abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2008 @ 15:36:31 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56792458
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is het standaard dat ze pas uit die trein mogen als alle resten opgeruimd zijn...
En soms is het goed soppen voor alles weer schoon is helaas.
Klopt. Als ze nu uit de trein mogen heb je kans dat je nog ergens een verdwaald been tegen komt.

14:42 uur Schiphol De beperkingen als gevolg van de aanrijding met een persoon tussen Schiphol en Amsterdam Zuid en tussen Schiphol en Amsterdam Sloterdijk en tussen Schiphol en Zaandam zijn voorbij. Het treinverkeer wordt hervat.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_56794413

Nou taraaaaaaa, na enig *kuch* bloederig oponthoud is het er dan toch van gekomen. De mini-gettogether. Dat levert uiteraard prachtige plaatjes op. Oordeelt u zelf...
Nu gaan we weer even thee drinken
pi_56794570
Had Greys Bink niet meegenomen voor de officiele kennismaking?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56794941
Greys: Nee, Bink ligt nog in bed met het baasje
Of misschien zijn ze er wel uit, maar dan nog niet lang
pi_56795036
Drink er een op mij.
Volgende keer ben ik erbij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 17 februari 2008 @ 17:34:28 #106
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56795120
Hehe, die laatste foto
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 februari 2008 @ 17:42:56 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56795331
Mag ik ondertiteling? Ofwel: wie is wie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56795637
V.l.n.r. Conleche, Greys en Maes

* conleche neemt nog een toastje en een wijntje
pi_56797488
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:57 schreef conleche het volgende:
V.l.n.r. Conleche, Greys en Maes

* conleche neemt nog een toastje en een wijntje

Ooooo, nee hoor dat was Greys!!

Ik vond het haske gezellig! De dames zijn nu weer richting station, in de hoop dat de terugreis iets minder brokken gaat opleveren....

Dat was m'n eerste Fok meet Nou ja mini-meet..

Koekie vond het wel jammer dat z'n verloofde niet was meegekomen, maar die gaat ie nu gewoon de volgende keer zelf bezoeken!
  zondag 17 februari 2008 @ 19:56:59 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56798316
zooooo

ik wil gaan fitnessen, nou heb ik vrijdag a.s een week vakantie die ik bij MM in Den Helder doorbreng. Nu weet ik dus niet of ik morgen al moet beginnen, of toch pas na de voorjaarsvakantie. Als ik morgen begin kan ik dus 1 week niet
  zondag 17 februari 2008 @ 19:59:56 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56798387
  zondag 17 februari 2008 @ 21:14:23 #112
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56800560
Was een gezellige meet zo te zien
Leuke foto's.

En akelig berichtje Q.
Dan ben ik altijd zo blij dat die van ons niet naar buiten mogen.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56800626
Precies de reden dat ik mijn tuin heb afezet. Dan maar een lelijk gaas eromheen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 februari 2008 @ 21:46:55 #114
163650 Greys
pi_56801612
Dag liefjes

Conleche wat ben je een leukerd
Ik vond het echt SUPERgezellig en heel erg jammer dat het allemaal niet langer kon duren. Moeten we snel weer doen! Ik had nog een brownie voor je meegenomen van de Bijenkorf maar die ben ik vergeten te geven Dus dan komt dat de volgende keer en in Rotterdam hebben ze ook een Bijenkorf

Terugweg ging ook niet echt voorspoedig met slechte aansluitingen, dus nu pas thuis. Maar in elk geval beter dan de heenweg, want dat was natuurlijk heel apart... Hoe ze dat ook omriepen in die trein "Dames en heren, het schijnt dat we iets geraakt hebben, we gaan nu even kijken wat het was". En dan daarna "Dames en heren, nare mededeling, het betreft een aanrijding met een persoon, waarschijnlijk een zelfdoding. Volgens de regels blijft de trein hier staan tot het politieonderzoek is afgerond en meer kan ik er niet over zeggen, behalve dat het wel twee uur gaat duren".
Dan komt er allemaal politie in gele hesjes langs de trein en langs je raam met zaklampen onder de trein schijnen om te zoeken, brrrr. Een Amerikaanse jongen stond op het punt van janken want die dacht nog wel even heen en weer naar de stad te kunnen, die ging nu zijn vliegtuig missen. Uiteindelijk met een clubje mensen 1e klas gaan zitten en werd het eigenlijk - hoe stom het ook klinkt - gezellig tijdens het wachten

En het bezoekje aan Conleche maakte heel veel goed, met d'r lekkere Koekie en allemaal fijne hapjes en drankjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56802020

Wat dat doet met de menselijke contacten

Die knul die bijna zat te janken deed dat natuurlijk met recht.
maar je komt zo nogal eens wat tegen in de trein.
Laatst rende ik voor de trein naar Rotterdam en kon er net op tijd inspringen, samen met een jonge man.
Hij in tegenover me zitten en pakte zijn boek. Hij vroeg aan me: waar gaat deze nou eigenlijk naar toe?
Na mijn antwoord perste hij er dikke tranen uit...echt spetterdespetter, gooide zijn boek hard in een hoek en begon hartverscheurend en dramaaaaaatisch te snikken
Daarna belde hij iemand en vertelde dat hij in de verkeerde trein zat, op dat zelfde drama toontje. Hij werd vierkant uitgelachen aan de andere kant van de lijn en hij begon nog dramatischer te schreeuwen dat ze niet moest lachen en hoe zielig hij was.

Echt..... ik hem dit met open mond, wenkbrauwen ongeveer IN mijn haargrens en een grooooote lach aan zitten kijken. Hij heeft me een vernietigende blik toegeworpen en is ergens anders gaan zitten steunen en zuchten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 17 februari 2008 @ 22:09:11 #116
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56802282
Greys!
Volgende keer maar gewoon met de Smartie zeker?
Maar leuk dat het zo gezellig was, volgende keer met meer personen!!!!

En Nok, wat een watje
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 februari 2008 @ 22:13:05 #117
163650 Greys
pi_56802409
Hahaha nou dat was dan idd wel een beeeeeetje overdreven reageren van die meneer, Nok!
Van die Amerikaan kon ik het me nog wel een beetje voorstellen dat hij echt ENORM baalde, zijn bagage was al ingecheckt enzo namelijk Hij hervond zichzelf snel hoor, heel aardige verlegen jongeman. Hij heeft met mijn mobieltje nog even naar Duitsland gebeld naar zijn Duitse familie, want die zouden hem daar van het vliegveld halen. Hij was dus op doorreis. Leuk hoe hij belde ook even met Schiphol... "Yes ma'm... no ma'm...'. Het klonk zo schattig! En wij maar roepen "I wanted to buy some brownies, god dammit! ". Hij kon er gelukkig om lachen! Verder zat er nog een hele rare oudere man bij ons die een heel verhaal begon af te steken over een vage kennis die zelfmoord had gepleegd en dienst vrouw was zwanger en hij had geen briefje achtergelaten. En daarna richtte die man zich tot die Amerikaanse jongen en zei "Dus als je ooit zulke plannen hebt, wel even een briefje achterlaten...". In het Engels, uiteraard. Nou jaaaaaaaaaaaaa! (Dat riep ik dus ook hardop... Nou jaaaaaaaaaaa! ). Dat zeg je toch niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56802746
Och Jeetje ben je nu pas thuis?? Niet echt reclame voor de NS, vandaag zeg!! Trouwens ook niet voor de Amsterdamse parkeerpolitie! Die mensen van de wieklem zaten nog steeds in de auto toen ik wegfietste (ongeveer een half uur na jullie) Ik heb nog maar een keer voor ze gebeld, maar het was telkens in gesprek. Nou die komen voorlopig niet meer terug in Amsterdam...

Maar jullie wel hè?!!
pi_56802867
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Hahaha nou dat was dan idd wel een beeeeeetje overdreven reageren van die meneer, Nok!
Van die Amerikaan kon ik het me nog wel een beetje voorstellen dat hij echt ENORM baalde, zijn bagage was al ingecheckt enzo namelijk Hij hervond zichzelf snel hoor, heel aardige verlegen jongeman. Hij heeft met mijn mobieltje nog even naar Duitsland gebeld naar zijn Duitse familie, want die zouden hem daar van het vliegveld halen. Hij was dus op doorreis. Leuk hoe hij belde ook even met Schiphol... "Yes ma'm... no ma'm...'. Het klonk zo schattig! En wij maar roepen "I wanted to buy some brownies, god dammit! ". Hij kon er gelukkig om lachen! Verder zat er nog een hele rare oudere man bij ons die een heel verhaal begon af te steken over een vage kennis die zelfmoord had gepleegd en dienst vrouw was zwanger en hij had geen briefje achtergelaten. En daarna richtte die man zich tot die Amerikaanse jongen en zei "Dus als je ooit zulke plannen hebt, wel even een briefje achterlaten...". In het Engels, uiteraard. Nou jaaaaaaaaaaaaa! (Dat riep ik dus ook hardop... Nou jaaaaaaaaaaa! ). Dat zeg je toch niet?
Maar kon die knul nou iets doen? Kon ie een latere vlucht nemen of zo?
Grappig wat dergelijke situaties met mensen doet

Ja, die gast bij mij in de trein had een kapot breintje, denk ik. Niet sporen in de trein
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 februari 2008 @ 22:29:25 #120
163650 Greys
pi_56802899
Ja wij zagen 'Ze French' ook al in die auto zitten toen we wegliepen, Co!
Echt erg he, zielig!

Ja hoor, geen springers of ander oponthoud kan ons tegenhouden volgende keer weer te komen.
Heb er nu al zin in!

Oh kijk, dit was op de heenweg, toen was alles nog 'normaal'.
We hadden zin om mutsige foto's te maken. Wel even zwaaaaaaaaien, hè?!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56802959
Met je lavendelblauwe tasje en dasje.
Mis er een lavendelblauwe muts bij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 17 februari 2008 @ 22:33:21 #122
8781 crew  Frutsel
pi_56803052
snel even zwaait

moet helaas ook weer weg
mijn poezels liggen al in bed en roepen me

tot gauw
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 februari 2008 @ 22:36:08 #123
163650 Greys
pi_56803148
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef nokwanda het volgende:
Met je lavendelblauwe tasje en dasje.
Mis er een lavendelblauwe muts bij
Heuj... ik de Bijenkorf vroeg er nog een dame waar ik mijn hele leuke lila tas had gekocht heur
Nou mevrouw, 14.95 bij de H&M

Oh kijk, hier onze Amerikaan:

Als je Maes zo ziet zou je niet zeggen dat we op dat moment stil staan wegens slecht nieuws... en hij is ook al aardig zijn verdriet vergeten

En hier De Koekie

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 17-02-2008 22:43:15 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 februari 2008 @ 22:49:00 #124
163650 Greys
pi_56803585
Ing en Frutsel!

Sorry, was zo druk met foto's uploaden en pielen dat ik jullie posts pas later zag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 17 februari 2008 @ 22:50:27 #125
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56803622
quote:
Ja, ik weet het, die Isabel is mijn achterbuurvrouw
Wij hebben ook nog gezocht naar haar katten
Ze is echt enorm verdrietig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_56803735
En jullie hebben geen koekie gegeten?

Mijn gaydar ging af bij de pic van de amerikaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 februari 2008 @ 23:09:42 #127
13151 crew  Rewimo
pi_56804179
Logeerpoes Gitje heeft zich vandaag in de wasruimte verschanst. Ik ben hem één keer tegengekomen op de gang maar omdat Jamie daar ook net liep was hij al snel weer vertrokken Verder geen onaardigheden bespeurd, zal wel goedkomen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 februari 2008 @ 23:12:28 #128
163650 Greys
pi_56804247
Senesta, het is wel heel bizar he, al die katten, kan geen toeval meer zijn

Rewimo, komt Gitje wel eten en drinken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 17 februari 2008 @ 23:18:35 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56804447
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Senesta, het is wel heel bizar he, al die katten, kan geen toeval meer zijn

Nee klopt, ik heb haar een paar keer gesproken, haar zoons zitten bij Joey en Samara op school.
Ik hoorde pas ook over een andere achterbuurvrouw die ook haar kat kwijt was, het is een bizar verhaal.
Ik hoop (is ook een gek woord zo maar ik denk dat jullie me wel begrijpen) dat ze gewoon door iemand binnen zijn gehaald of iets dergelijks maar ik ben er bang voor..
pi_56804453
Ik word al naar als ik zo'n bericht lees. Ik ga er dan ook nieteens over nadenken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 18 februari 2008 @ 09:27:10 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56808876
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, ik weet het, die Isabel is mijn achterbuurvrouw
Wij hebben ook nog gezocht naar haar katten
Ze is echt enorm verdrietig
Echt aso Zou het een kattenkidnapper zijn? Ik zal mn ogen open houden als ik weer bij schoonmams in de schooten kom. Misschien dat ik een verdwaald poessie zien
  maandag 18 februari 2008 @ 09:28:53 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56808900
trouwens, wat doe ik nouhouuuuuu ;

Ik wil sporten. Begin ik vandaag, of pas volgende week? (vrijdag voorjaarsvakantie en zit ikl dus bij MM) als ik vandaag begin, kan ik dus volgende week niet, dus das een beetje weggegooid geld van 4.90

Maar ik heb zo;n zin om te sporten

Help!
pi_56809251
als je een week bij MM bent kom je vast ook wel aan je lichaamsbeweging. Dus dan zou ik dit genoegen even uitstellen tot na de vakantie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 februari 2008 @ 09:56:51 #134
13151 crew  Rewimo
pi_56809279
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen was zijn bakje leeg En toen ik gisteren al afgelogd had hoorde ik van qltel dat Gitje ook enkele keren in de keuken gesignaleerd was
  maandag 18 februari 2008 @ 10:05:10 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56809396
quote:
Op maandag 18 februari 2008 09:55 schreef nokwanda het volgende:
als je een week bij MM bent kom je vast ook wel aan je lichaamsbeweging. Dus dan zou ik dit genoegen even uitstellen tot na de vakantie
Nou, dat valt best mee hij werkt overdag
pi_56809499
Goedemorgen!!

Wat een verhalen weer hier zeg! Leuk dat de mini-meet zo gezellig was, jammer van de treinvertraging en de reden..
Raar verhaal idd van die poezels.. (* Morretje stopt ook met denken)

Gisteren lekker gelopen, al was m'n lijf wel allerlei kleine pijnsignaaltjes aan het afgeven na een km of 12.. Was ook best stijf gisteravond. Maar het zonnetje scheen heerlijk, en we liepen in bos en weiland..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 18 februari 2008 @ 10:46:58 #137
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56810101
Mogguh

Dapper hoor Morretje, zo'n eind sjouwen.

Ik ga zo ff een paar huishoudelijke klusjes doen, dan ff douchen en vanmiddag moet ik werken.
pi_56810366
Hier precies hetzelfde!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 18 februari 2008 @ 11:05:02 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56810440
ikke vrij

morgen ook
  Moderator maandag 18 februari 2008 @ 11:05:43 #140
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56810452
Ik heb Joey thuis, hij ziet er niet uit en hangt alleen maar op de bank omdat hij zo'n hoofdpijn heeft
Het hoesten word wel minder gelukkig. (de huisarts dacht dat hij mogelijk middenkwabsyndroom had)
Zal het van de kuur kunnen komen?
  maandag 18 februari 2008 @ 12:06:31 #141
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56811735
Wat voor kuur heeft ie gekregen dan?
Hoofdpijn kan natuurlijk ook van het hoesten komen of door verstopte bijholten/voorhoofdsholten.

Iig beterschap voor Joey
pi_56811749
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb Joey thuis, hij ziet er niet uit en hangt alleen maar op de bank omdat hij zo'n hoofdpijn heeft
Het hoesten word wel minder gelukkig. (de huisarts dacht dat hij mogelijk middenkwabsyndroom had)
Zal het van de kuur kunnen komen?
Dat klinkt niet goed.
Maar waarom door een kuur en niet door de oorzaak van een kuur? Had hij eerder bronchitis of zo?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 18 februari 2008 @ 12:56:45 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56812653
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat klinkt niet goed.
Maar waarom door een kuur en niet door de oorzaak van een kuur? Had hij eerder bronchitis of zo?
HIj heeft vroeger wel astmatische bronchitis gehad maar dat heeft hij al jaren niet meer gehad.
Mjah omdat het tot vrijdag eigenlijk behalve het hoesten wel redelijk ging.
Hij heeft ook verder geen koorts trouwens.
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor kuur heeft ie gekregen dan?
Hoofdpijn kan natuurlijk ook van het hoesten komen of door verstopte bijholten/voorhoofdsholten.

Iig beterschap voor Joey
Hij heeft amoxilline gekregen.
Ik heb inderdaad net maar weer een neusspray gehaald, hij heeft otrivin al een week gehad eerder dus ik heb nu maar een zoutoplossing gehaald.
Mijn kinderen worden momenteel bedolven onder de neusspray, mentholzalfjes, stoombeurten en fruit
pi_56814408
quote:
Op maandag 18 februari 2008 09:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Vanmorgen was zijn bakje leeg En toen ik gisteren al afgelogd had hoorde ik van qltel dat Gitje ook enkele keren in de keuken gesignaleerd was
Hier (thuis dus) is ie altijd snel in de keuken te vinden als daar aanstalten gemaakt wordt om te gaan koken, hij houdt nl. erg van lekker eten, terwijl hij bijna niks mag hebben (op zijn eigen brokjes na).
Hij gaat dus de anderen uit de weg, hij maakt geen ruzie...?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 februari 2008 @ 14:36:24 #145
13151 crew  Rewimo
pi_56814778
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef Katinkat het volgende:
Hier (thuis dus) is ie altijd snel in de keuken te vinden als daar aanstalten gemaakt wordt om te gaan koken, hij houdt nl. erg van lekker eten, terwijl hij bijna niks mag hebben (op zijn eigen brokjes na).
Hij gaat dus de anderen uit de weg, hij maakt geen ruzie...?
We hebben geen zangconcerten meer gehoord nee Het gaat wel goed hoor. Ik hoop dat ze eerdaags in elk geval gewoon om elkaar heen wandelen. In de haren vliegen is er gelukkig helemaal niet bij
pi_56815205
Gelukkig, dan komt het vast wel goed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 februari 2008 @ 16:35:37 #147
13151 crew  Rewimo
pi_56817177
Ik heb hem daarstraks al geknuffeld in de keuken
pi_56819003
Hoe lang gaat ie eigenlijk blijven?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56819136
Ik ga a.s. vrijdag voor 3 weken naar Maleisie, en aangezien hij alleen thuisblijven vreselijk is, logeert ie bij mijn neef en zijn huisgenoten. We hebben dus voor hem ook een vakantie naar Duitsland georganiseerd.
  maandag 18 februari 2008 @ 18:25:36 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56819275

Gisteren alles is liefde gekeken stoere film
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')