quote:Hihi die ogen, dat ziet er gek uit zo! Leuk dat je weer langs komt Rewimo!
Nok, is die rooie alweer naar huis dan? Bleef hij niet slapen?
Of lees ik het nou verkeerd?
Tja dat zingen is niet op film vast te leggen, dat moet je live bijwonen. Dat geluk hadden wij dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej Rewimo![]()
Foto's en filmpjes graag....en het liefst heel veel als het kan!
Heel gezellig.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
Ohhh, gelukkigWas het weer gezellig?
Ja dat plaatje kon ik niet laten hoor
Wij zitten ook idols te kijken, ik als ware FOK!junk met mijn laptop op schootquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Hey Senes.
Hier zit blijkbaar iedereen met een leven of met Idols
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:24 schreef nokwanda het volgende:Ik hier ook. Met merlijn die probeert de cursor te pakken en dan achter het scherm kijkt waar dat ding is gebleven. Hij hapt er naar met geluid
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Guus![]()
TVPtje.
Greys en Maes alvast heel veel plezier bij Conleche morgen en Nok veel plezier met de Rode Kapitein![]()
Waar moet je dan geduld voor opbrengen? Waar is ie niet al te vlot in dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel gezellig.
Alleen realiseer ik me dat deze relatie mijn levenslesje in geduld is. Dat heb ik namelijk niet erg veel.
Wel met vrienden en vriendinnen, maar niet met de mannen in mijn leven en niet met de mensheid in zijn algemeen.
Ze is gewoon echt echt de allerbeste.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
Nathalie was goehoedddddddddd
En toch ben ik bang dat ze er uit vliegt vanavondIk weet niet waarom, ik voel het aan mijn water.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Dit was toch gewoon een optreden van de allerbovenste plank!![]()
Die borsten die alle kanten op vlogen
Nok, ik vind het helemaal leuk voor je. Maar dat wist je al he?
Het lijkt me een hele toffe vent en fijn, fijn, fijn dat hij je aankan
Bwahahahaha. Teeeeeeeeenenkrommend!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op de een of andere vage manier zie ik je helemaal voor me, flippend op die tieten
![]()
En dat laatste........![]()
![]()
![]()
Ik ben straks serieus mee naar antieke hangklokjes gaan kijken, luisterend naar de op gedempte, doch voor de eigenaar hoorbare, kritiek op de prijs/kwaliteitsverhoudingen![]()
quote:
2 browsers.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik begin er flauw van te worden dat MM maar steeds in gelogd blijft [afbeelding]
Helemaal kaal verder?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:15 schreef nokwanda het volgende:Konijntje in de stoofpot?
Ik had het vandaag nog over jouw hondjes trouwens.
Ik liep met lover een winkel in waar zo'n artistiekerige mevrouw zat die, naar mijn mening, op een van jouw hondjes leek. Zelfde kapsel en verder kaal.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal kaal verder?![]()
Tis wel t leuke aan die hondjes vind ik, echt net kleine mensjes soms met die blote koppies en die schoudertjes en dan die kapsels.
Ok geen heel konijn, alleen 6 boutjes.
Lekker is dat!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
'Konijntje in de stoofpot'
Klinkt lekker zo in de F&F slowchat
Mss had ze ook wel zulke mooie harige sokjes en een harig staartjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
Nok, ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe weet jij in godsnaam dat die mevrouw verder kaal was dan?
Nou ja.... haar gezichtje was kaal en ze HAD hetzelfde kapsel, in grijs, als de hondjes. Een grote pluim/kuifquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
Nok, ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe weet jij in godsnaam dat die mevrouw verder kaal was dan?
Daarom heb je ze nu niet meer als huisdierquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T zijn zulluke lekkere beestjes die knijntjes!
En voor ik honden had had ik ze altijd als huisdier hoor.
Maar toen vond ik ze toch ook al erg lekker
Jaaaaa heb je geen foto?quote:
Had ik gewildquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
Foto van het hakkelige hondje dan he.
Denk niet dat Nok een foto van de mevrouw-met-pluim heeft
Ow van dattum.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
Foto van het hakkelige hondje dan he.
Denk niet dat Nok een foto van de mevrouw-met-pluim heeft
Doe ik ook altijd als ik me verneukt heb met scheren...gewoon een leuk boxertje aanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow van dattum.
Uhm nou mss dat ik dat morgen dan wel ff doe maar ik vind t nogal genant. Zo had ik een poos geleden een begin gemaakt met scheren ( midden op zn rug, dat heb ik meteen afgeleerd, begin voortaan ergens aan een onopvallend randje ) en toen bedacht ik dat ik eigenlijk geen zin had en liever iets anders ging doen.
Shirtje aan en weg met die kale plek.
Dacht ach dat ziet echt niemand.
Kom ik op kantoor, echt IEDEREEN begon dr over te gillen.
WAT HEB JIJ NOU GEDAAN?
Dus ik echt heel eerlijk zeggen dat ik dr eigenlijk toch geen zin in had.
Nu checken ze dus echt of ik m netjes gedaan heb, en als ik overdag zn pak aanlaat roepen ze al dat ik m weer verneukt heb met scheren.
Sociale controle, tis wat...
Daarom ook buiten pas gezegd tegen hem.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:35 schreef Greys het volgende:
Misschien maar beter ook Nok, dat hij buiten stond.
Anders had hij het misschien iets te hard gezegd
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had ik gewild
Ik heb in die winkel de hele tijd op mijn lip lopen bijten om mijn lach in te houden en buiten het verhaal aan lover verteld die er natuurlijk geen bal van snapte.
Doeg Morrie! Succes met het wandelen morgen!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:36 schreef Morretje het volgende:![]()
mooi!
film is afgelopen! Dus ik neem afscheid, nu ff weer gezellig doen..Veel plezier morgen allemaal met wat je ook gaat doen!
Nou..... daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar. maar niet nu ik ga slapen. Ik heb het, net als Morretje, niet op horroverhalen laat op de avond. Krijg ik nachtmerries van.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:41 schreef oh-oh het volgende:
En dan weet je nog niet eens hoe die arme konijnenbaby aan zn einde is gekomen.
DAT is pas barbaars.
Een ding is zeker, Frits vond m errug leuk
Alleen om deze zin al moest ik lachenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:38 schreef oh-oh het volgende:
...en tis voor Fritsje zn cv beter als ik dat verhaal niet vertel.
.
Het was geen horror eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar. maar niet nu ik ga slapen. Ik heb het, net als Morretje, niet op horroverhalen laat op de avond. Krijg ik nachtmerries van.
Maar ik wil het morgen best wel lezen (dit is wss toch mijn laatste post van vandaag)
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
Jajajaja, volgende week Charlene er uit, daar kan ik mee leven!
Ik moet morgen om half negen op, bwahhhhhhhh.
Eerst nog even naar de Doelen en daarna Maes ophalen en naar Amsterdam
Alleen jammer dat Conleche alle bonbons al op heeft
Haha, al die kerels zijn ook hetzelfde: Ik was laatst met meneer C. in de mediamarkt en daar stond een enorm bakbeest van een TV, echt drie meter lang ofzo en ik geloof dat 't kreng 70.000,00 euro kostte. Zegt ie heel droog: "Over een paar jaartjes zal dat wel goedkoper worden toch?"quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen om deze zin al moest ik lachen
Terwijl het heel zielig is natuurlijk
Oh, onze grote televisie is zojuist overleden!
Nou is Meneer Greys niet blij, maar ook wel weer een beetje wél blij, want dan heeft hij een reden om morgen naar de Correct te gaan en ons geld uit te geven aan iets apparaterigs
Geen zorgen, ik ga morgen eerst nog even naar de Doelen naar een ochtendconcert dat we georganiseerd hebben (Young Sinatras met Joke Bruijs). Even zwaaien. En om elf uur haal ik Maes op. Dan rijden we naar Nieuw Vennep, parkeren daar de auto bij het station en treinen dan verder naar Amsterdamquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik heb nog buikpijn.Maar ik heb ook nog minitompoesjes en daar heb ik niet aangezeten. En ik heb ook hartige dingetjes voor als jullie wijn willen
Ik ben pas om elf uur open hè! (zie net dat je om half negen al op moet!)
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:54 schreef nokwanda het volgende:
Dames, veel plezier vandaag
@oh-oh..... ik kom niet meer bij.... Geile pedo Frits.
Nou loop ik de hele dag op z'n Frits te zingen: kom op konijntje doe maar wiebelen wiebelen
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:13 schreef conleche het volgende:Greys smste net dat er iemand voor de trein was gesprongen waar ze inzaten. Dat lijkt me zo erg voor de machinist hè, dat je zo iemand ziet staan en je kan de trein niet meer stoppen.
J precies, dan zit je vast in zo'n trein met dat mooie weer en ze waren d'r bijnaquote:Op zondag 17 februari 2008 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Dat. Maar ook wel lullig... leuk dagje uit. Dan denk je ook: heb ik dat?
Echt waar 2 uur??quote:Op zondag 17 februari 2008 13:27 schreef nokwanda het volgende:En dat duurt ca 2 uur, hoor ik net.
Niemand mag eruit. Niets te drinken bij zich, niet mogen roken, niet mogen plassen.
Mooi kut met peren.
Heb Greys gebeldquote:Op zondag 17 februari 2008 13:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt waar 2 uur??Hoe weet je dat?
Nou heb ik al iets tegen mensen die op een dergelijke manier een eind aan hun leven maken (ik vertelde net dat hier in Nijmegen de GGZ instelling net naast een spoorwegovergang ligt).quote:Op zondag 17 februari 2008 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kreeg dat smsje idd ook.
Krijg daar kippevel van, dat iemand zo ver heen is dat hij/zij zichzelf zo voor zo'n enorm groot en snel ding gooit.![]()
We hebben het een paar jaar terug in de kennissenkring meegemaakt, echt vreselijk.
En daarbij kan ik me voorstellen dat Greys en Maes gewoon zsm naar Conleche willen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje dat is echt balen zeg.
Zo'n mooie dag vandaag en dan zoiets meemaken, jakkes.
Ach toen ik het postte dacht ik meteen aan "een mooie dag" van Blöf....quote:Op zondag 17 februari 2008 13:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owwww, wat ben ik vals.
Ik zie nu die reclame van Mars voor me met die twee indiaanse mannen: een oude en een jonge, waarbij de oude man stelt: het is vandaag en mooie dag om te sterven, en erbij gaat liggen.
Deze figuur had blijkbaar geen jongeling bij zich om hem/haar een mars toe te werpen waardoor deze het weer zag zitten
Medicijnen werken niet altijd en kunnen de problemen niet oplossen, slechts maskeren of verdringen.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook weinig respect voor zelfmoordenaars, maar als je het dan toch doet: belast er zo weinig mogelijk andere mensen mee zou ik zeggen!
Klinkt natuurlijk allemaal vrij hard en zo en ik geloof ook wel dat sommige mensen zo depressief zijn dat ze het echt niet meer zien zitten. Maar je kan toch hulp proberen te krijgen, medicijnen slikken, weet ik wat.
Ik snap trouwens niet waarom ze de treinpassagiers niet met een bus verder kunnen vervoeren. Het is niet alsof iemand in de trein de zelfmoordenaar geduwd heeft, daar kan je dan weer vrij zeker van zijn.....
Leerse Ingetjequote:Op zondag 17 februari 2008 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Medicijnen werken niet altijd en kunnen de problemen niet oplossen, slechts maskeren of verdringen.
En daarbij schieten de hulpdiensten in sommige gevallen ook ernstig tekort.
Maar goed, ik hou op in deze discussie, begin me kwaad te maken en daar heb ik geen zin aan op zo'n mooie dag...
Moet nog leren enzoooo.
Iedereen fijne middag
Heb vorig jaar iemand aangetroffen die een poging had gewaagd. Bleek een nepperige kutpoging te zijn. Ik en iemand anders wisten dat het eraan zat te komen en besloten bij die persoon te gaan kijken en troffen hem aan onder de medicijnen op bed. Dat was ook niet lekker. We verwachten iemand aan te treffen die al dood was en dan leeft ie nog en zit je, door zo n kutpoging wel met iemands leven in je had.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook weinig respect voor zelfmoordenaars, maar als je het dan toch doet: belast er zo weinig mogelijk andere mensen mee zou ik zeggen!
Klinkt natuurlijk allemaal vrij hard en zo en ik geloof ook wel dat sommige mensen zo depressief zijn dat ze het echt niet meer zien zitten. Maar je kan toch hulp proberen te krijgen, medicijnen slikken, weet ik wat.
Ik snap trouwens niet waarom ze de treinpassagiers niet met een bus verder kunnen vervoeren. Het is niet alsof iemand in de trein de zelfmoordenaar geduwd heeft, daar kan je dan weer vrij zeker van zijn.....
Heb ook weleens in een vreselijke rotperiode in mijn leven gedacht: kwam er maar een leuke grote vrachtwagen met slechte remmen de hoek om zetten.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Leerse Ingetje![]()
Ik heb ook heel lang gedacht zoals jullie maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat sommige mensen zich erg alleen kunnen voelen en misschien zelfs wel alles zijn verloren.
Misschien kiezen mensen wel bewust voor zo'n einde, je weet vrij zeker dat je dood bent en mensen kunnen niet om je heen.
Ik keur het niet goed hoor, absoluut niet.
Maar ik vraag me dan wel af in wat voor state of mind die mensen zijn.
Laatst hier in Emmen. Ik zou de trein van half nemen naar huis, maar omdat ik weer mensen tegen kwam en ff lekker stond te ouwehoeren miste ik hem. Dus ik had die van een half u later.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:13 schreef conleche het volgende:Greys smste net dat er iemand voor de trein was gesprongen waar ze inzaten. Dat lijkt me zo erg voor de machinist hè, dat je zo iemand ziet staan en je kan de trein niet meer stoppen.
Klopt. Als ze nu uit de trein mogen heb je kans dat je nog ergens een verdwaald been tegen komt.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is het standaard dat ze pas uit die trein mogen als alle resten opgeruimd zijn...
En soms is het goed soppen voor alles weer schoon is helaas.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:57 schreef conleche het volgende:
V.l.n.r. Conleche, Greys en Maes
* conleche neemt nog een toastje en een wijntje
Maar kon die knul nou iets doen? Kon ie een latere vlucht nemen of zo?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Hahaha nou dat was dan idd wel een beeeeeetje overdreven reageren van die meneer, Nok!
Van die Amerikaan kon ik het me nog wel een beetje voorstellen dat hij echt ENORM baalde, zijn bagage was al ingecheckt enzo namelijkHij hervond zichzelf snel hoor, heel aardige verlegen jongeman. Hij heeft met mijn mobieltje nog even naar Duitsland gebeld naar zijn Duitse familie, want die zouden hem daar van het vliegveld halen. Hij was dus op doorreis. Leuk hoe hij belde ook even met Schiphol... "Yes ma'm... no ma'm...'. Het klonk zo schattig! En wij maar roepen "I wanted to buy some brownies, god dammit!
". Hij kon er gelukkig om lachen! Verder zat er nog een hele rare oudere man bij ons die een heel verhaal begon af te steken over een vage kennis die zelfmoord had gepleegd en dienst vrouw was zwanger en hij had geen briefje achtergelaten. En daarna richtte die man zich tot die Amerikaanse jongen en zei "Dus als je ooit zulke plannen hebt, wel even een briefje achterlaten...". In het Engels, uiteraard. Nou jaaaaaaaaaaaaa!
(Dat riep ik dus ook hardop... Nou jaaaaaaaaaaa!
). Dat zeg je toch niet?
Heuj... ik de Bijenkorf vroeg er nog een dame waar ik mijn hele leuke lila tas had gekocht heurquote:Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef nokwanda het volgende:Met je lavendelblauwe tasje en dasje.
Mis er een lavendelblauwe muts bij
Ja, ik weet het, die Isabel is mijn achterbuurvrouwquote:Op zondag 17 februari 2008 19:59 schreef Qwea het volgende:
http://www.nhd.nl/nieuws/(...)130401.ece?secId=531
Nee klopt, ik heb haar een paar keer gesproken, haar zoons zitten bij Joey en Samara op school.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Senesta, het is wel heel bizar he, al die katten, kan geen toeval meer zijn
Rewimo, komt Gitje wel eten en drinken?
Echt asoquote:Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, die Isabel is mijn achterbuurvrouw
Wij hebben ook nog gezocht naar haar katten![]()
Ze is echt enorm verdrietig
Vanmorgen was zijn bakje leegquote:
Nou, dat valt best meequote:Op maandag 18 februari 2008 09:55 schreef nokwanda het volgende:
als je een week bij MM bent kom je vast ook wel aan je lichaamsbeweging. Dus dan zou ik dit genoegen even uitstellen tot na de vakantie
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb Joey thuis, hij ziet er niet uit en hangt alleen maar op de bank omdat hij zo'n hoofdpijn heeft![]()
Het hoesten word wel minder gelukkig. (de huisarts dacht dat hij mogelijk middenkwabsyndroom had)
Zal het van de kuur kunnen komen?
HIj heeft vroeger wel astmatische bronchitis gehad maar dat heeft hij al jaren niet meer gehad.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed.
Maar waarom door een kuur en niet door de oorzaak van een kuur? Had hij eerder bronchitis of zo?
Hij heeft amoxilline gekregen.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor kuur heeft ie gekregen dan?
Hoofdpijn kan natuurlijk ook van het hoesten komen of door verstopte bijholten/voorhoofdsholten.
Iig beterschap voor Joey![]()
Hier (thuis dus) is ie altijd snel in de keuken te vinden als daar aanstalten gemaakt wordt om te gaan koken, hij houdt nl. erg van lekker eten, terwijl hij bijna niks mag hebben (op zijn eigen brokjes na).quote:Op maandag 18 februari 2008 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vanmorgen was zijn bakje leegEn toen ik gisteren al afgelogd had hoorde ik van qltel dat Gitje ook enkele keren in de keuken gesignaleerd was
We hebben geen zangconcerten meer gehoord neequote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef Katinkat het volgende:
Hier (thuis dus) is ie altijd snel in de keuken te vinden als daar aanstalten gemaakt wordt om te gaan koken, hij houdt nl. erg van lekker eten, terwijl hij bijna niks mag hebben (op zijn eigen brokjes na).
Hij gaat dus de anderen uit de weg, hij maakt geen ruzie...?
En dat is Rewimo.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:19 schreef Katinkat het volgende:
Ik ga a.s. vrijdag voor 3 weken naar Maleisie, en aangezien hij alleen thuisblijven vreselijk is, logeert ie bij mijn neef en zijn huisgenoten. We hebben dus voor hem ook een vakantie naar Duitsland georganiseerd.
jaquote:Op maandag 18 februari 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Is Qtel niet de man van Rewimo, toevallig?
Jupquote:Op maandag 18 februari 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Is Qtel niet de man van Rewimo, toevallig?
Nu ik mijn stukje terug lees, heb ik iets geks geschreven. Qltel is mijn neef en mijn kat Gitje heeft dus vaker in duitsland gelogeerd.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:02 schreef Katinkat het volgende:
Nee, Qltel is mijn neef. Hij is trouwens al vaker in duitsland te logeren geweest, mijn ouders wonen er ook, maar die overwinteren op het moment in portugal en da's net te ver weg. Hij spreekt al wat duits op 'n ouwe (ruim 15 jaar) dag.
De hamvraag hier... van WIE mag B niet mee? Van oma? Of heeft de rest van de familie dat even bepaald voor oma?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef Qwea het volgende:
ik word trouwens erg erg flauw van mijn familie
Mn oma is de 1ste van Juni jarig, en ze wordt 80. Nou mogen ik en MM mee, mn zus en haar vriend (dezelfde als van die baby. Dat hele gezeik? remember?) mn oma's dochter + man + kids en aanhang, en mn andere zus met haar vriend mag NIET mee
Enkel omdat dat hele gezeik met M (die gozer die zo idioot deed toen mn zus was bevallen) is voor gevallen, en B (mn zus die niet meemag) nu pissed is op M, en vice versa. M.a.w B wordt weer buiten gesloten. Ik heb nog niks gezegd, maar ik ga ook niet mee hoorHallo, B hoort er ook bij. En als oma vraagt waarom ik niet meega zal ik het dr fucking vertellen ook
Come on.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Tis helemaal duidelijk hoor Katinkat, Nokwanda had gewoon even een geslachtscrisis![]()
Dat heb je dus helemaal goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:08 schreef nokwanda het volgende:
huh... nou snap ik er geen hol meer van. Ik dacht dat Gitje jouw kat was die nu een paar weken bij Rewimo logeerde.
ik nog steeds welquote:Op maandag 18 februari 2008 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen jongetje
Nee van Omaquote:Op maandag 18 februari 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
De hamvraag hier... van WIE mag B niet mee? Van oma? Of heeft de rest van de familie dat even bepaald voor oma?
Overigens moest ik je stukje even drie keer lezen voordat ik in de gaten had hoe het ook alweer zat
En ben je daar niet blij mee?quote:
Denk wel dat ik daar nog steeds blij mee ben jaquote:Op maandag 18 februari 2008 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ben je daar niet blij mee?Put ze body on ze couch then
* nokwanda legt mooi chirurgisch mesje en klemmetjes weg en zet de fles chloroform weer wegquote:Op maandag 18 februari 2008 20:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk wel dat ik daar nog steeds blij mee ben ja![]()
* Frutsel zag ff mental image van nokwanda en een heggeschaar
Mjah, bedankt in elk geval ,maar ik laat het maar hierbijquote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef nokwanda het volgende:
Nee hoor Fruts. was me alleen maar mentaal aan het klaarstomen voor een Dr. Freud szessie als voorbereiding. Da's een lang proces hoor.
Uhhhhh ja dat was mijn binnenkomer hier en dat beeld laat ik nooit meer los.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:Ik heb weer een fantastische indruk gemaakt hier, lees ik wel
This thread is useless without picsquote:Op maandag 18 februari 2008 20:29 schreef Frutsel het volgende:
http://woordenboek.writersblock.net/frutten
Frutten: Voornamelijk door het vrouwelijk geslacht gebruikte term voor nutteloos gezellig tijdverdrijf![]()
Ik blijf maar lekker mannelijk frutten dan
hihi... je zei binnenkomerquote:Op maandag 18 februari 2008 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhhhhh ja dat was mijn binnenkomer hier en dat beeld laat ik nooit meer los.
WE ? je bedoelt dat jij plots te schijterig wasquote:Op maandag 18 februari 2008 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Daarom hebben we die meet aka gettogether ook afgelast.
We waren veul te bang dat Nok met een lading wattenstaafjes de beestje in Artis ging "verwennen"![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
WE ? je bedoelt dat jij plots te schijterig was
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
This thread is useless without pics
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Wat een heeeeeeerlijk tv avondje zo met ANTM en dan een Grey's Anatomy special![]()
Ik ben WEL bang voor Nok heur!
The girl is gonna cuddle me to death!![]()
Ze leek er echt opquote:Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo weer aan de X-Files denk ik, of aan mn verse films beginnen ( oa Juno en No Country for Old Men).
Gisteren hebben we Jesus Camp gekeken, tjemig dat was freaky!
Oh Nok, ik maakte deze gisteren en moest ineens aan een oud vrouwtje denken:
[ afbeelding ]
Ik dus ook sinds kortquote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef Frutsel het volgende:
X-Files![]()
Heb ik allemaal op dvd, alle seizoenen
[..]![]()
![]()
Ik dacht t ook meteen bij t zien van dit portretje.quote:
Ik ken alleen lekkere wijven in een galeriequote:Op maandag 18 februari 2008 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht t ook meteen bij t zien van dit portretje.
Dacht had zo een artistiekerig oud vrouwtje in een gallerie kenne wezen.
Ha! Jij bedoelt vast moi!!!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken alleen lekkere wijven in een galerie
Neeeeeeeeee joh. Ze kent er vast tientallenquote:
quote:
No country for old men moest volgens MM een hele goeie film zijn. Thank you for smoking weiger ik te kijken. Waarom weet ik niet. Evenals die fastfood film over de burgerkingquote:Op maandag 18 februari 2008 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja Juno wil ik ook eigenlijk bewaren voor bezoek , das leuker denk ik.
Ik heb nog But I Am A Cheerleader, No Country for Old Men dus, Colour me Kubrik, Thank You for Smoking en Little Miss Sunshine, die heb ik al gezien maar die vond ik zo leuk, die wil ik nog wel es zien.
Mr. Woodcock ken ik niet , waar gaat ie over?
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo weer aan de X-Files denk ik, of aan mn verse films beginnen ( oa Juno en No Country for Old Men).
Gisteren hebben we Jesus Camp gekeken, tjemig dat was freaky!
Oh Nok, ik maakte deze gisteren en moest ineens aan een oud vrouwtje denken:
[ afbeelding ]
Jesus camp was echt dood eng eigenlijk, maar wel een echte must see.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]Jesus camp. MM heeft er een hardcore remix gemaakt van die samples
"harry potter must die!"
Eng he hoe die kids gewoon praktisch gehersenspoeld wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jesus camp was echt dood eng eigenlijk, maar wel een echte must see.
Maar oh wat een naar gevoel hou je er aan over zeg.
Brrrrrrrr.
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef Qwea het volgende:
http://www.mikeymo.nl/music/tracks/kill_harry_potter.mp3 die is dat
We hebben niet heel erg dezelfde smaak denk ikquote:Op maandag 18 februari 2008 21:50 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, film aanraders ;
Alles is liefde
Kate and leopold
Liever verliefd
V for Vendetta
Porky's
Saw
The last boyscout
Jackie Brown
Cube
Nightmare on elmstreet (alle delen)
Lilja 4 ever
Christiane F
The Hurricane
Brother bear
Run away bride
The rock
First Knight
300
The Hunt for Red October
Zo kan ik nog wel uren doorgaan
Jackie brown roeleertquote:Op maandag 18 februari 2008 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hebben niet heel erg dezelfde smaak denk ik![]()
Maar Jacky Brown staat wel heel hoog in mn favo lijst![]()
Ik ga nu echt X-Filen!
Nog twee voor het slapengaan.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn oma geeft overigens openlijk toe dat ze vroeger wel es een scheutje Beerenburg in de fles deed als ze niet wilden slapen.
En aangezien zij in 8 jaar tijd 6 van die huilgevaartes op de wereld heeft gezet, kan ik me dat stiekem best voorstellen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
Hahahaha!
[ afbeelding ]
En hier de rest van de instructies
Wat wel en niet te doen met babies!
Eetse, en succes met lessen straksquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:47 schreef Qwea het volgende:
strax rijles, again.
Zal ff mn eten opeten en dan dikkie uitlaten
Thnx. Heb heel geen zinquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Eetse, en succes met lessen straks![]()
Goedemorgen oh-oh
Zieke kinderen zijn idd niks. Netzoals zieke mannenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef senesta het volgende:
Ja wel iets beter volgens mij, hij ligt wel nog steeds op de bank maar de hoofdpijn word langzaam minder en hij hoest echt stukken minder nu.
Gelukkig maar, zieke kinderen vind ik maar niets hoor![]()
Ben ik liever zelf ziek
Nope, Nieuw-Amsterdam. Wilde eerst wel in Den Helder maar de cbr rating was niet echt hoog. En achter me zit een rijschool, die een hoog slaginspercentage heeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef senesta het volgende:
Geen zin lessen?
Ik vond het altijd hartstikke leuk.
Les je in Den helder?
God, ik moet er niet aan denken nooit een rijbewijs. Trein duurt langer dan auto hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Senesta!
Ik begin pas nu heel af en toe te denken had ik maar een rijbewijs![]()
Maar eigenlijk heb ik t nooit gemist.
En nu denk ik ook ach tis wel erg duur en een auto ook als je maar alleen bent, ik ben al blij dat ik mn hypotheek kan ophoesten.
En met een busabbo en een NS kortingskaart kom ik overal hoor, inclusief honden.
Ja. Eerst Je binnen spiegel kijken, dan je buitenspiegel en dan over je schouder, fucking voordat je mag wegrijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:10 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen dames!
Greys die site van jou...
Idd, ben je al aant oefenen?
Senes, Samara lijkt echt op jou!! Leuk om te zien!
Qwea, ik vond lessen ook altijd leuk, maar kan me voorstellen dat als je wat chaotisch bent, leren rijden best moeilijk kan zijn.. Met al die standaard volgordes enzo.. Of niet?
Tja ach , voor mn werk zou ik m al niet gebruiken , met de auto het centrum van Maastricht in duurt echt veel langer in de ochtend spits dan die 8 minuten met de bus. En dan terug naar huis idem, parkeerplaatsen zijn ook altijd een crime bij ons thuis op t blok.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
God, ik moet er niet aan denken nooit een rijbewijs. Trein duurt langer dan auto hoor
Trein naar den Helder is bv 4u. Met auto 2!
Die lijkt me stiekem wel leuk maar ik denk niet dat ik iemand vind die m voor me wil "regelen "en ik denk ook niet dat er iemand is die m met me wil kijken. Mannen, zucht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef Qwea het volgende:
Alles is liefde
Alles is liefde
voor iemand zoals jij, voor hem, voor haar, voor mij.
Alles is liefde voor wie het kan en voor wie echt durft te kijken
voor wie iets durft te zoeken
Alles is liefde!
Alles is liefde!
Je kan hem downloaden via torrentspyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lijkt me stiekem wel leuk maar ik denk niet dat ik iemand vind die m voor me wil "regelen "en ik denk ook niet dat er iemand is die m met me wil kijken. Mannen, zucht.
9725 / 100 * 1.5 = 145,875quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:44 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ik ben slecht in wiskunde ;
9725 ; 1.5 % daarvan, dan kom ik uit op 145 euro.
Komt dat wel goed?
Raar, want op een website (ik heb een pgb) staat het volgende ;quote:
Mss toch nog es gaan?quote:
* Greys cola over beeldscherm proestquote:
ga wegquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss toch nog es gaan?
![]()
Sorry.
Jemig twas ff spits zeg, een rel op mn eigen forum ( en ik moest vooral deelnemen, niet moderaten), en een spoedklus voor mn baas en dan is ineens de dag een heel stuk verder
Ik kon t ook echt niet laten , mijn excusesquote:
En je denkt dat je nu klaar bent?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kon t ook echt niet laten , mijn excuses
Als jij Engels gaat lerenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je denkt dat je nu klaar bent?
Ga eerst maar eens kruipen
quote:
Ik ken een meisje van 21 en die heeft dr 4.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:09 schreef Qwea het volgende:
Arme ziel
Ik zie net dat een ex stage genoot die net 18 is geworden, al ruim een maand een kind heeft
Jezusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken een meisje van 21 en die heeft dr 4.
Nou zij liever dan ik.
Qwea ik denk dat ongeacht wat 1,5% van jouw pgb is, het minimum vrij besteedbaar bedrag is ¤ 250,- en voor jou geldt dit dan dus ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Raar, want op een website (ik heb een pgb) staat het volgende ;
Het vrij besteedbaar bedrag is met ingang van 1 januari 2008 terug gebracht naar 1,5% van het budget met een minimum van ¤ 250,- en een maximum van ¤ 1250,-.
Minimum van 250 euro. Das geen 145 :S
Ja zie, dat dacht ik ook al. Maar een instelling die ik van mn pgb ingekocht heb, probeert me te naaien. Volgens hun is het maar 75. En dat klopt sowieso al niet als ik met 1.5% al op 145 uitkom.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Qwea ik denk dat ongeacht wat 1,5% van jouw pgb is, het minimum vrij besteedbaar bedrag is ¤ 250,- en voor jou geldt dit dan dus ook.
Stel (ik zeg stel) je pgb is ¤ 100.000,- dan is 1,5% daarvan ¤ 1500,-
Je vrij besteedbare bedrag is dan toch ¤ 1250,-
Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk uitgelegd.
Vraag ze een rekenmachine aan te schaffen en in het woordenboek het woord minimum op te zoeken en dan mogen ze je terug bellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja zie, dat dacht ik ook al. Maar een instelling die ik van mn pgb ingekocht heb, probeert me te naaien. Volgens hun is het maar 75. En dat klopt sowieso al niet als ik met 1.5% al op 145 uitkom.
Wederom bedankt voor de uitleg![]()
In Rottertjesdam heb ik een paar zonnestraaltjes gezien terwijl ik pauze had. De rest van de dag was de kleur grijs.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen zon gezien en het was heel, heel koud!
Oh jeequote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:17 schreef Qwea het volgende:
Omg, zijn mannen nou echt zo ontzettend achterlijk?
Ja die ga ik ook wel ff bellen. Zal eerst een een mail sturen naar pgbplein.nl omtrent het gedoe van die hele instelling. Ze doen ontzettend idioot en naaien me waar ik bijstaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vraag ze een rekenmachine aan te schaffen en in het woordenboek het woord minimum op te zoeken en dan mogen ze je terug bellen.![]()
Ik ben niet zo thuis in pgb's maar kan je de SVB niet om hulp vragen? Ik weet dat zij ook pgb admnistraties doen voor mensen die er zelf niet uitkomen. Ben er ooit nog eens op gesprek geweest om precies dat te gaan doen maar ik heb voor een andere baan gekozen.
Ja kom op. Ik heb MM op msn, en vertel het verhaal van oma die mn zus niet uitnodigd.quote:
* conleche gaat even spieken of zij een fobo heeftquote:
Ik zou het persoonlijk nooit doenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
* conleche gaat even spieken of zij een fobo heeft![]()
Maar wat moet je nou op een camping in Brabant? Geen zee, geen meer, Hollands weer.Als ik zoiets zou doen zou het aan de kust zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |