Zonder mensen af te vallen; hij is wel zo'n beetje de centrale persoon hier in BNW!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:15 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Mijn hemel wat kunnen mensen zeiken zeg. Laat Lambiek lekker met rust. Hij is de enige reden dat ik nog op Fok! kom
Nee oude dingen op gaan rakelen die zelf makkelijk op te zoeken zijn. Daar ga je een dergelijke discussie niet mee vlottrekken...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:21 schreef ToT het volgende:
Tja ik HAD een idee om het te doorbreken, maar dat viel blijkbaar niet in goede aarde hier.
Ik ben toch nieuwsgierig hoe je het dan wel zou noemenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:02 schreef ToT het volgende:
TT gaat te ver; Lambiekje heeft net als iedereen recht om in andere topics te posten. Daarbij komt "geblaat" uiteraard erg denirgerend over.
Daarbij lijkt het me onwenselijk om een topic te hebben waarin 1 persoon zijn visies over 9/11, AIDS, chemtrails en weet ik wat voor onderwerpen nog meer door elkaar heen post, ZEKER als de persoon in kwestie van zichzelf al behoorlijk chaotisch is.
Een centraal topic is op zich een goed idee, maar niet op deze manier.
Slotje dus.
Er zijn meer plaatsen dan Fok! waarop over 9/11 word gesproken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:54 schreef ToT het volgende:
Trouwens, SpaceSpiff:
Geregistreerd op zaterdag 5 april 2008 @ 10:54
Voor uhmmm....*Kuch!*....een "newbie" maak jij je wel HEEL erg druk om het oprakelen van oude dingen!
@ Terecht: dat zijn heel terechte opmerkingen!Goede terechtwijzingen ook!
Waar zeik ik Lambiekje af?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:37 schreef ToT het volgende:
Ik wil al zoveel friggin' moeite nemen om als centraal persoon een centraal topic aan te maken die ik ga bijhouden om ce boel voor iedereen duidelijker te maken. Verwacht je dan ook nog eens van mij dat ik in mijn eentje alle topics ga doorspitten om alle informatie daarover te gaan zoeken?
Jij gaat liever door met Lambiekje afzeiken in plaats van constructief informatie aanvoeren. Dat laat jou aardig op een troll lijken.
Hij dumpt ook regelmatig linkjes die over een totaal ander onderwerp gaan of die hij bijv verkeerd begrepen heeft. Vooral bij de wat lasterige onderwerpen zoals HIV/AIDS zie je dat regelmatig gebeuren. Bijv een bron die het geld wat naar AIDS onderzoek/preventie aan de kaak stelt. Lambiekje pakt dat aan als "ha kijk! het WHO vind AIDS ook onzin!" terwijl het punt in die bron is dat datzelfde geld meer levens kan redden door het bijvoorbeeld voor schoon drinkwater te gebruiken. Dan ga je op een gegeven moment die bronnen ook niet zo serieus meer nemenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:42 schreef ToT het volgende:
Hij dumpt ook regelmatig youtube-linkjes waarin dingen uitgelegd worden.
Helaas kan hij blijkbaar zelf niet goed verwoorden wat er in die filmpjes gezegd wordt, maar hoewel zijn uitspraken vaak op geblaat LIJKEN, baseert hij zijn meningen volgens mij wel steeds op iets wat hem overtuigd heeft.
...
Een goede oplossing is er niet, daarvoor is dit het verkeerde forum. BNW is toch vooral een forum waar men op basis van gevoel discussieert en speculeert, en het dus vaak zoniet altijd neerkomt op een bepaalde interpretatie van data.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
Hoe dan ook; we moeten samen eens naar een constructieve oplossing zoeken i.p.v. mensen aanvallen over dat ze alleen maar wat roepen zonder het goed te onderbouwen.
Heb je het tegen mij? Ik heet SpaceSpiff.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
Calvobbes, je bent ECHT aan het trollen! Iedereen moet zich aan jouw regeltjes houden en anders moet iedereen z'n bek houden. Dat is echt een waardeloze houding hier. Ik stel gewone vragen om gewoon wat dingen samen te vatten en jij gaat meteen over de zeik dat ik als moderator zijnde zelf maar moet gaan zoeken. Het gaat om de DISCUSSIE hier in BNW die ik uit wil werken, ik wil NIET zelfgevonden feitjes hier neerzetten. Ik ben een MODERATOR, en dat uitwerken zie ik als een deel van het modereren. Als je van mij verlangt dat ik in dat kader zelf informatie ga opzoeken ben je knettergek! Dat heeft niets meer met modereren te maken! Ik wil gewoon graag dat mensen op een volwassen manier hun informatie aangeven. Dat is geen verplichting; je hoeft er niet aan deel te nemen. Maar jouw aanvallende houding slaat werkelijk compleet nergens op!
Was je niet trouwens al gebanned onder je oorspronkelijke naam?
@ Tuinhekje: true, maar hij plaatst ook wel eens relevante filmpjes.
Hoe dan ook; we moeten samen eens naar een constructieve oplossing zoeken i.p.v. mensen aanvallen over dat ze alleen maar wat roepen zonder het goed te onderbouwen.
Dat heb ik je vandaag ook al uitgelegd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:48 schreef ToT het volgende:
Voor iemand die pas op zaterdag 5 april 2008 @ 10:54 geregistreerd is, ben jij wel BIJZONDER fel over "dingen die allang verklaard zijn".
Iets met een kloonscanner enzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef ToT het volgende:
SpaceSpiff/Calvobbes is weer exit.
quote:
Blauwen kunnen door slotjes heen posten, zwarten met minder rechten (discriminatie!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef ToT het volgende:
Dat slotje betekent dat hij sticky is!Post zelf maar weer ff een berichtje daar: je zult zien dat het gewoon werkt.
Complot!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
zwarten met minder rechten (discriminatie!)
Waarom?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef merlin693 het volgende:
Hoi ToT ,
vind jij het eigenlijk normaal dat een colega mod in jouw subforum zit aan te zetten tot ridiculisering van de posters en BNW in het algemeen .
HeatWave
'WTC-7 ingestort door brand 22/08/2008
Ik zou dit in het achterkamertje eens aankaarten
De NWO is niet tevreden over je verdeel en heers methodiek? Je gaat op ultrageheim bijspijkerkamp?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:19 schreef ToT het volgende:
Ik zal de komende tijd wegens privé omstandigheden even wat minder actief zijn als moderator. Mijn collega's hier op Fok zullen mij gelukkig een beetje helpen hier op BNW.
Moet ik hierop in dit topic gaan reageren ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je Resonancer tegenkomt dan?Dat doettie altijd, de andere persoon weet volgens hem van niks en heeft dus eigenlijk geen recht van spreken, en als je al wel iets weet is het per definitie onzin. Zie hier de discussieer-kunst van Resonancer
Als je gewoon met je argumenten komt, hoeft er niks opgeschoond te worden...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Moet ik hierop in dit topic gaan reageren ?
Indien nee, mag dit topic dan opgeschoond worden ?
Ow, shit. Sterkte.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:54 schreef ToT het volgende:
....wat tevens hoogstwaarschijnlijk mijn laatste daad als moderator was.
Ik vind het vervelend om jullie te moeten mededelen dat ik er mee stop wegens ernstige omstandigheden in de familie, sorry....
Dit speelt al een poosje en ik merk dat ik amper meer serieus aan moderaten toekom, wat duidelijk niet goed voor het forum is.
Ik hoop dat er snel een goed team van moderators komt die de boel hier in de gaten kan houden en ik hoop dat het "verzameltopic" van 9/11 met de vragen in de OP goed gaat lopen.
Nogmaals sorry voor mijn vertrek, maar ik merk dat het gewoon echt niet anders kan.
^Dat ook dus. Sterkte en neem je tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:33 schreef remlof het volgende:
Omg ToT, dat klinkt ernstig! Ik wens je veel sterkte toe.
Jammer dat je nu al stopt, maar natuurlijk gaat het echte leven voor.
Asjeblieft niet zeg... Liefst iemand die nog een beetje objectief tegen de zaak aankijkt.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:05 schreef Vedanta_veri het volgende:
Ik zeg; maak lambiekje admin van Bnw.
Ik houd het er ook maar bij dat zulks de bedoeling van dit platform geweest zou zijn om een voor de wereld alternatief maar in realiteit intelligent persoon als drijfkracht te hebben, zodat BNW kan dienen als corrigee van NWS.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:46 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Lambiekje jij bent echt de grootste fantast die ik ooit ben tegengekomen. En de grootste hypocriet. Wel roepen dat anderen geloven in leugens, maar zelf geen enkele fatsoenlijke uitleg kunnen geven hoe het dan kan dat zowel mensen in New York als bij het Pentagon toch meteen, voor de herhalingen op TV hebben verklaard dat ze vliegtuigen hebben gezien.
Jouw verhaaltjes zijn zo zwak, vol met gaten, onverklaarbaar, onlogisch en dan heb je nog het lef om te zeggen dat alles wat jij zegt de absolute waarheid is. Ik zeg het niet gauw, maar jij bent echt gestoord.
Dat geldt alleen voor Lambiekje ?quote:Op zondag 21 september 2008 10:09 schreef ToT het volgende:
Lambiekje, matig je toon 'n beetje
Je kan aan hem merken dat hij zich er toch bewust van is dat hij onhoudbare posities verdedigt aangezien hij consequent moeilijke vragen botweg ontwijkt. Zo beperkt is hij ook weer niet namelijk.quote:Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef ToT het volgende:
Okee daar heb je gelijk in; beide kanten moeten de toon matigen.
Ik ben het sowieso een beetje zat als mensen Lambiekje beschuldigen van leugens: hij verkondigt overtuigingen die hij baseert op dingen die hij leest. Hij LIEGT dus niet. Liegen is iets waarbij je de waarheid willens en wetens achterhoudt en bewust wat zegt wat niet klopt.
Lambiekje's uitlatingen kloppen (voor zover ik mag aannemen) in zijn ogen wél, dus LIEGT hij niet.
Het is niet echt netjes maar wel waar wmb.quote:Op zondag 21 september 2008 16:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
Dat geldt alleen voor Lambiekje ?
Elkaar gestoord noemen kan wel ? Dan weet ik nl n btje waar ik aan toe ben op dit forum.
Maar geen manier om een discussie te voerenquote:Op zondag 21 september 2008 17:14 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is niet echt netjes maar wel waar wmb.
hij is daar niet de enige in valt me op... De non-believers (om ze even op 1 hoop te gooien) hebben ook nogal de neiging om hun feiten op tafel te gooien en vooral te blijven herhalen, zonder open te staan voor andere meningen. Een mening wordt vrij vaak al onderuit gehaald, simpelweg omdat Lambiekje het gepost heeft, zonder dat men daadwerkelijk leest wat er staatquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:51 schreef Bananenman het volgende:
Ik ook niet. Sterker nog, prima dat hij iets heel anders gelooft. Maar hij kan het niet eens opbrengen om erover te discussieren, want alles wat hem tegenspreekt ontwijkt hij
Niet om het een en ander, maar de hele 9/11 reeks is een continue herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij is daar niet de enige in valt me op... De non-believers (om ze even op 1 hoop te gooien) hebben ook nogal de neiging om hun feiten op tafel te gooien en vooral te blijven herhalen, zonder open te staan voor andere meningen. Een mening wordt vrij vaak al onderuit gehaald, simpelweg omdat Lambiekje het gepost heeft, zonder dat men daadwerkelijk leest wat er staat
het zijn juist vaak die veronderstelde feiten die ter discussie staanquote:Op woensdag 24 september 2008 08:24 schreef Wombcat het volgende:
Een afwijkende mening is prima. Die moet dan wel overeenstemmen met de feiten, en daar schort het nogal eens aan.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef ToT het volgende:
Ff meegeholpen, maar ik zag dat je al bezig was?
avonddiensten zijn een bitchquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:03 schreef ToT het volgende:
Geen probleem!Jij bent nog laat aan de slag zeg!
Huh? Nu laat ie wel weer een streepje zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:04 schreef Terecht het volgende:
Zou het streepje van de TT Roberto Calvi – bankier van God vervangen kunnen worden? Ik krijg nu – te zien ipv - .
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:05 schreef teamlead het volgende:
ik zie het verschil niet tussen de streepjes?
Maar het werd net gezellig.quote:Op maandag 3 november 2008 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus.
Ff een afkoelslotje; dat vingerwijzen is volgens mij niet echt constructief.
Sowieso heb ik mijn vraagtekens bij dit topic.
Ik vond het topic van in den beginne al niet kunnen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:29 schreef ToT het volgende:
Het overleg is geweest en de keuze is op de cementschoenen en de pier gevallen: het topic blijft op slot.
Het was interessant geweest als het topic wat meer de psychologische en wat minder de moddergooi-kant op was gegaan, maar wij als BNW-moderators zijnde denken dat het beter is als men deze discussie via PM voort gaat zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |