abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70404501
Oranje is een stuk dichterbij nu
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70404612
Goede keuze.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:22:25 #128
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70408326
Eens. Drenthe moet gewoon veel spelen om zijn zelfvertrouwen weer op te bouwen en uberhaupt vooruitgang te maken, bij Fiorentina zal ie waarschijnlijk ook de kŕns krijgen om dat te doen.

Ik vind 'm nog altijd een prima en zeer onvoorspelbare flankspeler, talent genoeg in z'n donder, alleen bij Real verzuipt ie, teveel grote namen voor hem in de pikorde (die vaak ook gewoon beter zijn, eerlijk is eerlijk) en te veel prestatiedruk. Niet iedereen kan daar mee omgaan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_70718184
quote:
'Transfer Drenthe naar Fiorentina nog ver weg'

De op handen lijkende transfer van Royston Drenthe naar Fiorentina lijkt verder weg dan ooit. De flankspeler van Real Madrid heeft zelf nog altijd niet gesproken met de Italianen, terwijl ook de clubs nog niet akkoord zijn.

Waar Real in eerste instantie akkoord leek te gaan met een verhuur van Drenthe aan Fiorentina, is de Koninklijke daar nu op teruggekomen. Omdat enkele andere clubs bereid zijn de linkspoot definitief te kopen, wil Real niet langer meewerken aan een verhuur.

Inmiddels heeft Fiorentina volgens diverse Italiaanse en Spaanse media een bod van zo'n negen miljoen euro uitgebracht op Drenthe, een klein miljoen minder dan de vraagprijs van Real. De oud-Feyenoorder kan een contract voor vijf seizoenen tekenen, maar schemert ook met belangstelling uit Engeland en Griekenland.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:46:22 #130
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_70721449
quote:
Feyenoorder kan een contract voor vijf seizoenen tekenen, maar schemert ook met belangstelling uit Engeland en Griekenland.
Dat klopt niet helemaal. Dat moet "schermt" zijn.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 6 juli 2009 @ 23:28:47 #131
113682 WeebI
Wee Bull
pi_70723355
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal. Dat moet "schermt" zijn.

˛
schemert omdat ie zwart is
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_70998755
quote:
Royston Drenthe: 'Ik blijf speler van Real Madrid'
Datum: 15-jul-2009 12:24

Door Sander van Hal

Royston Drenthe (foto, rechts) hervatte afgelopen vrijdag de training bij Real Madrid. Als we hem bellen, neemt hij niet op. Een minuut later belt hij terug.
“Hallo? Wie is dit?”

Hé Royston, Sportweek hier. Heb je even?
“Wat wil je weten?”

Hoe de eerste trainingen waren.

“Oh. Nou, aardig pittig, hoor. Veel fysiek werk en zo. Echt bikkelen.”

Heb je al met trainer Manuel Pelligrini gesproken?
“Waarom zou ik met de trainer moeten praten?”

Om erachter te komen of hij plannen met je heeft?
“Neuh. De club heeft vorige week aan mijn zaakwaarnemer laten weten dat ze toekomst in me zien. Daarom mag ik alleen tíjdelijk vertrekken. Maar zoals het er nu naar uitziet, blijf ik speler van Real.”

Je kansen op speeltijd zijn er niet groter op geworden.

“Dat mag jij denken.”

Jij denkt er anders over?

“Eerst zien, dan geloven. Er wordt steeds maar gesproken over de nieuwe jongens, maar ik kan op meerdere posities spelen. Pas als blijkt dat het moeilijk voor me wordt, ga ik andere opties afwegen.”

Fiorentina wil je huren. Is dat een optie?

“Zou kunnen.”

Maar voorlopig ga je voor je kans in Madrid?
“Precies.”

Oké, dan bellen we je later weer.

“Dat is goed, hoor. Ciao, ciao!”
Hoogstaand gesprek .
pi_70998874
'Waarom zou ik met de trainer moeten praten? '

Je, geen idee Royston.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70999053
Inderdaad

Verder wel netjes dat ie overal antwoord op geeft.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:32:30 #135
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71000806
Wat verwacht je voor antwoorden op dat soort vragen dan? Wat een flapdrol van een 'interviewer' ook
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  woensdag 15 juli 2009 @ 19:33:18 #136
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71010907
Als je stomme vragen stelt krijg je stomme antwoorden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:49:53 #137
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71013179
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:32 schreef noxious het volgende:
Wat verwacht je voor antwoorden op dat soort vragen dan? Wat een flapdrol van een 'interviewer' ook
Ze zijn er maar trots op bij Sportweek. Beetje geilen op je nietszeggende spontane contacten met sporters.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:56:19 #138
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71013418
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:32 schreef noxious het volgende:
Idd. Dat je als interviewer je naam bij zulke vragen durft te zetten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_71013600
Voor hem zal toch wel het zelfde gelden als Huntelaar?

Als je niet vertrekt kom je in de B terecht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:19:22 #140
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71016224
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ze zijn er maar trots op bij Sportweek. Beetje geilen op je nietszeggende spontane contacten met sporters.
ja maar die cocosnoot weet niet meer dan een LTS verlater na een jaar.
Kansloos...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:16:39 #141
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71623024
quote:
Drenthe: ‘Goed gevoel na gesprek met coach’

Van alle Nederlanders die momenteel onder contract staan bij Real Madrid, is Royston Drenthe degene die de meeste speelminuten krijgt in de voorbereiding en zich het minst zorgen lijkt te maken. De oud-Feyenoorder zegt in het Algemeen Dagblad dat hij, ondanks de komst van vele nieuwe namen, mogelijkheden ziet voor komend seizoen.

Drenthe speelde in twee seizoenen 38 duels voor De Koninklijke. Deze zomer ging hij op vakantie, met de gedachte dat een vertrek niet aan de orde was. “Ik heb tegen Sigi (Lens, zaakwaarnemer, red.) gezegd dat ik even niets aan mijn hoofdje wilde. Tijdens mijn vakantie ben ik blijven trainen met maar één doel: mezelf waarmaken bij Real.”

“Verder heb ik aan niets anders gedacht. Zeker niet aan andere clubs”, stelt de linkermiddenvelder. Hij denkt verzekerd te zijn van een plaats in de achterhoede, gezien de blessure van Marcelo en de gewenningsperiode die nieuweling Alváro Arbeloa moet doormaken. “De trainer heeft met mij gesproken en dat gaf me een goed gevoel."

"In de voorbereiding heb ik op alle drie de posities aan de linkerkant gespeeld, dus er zijn meer opties voor mij.” Ploeggenoot Rafael van der Vaart gaf eerder deze week aan dat hij geen gesprek met Manuel Pellegrini had gevoerd, en daar ook geen behoefte aan had. Drenthe sprak klaarblijkelijk wel met de oefenmeester, en ziet het veroveren van een plaats bij de Spaanse grootmacht als een uitdaging.

“Ik zie het wel. Ik ga gewoon knokken. Ik ben een vechtertje”, aldus Drenthe. De huidige Nederlandse enclave bij Real Madrid bestaat uit Drenthe, Klaas-Jan Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart. Van dit zestal lijken Huntelaar en Van der Vaart het snelst elders aan de slag te willen gaan.

Robben werd eerder deze zomer gelinkt aan een terugkeer in de Premier League, maar de laatste weken is het vooralsnog stil rondom hem en collega Van Nistelrooy. Sneijder wordt in het geruchtencircuit genoemd aangaande een transfer naar Internazionale of Liverpool, maar vooralsnog werden dergelijke clubs niet officieel concreet.
De enige Nederlander die wel het vertrouwen krijgt in Madrid, wie had dat nou gedacht?

Drenthe
pi_71623133
Ondanks wat mensen altijd zeggen. Veel papegaaiengedrag natuurlijk kan hij wel degelijk voetballen dat heeft hij in elk geval bewezen in NL en bij Jong Oranje alleen hopen dat hij nu eens gaat presteren bij Real...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:29:56 #143
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71623403
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Kopbal het volgende:

[..]

De enige Nederlander die wel het vertrouwen krijgt in Madrid, wie had dat nou gedacht?

Drenthe
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie Drenthe eerder slagen dan Sneijder.
Deels gelijk gekregen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:30:58 #144
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71623439
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:21 schreef carloz187 het volgende:
alleen hopen dat hij nu eens gaat presteren bij Real...
Als je naar de cijfers kijkt heeft hij het anders heel behoorlijk gedaan bij Real.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71623452
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

[..]

Deels gelijk gekregen.
GHehe zo doe je dat gewoon nog ff na 2jr je gelijk halen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:14:18 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71624570
Nou, nou, gelijk halen. Vooralsnog is Sneijder 10 keer meer geslaagd in Madrid dan Drenthe.
pi_71624891
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef pfaf het volgende:
Nou, nou, gelijk halen. Vooralsnog is Sneijder 10 keer meer geslaagd in Madrid dan Drenthe.
Je moet er ook niet serieus op ingaan natuurlijk...
pi_71624985
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Drenthe
Hij denkt verzekerd te zijn van een plaats in de achterhoede, gezien de blessure van Marcelo en de gewenningsperiode die nieuweling Alváro Arbeloa moet doormaken

woensdag 5 augustus 2009 @ 16:15:49 #149
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71626148
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:31 schreef carloz187 het volgende:

[..]

GHehe zo doe je dat gewoon nog ff na 2jr je gelijk halen.
Ik heb em zelf ook eerder in het plank mislaan-topique geplaatst hoor.
pi_71626197
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')