigenlijk?
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoiets doet je toch meer kwaad dan goed voor je carriere?
En die andere néger heeft waarschijnlijk geen normale baan, kijk hoe romig zijn buik is.²
Schijnbaar zijn van U-niq z'n zomerstop trainingssessies behoorlijk pittig en berucht bij de voetballertjesquote:Het is van U-niq bekend dat hij een fanatiek voetbal liefhebber is. In zijn jonge jaren heeft hij een tijd voor de jeugdselectie van Feyenoord gespeeld en tegenwoordig is hij jeugdtrainer voor Sparta. Wanneer wij hem tot slot de keuze voor leggen tussen spelen voor Feyenoord 1 of een hit op nummer 1 besluit hij na lang nadenken toch voor Feyenoord te gaan. “Ik zou 1 miljoen procent zeker voor het voetballen kiezen!”
quote:'Transfer Drenthe naar Fiorentina nog ver weg'
De op handen lijkende transfer van Royston Drenthe naar Fiorentina lijkt verder weg dan ooit. De flankspeler van Real Madrid heeft zelf nog altijd niet gesproken met de Italianen, terwijl ook de clubs nog niet akkoord zijn.
Waar Real in eerste instantie akkoord leek te gaan met een verhuur van Drenthe aan Fiorentina, is de Koninklijke daar nu op teruggekomen. Omdat enkele andere clubs bereid zijn de linkspoot definitief te kopen, wil Real niet langer meewerken aan een verhuur.
Inmiddels heeft Fiorentina volgens diverse Italiaanse en Spaanse media een bod van zo'n negen miljoen euro uitgebracht op Drenthe, een klein miljoen minder dan de vraagprijs van Real. De oud-Feyenoorder kan een contract voor vijf seizoenen tekenen, maar schemert ook met belangstelling uit Engeland en Griekenland.
Dat klopt niet helemaal. Dat moet "schermt" zijn.quote:Feyenoorder kan een contract voor vijf seizoenen tekenen, maar schemert ook met belangstelling uit Engeland en Griekenland.
schemert omdat ie zwart isquote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Dat moet "schermt" zijn.²
Hoogstaand gesprekquote:Royston Drenthe: 'Ik blijf speler van Real Madrid'
Datum: 15-jul-2009 12:24
Door Sander van Hal
Royston Drenthe (foto, rechts) hervatte afgelopen vrijdag de training bij Real Madrid. Als we hem bellen, neemt hij niet op. Een minuut later belt hij terug.
“Hallo? Wie is dit?”
Hé Royston, Sportweek hier. Heb je even?
“Wat wil je weten?”
Hoe de eerste trainingen waren.
“Oh. Nou, aardig pittig, hoor. Veel fysiek werk en zo. Echt bikkelen.”
Heb je al met trainer Manuel Pelligrini gesproken?
“Waarom zou ik met de trainer moeten praten?”
Om erachter te komen of hij plannen met je heeft?
“Neuh. De club heeft vorige week aan mijn zaakwaarnemer laten weten dat ze toekomst in me zien. Daarom mag ik alleen tíjdelijk vertrekken. Maar zoals het er nu naar uitziet, blijf ik speler van Real.”
Je kansen op speeltijd zijn er niet groter op geworden.
“Dat mag jij denken.”
Jij denkt er anders over?
“Eerst zien, dan geloven. Er wordt steeds maar gesproken over de nieuwe jongens, maar ik kan op meerdere posities spelen. Pas als blijkt dat het moeilijk voor me wordt, ga ik andere opties afwegen.”
Fiorentina wil je huren. Is dat een optie?
“Zou kunnen.”
Maar voorlopig ga je voor je kans in Madrid?
“Precies.”
Oké, dan bellen we je later weer.
“Dat is goed, hoor. Ciao, ciao!”
Ze zijn er maar trots op bij Sportweek. Beetje geilen op je nietszeggende spontane contacten met sporters.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:32 schreef noxious het volgende:
Wat verwacht je voor antwoorden op dat soort vragen dan? Wat een flapdrol van een 'interviewer' ook
Idd. Dat je als interviewer je naam bij zulke vragen durft te zetten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:32 schreef noxious het volgende:
Wat verwacht je voor antwoorden op dat soort vragen dan? Wat een flapdrol van een 'interviewer' ook
ja maar die cocosnoot weet niet meer dan een LTS verlater na een jaar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze zijn er maar trots op bij Sportweek. Beetje geilen op je nietszeggende spontane contacten met sporters.
De enige Nederlander die wel het vertrouwen krijgt in Madrid, wie had dat nou gedacht?quote:Drenthe: ‘Goed gevoel na gesprek met coach’
Van alle Nederlanders die momenteel onder contract staan bij Real Madrid, is Royston Drenthe degene die de meeste speelminuten krijgt in de voorbereiding en zich het minst zorgen lijkt te maken. De oud-Feyenoorder zegt in het Algemeen Dagblad dat hij, ondanks de komst van vele nieuwe namen, mogelijkheden ziet voor komend seizoen.
Drenthe speelde in twee seizoenen 38 duels voor De Koninklijke. Deze zomer ging hij op vakantie, met de gedachte dat een vertrek niet aan de orde was. “Ik heb tegen Sigi (Lens, zaakwaarnemer, red.) gezegd dat ik even niets aan mijn hoofdje wilde. Tijdens mijn vakantie ben ik blijven trainen met maar één doel: mezelf waarmaken bij Real.”
“Verder heb ik aan niets anders gedacht. Zeker niet aan andere clubs”, stelt de linkermiddenvelder. Hij denkt verzekerd te zijn van een plaats in de achterhoede, gezien de blessure van Marcelo en de gewenningsperiode die nieuweling Alváro Arbeloa moet doormaken. “De trainer heeft met mij gesproken en dat gaf me een goed gevoel."
"In de voorbereiding heb ik op alle drie de posities aan de linkerkant gespeeld, dus er zijn meer opties voor mij.” Ploeggenoot Rafael van der Vaart gaf eerder deze week aan dat hij geen gesprek met Manuel Pellegrini had gevoerd, en daar ook geen behoefte aan had. Drenthe sprak klaarblijkelijk wel met de oefenmeester, en ziet het veroveren van een plaats bij de Spaanse grootmacht als een uitdaging.
“Ik zie het wel. Ik ga gewoon knokken. Ik ben een vechtertje”, aldus Drenthe. De huidige Nederlandse enclave bij Real Madrid bestaat uit Drenthe, Klaas-Jan Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart. Van dit zestal lijken Huntelaar en Van der Vaart het snelst elders aan de slag te willen gaan.
Robben werd eerder deze zomer gelinkt aan een terugkeer in de Premier League, maar de laatste weken is het vooralsnog stil rondom hem en collega Van Nistelrooy. Sneijder wordt in het geruchtencircuit genoemd aangaande een transfer naar Internazionale of Liverpool, maar vooralsnog werden dergelijke clubs niet officieel concreet.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De enige Nederlander die wel het vertrouwen krijgt in Madrid, wie had dat nou gedacht?
Drenthe![]()
Deels gelijk gekregen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie Drenthe eerder slagen dan Sneijder.
Als je naar de cijfers kijkt heeft hij het anders heel behoorlijk gedaan bij Real.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:21 schreef carloz187 het volgende:
alleen hopen dat hij nu eens gaat presteren bij Real...
GHehe zo doe je dat gewoon nog ff na 2jr je gelijk halen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[..]
Deels gelijk gekregen.
Je moet er ook niet serieus op ingaan natuurlijk...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef pfaf het volgende:
Nou, nou, gelijk halen. Vooralsnog is Sneijder 10 keer meer geslaagd in Madrid dan Drenthe.
Hij denkt verzekerd te zijn van een plaats in de achterhoede, gezien de blessure van Marcelo en de gewenningsperiode die nieuweling Alváro Arbeloa moet doormakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De enige Nederlander die wel het vertrouwen krijgt in Madrid, wie had dat nou gedacht?
Drenthe![]()
Ik heb em zelf ook eerder in het plank mislaan-topique geplaatst hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:31 schreef carloz187 het volgende:
[..]
GHehe zo doe je dat gewoon nog ff na 2jr je gelijk halen.
zometeen gaat hij weer huilen vanwege al die aandacht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Drenthe![]()
Het lijkt er wel op inderdaad; errug netjes om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Drenthe![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:21 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een baas.
Hij heet voluit Royston Ricky Drenthequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:28 schreef Itisbanging het volgende:
Huh? Zie ik het goed.. speelt hij nu met R.R. Drenthe op zijn rug? Iemand die me het uit kan leggen of staat het voor Rolls Royston Drenthe?
Ik heb de wedstrijd een beetje met een half oog gekeken maar wat ik zag was prima, op die fout die aan z'n kaart vooraf ging na. Gaf een paar keer een leuke pass naar Kaka. Het was niet werelds, maar hij hield zich wel staande.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:45 schreef buddyb het volgende:
Hij speelde echt niet prima.
Werd overgeslagen in de opbouw, bood zich nooit echt aan en vooruit te spelen ho maar. Ook verdedigend oogde hij erg zwak.
Ja dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vond het ook wel beter dan verwacht; wel heel onstuimig en die pakt per twee wedstrijden gewoon minimaal een gele kaart.
Werd trouwens wel enorm veel overgeslagen in echt vrije posities.
Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij niet in de groep ligt.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Toch kreeg ik het idee dat hij niet echt in de groep ligt, ze laten hem veel links (harhar) liggen, slaan hem idd veel over.
Hij mocht Ronaldo wel een kusje geven.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Toch kreeg ik het idee dat hij niet echt in de groep ligt, ze laten hem veel links (harhar) liggen, slaan hem idd veel over.
Nou ja, ook met de opkomst op het veld, hij praat niet met anderen, bij het juichen zie je hem ook niet echt betrokken worden, in het veld spelen ze hem niet veel aan, al met al krijg ik zo`n indruk dat ze hem niet echt 100% accepteren.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij niet in de groep ligt.
Want Drenthe kan in de spits?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HELD! Zal wel mee gaan naar het WK ipv Huntelaar.
Wat een kansloze vergelijkingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HELD! Zal wel mee gaan naar het WK ipv Huntelaar.
In die zin was het perfect inderdaad. Ik gun Drenthe z'n goede spel, Real verder niets.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:46 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een geweldenaar vanavond, hulde
maar heerlijk ook dat real verloren heeft
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
In die zin was het perfect inderdaad. Ik gun Drenthe z'n goede spel, Real verder niets.
Alleskunner man!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Want Drenthe kan in de spits?
Als zelfs een 010 coach hem laat liggen, zal het wel een reden hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef emokid het volgende:
Deze gast mag echt wel een keer geselecteerd worden, het moet niet gekker worden met die faalhazen van AZ die de voorkeur krijgen.
Ik ben het hier ZO ONGELOVELIJK FUCKING MEEquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
In die zin was het perfect inderdaad. Ik gun Drenthe z'n goede spel, Real verder niets.
Appels met peren natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef emokid het volgende:
Deze gast mag echt wel een keer geselecteerd worden, het moet niet gekker worden met die faalhazen van AZ die de voorkeur krijgen.
Stekelenburg=Vorm>krul > vermeerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:33 schreef Fok_Fok het volgende:
--------------------Babel-----------Elia---------------------
---------------------------Seedorf--------------------------
---------Drenthe-----------------------------Engelaar-----
------------------------------Fer-----------------------------
Emanuelson------de Jong-----Braafheid-----vd Wiel---
----------------------------Vermeer------------------------
Wat een ongelofelijk flauwe benamingenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:23 schreef BogardeRules het volgende:
Wie haalt dan wel zijn goede niveau altijd? Toch niet glasbak Robben? Yolante fucker snijders? windvaan Vd Vaart? Oude man Van Bronkhorst?
Heb je nu met opzet alleen gekleurde/zwarte spelers gekozen? Want op elke positie zijn toch wel betere keuzes te maken, lijkt mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:33 schreef Fok_Fok het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:19 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Heb je nu met opzet alleen gekleurde/zwarte spelers gekozen? Want op elke positie zijn toch wel betere keuzes te maken, lijkt mij.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:19 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Heb je nu met opzet alleen gekleurde/zwarte spelers gekozen? Want op elke positie zijn toch wel betere keuzes te maken, lijkt mij.
De Jong en Gio zijn de excuusnegers, de rest zijn gewoon autochtonenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:19 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De Jong en Gio zijn de excuusnegers, de rest zijn gewoon autochtonen
Goede opstelling. Ook de enige juiste. Jong en oud gebalanceerd, enzquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:33 schreef Fok_Fok het volgende:
Met deze opstelling worden ze niet eens 3e in de groepsfase op het WK.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:33 schreef Fok_Fok het volgende:
Enige logische keuze is vd Wielquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:48 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Stekelenburg=Vorm>krul > vermeer
de Jong te langzaam voor centraal
Emanuelson valt keer op keer door de mand als LB
Braafheid werkt ook niet centraal, verdedigend niet sterk genoeg
Van Bommel>De Jong> ownt Fer
Drenthe3x betere opties op die plek
Seedorf speelt niet in dienst van het team, te langzaam
Engelaar moet verdedigende middenvelder, gene rechtsmid, zeker niet als je 4-1-2-1-2 speelt
Babel gaat niet eens mee, Kappen naar binnen draaien en heupschot is niet genoeg
Elia is gene spits, beter op de flank te gebruiken
Maar voor de rest goede opstelling
Onzin,Omdat Drenthe nu een slechte wedstrijd(wat wss de oorzaak is) heeft gespeeld,hem meteen op de tribune te zetten,ga je een beetje te ver.Ze moeten eens met een vast elftal gaan spelen,niet per wedstrijd andere spelers opstellen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan gebeuren in een selectie van 25 man
quote:'AC Milan bereidt bod op Drenthe voor'
Royston Drenthe staat naar verluidt hoog op het verlanglijstje van AC Milan. De Italiaanse club zou al een bod voorbereiden op de linkspoot van Real Madrid.
Drenthe stond afgelopen zomer op het punt Real Madrid te verruilen voor Fiorentina. Die transfer ging niet door. Dat gebeurde mede op verzoek van trainer Manuel Pellegrini, die zich sterk maakte voor een langer verblijf van de linkspoot bij De Koninklijke.
Toch zou Drenthe in de winterstop Santiago Bernabéu gaan verlaten, zo weet Cadena Ser. Volgens de Spaanse radiozender heeft AC Milan zijn zinnen gezet op de 22-jarige linkspoot. De Italianen bereiden een bod van ruim zes miljoen euro voor. Trainer Leonardo ziet in de Nederlander de gewenste versterking voor de linkerkant.
Ook Ruud van Nistelrooy wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een vertrek bij Real Madrid. De 33-jarige spits zou Arsenal hebben afgewezen om het seizoen van Liverpool te redden, zo weet The Daily Mail. Tottenham Hotspur en Manchester City houden zijn situatie ook in de gaten.
quote:'Drenthe verliest dure oorbel tijdens training
Royston Drenthe. FOTO EPA
MADRID - Royston Drenthe heeft tijdens de laatste training van Real Madrid voor de Champions League-wedstrijd tegen FC Zürich een peperdure oorbel verloren.
Terwijl zijn collega's al onder de douche stonden of gemasseerd werden liep Drenthe nog heen en weer over het grasveld te zoeken.
Het diamanten sieraad ter waarde van zo'n duizend euro kon hij echter niet meer vinden, meldt de Spaanse krant El Mundo Deportivo.
,,Het is niet zo erg," zei de speler met een chagrijnig gezicht tegen verslaggevers bij het verlaten van het veld. (DHE)
haha sowieso;)quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:56 schreef Jos_ het volgende:
Voor zo'n jongen is ¤ 6000,- evenveel als ¤ 100,- voor ons, hij overleeft het wel hoor.
Ik heb zo'n gevoel dat hij gewoon tot eind van seizoen blijft omdat hij denkt nog wel een kans te hebben terwijl hij natuurlijk gewoon als back up dient net als vd Vaart. Real zal deze spelers ongetwijfeld niet kwijt willen want dan wordt het team in de breedte alleen maar zwakker dan het al is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:42 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
haha sowieso;)
maar wat vinden we, blijven of gaan? Naar mijn mening is speeltijd nu het beste voor Drenthe. Oké, leren bij Real is ook wat waard, maar hij zit er nu al ruim 2 seizoenen en heeft nog weinig bereikt. Gewoon lekker naar een subtopper in Spanje of Engeland, en lekker ballen.
Was hij Tikkie Tikkie aan het doen?quote:
Royston, als de baas die hij is, wint omdat hij veel hoger komtquote:
Zie je opeens Dudek daar rondlopenquote:
vi.nlquote:'Financieel geschil reden voor afwezigheid Drenthe'
28/12/2010 12:39
Royston Drenthe schittert door afwezigheid bij Hércules Alicante. Naar verluidt zou een financieel geschil ten grondslag liggen aan de absentie van de Nederlander.
De middenvelder ontbrak maandag op de eerste training na de kerstdagen, terwijl diens ploeggenoten wel allen aanwezig waren. Drenthe was zonder opgave van reden absent. Trainer Esteban Vigo wist van niets en de clubleiding probeerde de speler tevergeefs op diens telefoon te bereiken. Deze stond echter uit.
Inmiddels bericht de Spaanse krant El Mundo dat Drenthe weigert te spelen vanwege een financieel geschil. De Nederlander zou, evenals overigens David Trezeguet, nog geld tegoed hebben van de club. Sigi Lens, zaakwaarnemer van Drenthe, was niet voor commentaar bereikbaar.
quote:Stakende Drenthe: Hypotheek moet ook afgelost
ROTTERDAM - Royston Drenthe blijft voorlopig in Rotterdam. De middenvelder zegt dit seizoen amper salaris ontvangen te hebben van zijn werkgever Hércules Alicante en is nu in staking. Drenthe weet dat hij zijn reputatie tegen heeft. ,,Maar zou jij voor je baas blijven werken als je al een half jaar geen salaris krijgt?"
Drenthe ontbrak eergisteren op de eerste training van Hercules na een korte vakantie. ,,Maar het is voor mij 'tot hier en niet verder'", zegt Drenthe in De Telegraaf. ,,Ik heb mijn glimlach in Spanje gelaten."
,,Ik weet dat de publieke opinie zich tegen me zal keren, dat mensen me weer een lastige jongen zullen noemen. Maar ik heb het recht aan mijn zijde. Het moet duidelijk worden dat dit geen probleempje van een dag of tien is. Sinds Real me aan Hércules verhuurde, heb ik nog geen enkele keer mijn volledige salaris ontvangen. Vier maanden kreeg ik helemaal niets en twee keer de helft."
Volgens Drenthe had Hércules de afspraak met Real om de linkspoot voor één jaar te huren tegen overname van zijn volledige loon. ,,Dat moet het bestuur gewoon nakomen. Mijn zaakwaarnemer Sigi Lens is zelfs tot drie keer toe naar Alicante gevlogen. En telkens werd hem plechtig beloofd, dat het probleem zou worden opgelost.
,,Toen dat steeds niet gebeurde, is besloten dat ik me de 27e niet zou melden. De verbazing van de club dat ik er niet ben, kan alleen gespeeld zijn. Tenzij de trainer niet is ingelicht. Ik heb geprobeerd hem te bellen. Maar hij neemt niet op", aldus de oud-Feyenoorder.
Drenthe koestert geen wrok en zou het liefste het eerste vliegtuig naar Spanje pakken. ,,Als ze het probleem oplossen, zal ik de trainer, mijn medespelers en de fans excuses maken. Zij hebben er eigenlijk niks mee te maken. Het is een conflict tussen het bestuur en Royston."
,,Maar zou jij voor je baas blijven werken als je al een half jaar geen salaris krijgt? De hypotheek moet gewoon worden afgelost. En alle andere rekeningen dien je eveneens te betalen. Ik dus ook."
Precies. Drenthe beschikt over een prima mentaliteit, dat gezeik elke keer over dat het nog een jongetje zou zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef TC03 het volgende:
Kan hem alleen maar gelijk geven. Voor niks gaat de zon op.Alleen waarom zou hij excuses maken als het wordt opgelost? Hij doet toch niks fout?
Ben ik nou gek of sluit die derde alinea totaal niet aan op de tweede?quote:De ruzie tussen Royston Drenthe en Hércules Alicante is nog lang niet opgelost. De oud-Feyenoorder weigert op te komen dagen voor de training, omdat hij nauwelijks salaris krijgt uitbetaald. Ook zijn coach Esteban Vigo heeft inmiddels zijn mening gegeven over de kwestie.
"Ik vind het ook beter als hij niet traint", zei de trainer vandaag. "Drenthe vertelde me dat hij nog steeds op zijn salaris wacht en daarom vind ik het beter als hij de training niet hervat. Als hij zich om die reden niet op 27 december wenste te melden, en hij tot op heden steeds niets heeft ontvangen, dan zie ik niet in waarom hij de training zou moeten hervatten."
"Drenthe moet begrijpen dat hij in een groep werkt. Iedereen heeft salaris tegoed en dat is tezamen waarschijnlijk meer dan dat hij nog moet ontvangen. Maar ik ben hier nog gewoon en er is geen enkel probleem."
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Falco het volgende:
Wat een baas om te staken wanneer ie geen salaris ontvangt. Hij heeft gewoon gelijk
Dat gaat op zijn minst nog 20 dagen duren danquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef Stiggie het volgende:
ik mag die drenthe wel. Hoop dat ze hem bij VI gelijk weer gaan bellen
8 dagen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat op zijn minst nog 20 dagen duren dan
Het is lullig dat die anderen WEL gaan voetballen. Alsof jij wel zou gaan werken als je geen salaris krijgtquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:55 schreef Tarado het volgende:
Hij heeft in principe gelijk maar hij heeft natuurlijk niet alleen met zijn werkgever te maken maar ook met zijn collega's die ook nog niet betaald zijn, als die allemaal besluiten voorlopig door te voetballen is het natuurlijk een beetje lullig dat hij dat niet doet
Als ik als enige geen salaris zou krijgen ben ik meteen weg maar als er toezeggingen gedaan worden dat het allemaal betaald wordt zou ik het wel even aanzien, zeker als al mijn collega's dat wel doen, als je allemaal gaat staken komt er helemaal geen geld meer binnen, het is moeilijk vergelijkingen te maken met de gewone arbeidsmarkt (je moet je dat wel kunnen permitteren maar Drenthe zou toch wel wat geld hebben of niet?)quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is lullig dat die anderen WEL gaan voetballen. Alsof jij wel zou gaan werken als je geen salaris krijgt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Sierd interviewt Royston.![]()
http://www.sport1.nl/video/1154-drenthe-is-boos-en-wil-weg.html
die interviewer in het beginquote:Op maandag 31 januari 2011 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Sierd interviewt Royston.![]()
http://www.sport1.nl/video/1154-drenthe-is-boos-en-wil-weg.html
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:07 schreef karton het volgende:
[..]
die interviewer in het begin..dacht dat ie dronken was
quote:'Ik wil voor Nederland spelen en de beste speler ter wereld worden'
Royston Drenthe werkte donderdag op de trainingsvelden van Hércules een volledige training af. De van Real Madrid gehuurde middenvelder heeft woelige weken achter de rug, maar wil zich nu volledig op de sportieve kant van zijn carrière richten. Dat hij niet naar Juventus mocht, begrijpt de Rotterdammer. "Ik heb een contract met Hércules en ik dien dat graag uit", benadrukte Drenthe.
"Als zij mij niet willen laten gaan, dan moet ik dat accepteren", vertelde de voormalig Feyenoorder aan diverse Spaanse media. "Ik ben een professional, ga mijn uiterste best voor Hércules doen en bewijzen dat ik een meerwaarde kan zijn." Drenthe geeft toe dat hij boos was omdat hij niet tot de selectie voor het recente duel met Barcelona behoorde. "Zulk soort wedstrijden speel ik het liefst honderd keer."
"Het klopt dat ik de eerste week na Kerst bewust de trainingen heb laten schieten, maar daarna heb ik mijn uiterste best gedaan", stelde Drenthe. "Ik wil voor mijn nationale selectie spelen en de beste speler ter wereld worden. Als ik klaar ben met voetballen, dan wil ik dat niemand meer mijn naam zal vergeten."
Wat doet ie nou stoer met zn R.R.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Met nieuwe negerkapsel zijn eerste goal gescoord voor The Toffees
Royston Ricky Drenthe.. Tja, weet jij veel hoeveel andere R. Drenthe's er bij Everton rondlopen? Je moet jezelf onderscheiden he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat doet ie nou stoer met zn R.R.
Royston Rickie Drenthe volgens de Nederlandse wiki.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Royston Ricky Drenthe.. Tja, weet jij veel hoeveel andere R. Drenthe's er bij Everton rondlopen? Je moet jezelf onderscheiden he.
Het mooiste verkleinwoordje blijft nog wel "stiftje".quote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Rickie. Past ook echt bij hem met al die verkleinwoordjes die hij gebruikt.
Dat is dan weer een verkleinwoord dat algemeen ongeveer net zo veel gebruikt wordt als de niet-verkleinde vorm.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het mooiste verkleinwoordje blijft nog wel "stiftje".
http://www.goal.com/nl/ne(...)bel-voor-introductiequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:40 schreef Nober het volgende:
Ik las in de Telegraaf dat Royston het huis van Babel huurt, weet alleen niet of het waar is want ik heb Zembla onlangs gezien.
Dit weekend gaf hij helaas een geweldige pass in de loop mee aan Silva wat de 2-0 voor City inleidde, maar ik hoop dat hij binnenkort een basisplaats weet te veroveren en wat van zich kan laten zien.quote:Op maandag 26 september 2011 22:47 schreef De_kromme het volgende:
Baas in leven als prof net op RTL7. Zou leuk zijn als die het goed gaat doen bij Everton.
Is toch heerlijk man, die kale gek. Geniaal programma, het valt me op dat iedereen veel respect voor Harry heeft ondanks zn gedrag.quote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat een slecht programma was dat trouwens! Ik vind het knap hoeveel geduld Drenthe toont naar de verschrikkelijk irritante Harry Vermeegen.
U mad?quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:58 schreef Equites het volgende:
Nou wat een geniale jongen zeg in zijn dikke Ferrari. Om te kotsen
Terug bij zijn thuis. Een jongen die WEL weet wat het is om clubliefde te hebben, in plaats van je ziel uit te kopen (Fer, Wijnaldem)quote:
eerst maar eens zien dat hij komt. Maar waarom heeft Drenthe meer clubliefde dan Wijnaldum. Buiten dat Wijnaldum van Sparta afkomt doneerde hij ook nog eens flink aan de jeugdopleiding van Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Terug bij zijn thuis. Een jongen die WEL weet wat het is om clubliefde te hebben, in plaats van je ziel uit te kopen (Fer, Wijnaldem)
Mwah Drenthe ging ook voor de pot goud..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Terug bij zijn thuis. Een jongen die WEL weet wat het is om clubliefde te hebben, in plaats van je ziel uit te kopen (Fer, Wijnaldem)
Ik vind Real wel iets anders dan PSV of Twente, en daarnaast de combinatie transfersom + leeftijd zorgde er ook voor dat Feyenoord niet al teveel tegenstribbelde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah Drenthe ging ook voor de pot goud..
Naar PSV of Twente doe je niet als je werkelijk een Feyenoorder bent, althans zo denken de supporters erover en ik dus ook. En ja ik weet ook wel dat het goed is voor hun ontwikkeling enz. maar supporters zijn dan ook wat meer verknocht aan de club dan spelers, maar vooral het ik blijf Feyenoorder enz. is behoorlijk irritant.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst maar eens zien dat hij komt. Maar waarom heeft Drenthe meer clubliefde dan Wijnaldum. Buiten dat Wijnaldum van Sparta afkomt doneerde hij ook nog eens flink aan de jeugdopleiding van Feyenoord.
Toch heb ik aan de transfer van Drenthe geen nare smaak overgehouden, bij Castaignos, Wijnaldum en Fer wel. Juist omdat deze drie ook zo te koop liepen met het Feyenoorder-zijn (kussen van logo, uitspraken in interviews).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
klopt wel maar net als Castagainos een jongen die veel te kort in Feyenoord 1 heeft gespeeld en dat is gewoon jammer.
Serieus, dat heb ik dan echt geblocked... Ik kan me er niets van herinneren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt maar Drenthe heeft in die tijd een zaak tegen ons laten lopen. Des al niet termin blijf ik het eem held vinden.
Ja fuck hey, dat was dan ook echt een POT GOUD. Niet wat die mongooltjes Fer en Wijnaldem deden. Hij ging naar de grootste club ter wereld...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah Drenthe ging ook voor de pot goud..
Real was nou écht een trein die voor deze jongen nooit meer voorbij zou komen. Verdiende in zijn carriére daar 7,5 miljoen euro. (met tekengeld) 'Nuff said.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
klopt wel maar net als Castagainos een jongen die veel te kort in Feyenoord 1 heeft gespeeld en dat is gewoon jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |