Lijkt wel een speech van Bush.quote:Op zondag 9 september 2007 15:13 schreef dubidub het volgende:
Mijn god, dat filmpje. Af en toe 'es wat roepen, dan weer is een 'YEAH' of een 'WHOOOH'
en zonder parachutequote:Op zondag 9 september 2007 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Van mij mogen ze hem ergens boven rome dumpen, waar hij hoort.
Wel vanuit een vliegtuig.
Alhier het woord van onze profeet. Verlicht ons met uw onmetelijke kennis ten aanzien van de gecorrumpeerde dHr Jones, mijn waardequote:Op zondag 9 september 2007 18:02 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
en zonder parachute![]()
Hij moest wel één of andere PR stunt uit de kast trekken, want steeds meer mensen zien dat hij voor de big boys werkt. Hoor je hem praten over één van de meest machtige groep ter wereld, The Sovereign Military Order Of Malta of de Jezuiten? Nee, want die zijn waarvoor hij werkt.
ALL ROADS LEAD TO ROME!!
Juist, iemand die het doen en laten van de amerikaanse overheid aan de kaak stelt is dus ook onderdeel van een samenzweringstheorie?quote:Op zondag 9 september 2007 18:02 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
en zonder parachute![]()
Hij moest wel één of andere PR stunt uit de kast trekken, want steeds meer mensen zien dat hij voor de big boys werkt. Hoor je hem praten over één van de meest machtige groep ter wereld, The Sovereign Military Order Of Malta of de Jezuiten? Nee, want die zijn waarvoor hij werkt.
ALL ROADS LEAD TO ROME!!
Wat ik dus al eerder opmerkte:quote:
Wat was je punt nu TS? Geef ons achtelozen eens jouw visie op dit gebeurenquote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Terecht het volgende:
http://www.prisonplanet.c(...)07_alex_arrested.htm
Hij was gearresteerd voor het gebruiken van een "sound device" zonder toestemming. Zie 2de video.
Wat wil je, die malloot is weer met zijn megafoon aan de gang geweest. Vreemd is het ook niet dat ze juist de aanvoerder eruit pikken bij een demonstratie. En hij is ook al weer vrijgelaten ook, dus een enkeltje strafkamp zat er blijkbaar niet in waar hij altijd zo bang voor is.
Tja waarom niet?quote:Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Juist, iemand die het doen en laten van de amerikaanse overheid aan de kaak stelt is dus ook onderdeel van een samenzweringstheorie?![]()
![]()
![]()
dat denk ik ook wel ja ....![]()
Im with you, Ik vermoede het al een lange tijd geleden en dat vermoeden is door bepaalde zaken bevestigt.quote:Op zondag 9 september 2007 18:02 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
en zonder parachute![]()
ALL ROADS LEAD TO ROME!!
Hoewel Alex zelf een megafoon had, zijn er ook 2 cameramensen gearresteerd, die werden onterecht gearresteerd.quote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Terecht het volgende:
http://www.prisonplanet.c(...)07_alex_arrested.htm
Hij was gearresteerd voor het gebruiken van een "sound device" zonder toestemming. Zie 2de video.
Wat wil je, die malloot is weer met zijn megafoon aan de gang geweest. Vreemd is het ook niet dat ze juist de aanvoerder eruit pikken bij een demonstratie. En hij is ook al weer vrijgelaten ook, dus een enkeltje strafkamp zat er blijkbaar niet in waar hij altijd zo bang voor is.
BNW Nieuws, buiten dat, maak jij hier wel eens een topic aan?, het enige wat mensen zoals jij op BNW en TRU komen doen is ons vertellen dat wat wij denken niet klopt, dat we peop praten, dus wat doe JIJ hier???quote:Op zondag 9 september 2007 17:23 schreef CoolGuy het volgende:
TS, wat is eigenlijk de bedoeling? Gebruik je dit forum nou als een spamplaats voor 'nieuws' ? Want ik zie jou een hoop topics openen waarin je zelf niet echt vaak een visie/mening geeft. Wil je verder nog wat bereiken met die topics of is het gewoon meer een kwestie van informatie spammen?
Moet je zien wat Moore allemaal achter houdt.quote:Op maandag 10 september 2007 07:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Weet je wat het is Talon.nl er zijn mensen die tegenwoordig geloven dat er een machtige schaduwregering is die amerika van binnenuit wilt vernietigen, alex jones het boegbeeld is van de oppositie daartegen.
Dit is een zeer simplistisch beeld, precies hetzelfde als de polarisatie tussen het goede westen en het slechte oosten. In werkelijkheid is de echte macht in de wereld niet in amerika maar in veelal "europese" corporaties waar alex jones voor werkt via het vaticaan. Het vaticaan steunt namelijk de jezuiten, en alex jones stuurt op een revolutie aan niet om de schaduwregering van de troon te stoten maar om de schijn te laten bestaan dat het hart van de kapitalist, het hart van de politie planeet zich in amerika bevindt, het hart van de spindocters bestaat uit een kleine groep mensen die de hele wereld in zijn greep houdt, terwijl hetgeen dat de wereld in zijn greep houdt een veel groter plaatje betreft, inderdaad zoals aurora zegt, alex jones rept geen woord over de corporaties, geen woord over de europese plannen, de europese stronk. De la bete in brussel de bankiers en media... er wordt niks maar dan ook niks over gezegt, net zo goed niet over de jezuiten zelf, of over de macht van de organisatie achter religie, over het vaticaan.
Aurora heeft gelijk met zijn bevinding dat alex jones een pion is, en wel een pion van de jezuiten.
Of nog beter gezegd: Een loonslaaf van de blauwdruk van het vierde rijk europa.
Het kan i.d.d n hele goede acteur zijn, dat doet mij ook twijfelen aan zijn slechte intenties. Maar indien de NWO uit is op chaos (en dat zijn ze imo) dan past Jones wel in deze strategie.quote:Op maandag 10 september 2007 09:52 schreef TaLoN.NL het volgende:
Dit keer ben ik het niet geheel eens met je Baaj, Alex heeft het regelmatig over de Bilderberg groep, dat Engeland al een ergere politiestaat is dan de VS, de koningshuizen, EU verdrag via de achterdeur e.d.. Wel laat hij de idd de jezuieten met rust, ondanks dat zorgt hij ervoor dat veel mensen bewuster worden. Ook, als je z´n videoreports download, zie je af en toe tranen in zijn ogen van woede en verdriet, als zijn emoties niet echt zijn is hij een erg goede acteur.
Buiten dat roept hij op geen geweld te gebruiken tenzij er echt de pleuris uitbreekt, maargoed, eerst even over een maandje Endgame kijken, ik kan dan altijd nog van standpunt veranderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |