abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:58:26 #1
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59464472
Zijn die er eigenlijk? Feiten die van noplaner als door official(om ze zo maar even te noemen) allebei als waar een correct bestempeld worden?
Mochten we wat vinden komt het in de startpost.

Dingen die we tot nu toe gevonden hebben:
- Er is meer videomateriaal van wat er het Pentagon in gevlogen is dan publiek is gemaakt.

- WTC torens zijn niet enkel door brand ingestort.
Officieel: combinatie van impact schade van vliegtuigen + brand.
Conspirancy: thermite, explosieven, nukes, laserbeams, raketten etc.

- Er waren aanwijzingen en waarschuwingen dat een terroristische aanslag op handen was

- Er waren islamitische terroristen die de intentie hadden om een aanval op de VS te plegen

Ik hou het hier bewust in algeme termen, later kan dit evt vernauwt worden door het wie, wat, waar en hoe verder te kwantificeren.
Nog even voor de duidelijkheid, het is niet dat je hier je complottheorie hier dumpt, hier wordt over een volwassen manier gediscusseerd over met toetsbare cijfers bevestigde feiten

Hoop ik

[ Bericht 13% gewijzigd door Erasmo op 18-06-2008 20:23:24 ]
pi_59464549
Het gat in het pentagon klopte niet en kwam niet overeen met de grootte van het vliegtuig dat erin zou zijn gevlogen. Ook was er materiaal van een heel ander (veel kleiner, bijpassend bij het werkelijke gat in de muur) vliegtuig gevonden aldaar. Dacht ik.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:03:28 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59464599
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef OldJeller het volgende:
Het gat in het pentagon klopte niet en kwam niet overeen met de grootte van het vliegtuig dat erin zou zijn gevlogen. Ook was er materiaal van een heel ander (veel kleiner, bijpassend bij het werkelijke gat in de muur) vliegtuig gevonden aldaar. Dacht ik.
Klopt geen donder van (oftewel, zijn we het niet over eens)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:06:29 #4
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59464685
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

wat klopt er niet aan dan?
als er een groot vliegtuig (zoals usa zegt) in t pentagon gevlogen zou zijn was t compleet weggevaagd.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:09:20 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59464771
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:06 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

wat klopt er niet aan dan?
als er een groot vliegtuig (zoals usa zegt) in t pentagon gevlogen zou zijn was t compleet weggevaagd.
Daar is dit niet het juiste topic voor
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:13:36 #6
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59464915
Waar zijn we het over eens? Er waren een paar vliegtuigen die niet vlogen waar ze hoorden te vliegen.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:20:10 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_59465096
- Er is meer videomateriaal van wat er het Pentagon in gevlogen is dan publiek is gemaakt.

Was het enige wat ik zo gauw kon bedenken.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:27:58 #8
181657 LordNemephis
computer says no
pi_59465339
Er zijn twee (al dan niet geprojecteerde) vliegtuigen de Twin Towers in gevlogen!

daar is toch wel enige consensus over?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_59465439
Jezus maken jullie je daar nog steeds druk over...

Face it... Er zijn 2 vliegtuigen een flatgebouw in gevlogen... Sorry dat ik het verpest

Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_59465788
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar op dit plaatje:

zie je een gat, waar zo'n vliegtuig (vergelijk met grootte van de auto) in kan zijn gevlogen?

Specificaties van de Boeing 757-223:
- kan 200+ passagiers meenemen
- Lengte: 47.32 m
- Wielbasis: 18.29 m
- Spanwijdte: 38.05
- Hoogte: 13.56 m
- Cabinewijdte: 3.54 m
- Cabinelengte: 36.09 m
- Max. gewicht: 115,680 kg

Een object met dergelijke afmetingen en zo'n gewicht zou minimaal de hele muur omver slaan... nu is echter alleen een soort van brandschade gezien, alsof het vliegtuig vóór het gebouw ontploft is en dat daarom de ramen weg zijn en alles zwart is. Er is geen teken van impact/crash met zo'n groot vliegtuig als een Boeing 757.
Kom nou eens met overtuigende argumenten, zoals je overtuigend met "klopt geen donder van" kwam.
pi_59465933
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waar op dit plaatje:
[ afbeelding ]

zie je een gat, waar zo'n vliegtuig (vergelijk met grootte van de auto) in kan zijn gevlogen?

[ afbeelding ]

Een object met dergelijke afmetingen en zo'n gewicht zou minimaal de hele muur omver slaan... nu is echter alleen een soort van brandschade gezien, alsof het vliegtuig vóór het gebouw ontploft is en dat daarom de ramen weg zijn en alles zwart is. Er is geen teken van impact/crash met zo'n groot vliegtuig als een Boeing 757.
Kom nou eens met overtuigende argumenten, zoals je overtuigend met "klopt geen donder van" kwam.

HET WAREN ALIENS!!!COMPLOT!!!BUSH!!GELD!!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:04:59 #12
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59466110
quote:

[..]

Waar op dit plaatje:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een flink stuk naar links (er van uit gaande dat dat ding links de generator is. Is niet echt duidelijk te zien op deze foto naar welk stuk we kijken)

Maar doe dit soort dingen maar in het noplanes of ander 9/11 topic. Voor dit topic voldoet het om te weten dat men het er niet over eens is.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:13:21 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59466335
toegevoegd aan de op, de rest verwijs ik door naar [9/11] Meningen en argumenten #16
pi_59466597
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een flink stuk naar links (er van uit gaande dat dat ding links de generator is. Is niet echt duidelijk te zien op deze foto naar welk stuk we kijken)

Maar doe dit soort dingen maar in het noplanes of ander 9/11 topic. Voor dit topic voldoet het om te weten dat men het er niet over eens is.
Waar links? Op dat plaatje wat ik postte is waar het uiteindelijk instortte, maar hier heb je meer plaatjes voor "meer naar links".

Kijk, verder links is er niks. Dat deel is uiteindelijk ingestort, maar daar zat ook geen gat wat van een 757 kon zijn.

Dus je kan wel vanalles ontkennen en afdoen als onzin, ik weet dat je daarvoor naar BNW komt, maar kom eens met wat beters. Of moet ik nu niet plaatjes van "meer naar links" maar van de achterkant posten?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:29:32 #15
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59466724
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waar links? Op dat plaatje wat ik postte is waar het uiteindelijk instortte, maar hier heb je meer plaatjes voor "meer naar links".
[ afbeelding ]

Kijk, verder links is er niks. Dat deel is uiteindelijk ingestort, maar daar zat ook geen gat wat van een 757 kon zijn.
[ afbeelding ]

Dus je kan wel vanalles ontkennen en afdoen als onzin, ik weet dat je daarvoor naar BNW komt, maar kom eens met wat beters. Of moet ik nu niet plaatjes van "meer naar links" maar van de achterkant posten? [ afbeelding ]
Welk gedeelte van
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:13 schreef Erasmo het volgende:
toegevoegd aan de op, de rest verwijs ik door naar [9/11] Meningen en argumenten #16
begrijp jij niet?
pi_59466816
quote:

[..]

Waar op dit plaatje:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niet op dat plaatje nee want dat is geen foto van het impact punt maar van het heli platform wat ernaast lag. Helemaal rechts op de foto zie je lucht, dat is het ingestorte gedeelte van het pentagon waar het impact punt zat. Het punt waar het vliegtuig in vloog is dus helemaal niet te zien op je foto. Als je al niet weet waar het impact punt lag heb je nog heel wat waar je je in moet verdiepen

Eentje voor de lijst:

- WTC torens zijn niet enkel door brand ingestort. Officieel: combinatie van impact schade van vliegtuigen + brand. Conspirancy: thermite, explosieven, nukes, laserbeams, raketten etc.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:53:22 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59467252
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dus je kan wel vanalles ontkennen en afdoen als onzin, ik weet dat je daarvoor naar BNW komt, maar kom eens met wat beters. Of moet ik nu niet plaatjes van "meer naar links" maar van de achterkant posten? [ afbeelding ]
Post dan gelijk de wat duidelijkere foto Het punt dat het niet in beeld was blijft iig staan.
En nou verder in het andere topic, mocht je er nog wat over te zeggen hebben.
Onikaan ni ov dovah
pi_59467338
Hmmm ik wilde zelf ook al een topic als deze aanmaken. Het zal voor sommigen alleen akelig verleidelijk zijn om weer enorm de diepte in te gaan met reacties.
pi_59469608
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Post dan gelijk de wat duidelijkere foto Het punt dat het niet in beeld was blijft iig staan.
En nou verder in het andere topic, mocht je er nog wat over te zeggen hebben.
Trol, ga maar ergens anders spelen, je produceert overal alleen een "nee dat kan niet" o.i.d. en verder niets, compleet inhoudloos.
pi_59469916
Is de bedoeling van dit topic dat je feitelijkheden m.b.t 9-11 post die 'n CT er en de US govt beiden als waarheid zien maar anders interpreteren?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59470047
Of ook gewoon overeenkomstige opvattingen.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:38:51 #22
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59475675
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:25 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Trol, ga maar ergens anders spelen, je produceert overal alleen een "nee dat kan niet" o.i.d. en verder niets, compleet inhoudloos.
Misschien moet je de OP eens lezen. Gezien de bedoeling van dit topic was die reactie voldoende om het niet op de "hier zijn we het over eens" lijst te laten komen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:36:16 #23
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59478112
- Er waren aanwijzingen en waarschuwingen dat een terroristische aanslag op handen was

Hierop voortboordurend:

- Er waren islamitische terroristen die de intentie hadden om een aanval op de VS te plegen

Ik hou het hier bewust in algeme termen, later kan dit evt vernauwt worden door het wie, wat, waar en hoe verder te kwantificeren.
pi_59495401
Bleeping heck! Het was me meteen duidelijk dat dit topic uit de klauwen zou lopen, maar ik had niet verwacht dat dat al zo snel zou gebeuren!

Jullie weten wat wel en niet de bedoeling is.

'nuff said.

[ Bericht 13% gewijzigd door ToT op 18-06-2008 18:56:56 ]
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:20:09 #25
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_59497935
Dat inlichtingendiensten meer wisten dan dat er in de officiele rapporten terecht is gekomen (zie o.a. Key Warnings)

Conclusie: op zijn minst hebben de inlichtingendiensten hun werk niet goed gedaan en heeft de 9/11 commissie gefaalt in haar missie (en naar mijn mening bewust geen mensen verantwoordelijk gehouden voor het falen)
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:24:36 #26
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59498078
Startpost aangepast

Discussiëren kan elders, maar niet hier.
pi_59507494
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:[/b.
Nog even voor de duidelijkheid, het is niet dat je hier je complottheorie hier dumpt, hier wordt over een volwassen manier gediscusseerd over [b]met toetsbare cijfers bevestigde feiten

Hoop ik
Hoop ik ook, dmv bevestigde feiten, maar bevestigd door wie ?
quote:
Reportedly, two high-ranking agents from the Mossad come to Washington and warn the FBI and CIA that from 50 to 200 terrorists have slipped into the US and are planning “a major assault on the United States.” They say indications point to a “large scale target,” and that Americans would be “very vulnerable.” They add there could be Iraqi connections to the al-Qaeda attack. [Daily Telegraph, 9/16/2001; Ottawa Citizen, 9/17/2001; Los Angeles Times, 9/20/2001] The Los Angeles Times later retracts its story after a CIA spokesperson says, “There was no such warning. Allegations that there was are complete and utter nonsense.”
http://www.cooperativeres(...)g#a0801mossadwarning
Tja, waar kun je het dan over eens zijn ?

Verifiable Media Facts on 911 Coverup
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59508573
Ik probeer dit topic vandaag zo veel mogelijk in de gaten te houden en zal weer een tijdelijk slotje plaatsen als de boel weer uit de klauwen loopt.

Maar ik neem aan dat dat niet nodig zal zijn.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:13:09 #29
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59511256
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 01:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hoop ik ook, dmv bevestigde feiten, maar bevestigd door wie ?
[..]

Tja, waar kun je het dan over eens zijn ?

Verifiable Media Facts on 911 Coverup
Gewoon, dingen waar we het allemaal over eens zijn.
pi_59512887
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:13 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Gewoon, dingen waar we het allemaal over eens zijn.
Zoals dit ?
quote:
The Bush administration resisted the formation of the 9/11 Commission for 441 days. Similar investigations, such as those for Pearl Harbor, the JFK assassination, and the space shuttle disasters, all started in about one week.
http://www.ae911truth.org/11rfa911.php
Of dit ?
quote:
On September 11, at least five different "war games" were being conducted by the military and intelligence agencies. These exercises included simulations of 9/11 type events, a plane into building scenario near Dulles Airport in Virginia, and deployment of fighters to northern Canada and Alaska
http://www.oilempire.us/wargames.html
http://911research.wtc7.net/planes/defense/wargames.html
Ik zie nog steeds het nut van dit topic niet helemaal als er niet over deze feiten gediscuseerd mag worden, Link dump topic.
Eisenhower1961.
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:58:49 #31
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59524345
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:
D'r is zeker meer, al heel snel na de aanslagen kwamen er berichten dat de beveiligings tapes van de winkels, de bezinepomp etc warin ingenomen door veiligheidsdiensten en de 5 frames die we ooit hebben gezien zouden de enigste zijn waar iets op te zien was, dat geloof ik niet, en ik vraag me af wat ze dan wel bevatten, als er niks op te zien is kunnen die beelden ook vrijgegeven worden.
quote:
- WTC torens zijn niet enkel door brand ingestort.
Officieel: combinatie van impact schade van vliegtuigen + brand.
Conspirancy: thermite, explosieven, nukes, laserbeams, raketten etc.
Om met alleen de vliegtuigen te beginnen, zo hevig leken die branden nou niet voor de beelden die ik heb gezien en ik heb het altijd raar gevonden dat die torens zo snel zo netjes zijn ingestort. Als het dan echt door de brand en de impact is gebeurt hoe kan het dan zo snel zijn gegaan?
Daarnaast zijn er de verklaringen van de mensen die in de kelders waren en duidelijk explosies hebben mee gemaakt nog voordat de torens geraakt werden, want ook het moment en de dreun van de impact na de explosies hebben ze duidelijk gehoord...de brandweermannen die *powpowpowpow* dingen hoorden exploderen "like a controlled demolition".
De getuigenissen over de vreemde werkzaamheden de weken en maanden voor de aanslagen waarin werknemers vreemde geluiden hoorden in de kantoren naast hen, bouwgeluiden, en zagen niks als ze de volgende dag gingen kijken, ik ben nog altijd van mening dat op die manier het gebouw is "geprepareerd".
De wargames die bezig waren waardoor oefening ineens realiteit werd, evenals in London waar iedereen ook overheen kijkt ("ja da's echt toevallig" en je hoort er vervolgens niks meer over)
quote:
Er waren heel veel aanwijzingen dat er wat ging gebeuren alleen waren ze niet voorbereid en wisten ze niet waar ze t moesten zoeken, maar dat er is tegen gewerkt is vrij duidelijk onderzoeken die zijn gecancelled, het officieel onderzoek wat langer dan een jaar op zich liet wachten, het verdient niet echt de schoonheidsprijs.
En dat is hetzelfde met de daders, misschien overtuigde moslims met een doel, maar wellicht toch meegeholpen en aangespoord door lieden die een heel ander plan ermee hadden...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_59524413
@ Resonancer: opsomtopic, geen linkdumptopic.

Als je hier inhoudelijk gaat discussiëren, dan krijg je meteen een extreme chaos van verhitte discussies die door elkaar heen gaan lopen, net zoals in andere opsomtopics het geval is geweest.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:33:42 #33
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_59542449
En dat verhaal van de BBC, met die verslaggeefster die verkondigt dat WTC 7 in puin ligt terwijl het gebouw op de achtergrond nog overeind staat. Is dat al gedebunkednettet? Zo niet, dan wil ik die graag ook aandragen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:21:28 #34
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59723475
Kijk je ziet nu het noplane topic verzanden in dezelfde discussies als 5 topics geleden, precies dezelfde argumenten worden keer op keer door weer andere mensen aangedragen, ook al zijn ze keihard bevestigd/ontkracht in de vorige delen.
pi_59728991
- De WTC torens waren niet gebouwd om de impact van een Boeing 767 op volle snelheid met veel kerosine, tot in het einde de tijden te weerstaan.

- De (staal) constructies van de WTV gebouwen zijn niet gesmolten, maar verzwakt.
pi_59793341
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:33 schreef Tyr80 het volgende:
En dat verhaal van de BBC, met die verslaggeefster die verkondigt dat WTC 7 in puin ligt terwijl het gebouw op de achtergrond nog overeind staat. Is dat al gedebunkednettet? Zo niet, dan wil ik die graag ook aandragen.
Die mag inderdaad in de OP.

En deze trouwens ook;

Larry Silverstein tekent op 24 juli 2001, zes weken voor de aanslagen, een contract van 3,2 miljard dollar om het hele WTC-complex voor 99 jaar te huren. Het contract bevat een verzekering van 3,5 miljard dollar, specifiek voor terroristische aanslagen.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:05:54 #37
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59793475
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:59 schreef jamie85 het volgende:

[..]

En deze trouwens ook;

Larry Silverstein tekent op 24 juli 2001, zes weken voor de aanslagen, een contract van 3,2 miljard dollar om het hele WTC-complex voor 99 jaar te huren. Het contract bevat een verzekering van 3,5 miljard dollar, specifiek voor terroristische aanslagen.
Heb je ergens letterlijke tekst of een foto van het het contract?
pi_59795824
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:59 schreef jamie85 het volgende:

[..]

En deze trouwens ook;

Gek he om die dekking mee te nemen als 8 jaar eerder het WTC een doelwit was van een grote aanslag.

Zet in de OP dan ook maar dat Silverstein wel zo dom was om dat contract niet waterdicht te maken en dat die nog jarenlang heeft moeten procederen voor zijn geld.
Plus dat die maandelijks 10 miljoen huur moest betalen alleen al voor de grond, terwijl die er niks aan verdiende. Dan hebben we het nog niet gehad over de nieuwe gebouwen die hij er moet neerzetten.

http://911myths.com/html/wtc_insurance.html
http://911myths.com/html/windfall.html

Nog wat, hij heeft nu problemen om zijn gebouwen verhuurd te krijgen. Terwijl de torens voor 9/11 praktisch compleet verhuurd waren.
Dus als je gaan insinueren dat de aanslagen Silverstein geld op hebben geleverd, moet je ook even kijken wat het hem allemaal heeft gekost.

[ Bericht 2% gewijzigd door SpaceSpiff op 30-06-2008 15:58:21 ]
  maandag 30 juni 2008 @ 16:16:35 #39
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  maandag 30 juni 2008 @ 19:07:23 #40
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_59800206
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:51 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Gek he om die dekking mee te nemen als 8 jaar eerder het WTC een doelwit was van een grote aanslag.

Zet in de OP dan ook maar dat Silverstein wel zo dom was om dat contract niet waterdicht te maken en dat die nog jarenlang heeft moeten procederen voor zijn geld.
Plus dat die maandelijks 10 miljoen huur moest betalen alleen al voor de grond, terwijl die er niks aan verdiende. Dan hebben we het nog niet gehad over de nieuwe gebouwen die hij er moet neerzetten.

http://911myths.com/html/wtc_insurance.html
http://911myths.com/html/windfall.html

Nog wat, hij heeft nu problemen om zijn gebouwen verhuurd te krijgen. Terwijl de torens voor 9/11 praktisch compleet verhuurd waren.
Dus als je gaan insinueren dat de aanslagen Silverstein geld op hebben geleverd, moet je ook even kijken wat het hem allemaal heeft gekost.
Zie je wel wat je zelf zegt? Het feit dat hij zo'n 'kansloze missie' aangaat is toch verdacht genoeg?

Hij heeft trouwens het dubbele bedrag gekregen van de verzekering, voor elke Twin Tower 1x. De arme man.

En ja, het is inderdaad logisch dat je een gebouw 8 jaar nadat er een bom is afgegaan, verzekert. Adequaat gehandeld. Het feit dat ze allebei zes weken later vernietigd worden, is gewoon puur geluk, financieel gezien. Totaal logisch.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  maandag 30 juni 2008 @ 19:28:01 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59800677
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Devano het volgende:

[..]

Zie je wel wat je zelf zegt? Het feit dat hij zo'n 'kansloze missie' aangaat is toch verdacht genoeg?

Hij heeft trouwens het dubbele bedrag gekregen van de verzekering, voor elke Twin Tower 1x. De arme man.

En ja, het is inderdaad logisch dat je een gebouw 8 jaar nadat er een bom is afgegaan, verzekert. Adequaat gehandeld. Het feit dat ze allebei zes weken later vernietigd worden, is gewoon puur geluk, financieel gezien. Totaal logisch.
Iets met niet hier de discussie aangaan...
Onikaan ni ov dovah
  maandag 30 juni 2008 @ 19:43:31 #42
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59801026
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Devano het volgende:

[..]

quote:
pi_59801622
quote:
Dingen die we tot nu toe gevonden hebben:
Niet zo volgens de "officiële versie".

http://flight77.info/85videos.html
  maandag 30 juni 2008 @ 20:14:32 #44
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59801862
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef gorgg het volgende:

[..]

Niet zo volgens de "officiële versie".

http://flight77.info/85videos.html
Ja maar zijn de video's zelf vrijgegeven? Neen
pi_59802034
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:14 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ja maar zijn de video's zelf vrijgegeven? Neen
Niet al die 85 tapes zijn vrijgegeven idd.
Maar wel degenen die iets tonen "van wat er het Pentagon in gevlogen is". Zelfs meer (want imo valt er maar 1 (de meestbekende) onder die definitie.
pi_59804599
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Iets met niet hier de discussie aangaan...
pi_59805490
Volgens mij is zo'n beetje het enige waar iedereen het over eens is, dat de WTC-torens zijn ingestort en dat het Pentagon beschadigd is.
pi_59861152
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:16 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij is zo'n beetje het enige waar iedereen het over eens is, dat de WTC-torens zijn ingestort en dat het Pentagon beschadigd is.
met uitzondering natuurlijk van de mensen die geloven dat alles dmv CGI in elkaar gezet is

Overigens is het onzin om op zoek te gaan naar zoveel mogelijk 'overeenkomsten' tussen meningen die structureel uiteenlopen....
Dat is net zoiets als beweringen dat het christendom en de islam opeens precies hetzelfde zou zijn of dat het niet uitmaakt of je voor Ajax of voor Feyenoord bent....

De enige lol (en het enige 'nut' dat je eraan zou kunnen geven) ligt nu net in de 'paragone' de compleet tegengestelde meningen waarover mensen dan eindeloos kunnen discussieren..
iedere poging een consensus te bereiken zal meteen leiden tot het ontstaan van extra fracties die zich juist verzetten tegen die hang naar 'nuance' en 'compromis' maar het zoeken in nog extremer zich afzetteen tegen de anderen, omdat er niets leuker is dan je af te zetten tegen iets waarvan je meent dat het de 'Grote Boze Consensus-Wolf' is.

De huidige hausse aan complot-theorieen drijven juist zelf weer sterk op de houding die men eind 80'er jaren kreeg dat de 'tijd van internationale strijd tussen systemen' over was en er 'één Grote Nieuwe Wereld Orde' zou ontstaan waar geen sprake meer was van conflicterende belangen.

De Mens heeft van Nature nu eenmaal dat Conflict en een Vijandbeeld nodig.
desnoods 'creeeren' we dat ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:47:00 #49
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59863481
Het doel van dit topic is min of meer om een database van toetsbare feiten aan te leggen, de discussies vallen nu zovaak in dezelfde ja/nee discussies, misschien dat we dat hiermee wat minder kunnen maken.
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:32:16 #50
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59864568
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Erasmo het volgende:
Het doel van dit topic is min of meer om een database van toetsbare feiten aan te leggen, de discussies vallen nu zovaak in dezelfde ja/nee discussies, misschien dat we dat hiermee wat minder kunnen maken.
Gaat niet lukken . De 9/11 complottheorieen hebben geen toetsbare feiten die uniek voor die complottheorieen zijn. Om een opmerking van een ander topic aan te halen:
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 10:56 schreef Terecht het volgende:
Laten we niet vergeten dat wanneer een hypothese niet nodig is om een gebeurtenis te verklaren, het niets meer is dan speculatie. Een onnodige hypothese is er per definitie één waarvoor geen bewijs is vereist. Als er geen feiten voor een hypothese zijn uit te leggen, dan is er niets dat kan worden geleerd door de hypothese te onderzoeken.
Het enige waar dit topic voor dient is in hoeverre complotdenkers de realiteit willen ontkennen. Sommigen gaan daar aardig ver in.
pi_59865241
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Erasmo het volgende:
'Feiten' bestaan eigenlijk net, maar er zijn bepaalde aannames waarover binnen bepaalde gemeenschappen dan een zeker consensus bestaat ze als een absolute waarheid aan te nemen, omdat het leven zonder zulke 'waarheden' erg lastig is... op individueel gebied gaat het misschien nog wel, maar zodra je in een sociale gemeenschap je beweegt heb je die gedeelde waardes nodig.

Natuurlijk speelt een controleerbaarheid wel een grote rol in het geloofwaardig maken van bepaalde aanname's en is het lastig grote groepen te overtuigen van bepaalde aanname's die aantoonbaar onjuist zijn .. edocht, onmogelijk is het niet helemaal, met de nodige redeneer, informatie-manipulatie-kusten én de 'wens' van bepaalde groepen ergens in te geloven; bv door groepen voor te houden dat ze een voordeel halen uit het 'geloven in' (veel religies zijn daarop gebaseerd)

Het uitdenken van 'complotten' is in die zin ook een vorm van verzet tegen juist de huidige gemeenschap en veel aanhangers van complot-theorieen stellen zichzelf dan ook weer 'buiten' de gemeenschap waar ze zich bevinden..
Uiteindelijk kunnen ook cmplot-theorieen weer gebruikt worden voor revolutionaire gemeenschaps-omvormingen of juist voor het controleren van bepaalde groeperingen binnen die gemeenschap (iets wat nogal weinig aandacht in BNW krijgt is dat bepaalde complot-ideeen ook van 'bovenaf' verspreid kunnen worden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:15:32 #52
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59871291
Het zijn meer van die dingen als 'het WTC was ontworpen om de impact van een vliegtuig te weerstaan!!!', na 10 keer uitleggen hoe het zit ben je dat ook wel zat.
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:28:39 #53
203548 abondance
The power of attraction
pi_59878060
Een vliegtuig dat is verdampt in het pentagon volgens de beschrijving van het officieel Rapport
terwijl er slachtoffers geidentificeerd worden aan de hand van DNA die IN dat vleigtuig zouden hebben gezeten.
Ook volgens dat rapport
vreemd hoor.

Een vliegtuigmotor weegt drie ton en is bestand (titanium?) tegen kerosine die opbrand en toch kunnen twee van die motoren verdampen... tjien tjien

Een aanslag die bij verrassing komt en waar men niets van wist (Rice)
Een lijst met 19 moslim verdachten produceren binnen 48 uu na de aanslgen zonder onderzoek.
waarvan er zes nog leven... (met foto en naam)
tegenstrijdig hoor

Een vleigtuig waarvan men de blackboxen niet vind maar wel komt een intact paspoort binnen een paar uur uit het inferno waar de torens van instorten
en dan nog van de hoofd verdachte Moh Atta.

Iemand die een zelfmoordaanslag pleegt als Atta en die dan zijn testament mee neemt op dat vliegtuig;
Toevallig blijft zijn koffer op de band hangen en vind men zo zijn spoor en testament.

19 arabische hijackesr worden na 48 uur geidentificeerd maar er staat geen ankele arabische naam op de passagierslijsten van de 4 vliegtuigen. Toch vind men een arabisch paspoort van iemand de hoofverdachte..

De doden in de torens:
meer da 1000 slachtoffers kunnen niet geidentificeerd worden er zijn geen sporen geen ringen geen tanden niks word gevonden, maar er liggen wel mensenresten op de daken van omringende gebouwen die geidentificeerd kunnen worden.
Als de pancake theorie klopte waren er geplette lichamen gevonden in het puin.
Hoe kan dit?

De 47 centrale kolommen zijn verdwenen ....
Toen het windsor hotel en recent bouwkunde in Delft afbrandde bleef de stalen structuur overeind.
Hoe verklaar je dat?

Een gebouw waar geen vliegtuig in vliegt stort in om 16.26 in de namiddag WTC 7
Getuigen horen al s morgens explosies in het gebouw en dit is ook te horen op TV opnames.
Getuigen zijn over de lijken naar buiten gevlucht s' morgens De lobby beneden was vernield.
Het officieel rapport meld dat het niet weet hoe dit gebouw in stortte en dat er geen slachtoffers waren
Vreemd niet?
http://video.google.com/videoplay?docid=-7334416091726596075
Gewone mensen willen geen oorlog en laten zich misleiden door degene die er geld aan verdienen.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:00:32 #54
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59878772
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:28 schreef abondance het volgende:
Een vliegtuig dat is verdampt in het pentagon volgens de beschrijving van het officieel Rapport
terwijl er slachtoffers geidentificeerd worden aan de hand van DNA die IN dat vleigtuig zouden hebben gezeten.
Ook volgens dat rapport
vreemd hoor.

Een vliegtuigmotor weegt drie ton en is bestand (titanium?) tegen kerosine die opbrand en toch kunnen twee van die motoren verdampen... tjien tjien

Een aanslag die bij verrassing komt en waar men niets van wist (Rice)
Een lijst met 19 moslim verdachten produceren binnen 48 uu na de aanslgen zonder onderzoek.
waarvan er zes nog leven... (met foto en naam)
tegenstrijdig hoor

Een vleigtuig waarvan men de blackboxen niet vind maar wel komt een intact paspoort binnen een paar uur uit het inferno waar de torens van instorten
en dan nog van de hoofd verdachte Moh Atta.

Iemand die een zelfmoordaanslag pleegt als Atta en die dan zijn testament mee neemt op dat vliegtuig;
Toevallig blijft zijn koffer op de band hangen en vind men zo zijn spoor en testament.

19 arabische hijackesr worden na 48 uur geidentificeerd maar er staat geen ankele arabische naam op de passagierslijsten van de 4 vliegtuigen. Toch vind men een arabisch paspoort van iemand de hoofverdachte..

De doden in de torens:
meer da 1000 slachtoffers kunnen niet geidentificeerd worden er zijn geen sporen geen ringen geen tanden niks word gevonden, maar er liggen wel mensenresten op de daken van omringende gebouwen die geidentificeerd kunnen worden.
Als de pancake theorie klopte waren er geplette lichamen gevonden in het puin.
Hoe kan dit?

De 47 centrale kolommen zijn verdwenen ....
Toen het windsor hotel en recent bouwkunde in Delft afbrandde bleef de stalen structuur overeind.
Hoe verklaar je dat?

Een gebouw waar geen vliegtuig in vliegt stort in om 16.26 in de namiddag WTC 7
Getuigen horen al s morgens explosies in het gebouw en dit is ook te horen op TV opnames.
Getuigen zijn over de lijken naar buiten gevlucht s' morgens De lobby beneden was vernield.
Het officieel rapport meld dat het niet weet hoe dit gebouw in stortte en dat er geen slachtoffers waren
Vreemd niet?
Wtf doet deze lijst in dit topic?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:06:52 #55
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59878881
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geen idee, alhoewel er wel een aantal feiten in staan. Maar ja, daar zijn we in dit topic niet echt naar op zoek naar mijn idee, want dan kunnen we er wel duizenden gaan opnoemen. Het gaat meer om 'misverstanden' die eigenlijk maar één ondubbelzinnig antwoord hebben.
pi_59880266
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef RM-rf het volgende:
Uiteindelijk kunnen ook cmplot-theorieen weer gebruikt worden voor revolutionaire gemeenschaps-omvormingen of juist voor het controleren van bepaalde groeperingen binnen die gemeenschap (iets wat nogal weinig aandacht in BNW krijgt is dat bepaalde complot-ideeen ook van 'bovenaf' verspreid kunnen worden)
Daar kan ik mij helemaal in vinden.

Alex Jones Arrested In New York

Lang leve de CMIA, the Central Mis-Information Agency...
Eisenhower1961.
pi_59891644
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

idd, beetje out of place hier...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:01:55 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59891976
Agree.
Het topic loopt een beetje anders dan ik verwachtte
pi_59892426
Misschien de zaken die hier genoemd zijn waarover we het duidelijk eens zijn, in de OP plaatsen?
pi_60268499
Ik kan in zoverre meegaan in de volgende feiten:

- Het was een aanslag
- De Amerikaanse regering Bush heeft hiervan hoe dan ook geweten
- Deze aanslag op de V.S was een perfect excuus om een oorlog in Irak te beginnen
- De Amerikaanse regering Bush heeft de familie van Bin Laden op de dag van de aanslag bewust geholpen he
land te verlaten omdat ze op dat moment in de V.S waren.
pi_60272678
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:17 schreef spy08 het volgende:

- De Amerikaanse regering Bush heeft de familie van Bin Laden op de dag van de aanslag bewust geholpen he
land te verlaten omdat ze op dat moment in de V.S waren.
Dat is alleen niet waar, ze zijn niet op de dag van de aanslag vertrokken. De vraag is alleen volgens mij nog of die familie mocht vertrekken voordat het vliegverbod was opgeheven of niet.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 00:51:26 #62
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60354197
  • Telt het als feit mee dat de USAF uitgerekend op het moment dat de aanslagen plaatsvonden toevallig bezig waren met een grote oefening, waardoor er
    a) geen live radarbeeld beschikbaar was,
    b) geen vliegtuigen beschikbaar waren om onderscheppingen uit te voeren omdat ze voor de oefening naar een ander deel van het land gestuud waren, en
    c) de verwarring alleen maar groter werd omdat het scenario van de oefening toevallig ook gelijktijdige vliegtuigkapingen bevatte?

• Telt het als feit mee dat het Pentagon kort voor de aanslagen nog een oefening had gehouden met als centraal onderwerp een aanval met een vliegtuig op datzelfde pentagon?
  • Telt het mee als feit dat de District of Colombia Air National Guard, de "Capital Guardians" die zichzelf tot 9/11 aanprezen met de slogan "Het voorzien van gevechtseenheden in de hoogst mogelijke staat van paraatheid" en tot op 9/11 de hoogste staat van paraatheid binnen de VS had als beschermers van Washington (met het Witte Huis, het Congres, het Capitool en het Pentagon) er niet in slaagde om ook maar één vliegtuig op tijd beschikbaar te hebben voor onderscheppingen? Er waren drie (!) onbewapende F-16s in de lucht aan het oefenen, ruim 300KM verderop. Dat waren de enige toestellen die de DCANG beschikbaar had. 2 toestellen kwamen anderhalf uur na de eerste melding (onbewapend) beschikbaar, twee toestellen (bewapend) kwamen nog eens een half uur later beschikbaar. De DCANG , die operationeel onder de USAF valt, was niet in de hoogste staat van paraatheid, het was zelfs niet in verhoogde staat van paraatheid.
  • Telt het mee als feit dat volgens verkeersleider Robin Hordon tijdens Clintons regering ook geoefend werd, maar er in die periode desondans nul onderscheppingen gemist werden?

• Telt het mee als feit dat een conservatieve denktank met daarin onder andere Paul Wolfowitz aan het begin van het aantreden van George Bush een rapport heeft samengesteld met als titel "Rebuilding America's Defenses - A Report of The Project for the New American Century, September 2000" (pdf)?
  • Telt het mee als feit dat in dit rapport wordt gesteld dat dit een geval van lange adem zal zijn, tenzij de VS een "Pearl Harbour" te verduren krijgt?
  • Telt het mee als feit dat in het plan het afzetten van Saddam Hoessein één van de centrale punten is?
  • Telt het mee dat verschillende leden van die denktank nauwe banden hebben met een andere conservatieve denktank, waarvan Dick Cheney en Donald Rumsfeld deel uitmaken?
  • Telt het mee als feit dat volgens het National Institute of Standards and Technology (PDF, pagina 183) de kerosine van het eerste toestel al na enkele minuten was opgebrand, en dus zeker niet verantwoordelijk was voor de grote hitte die de eerste toren liet instorten?
  • - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_60360200
    quote:
    Op zaterdag 26 juli 2008 00:51 schreef RonaldV het volgende:
  • Telt het als feit mee dat de USAF uitgerekend op het moment dat de aanslagen plaatsvonden toevallig bezig waren met een grote oefening, waardoor er
  • Niet mee eens met 'toevallig'. Het leger voert oorlogje of bereidt zich voor op een oorlog (mbv oefeningen). Niet echt toevallig dus.
    Welke oefening bedoel je? Er waren er verschillende (en bepaalde waren echte operaties).
    quote:
    a) geen live radarbeeld beschikbaar was,
    Niet mee eens.
    Live radarbeeld was even beschikbaar als op andere ogenblikken.
    quote:
    b) geen vliegtuigen beschikbaar waren om onderscheppingen uit te voeren omdat ze voor de oefening naar een ander deel van het land gestuud waren, en
    Niet mee eens.
    Er waren net zoveel vliegtuigen beschikbaar om onderscheppingen uit te voeren als anders. De oefeningen hadden geen invloed daarop. Concreet: in NEADS waren 2 vliegtuigen beschikbaar op Otis Air National Guard Base in Cape Cod, Massachusetts en in Langley Air Force Base in Langley, Virginia. Zoals al jaren het geval was.
    quote:
    c) de verwarring alleen maar groter werd omdat het scenario van de oefening toevallig ook gelijktijdige vliegtuigkapingen bevatte?
    Niet mee eens.
    Wederom welke oefening? Als je het over 'Vigilant Guardian' hebt, de vrijgegeven NORAD tapes tonen imo aan dat er niet echt sprake was van verwarring. Door de oefening (die nooit gestart werd) was er btw veel meer volk op post die men zonder geplande oefening nog had moeten oproepen en men kon dus vanaf het eerste telefoontje veel efficienter werken dan in een normale situatie.
    quote:
  • Telt het als feit mee dat het Pentagon kort voor de aanslagen nog een oefening had gehouden met als centraal onderwerp een aanval met een vliegtuig op datzelfde pentagon?
  • Niet mee eens.
    Het onderwerp was geen aanval maar een crash (een vliegveld ligt zowat naast het Pentagon, dus zo gek is die veronderstelling niet). Verder was dit maar een van de scenarios die men die dag oefende.
    quote:
  • Telt het mee als feit dat de District of Colombia Air National Guard, de "Capital Guardians" die zichzelf tot 9/11 aanprezen met de slogan "Het voorzien van gevechtseenheden in de hoogst mogelijke staat van paraatheid" en tot op 9/11 de hoogste staat van paraatheid binnen de VS had als beschermers van Washington (met het Witte Huis, het Congres, het Capitool en het Pentagon) er niet in slaagde om ook maar één vliegtuig op tijd beschikbaar te hebben voor onderscheppingen? Er waren drie (!) onbewapende F-16s in de lucht aan het oefenen, ruim 300KM verderop. Dat waren de enige toestellen die de DCANG beschikbaar had. 2 toestellen kwamen anderhalf uur na de eerste melding (onbewapend) beschikbaar, twee toestellen (bewapend) kwamen nog eens een half uur later beschikbaar. De DCANG , die operationeel onder de USAF valt, was niet in de hoogste staat van paraatheid, het was zelfs niet in verhoogde staat van paraatheid.
  • Niet mee eens.
    De "Capital Guardians" stonden 'combat-ready'. Dat betekent dat ze binnen de 24 uur operationeel dienen te zijn. Ruim onvoldoende dus om bruikbaar te zijn op 9/11. Verder vielen ze niet onder NORAD en waren ze dus helemaal niet bedoeld om ingezet te worden voor deze situaties. Daarvoor waren de vliegtuigen op Otis en Langley.
    quote:
  • Telt het mee als feit dat volgens verkeersleider Robin Hordon tijdens Clintons regering ook geoefend werd, maar er in die periode desondans nul onderscheppingen gemist werden?
  • Buh. Ik ben het er wel mee eens dat deze persoon, die 20 jaar voor 9/11 werd ontslaan en in een totaal ander tijdperk (volle koude oorlog) verkeersleider was, dit beweert. De tijden veranderen... Dus erg relevant vind ik het niet zolang hij niet met concreet bewijs komt.
    quote:
  • Telt het mee als feit dat een conservatieve denktank met daarin onder andere Paul Wolfowitz aan het begin van het aantreden van George Bush een rapport heeft samengesteld met als titel"Rebuilding America's Defenses - A Report of The Project for the New American Century, September 2000" (pdf)?
  • Telt het mee als feit dat in dit rapport wordt gesteld dat dit een geval van lange adem zal zijn, tenzij de VS een "Pearl Harbour" te verduren krijgt?
  • Telt het mee als feit dat in het plan het afzetten van Saddam Hoessein één van de centrale punten is?
  • Telt het mee dat verschillende leden van die denktank nauwe banden hebben met een andere conservatieve denktank, waarvan Dick Cheney en Donald Rumsfeld deel uitmaken?
  • Niet mee eens.
    George Bush trad pas aan in januari 2001.

Quasi na elke belangrijke tegenslag wordt een nieuwe strategie geprobeerd. De neo-cons hebben hun kans gehad na 9/11 en ze hebben die verprutst (mede omdat hun strategie niet echt solide is imo). Ze zijn afgevoerd, iedereen distantieert zich zo veel mogelijk van hen, ze komen waarschijnlijk niet meer terug (op korte termijn toch) en het realiseren van hun doelstellingen is waarschijnlijk verder af dan ooit.
    quote:
  • Telt het mee als feit dat volgens het National Institute of Standards and Technology (PDF, pagina 183) de kerosine van het eerste toestel al na enkele minuten was opgebrand, en dus zeker niet verantwoordelijk was voor de grote hitte die de eerste toren liet instorten?
  • Niet mee eens.
    De NIST vindt dat de kerosine een belangrijke factor om de condities te creëren die geleid hebben tot de instorting.
      zondag 27 juli 2008 @ 20:15:33 #64
    164290 ouderejongere
    jemig de pemig !
    pi_60382984
    Waar we het over eens zijn:
    Van 6 september 2001 tot en met 10 september 2001 is een ongebruikelijk hoog aantal put-opties verkocht.
    Jezus redt
    [-== Arch Linux ==-]
    pi_60391825
    quote:
    Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef ouderejongere het volgende:
    Waar we het over eens zijn:
    Van 6 september 2001 tot en met 10 september 2001 is een ongebruikelijk hoog aantal put-opties verkocht.
    Maar dit heeft dan ook niks met 9/11 te maken.

Waarom lijkt toch iedereen de rest van dat jaar te hebben vergeten? Swiss-air en Sabena waren bijvoorbeeld al failliet en de luchtvaartbranche zat al in zwaar weer, het hoge aantal put-opties heeft dan ook allles met die malaise te maken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')