goed zo drenthequote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
Die Drenthe komt nog wel in het nieuws na een seksschandaalquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
quote:
Drenthe mag in deze vorm eigenlijk niet ontbreken hoor. Zou hem nu liever als linksbuiten hebben dan een Babel ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef Brammie het volgende:
Zou ik geen gek idee vinden: Backup linksbuiten/linksmid?
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef borisz het volgende:
Laat Drenthe maar bij Foppe ballen.
hoeft niet eens voor Babel te zijn, je kan hem ook meenemen ipv een 4e controlerende middenvelder of een reservelinksback.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Drenthe mag in deze vorm eigenlijk niet ontbreken hoor. Zou hem nu liever als linksbuiten hebben dan een Babel ofzo.
zoooquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
hij was toch geblesseerd ?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:00 schreef jojomen4 het volgende:
Woensdag misschien basis op de rechterflank.
quote:Drenthe zonder paspoort van Spanje naar Nederland
25 maart 2008
Royston Drenthe is vanuit Spanje op een curieuze manier in Drenthe beland voor de EK-kwalificatiewedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Estland, woensdagavond in Emmen. De middenvelder van Real Madrid was zijn paspoort kwijt. Uiteindelijk mocht de oud-Feyenoorder op zijn rijbewijs de vlucht naar Nederland maken.
"Ik heb tot drie uur 's nachts naar mijn paspoort gezocht", zegt Drenthe op de website van de KNVB. "Ik werd er mismoedig van. Ik wilde zelfs dingen in mijn huis kapot gaan slaan, zo kwaad was ik dat ik dat ding niet kon vinden. Met de hulp van enkele Spaanse vrienden kon ik op het vliegveld van Madrid toch mijn vlucht nemen."
Drenthe heeft inmiddels een nieuw paspoort aangevraagd. Voor de terugreis donderdag naar Madrid heeft hij een voorlopig document gekregen. "Mijn paspoort dat ik nu kwijt ben, was op 9 april al verlopen. Het kwam er steeds niet van om via Real Madrid een nieuwe aan te vragen. Maar ik liep wel steeds met dat papiertje op zak. Daardoor heb ik het waarschijnlijk ook verloren."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |