Klopt. Als ze nu uit de trein mogen heb je kans dat je nog ergens een verdwaald been tegen komt.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is het standaard dat ze pas uit die trein mogen als alle resten opgeruimd zijn...
En soms is het goed soppen voor alles weer schoon is helaas.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:57 schreef conleche het volgende:
V.l.n.r. Conleche, Greys en Maes
* conleche neemt nog een toastje en een wijntje
Maar kon die knul nou iets doen? Kon ie een latere vlucht nemen of zo?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Hahaha nou dat was dan idd wel een beeeeeetje overdreven reageren van die meneer, Nok!
Van die Amerikaan kon ik het me nog wel een beetje voorstellen dat hij echt ENORM baalde, zijn bagage was al ingecheckt enzo namelijkHij hervond zichzelf snel hoor, heel aardige verlegen jongeman. Hij heeft met mijn mobieltje nog even naar Duitsland gebeld naar zijn Duitse familie, want die zouden hem daar van het vliegveld halen. Hij was dus op doorreis. Leuk hoe hij belde ook even met Schiphol... "Yes ma'm... no ma'm...'. Het klonk zo schattig! En wij maar roepen "I wanted to buy some brownies, god dammit!
". Hij kon er gelukkig om lachen! Verder zat er nog een hele rare oudere man bij ons die een heel verhaal begon af te steken over een vage kennis die zelfmoord had gepleegd en dienst vrouw was zwanger en hij had geen briefje achtergelaten. En daarna richtte die man zich tot die Amerikaanse jongen en zei "Dus als je ooit zulke plannen hebt, wel even een briefje achterlaten...". In het Engels, uiteraard. Nou jaaaaaaaaaaaaa!
(Dat riep ik dus ook hardop... Nou jaaaaaaaaaaa!
). Dat zeg je toch niet?
Heuj... ik de Bijenkorf vroeg er nog een dame waar ik mijn hele leuke lila tas had gekocht heurquote:Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef nokwanda het volgende:Met je lavendelblauwe tasje en dasje.
Mis er een lavendelblauwe muts bij
Ja, ik weet het, die Isabel is mijn achterbuurvrouwquote:Op zondag 17 februari 2008 19:59 schreef Qwea het volgende:
http://www.nhd.nl/nieuws/(...)130401.ece?secId=531
Nee klopt, ik heb haar een paar keer gesproken, haar zoons zitten bij Joey en Samara op school.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Senesta, het is wel heel bizar he, al die katten, kan geen toeval meer zijn
Rewimo, komt Gitje wel eten en drinken?
Echt asoquote:Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, die Isabel is mijn achterbuurvrouw
Wij hebben ook nog gezocht naar haar katten![]()
Ze is echt enorm verdrietig
Vanmorgen was zijn bakje leegquote:
Nou, dat valt best meequote:Op maandag 18 februari 2008 09:55 schreef nokwanda het volgende:
als je een week bij MM bent kom je vast ook wel aan je lichaamsbeweging. Dus dan zou ik dit genoegen even uitstellen tot na de vakantie
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb Joey thuis, hij ziet er niet uit en hangt alleen maar op de bank omdat hij zo'n hoofdpijn heeft![]()
Het hoesten word wel minder gelukkig. (de huisarts dacht dat hij mogelijk middenkwabsyndroom had)
Zal het van de kuur kunnen komen?
HIj heeft vroeger wel astmatische bronchitis gehad maar dat heeft hij al jaren niet meer gehad.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed.
Maar waarom door een kuur en niet door de oorzaak van een kuur? Had hij eerder bronchitis of zo?
Hij heeft amoxilline gekregen.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor kuur heeft ie gekregen dan?
Hoofdpijn kan natuurlijk ook van het hoesten komen of door verstopte bijholten/voorhoofdsholten.
Iig beterschap voor Joey![]()
Hier (thuis dus) is ie altijd snel in de keuken te vinden als daar aanstalten gemaakt wordt om te gaan koken, hij houdt nl. erg van lekker eten, terwijl hij bijna niks mag hebben (op zijn eigen brokjes na).quote:Op maandag 18 februari 2008 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vanmorgen was zijn bakje leegEn toen ik gisteren al afgelogd had hoorde ik van qltel dat Gitje ook enkele keren in de keuken gesignaleerd was
We hebben geen zangconcerten meer gehoord neequote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef Katinkat het volgende:
Hier (thuis dus) is ie altijd snel in de keuken te vinden als daar aanstalten gemaakt wordt om te gaan koken, hij houdt nl. erg van lekker eten, terwijl hij bijna niks mag hebben (op zijn eigen brokjes na).
Hij gaat dus de anderen uit de weg, hij maakt geen ruzie...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |