goed zo drenthequote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
Die Drenthe komt nog wel in het nieuws na een seksschandaalquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
quote:
Drenthe mag in deze vorm eigenlijk niet ontbreken hoor. Zou hem nu liever als linksbuiten hebben dan een Babel ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef Brammie het volgende:
Zou ik geen gek idee vinden: Backup linksbuiten/linksmid?
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef borisz het volgende:
Laat Drenthe maar bij Foppe ballen.
hoeft niet eens voor Babel te zijn, je kan hem ook meenemen ipv een 4e controlerende middenvelder of een reservelinksback.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Drenthe mag in deze vorm eigenlijk niet ontbreken hoor. Zou hem nu liever als linksbuiten hebben dan een Babel ofzo.
zoooquote:Op zondag 17 februari 2008 03:52 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet ontbreken
hij was toch geblesseerd ?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:00 schreef jojomen4 het volgende:
Woensdag misschien basis op de rechterflank.
quote:Drenthe zonder paspoort van Spanje naar Nederland
25 maart 2008
Royston Drenthe is vanuit Spanje op een curieuze manier in Drenthe beland voor de EK-kwalificatiewedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Estland, woensdagavond in Emmen. De middenvelder van Real Madrid was zijn paspoort kwijt. Uiteindelijk mocht de oud-Feyenoorder op zijn rijbewijs de vlucht naar Nederland maken.
"Ik heb tot drie uur 's nachts naar mijn paspoort gezocht", zegt Drenthe op de website van de KNVB. "Ik werd er mismoedig van. Ik wilde zelfs dingen in mijn huis kapot gaan slaan, zo kwaad was ik dat ik dat ding niet kon vinden. Met de hulp van enkele Spaanse vrienden kon ik op het vliegveld van Madrid toch mijn vlucht nemen."
Drenthe heeft inmiddels een nieuw paspoort aangevraagd. Voor de terugreis donderdag naar Madrid heeft hij een voorlopig document gekregen. "Mijn paspoort dat ik nu kwijt ben, was op 9 april al verlopen. Het kwam er steeds niet van om via Real Madrid een nieuwe aan te vragen. Maar ik liep wel steeds met dat papiertje op zak. Daardoor heb ik het waarschijnlijk ook verloren."
hij zal alleen niet meegaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:43 schreef Canisfire het volgende:
Inderdaad een tof figuur. Kan de held van oranje worden dit EK.
sowieso mee laten gaan naar het WK.
Bedankt Arjenquote:Royston Drenthe heeft in het duel van
Real Madrid met Murcia een blessure aan
zijn rechterenkel opgelopen.
In de laatste minuut van de wedstrijd
werd de jeugdinternational door Arjen
Robben omver gelopen.Na een fraaie solo
langs drie man liep de aanvaller in het
strafschopgebied tegen zijn medespeler
op.Het is nog niet duidelijk hoe lang
Drenthe uit de roulatie is.
Jezus wie heeft dat getypt ?quote:
Welkom in de wereld van het kopieren en plakken van NOS Teletekst.quote:Op maandag 14 april 2008 16:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jezus wie heeft dat getypt ?
In het midden van de zin beginnen ze steeds met een nieuwe regel wat irritant lezen![]()
quote:Het seizoen is nog niet eens begonnen of Royston Drenthe is alweer in het nieuws. Juventus ziet namelijk wel wat in de speler van Real Madrid, die van alle markten thuis is maar in het Santiago Bernabéu genoegen moet nemen met een bijrol. De Italianen willen de jeugdinternational één seizoen huren. (Corriere della Sera)
Valt best mee. Voetballen, rappen, hosselen, ongelukken maken. Das al best veelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:00 schreef Damzkieee het volgende:
Van alle markten thuis is wat overdreven
Niet bij de selectie, terecht lijkt me.quote:Bondscoach Foppe de Haan heeft Royston Drenthe en Evander Sno niet opgenomen in de selectie van Jong Oranje voor de komende EK-kwalificatieduels met Noorwegen en Zwitserland. Hij is ontevreden over de prestaties van het duo op de Olympische Spelen in China.
Drenthe en Sno hebben De Haan niet alleen in voetballend opzicht teleurgesteld. “Met die twee erbij was het moeilijk een team te worden”, zegt De Haan. “Ze hebben me echt teleurgesteld. Ik kan dit niet accepteren. Dat heb ik ze ook verteld”, aldus de bondscoach die niet wilde vertellen hoe Sno en Drenthe in China het groepsproces nadelig hebben beïnvloed.
Gevalletje typisch Surinaamse playboy.quote:De Haan: 'Heb me vergist in meerwaarde Drenthe'
door Gerard Borgman. zaterdag 30 augustus 2008 | 03:41 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 30 augustus 2008 | 10:03
ZEIST - Foppe de Haan heeft Royston Drenthe en Evander Sno uit de selectie van Jong Oranje gezet voor de komende EK-kwalificatiewedstrijden tegen Noorwegen (vrijdag) en Zwitserland (dinsdag 9 september). De bondscoach is ontevreden over de instelling van het duo tijdens de voorbije Olympische Spelen. "Met deze twee was het heel moeilijk om een team te worden.
Dat heb ik ze ook verteld", lichtte De Haan gisteren zijn keuze toe. "We hebben besloten dat zij op dit moment niet goed genoeg zijn. Iedere speler heeft een taak en een functie. Als je die taak niet uitvoert, dan wordt het team slechter." De kritiek gaat niet alleen over hun optreden op het veld. De Haan wilde zelf geen voorbeelden geven. Maar het was opvallend hoe hij reageerde op de suggestie dat de spelersbus in China een keer moest wachten, omdat Drenthe nog bezig was een horloge te kopen. Daarmee geconfronteerd zei De Haan: "Als je het optelt allemaal, dan zal het ongetwijfeld een rol spelen."
Met name de botsing van De Haan met Drenthe is opmerkelijk. Tijdens het gewonnen jeugd EK in 2007 was de opgebloeide speler de protegé van de bondscoach. "Ik heb een hoge pet van hem op. Daarom ben ik ook hartstikke teleurgesteld. Ik dacht dat hij een meerwaarde was. Daar heb ik me in vergist."
Dirk Marcellis, Erik Pieters, Stefan Nijland en Nordin Amrabat van PSV werden wel geselecteerd.
quote:'Royston denkt dat hij Messi is'
HAARLEM - Tussen Foppe de Haan en Royston Drenthe lijkt het niet meer goed te komen. De Jong Oranje-coach liet tijdens de Haarlemse Ondernemerssociëteit in ‘Fort bij Vijfhuizen’ weten dat de speler van Real Madrid compleet de weg kwijt is.
,,Hij denkt dat hij veel beter is dan hij is. In China wilde hij laten zien dat hij de beste van de wereld is. Dat is hij niet, hij begint pas", tekende het Haarlems Dagblad uit de mond van de Fries op.
De Haan: ,,Tegen Argentinië (kwartfinale Olympische Spelen, red.) wilde Royston wedijveren met Messi wie de beste is. Dat kon hij vergeten. Messi is beter."
,,Vlak voor tijd kreeg Royston een geweldige kans", ging De Haan verder over de wedstrijd tegen de Zuid-Amerikanen. ,,Hij wilde het te mooi en te ingewikkeld doen en de bal in de verste hoek krullen, terwijl hij gewoon à la Van Nistelrooy op de goal had moeten knallen. Dan was het geheid een doelpunt geweest.”
AD
idd dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die kans rondde hij juist op zich goed af. Zo'n boogbal was nodig om te scoren. Hij moest alleen niet zo hoog.
Waarvan 7 invalbeurten van een minuutje of 5 à 10.quote:Op zondag 23 november 2008 08:53 schreef koningdavid het volgende:
2008/09 Real Madrid 9 0 Primera Division
Speelt toch meer dan alle 'haters' hadden verwacht.
Zoiets doet je toch meer kwaad dan goed voor je carriere?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:54 schreef koningdavid het volgende:
Na Babel heeft Drenthe nu ook zijn eigen rapvideoclip:
dcddddddddddd (1 hour ago) Show Hidequote:Op woensdag 10 december 2008 00:54 schreef koningdavid het volgende:
Wat een sufferdquote:Op woensdag 10 december 2008 00:54 schreef koningdavid het volgende:
Beter? Niet dat ik Drenthe nou een goeie rapper vind, maar hij komt wel harder dan Babel.quote:
Op de CD komt in hetzelfde nummer Babel wel voor, vreemd.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:54 schreef koningdavid het volgende:
hij komt tantoe hard op deze pokoe g.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Beter? Niet dat ik Drenthe nou een goeie rapper vind, maar hij komt wel harder dan Babel.
Beter klinkt te positief hoor. Minder slecht, en dan vooral doordat Drenthe natuurlijk amper stem heeft.quote:
quote:Drenthe naar Portsmouth?
Door Jeroen de Laat
Zondag, 28 december 2008, 14:59
Royston Drenthe zet zijn carrière wellicht voort in de Premier League. Real Madrid en Portsmouth praten over een huurperiode van de linkspoot.
Madrid zou de 21-jarige Nederlander tot het eind van het seizoen bij Pompey willen stallen. De onderhandelingen kwamen tot stand bij een eerdere transfer tussen beide ploegen: die van Lassana Diarra naar de Spaanse hoofdstad.
John Metgod, coach bij Portsmouth, tipte manager Tony Adams over Drenthe. Dat meldt News of the World. De oud-Feyenoord speelt sinds juni 2007 in Madrid, maar komt niet voor in de eerste plannen van de nieuwe trainer Juande Ramos.
quote:Royston Drenthe in ban van stress
Door EDWIN WINKELS
MADRID - Terwijl Klaas-Jan Huntelaar eindelijk eens in de basis stond en tegelijk zijn eerste doelpunt voor Real Madrid maakte, zat Royston Drenthe zondag vrij eenzaam thuis in Madrid, hoewel zoals altijd omringd door zijn familie. Het gaat niet goed met de oud-Feyenoorder, die voor de derde achtereenvolgende week niet in de selectie was opgenomen om bij Sporting Gijón te spelen.
Officieel was het een technische beslissing van trainer Juande Ramos, maar onder normale omstandigheden zou Drenthe zonder meer bij de groep hebben gezeten die gisteren met 4-0 van Sporting won. Real telde liefst vijf geblesseerden, onder wie Arjen Robben en Wesley Sneijder, en één geschorste, Rafael van der Vaart. Plaats genoeg dus voor Drenthe.
Volgens bronnen binnen Real Madrid is het echter de speler zelf die Ramos heeft gevraagd hem voorlopig niet in de selectie op te nemen. Hij zou slecht slapen en last hebben van stress-symptomen.
Volgens insiders komt dat door de ziekte van een familielid. Anderen zeggen dat Drenthe op dit moment de spanning bij Real niet aankan sinds hij vorige maand in een thuisduel met Deportivo in het Bernabéu-stadion door het eigen publiek werd uitgefloten.
,,Het is niet leuk in je eigen stadion te spelen en het lijkt of het het Camp Nou is. Ik heb juist de steun van het publiek nodig om weer te voetballen zoals ik kan, om hier te triomferen,’’ zei Drenthe vrijdag in een interview in Marca.
Na die wedstrijd tegen Deportivo, toen hij bij het invallen en nog zonder een bal te hebben geraakt al massaal werd uitgefloten, barstte de pas 21-jarige speler bijna in tranen uit.
Ook afgelopen week kreeg hij het op het trainingsveld te verduren. Real speelde voor eigen publiek een oefenduel met Castilla, de jeugdploeg, en ondanks een mooi doelpunt uit een vrije trap kreeg de Rotterdammer ook daar soms de hoon van het publiek over zich heen.
Volgens het dagblad El País voelt Drenthe zich op dit moment geestelijk niet in staat voor Real uit te komen, zelfs niet in een uitwedstrijd als gisteren. De krant citeert bronnen uit de technische staf die zeggen dat de speler zichzelf te veel druk oplegt. ,,Hij wil tegelijk op de bal, de medespelers en de tegenstanders letten. Hij loopt zichzelf voorbij en omdat hij álles tegelijk wil doen, begaat hij fouten. Dat bezorgt hem die stress,’’ aldus een anonieme trainer in de krant.
Drenthe kwam medio 2007 voor 14 miljoen euro naar Madrid. Eind vorig jaar speelde hij regelmatig in de basis dankzij de vele blessures waarmee de ploeg kampte, maar sinds de uitwedstrijd bij Barcelona in december, waar hij een grote kans alleen voor de keeper miste, heeft hij nauwelijks nog gespeeld.
Drenthe was niet de enige opvallende afwezige in de selectie van dit weekeinde. Sneijder en Robben hadden meegetraind, maar volgens de clubartsen hadden zij beide last van een lichte blessure die zij met Oranje in Tunesië hadden opgelopen.
Dat opende gisteren de deuren voor Klaas-Jan Huntelaar. Terwijl Higuaín op rechts de plaats van Robben bezette, speelde de Achterhoeker in de spits naast Raúl. Nadat de clubicoon, die al vijftien jaar in het eerste elftal speelt, zijn 308ste doelpunt had gescoord maakte Huntelaar kort voor rust de 2-0.
Inderdaad, een jaartje bij een Spaanse middenmotor als Valladolid of Getafe zou heel goed voor hem zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is voor zijn ontwikkeling gewoon beter als hij word verhuurd dan kan hij mooi ervaring op doen. Hij is tenslotte ook pas 21 dus hij moet en kan nog veel leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |