Klopt geen donder vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef OldJeller het volgende:
Het gat in het pentagon klopte niet en kwam niet overeen met de grootte van het vliegtuig dat erin zou zijn gevlogen. Ook was er materiaal van een heel ander (veel kleiner, bijpassend bij het werkelijke gat in de muur) vliegtuig gevonden aldaar. Dacht ik.
wat klopt er niet aan dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klopt geen donder van(oftewel, zijn we het niet over eens)
Daar is dit niet het juiste topic voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan dan?
als er een groot vliegtuig (zoals usa zegt) in t pentagon gevlogen zou zijn was t compleet weggevaagd.
Waar op dit plaatje:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klopt geen donder van(oftewel, zijn we het niet over eens)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar op dit plaatje:
[ afbeelding ]
zie je een gat, waar zo'n vliegtuig (vergelijk met grootte van de auto) in kan zijn gevlogen?
[ afbeelding ]
Specificaties van de Boeing 757-223:
- kan 200+ passagiers meenemen
- Lengte: 47.32 m
- Wielbasis: 18.29 m
- Spanwijdte: 38.05
- Hoogte: 13.56 m
- Cabinewijdte: 3.54 m
- Cabinelengte: 36.09 m
- Max. gewicht: 115,680 kg
Een object met dergelijke afmetingen en zo'n gewicht zou minimaal de hele muur omver slaan... nu is echter alleen een soort van brandschade gezien, alsof het vliegtuig vóór het gebouw ontploft is en dat daarom de ramen weg zijn en alles zwart is. Er is geen teken van impact/crash met zo'n groot vliegtuig als een Boeing 757.
Kom nou eens met overtuigende argumenten, zoals je overtuigend met "klopt geen donder van" kwam.
Een flink stuk naar linksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar op dit plaatje:
[ afbeelding ]
zie je een gat, waar zo'n vliegtuig (vergelijk met grootte van de auto) in kan zijn gevlogen?
[ afbeelding ]
Specificaties van de Boeing 757-223:
- kan 200+ passagiers meenemen
- Lengte: 47.32 m
- Wielbasis: 18.29 m
- Spanwijdte: 38.05
- Hoogte: 13.56 m
- Cabinewijdte: 3.54 m
- Cabinelengte: 36.09 m
- Max. gewicht: 115,680 kg
Een object met dergelijke afmetingen en zo'n gewicht zou minimaal de hele muur omver slaan... nu is echter alleen een soort van brandschade gezien, alsof het vliegtuig vóór het gebouw ontploft is en dat daarom de ramen weg zijn en alles zwart is. Er is geen teken van impact/crash met zo'n groot vliegtuig als een Boeing 757.
Kom nou eens met overtuigende argumenten, zoals je overtuigend met "klopt geen donder van" kwam.
Waar links? Op dat plaatje wat ik postte is waar het uiteindelijk instortte, maar hier heb je meer plaatjes voor "meer naar links".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een flink stuk naar links(er van uit gaande dat dat ding links de generator is. Is niet echt duidelijk te zien op deze foto naar welk stuk we kijken)
Maar doe dit soort dingen maar in het noplanes of ander 9/11 topic. Voor dit topic voldoet het om te weten dat men het er niet over eens is.
Welk gedeelte vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar links? Op dat plaatje wat ik postte is waar het uiteindelijk instortte, maar hier heb je meer plaatjes voor "meer naar links".
[ afbeelding ]
Kijk, verder links is er niks. Dat deel is uiteindelijk ingestort, maar daar zat ook geen gat wat van een 757 kon zijn.
[ afbeelding ]
Dus je kan wel vanalles ontkennen en afdoen als onzin, ik weet dat je daarvoor naar BNW komt, maar kom eens met wat beters. Of moet ik nu niet plaatjes van "meer naar links" maar van de achterkant posten?[ afbeelding ]
begrijp jij niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:13 schreef Erasmo het volgende:
- Er is meer videomateriaal van wat er het Pentagon in gevlogen is dan publiek is gemaakt.
toegevoegd aan de op, de rest verwijs ik door naar [9/11] Meningen en argumenten #16
Niet op dat plaatje nee want dat is geen foto van het impact punt maar van het heli platform wat ernaast lag. Helemaal rechts op de foto zie je lucht, dat is het ingestorte gedeelte van het pentagon waar het impact punt zat. Het punt waar het vliegtuig in vloog is dus helemaal niet te zien op je foto. Als je al niet weet waar het impact punt lag heb je nog heel wat waar je je in moet verdiepenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar op dit plaatje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post dan gelijk de wat duidelijkere fotoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar links? Op dat plaatje wat ik postte is waar het uiteindelijk instortte, maar hier heb je meer plaatjes voor "meer naar links".
[ afbeelding ]
Kijk, verder links is er niks. Dat deel is uiteindelijk ingestort, maar daar zat ook geen gat wat van een 757 kon zijn.
[ afbeelding ]
Dus je kan wel vanalles ontkennen en afdoen als onzin, ik weet dat je daarvoor naar BNW komt, maar kom eens met wat beters. Of moet ik nu niet plaatjes van "meer naar links" maar van de achterkant posten?[ afbeelding ]
Trol, ga maar ergens anders spelen, je produceert overal alleen een "nee dat kan niet" o.i.d. en verder niets, compleet inhoudloos.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Post dan gelijk de wat duidelijkere fotoHet punt dat het niet in beeld was blijft iig staan.
En nou verder in het andere topic, mocht je er nog wat over te zeggen hebben.
Misschien moet je de OP eens lezen. Gezien de bedoeling van dit topic was die reactie voldoende om het niet op de "hier zijn we het over eens" lijst te laten komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Trol, ga maar ergens anders spelen, je produceert overal alleen een "nee dat kan niet" o.i.d. en verder niets, compleet inhoudloos.
Hoop ik ook, dmv bevestigde feiten, maar bevestigd door wie ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:[/b.
Nog even voor de duidelijkheid, het is niet dat je hier je complottheorie hier dumpt, hier wordt over een volwassen manier gediscusseerd over [b]met toetsbare cijfers bevestigde feiten
Hoop ik
Tja, waar kun je het dan over eens zijn ?quote:Reportedly, two high-ranking agents from the Mossad come to Washington and warn the FBI and CIA that from 50 to 200 terrorists have slipped into the US and are planning “a major assault on the United States.” They say indications point to a “large scale target,” and that Americans would be “very vulnerable.” They add there could be Iraqi connections to the al-Qaeda attack. [Daily Telegraph, 9/16/2001; Ottawa Citizen, 9/17/2001; Los Angeles Times, 9/20/2001] The Los Angeles Times later retracts its story after a CIA spokesperson says, “There was no such warning. Allegations that there was are complete and utter nonsense.”
http://www.cooperativeres(...)g#a0801mossadwarning
Gewoon, dingen waar we het allemaal over eens zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hoop ik ook, dmv bevestigde feiten, maar bevestigd door wie ?
[..]
Tja, waar kun je het dan over eens zijn ?
Verifiable Media Facts on 911 Coverup
Zoals dit ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gewoon, dingen waar we het allemaal over eens zijn.
Of dit ?quote:The Bush administration resisted the formation of the 9/11 Commission for 441 days. Similar investigations, such as those for Pearl Harbor, the JFK assassination, and the space shuttle disasters, all started in about one week.
http://www.ae911truth.org/11rfa911.php
Ik zie nog steeds het nut van dit topic niet helemaal als er niet over deze feiten gediscuseerd mag worden, Link dump topic.quote:On September 11, at least five different "war games" were being conducted by the military and intelligence agencies. These exercises included simulations of 9/11 type events, a plane into building scenario near Dulles Airport in Virginia, and deployment of fighters to northern Canada and Alaska
http://www.oilempire.us/wargames.html
http://911research.wtc7.net/planes/defense/wargames.html
D'r is zeker meer, al heel snel na de aanslagen kwamen er berichten dat de beveiligings tapes van de winkels, de bezinepomp etc warin ingenomen door veiligheidsdiensten en de 5 frames die we ooit hebben gezien zouden de enigste zijn waar iets op te zien was, dat geloof ik niet, en ik vraag me af wat ze dan wel bevatten, als er niks op te zien is kunnen die beelden ook vrijgegeven worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:
- Er is meer videomateriaal van wat er het Pentagon in gevlogen is dan publiek is gemaakt.
Om met alleen de vliegtuigen te beginnen, zo hevig leken die branden nou niet voor de beelden die ik heb gezien en ik heb het altijd raar gevonden dat die torens zo snel zo netjes zijn ingestort. Als het dan echt door de brand en de impact is gebeurt hoe kan het dan zo snel zijn gegaan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:
- WTC torens zijn niet enkel door brand ingestort.
Officieel: combinatie van impact schade van vliegtuigen + brand.
Conspirancy: thermite, explosieven, nukes, laserbeams, raketten etc.
Er waren heel veel aanwijzingen dat er wat ging gebeuren alleen waren ze niet voorbereid en wisten ze niet waar ze t moesten zoeken, maar dat er is tegen gewerkt is vrij duidelijk onderzoeken die zijn gecancelled, het officieel onderzoek wat langer dan een jaar op zich liet wachten, het verdient niet echt de schoonheidsprijs.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:
- Er waren aanwijzingen en waarschuwingen dat een terroristische aanslag op handen was
- Er waren islamitische terroristen die de intentie hadden om een aanval op de VS te plegen
Die mag inderdaad in de OP.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:33 schreef Tyr80 het volgende:
En dat verhaal van de BBC, met die verslaggeefster die verkondigt dat WTC 7 in puin ligt terwijl het gebouw op de achtergrond nog overeind staat. Is dat al gedebunkednettet? Zo niet, dan wil ik die graag ook aandragen.
Heb je ergens letterlijke tekst of een foto van het het contract?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:59 schreef jamie85 het volgende:
[..]
Die mag inderdaad in de OP.
En deze trouwens ook;
Larry Silverstein tekent op 24 juli 2001, zes weken voor de aanslagen, een contract van 3,2 miljard dollar om het hele WTC-complex voor 99 jaar te huren. Het contract bevat een verzekering van 3,5 miljard dollar, specifiek voor terroristische aanslagen.
Gek he om die dekking mee te nemen als 8 jaar eerder het WTC een doelwit was van een grote aanslag.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:59 schreef jamie85 het volgende:
[..]
Die mag inderdaad in de OP.
En deze trouwens ook;
Larry Silverstein tekent op 24 juli 2001, zes weken voor de aanslagen, een contract van 3,2 miljard dollar om het hele WTC-complex voor 99 jaar te huren. Het contract bevat een verzekering van 3,5 miljard dollar, specifiek voor terroristische aanslagen.
Zie je wel wat je zelf zegt? Het feit dat hij zo'n 'kansloze missie' aangaat is toch verdacht genoeg?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:51 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Gek he om die dekking mee te nemen als 8 jaar eerder het WTC een doelwit was van een grote aanslag.
Zet in de OP dan ook maar dat Silverstein wel zo dom was om dat contract niet waterdicht te maken en dat die nog jarenlang heeft moeten procederen voor zijn geld.
Plus dat die maandelijks 10 miljoen huur moest betalen alleen al voor de grond, terwijl die er niks aan verdiende. Dan hebben we het nog niet gehad over de nieuwe gebouwen die hij er moet neerzetten.
http://911myths.com/html/wtc_insurance.html
http://911myths.com/html/windfall.html
Nog wat, hij heeft nu problemen om zijn gebouwen verhuurd te krijgen. Terwijl de torens voor 9/11 praktisch compleet verhuurd waren.
Dus als je gaan insinueren dat de aanslagen Silverstein geld op hebben geleverd, moet je ook even kijken wat het hem allemaal heeft gekost.
Iets met niet hier de discussie aangaan...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Devano het volgende:
[..]
Zie je wel wat je zelf zegt? Het feit dat hij zo'n 'kansloze missie' aangaat is toch verdacht genoeg?
Hij heeft trouwens het dubbele bedrag gekregen van de verzekering, voor elke Twin Tower 1x. De arme man.
En ja, het is inderdaad logisch dat je een gebouw 8 jaar nadat er een bom is afgegaan, verzekert. Adequaat gehandeld. Het feit dat ze allebei zes weken later vernietigd worden, is gewoon puur geluk, financieel gezien. Totaal logisch.
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Devano het volgende:
[..]
Zie je wel wat je zelf zegt? Het feit dat hij zo'n 'kansloze missie' aangaat is toch verdacht genoeg?
Hij heeft trouwens het dubbele bedrag gekregen van de verzekering, voor elke Twin Tower 1x. De arme man.
En ja, het is inderdaad logisch dat je een gebouw 8 jaar nadat er een bom is afgegaan, verzekert. Adequaat gehandeld. Het feit dat ze allebei zes weken later vernietigd worden, is gewoon puur geluk, financieel gezien. Totaal logisch.
quote:
Niet zo volgens de "officiële versie".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:
Dingen die we tot nu toe gevonden hebben:
Ja maar zijn de video's zelf vrijgegeven? Neenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef gorgg het volgende:
[..]
Niet zo volgens de "officiële versie".
http://flight77.info/85videos.html
Niet al die 85 tapes zijn vrijgegeven idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja maar zijn de video's zelf vrijgegeven? Neen
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iets met niet hier de discussie aangaan...
met uitzondering natuurlijk van de mensen die geloven dat alles dmv CGI in elkaar gezet isquote:Op maandag 30 juni 2008 22:16 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij is zo'n beetje het enige waar iedereen het over eens is, dat de WTC-torens zijn ingestort en dat het Pentagon beschadigd is.
Gaat niet lukkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Erasmo het volgende:
Het doel van dit topic is min of meer om een database van toetsbare feiten aan te leggen, de discussies vallen nu zovaak in dezelfde ja/nee discussies, misschien dat we dat hiermee wat minder kunnen maken.
Het enige waar dit topic voor dient is in hoeverre complotdenkers de realiteit willen ontkennen. Sommigen gaan daar aardig ver in.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:56 schreef Terecht het volgende:
Laten we niet vergeten dat wanneer een hypothese niet nodig is om een gebeurtenis te verklaren, het niets meer is dan speculatie. Een onnodige hypothese is er per definitie één waarvoor geen bewijs is vereist. Als er geen feiten voor een hypothese zijn uit te leggen, dan is er niets dat kan worden geleerd door de hypothese te onderzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |