abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53659371
Wat is dé truc van goochelaars die proberen te verdoezelen waar ze écht mee bezig zijn? De aandacht afleiden van wat er werkelijk gebeurt....

Wat zou je doen als je bijvoorbeeld als "hooggeplaatsten" je eigen president wilt vermoorden of een aanslag tegen je eigen bevolking wil plegen? Je zorgt voor een zondebok en je zorgt voor allerlei verhalen die nog veel krankzinniger zijn dan waar je werkelijk mee bezig bent... Illuminati, Reptilians, Grey's, enz enz enz... Is er enig écht bewijs? Wordt hier niet alleen héél veel geld mee verdient en heel veel verwarring mee gesticht? Kan je je tegenwoordig nog wel serieus afvragen of JFK écht door LHO en alléén door LHO is doodgeschoten of 9/11 écht alleen door OBL en alléén OBL werd gepleegd zonder in de hoek van de reptilian/illuminati/grey believers geduwd te worden? En hoe zou dat dan komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tennessee op 03-10-2007 02:58:51 ]
  woensdag 3 oktober 2007 @ 08:16:46 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_53660192
Waarom denk je dat alle alu-hoedjes-verhalen van de CIA vandaan komen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_53660285
sorry, ik zal mezelf wel direct diskwalificeren met deze vraag, maar wat zijn alu-hoedjes?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 08:33:28 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_53660369
http://en.wikipedia.org/wiki/Tin-foil_hat

Ik bedoel de vage samenzweringstheorien waar je 't over hebt..
quote:
Illuminati, Reptilians, Grey's, enz enz enz...
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_53660554
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:33 schreef Perrin het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tin-foil_hat

Ik bedoel de vage samenzweringstheorien waar je 't over hebt..
[..]
Ik heb niet gezegd dat al die theorieën van de CIA komen. Ik denk wel dat het "ze" goed uitkomt dat er zoveel aandacht voor is omdat je dan heel makkelijk andere dingen die wél echt zijn naar "die wereld" kan verbannen.... Kennedy niet door Oswald vermoord? Ja, en de maanlanding was ook fake! 9/11 klopt niet, ja, en Bush is de antichrist, Cheney een alien en Elvis woont op Fiji... Snap je wat ik bedoel?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 08:55:49 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53660680
SChopje BNW .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_53660726
sjjeeshus, zat ik gewoon helemaal op het verkeerde forum of zo? het ging daar toch over reptilians en greys en zo.... verwarrend hoor
  woensdag 3 oktober 2007 @ 09:05:11 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53660829
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:58 schreef Tennessee het volgende:
sjjeeshus, zat ik gewoon helemaal op het verkeerde forum of zo? het ging daar toch over reptilians en greys en zo.... verwarrend hoor
Ligt eraan . Wil je het vooral over conspiracies hebben of meer over het wel of niet bestaand van greys, reptillians en weet ik het wat?
Vrijheid
pi_53661165
Desinfo, dat lijkt me wel 'n belangrijk onderdeel van de black op's ..ja.

http://www.breakfornews.com/TheCIAInternetFakes.htm
quote:
"The Central Intelligence Agency owns everyone of any significance in the major media."
--William Colby, former CIA Director, quoted by Dave Mcgowan, Derailing Democracy

http://mtracy9.tripod.com/cia_instructions.htm
etc, etc,
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_53662568
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Ligt eraan . Wil je het vooral over conspiracies hebben of meer over het wel of niet bestaand van greys, reptillians en weet ik het wat?
euh, nou, mijn theorie was dus eigenlijk een beetje dat al die reptilians en grey's en zo allemaal rookschermen zijn om de aandacht van de echte conspiracies af te leiden en zo... ik heb wel vaker dat ik niet helemaal in een bepaald hokje pas, sorry
pi_53662623

dat dus inderdaad... weer niet origineel
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:03:32 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53663369
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

euh, nou, mijn theorie was dus eigenlijk een beetje dat al die reptilians en grey's en zo allemaal rookschermen zijn om de aandacht van de echte conspiracies af te leiden en zo... ik heb wel vaker dat ik niet helemaal in een bepaald hokje pas, sorry
Lastig ja. . Maar volgens mij zit je hier dan wel goed. greys en reptillians als afleidingsmaneuvre voor de echte conspiracy's dus.
Vrijheid
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:17:40 #14
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_53665153
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:23 schreef Resonancer het volgende:
Desinfo, dat lijkt me wel 'n belangrijk onderdeel van de black op's ..ja.

[..]

etc, etc,
Ik twijfel sterk aan de waarheid van deze website. Wie zegt mij dat dit niet een desinfo site is.
Alle goede 911 website worden belachelijk gemaakt. Ik zie geen debunk-website er bij staan.

Ik ben van mening dat er wel degelijk infiltranten zijn, binnende truth-movement. En dat CIA/FBI trojan horses loslaat. Maar deze site is imo belachelijk, het is te veel van het goede.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_53666193
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik twijfel sterk aan de waarheid van deze website. Wie zegt mij dat dit niet een desinfo site is.
Alle goede 911 website worden belachelijk gemaakt. Ik zie geen debunk-website er bij staan.

Ik ben van mening dat er wel degelijk infiltranten zijn, binnende truth-movement. En dat CIA/FBI trojan horses loslaat. Maar deze site is imo belachelijk, het is te veel van het goede.
Tja, ik weet het ook niet, kan idd wel allemaal desinfo zijn... Raadpleeg ook regelmatig sites op hun lijstje en met name cooperative research is gewoon n vergaarbak van info zonder meningen. Wat de cia daar bij te winnen zou hebben ?
Misschien is de fbi/cia wel geinfiltreerd door NWO agenten. Zoveel opties:
quote:
A. Official story:

CIA/FBI were incompetent; Bush and/or Clinton were complacent.

B. Official Lame Conspiracy:

CIA/FBI were incompetent; Bush/Cheney maybe let it happen; Israelis Knew.

C. Official LIHOP Conspiracy:

CIA/FBI were compromised; Bush/Cheney did let it happen; Israelis Helped.

D. Official LIHOP Wild Conspiracy:

CIA/FBI compromised; Bush/Cheney/Neocons let it happen; Israelis Did It.

E. Official LIHOP Tinfoil Conspiracy:

Israelis/Neocons/Bush/Cheney Did It; CIA/FBI looked the other way.

F. Official MIHOP 'Serious' Conspiracy:

Israelis/Neocons/CIA/FBI/Bush/Cheney/Military-Industrial-Complex Did It.

G. Official Loony Conspiracies:

Rothschilds and/or Rockefellers and/or CFR and/or Bildebergers did it.
Globalists who want to run everything in a World Government did it.
Jews and Jewish bankers -who already run everything- did it.
Satanists, Opus Dei or Reptilians did it.

* The mainstream media push version A; hint at B; sneer at G.
* The controlled right/intellectual media pushes version B.
* The controlled left/intellectual media pushes version C.
* The 'moderate' Fake internet sites push versions C and D.
* The 'softcore' Fake internet sites push versions D and E.
* The 'independent' Fake internet sites push version F.
* The 'loony' Fake interent sites push variations of version G.

http://wagnews.blogspot.com/
Kan me wel vinden in de aanpak van die site:
quote:
In uncovering those perpetrators, we felt that an investigation of the cover-up would be as much --if not more-- revealing than our examination of the attacks themselves.
En hoe je het ook wendt of keert de strijd van Jones, Rupert, Edmonds, etc is tot dusverre zonder gevolgen.
Mochten het dus desinfo agenten zijn dan lijkt hun aanpak wel te werken.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:32:59 #16
52357 Lambiekje
pi_53666770
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tja, ik weet het ook niet, kan idd wel allemaal desinfo zijn... Raadpleeg ook regelmatig sites op hun lijstje en met name cooperative research is gewoon n vergaarbak van info zonder meningen. Wat de cia daar bij te winnen zou hebben ?
Misschien is de fbi/cia wel geinfiltreerd door NWO agenten. Zoveel opties:
[..]
Uh is de FBI/CIA niet opgericht door NWO figuren. NWO is toch niet van de laatst 10 jaar ??
quote:
Kan me wel vinden in de aanpak van die site:
[..]
Ik mis hier de REAL websites. Hij bestempeld alles tot Fake ,en daarmee zijn eigen website ook.
quote:
En hoe je het ook wendt of keert de strijd van Jones, Rupert, Edmonds, etc is tot dusverre zonder gevolgen.
Mochten het dus desinfo agenten zijn dan lijkt hun aanpak wel te werken.
Als al die figuren min of meer betrokken zijn om de boel te coveren. Dus overal te wereld of het nu een Rus, een Duitser of Amerikaan is, het zijn een infiltrant. Het is nuts wat hij suggereerd. Dat is logistiek toch niet haalbaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lambiekje op 03-10-2007 13:38:13 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_53672823
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uh is de FBI/CIA niet opgericht door NWO figuren. NWO is toch niet van de laatst 10 jaar ??
[..]
Tja, als we dat 's wisten, de legende's over de Tempeliers ed gaan n tijd terug.
Ik denk zelf dat de NWO na de 2de wereldoorlog n flinke stap voorwaarts maakte, Bilderberg.(1954)
quote:
The CIA was established in 1947 when President Harry S. Truman signed the National Security Act.
Misschien met de beste intenties opgericht en daarna getransformeerd, of helemaal zo gepland ?
quote:
"For some time I have been disturbed by the way the CIA has been diverted from its original assignment. It has become an operational and at times a policy-making arm of the government.... I never had any thought that when I set up the CIA that it would be injected into peacetime cloak and dagger operations."
--former President Harry Truman, in a letter to the Washington Post, one month after the JFK assassination, December 21, 1963
Ik weet het niet.
quote:
Ik mis hier de REAL websites. Hij bestempeld alles tot Fake ,en daarmee zijn eigen website ook.
Ik kan alleen maar toevoegen dat de verwarring werkt, ik merk bij mezelf dat ik aan 'n hele hoop twijfel, ook aan de bekende " tru seekers" . Alex Jones praat liever niet over de Jesuieten, dat roept bij mij vragen op.
Alex Jones Arrested In New York
Neemt niet weg dat ik zijn/hun bevindingen graag blijf lezen..
quote:
Als al die figuren min of meer betrokken zijn om de boel te coveren. Dus overal te wereld of het nu een Rus, een Duitser of Amerikaan is, het zijn een infiltrant. Het is nuts wat hij suggereerd. Dat is logistiek toch niet haalbaar.
Ik denk dat je met 13 bloedlijnen door n paar eeuwen heen n aardig netwerkje op kunt zetten. Misschien weten 'n hoop mensen niet voor wie ze eigenlijk werken.
Eisenhower1961.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:06:39 #18
52357 Lambiekje
pi_53677257
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:17 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tja, als we dat 's wisten, de legende's over de Tempeliers ed gaan n tijd terug.
Ik denk zelf dat de NWO na de 2de wereldoorlog n flinke stap voorwaarts maakte, Bilderberg.(1954)

[..]

Misschien met de beste intenties opgericht en daarna getransformeerd, of helemaal zo gepland ?
[..]

Ik weet het niet.
[..]

Ik kan alleen maar toevoegen dat de verwarring werkt, ik merk bij mezelf dat ik aan 'n hele hoop twijfel, ook aan de bekende " tru seekers" . Alex Jones praat liever niet over de Jesuieten, dat roept bij mij vragen op.
Alex Jones Arrested In New York
Neemt niet weg dat ik zijn/hun bevindingen graag blijf lezen..

[..]
Is het niet vanwege antisemitisch bevonden te worden. Dat is nog steeds een not-done item. En Open Complicity heeft helemaal gelijk dat de 5-Mosaad-agenten-arrest op 911 totaal vergeten wordt. En vermoedelijk expres.
Dat hebben de masterminds doel bewust gecreeerd,ze weten dondersgoed wat het impliceerd. Daar ben ik van overtuigd. Om Israel er nu erbij te gaan betrekken wordt het opeens wel een pijnlijke situatie....
quote:
Ik denk dat je met 13 bloedlijnen door n paar eeuwen heen n aardig netwerkje op kunt zetten. Misschien weten 'n hoop mensen niet voor wie ze eigenlijk werken.
volgens mij weet 70% het niet eens. En dan schat ik het nog laag in. (Dan tel ik de eenmaanszaken niet mee.)
Daar heeft OpenYourMind wel een mooie link voor http://www.pehi.eu/
Ben er in al die maanden nog niet echt ingeslaagd deze info te doorgronden en te plaatsen.

Weten wij wat voor smerige nevenbanen onze ministers precies hebben. En waar ze een dikke vinger in hebben?
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:32:57 #19
193639 milo.
He who can,does.He who cannot
pi_53761968
En zo blijven we ons drukmaken over zaken waar we zelf geen hand in hebben
Originality is the fine art of remembering what you hear but forgetting where you heard it.
pi_53762258
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')