quote:Illuminati, Reptilians, Grey's, enz enz enz...
Ik heb niet gezegd dat al die theorieën van de CIA komen. Ik denk wel dat het "ze" goed uitkomt dat er zoveel aandacht voor is omdat je dan heel makkelijk andere dingen die wél echt zijn naar "die wereld" kan verbannen.... Kennedy niet door Oswald vermoord? Ja, en de maanlanding was ook fake! 9/11 klopt niet, ja, en Bush is de antichrist, Cheney een alien en Elvis woont op Fiji... Snap je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:33 schreef Perrin het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tin-foil_hat
Ik bedoel de vage samenzweringstheorien waar je 't over hebt..
[..]
Ligt eraanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:58 schreef Tennessee het volgende:
sjjeeshus, zat ik gewoon helemaal op het verkeerde forum of zo? het ging daar toch over reptilians en greys en zo.... verwarrend hoor
etc, etc,quote:"The Central Intelligence Agency owns everyone of any significance in the major media."
--William Colby, former CIA Director, quoted by Dave Mcgowan, Derailing Democracy
http://mtracy9.tripod.com/cia_instructions.htm
euh, nou, mijn theorie was dus eigenlijk een beetje dat al die reptilians en grey's en zo allemaal rookschermen zijn om de aandacht van de echte conspiracies af te leiden en zo... ik heb wel vaker dat ik niet helemaal in een bepaald hokje pas, sorryquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wil je het vooral over conspiracies hebben of meer over het wel of niet bestaand van greys, reptillians en weet ik het wat?
Lastig ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
euh, nou, mijn theorie was dus eigenlijk een beetje dat al die reptilians en grey's en zo allemaal rookschermen zijn om de aandacht van de echte conspiracies af te leiden en zo... ik heb wel vaker dat ik niet helemaal in een bepaald hokje pas, sorry![]()
Ik twijfel sterk aan de waarheid van deze website. Wie zegt mij dat dit niet een desinfo site is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:23 schreef Resonancer het volgende:
Desinfo, dat lijkt me wel 'n belangrijk onderdeel van de black op's ..ja.
http://www.breakfornews.com/TheCIAInternetFakes.htm
[..]
etc, etc,
Tja, ik weet het ook niet, kan idd wel allemaal desinfo zijn... Raadpleeg ook regelmatig sites op hun lijstje en met name cooperative research is gewoon n vergaarbak van info zonder meningen. Wat de cia daar bij te winnen zou hebben ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik twijfel sterk aan de waarheid van deze website. Wie zegt mij dat dit niet een desinfo site is.
Alle goede 911 website worden belachelijk gemaakt. Ik zie geen debunk-website er bij staan.
Ik ben van mening dat er wel degelijk infiltranten zijn, binnende truth-movement. En dat CIA/FBI trojan horses loslaat. Maar deze site is imo belachelijk, het is te veel van het goede.
Kan me wel vinden in de aanpak van die site:quote:A. Official story:
CIA/FBI were incompetent; Bush and/or Clinton were complacent.
B. Official Lame Conspiracy:
CIA/FBI were incompetent; Bush/Cheney maybe let it happen; Israelis Knew.
C. Official LIHOP Conspiracy:
CIA/FBI were compromised; Bush/Cheney did let it happen; Israelis Helped.
D. Official LIHOP Wild Conspiracy:
CIA/FBI compromised; Bush/Cheney/Neocons let it happen; Israelis Did It.
E. Official LIHOP Tinfoil Conspiracy:
Israelis/Neocons/Bush/Cheney Did It; CIA/FBI looked the other way.
F. Official MIHOP 'Serious' Conspiracy:
Israelis/Neocons/CIA/FBI/Bush/Cheney/Military-Industrial-Complex Did It.
G. Official Loony Conspiracies:
Rothschilds and/or Rockefellers and/or CFR and/or Bildebergers did it.
Globalists who want to run everything in a World Government did it.
Jews and Jewish bankers -who already run everything- did it.
Satanists, Opus Dei or Reptilians did it.
* The mainstream media push version A; hint at B; sneer at G.
* The controlled right/intellectual media pushes version B.
* The controlled left/intellectual media pushes version C.
* The 'moderate' Fake internet sites push versions C and D.
* The 'softcore' Fake internet sites push versions D and E.
* The 'independent' Fake internet sites push version F.
* The 'loony' Fake interent sites push variations of version G.
http://wagnews.blogspot.com/
En hoe je het ook wendt of keert de strijd van Jones, Rupert, Edmonds, etc is tot dusverre zonder gevolgen.quote:In uncovering those perpetrators, we felt that an investigation of the cover-up would be as much --if not more-- revealing than our examination of the attacks themselves.
Uh is de FBI/CIA niet opgericht door NWO figuren. NWO is toch niet van de laatst 10 jaar ??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet, kan idd wel allemaal desinfo zijn... Raadpleeg ook regelmatig sites op hun lijstje en met name cooperative research is gewoon n vergaarbak van info zonder meningen. Wat de cia daar bij te winnen zou hebben ?
Misschien is de fbi/cia wel geinfiltreerd door NWO agenten. Zoveel opties:
[..]
Ik mis hier de REAL websites. Hij bestempeld alles tot Fake ,en daarmee zijn eigen website ook.quote:Kan me wel vinden in de aanpak van die site:
[..]
Als al die figuren min of meer betrokken zijn om de boel te coveren. Dus overal te wereld of het nu een Rus, een Duitser of Amerikaan is, het zijn een infiltrant. Het is nuts wat hij suggereerd. Dat is logistiek toch niet haalbaar.quote:En hoe je het ook wendt of keert de strijd van Jones, Rupert, Edmonds, etc is tot dusverre zonder gevolgen.
Mochten het dus desinfo agenten zijn dan lijkt hun aanpak wel te werken.
Tja, als we dat 's wisten, de legende's over de Tempeliers ed gaan n tijd terug.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Uh is de FBI/CIA niet opgericht door NWO figuren. NWO is toch niet van de laatst 10 jaar ??
[..]
Misschien met de beste intenties opgericht en daarna getransformeerd, of helemaal zo gepland ?quote:The CIA was established in 1947 when President Harry S. Truman signed the National Security Act.
Ik weet het niet.quote:"For some time I have been disturbed by the way the CIA has been diverted from its original assignment. It has become an operational and at times a policy-making arm of the government.... I never had any thought that when I set up the CIA that it would be injected into peacetime cloak and dagger operations."
--former President Harry Truman, in a letter to the Washington Post, one month after the JFK assassination, December 21, 1963
Ik kan alleen maar toevoegen dat de verwarring werkt, ik merk bij mezelf dat ik aan 'n hele hoop twijfel, ook aan de bekende " tru seekers" . Alex Jones praat liever niet over de Jesuieten, dat roept bij mij vragen op.quote:Ik mis hier de REAL websites. Hij bestempeld alles tot Fake ,en daarmee zijn eigen website ook.
Ik denk dat je met 13 bloedlijnen door n paar eeuwen heen n aardig netwerkje op kunt zetten. Misschien weten 'n hoop mensen niet voor wie ze eigenlijk werken.quote:Als al die figuren min of meer betrokken zijn om de boel te coveren. Dus overal te wereld of het nu een Rus, een Duitser of Amerikaan is, het zijn een infiltrant. Het is nuts wat hij suggereerd. Dat is logistiek toch niet haalbaar.
Is het niet vanwege antisemitisch bevonden te worden. Dat is nog steeds een not-done item. En Open Complicity heeft helemaal gelijk dat de 5-Mosaad-agenten-arrest op 911 totaal vergeten wordt. En vermoedelijk expres.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, als we dat 's wisten, de legende's over de Tempeliers ed gaan n tijd terug.
Ik denk zelf dat de NWO na de 2de wereldoorlog n flinke stap voorwaarts maakte, Bilderberg.(1954)
[..]
Misschien met de beste intenties opgericht en daarna getransformeerd, of helemaal zo gepland ?
[..]
Ik weet het niet.
[..]
Ik kan alleen maar toevoegen dat de verwarring werkt, ik merk bij mezelf dat ik aan 'n hele hoop twijfel, ook aan de bekende " tru seekers" . Alex Jones praat liever niet over de Jesuieten, dat roept bij mij vragen op.
Alex Jones Arrested In New York
Neemt niet weg dat ik zijn/hun bevindingen graag blijf lezen..
[..]
volgens mij weet 70% het niet eens. En dan schat ik het nog laag in. (Dan tel ik de eenmaanszaken niet mee.)quote:Ik denk dat je met 13 bloedlijnen door n paar eeuwen heen n aardig netwerkje op kunt zetten. Misschien weten 'n hoop mensen niet voor wie ze eigenlijk werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |