Die lijkt me stiekem wel leuk maar ik denk niet dat ik iemand vind die m voor me wil "regelen "en ik denk ook niet dat er iemand is die m met me wil kijken. Mannen, zucht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef Qwea het volgende:
Alles is liefde
Alles is liefde
voor iemand zoals jij, voor hem, voor haar, voor mij.
Alles is liefde voor wie het kan en voor wie echt durft te kijken
voor wie iets durft te zoeken
Alles is liefde!
Alles is liefde!
Je kan hem downloaden via torrentspyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lijkt me stiekem wel leuk maar ik denk niet dat ik iemand vind die m voor me wil "regelen "en ik denk ook niet dat er iemand is die m met me wil kijken. Mannen, zucht.
9725 / 100 * 1.5 = 145,875quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:44 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ik ben slecht in wiskunde ;
9725 ; 1.5 % daarvan, dan kom ik uit op 145 euro.
Komt dat wel goed?
Raar, want op een website (ik heb een pgb) staat het volgende ;quote:
Mss toch nog es gaan?quote:
* Greys cola over beeldscherm proestquote:
ga wegquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss toch nog es gaan?
![]()
Sorry.
Jemig twas ff spits zeg, een rel op mn eigen forum ( en ik moest vooral deelnemen, niet moderaten), en een spoedklus voor mn baas en dan is ineens de dag een heel stuk verder
Ik kon t ook echt niet laten , mijn excusesquote:
En je denkt dat je nu klaar bent?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kon t ook echt niet laten , mijn excuses
Als jij Engels gaat lerenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je denkt dat je nu klaar bent?
Ga eerst maar eens kruipen
quote:
Ik ken een meisje van 21 en die heeft dr 4.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:09 schreef Qwea het volgende:
Arme ziel
Ik zie net dat een ex stage genoot die net 18 is geworden, al ruim een maand een kind heeft
Jezusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken een meisje van 21 en die heeft dr 4.
Nou zij liever dan ik.
Qwea ik denk dat ongeacht wat 1,5% van jouw pgb is, het minimum vrij besteedbaar bedrag is ¤ 250,- en voor jou geldt dit dan dus ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Raar, want op een website (ik heb een pgb) staat het volgende ;
Het vrij besteedbaar bedrag is met ingang van 1 januari 2008 terug gebracht naar 1,5% van het budget met een minimum van ¤ 250,- en een maximum van ¤ 1250,-.
Minimum van 250 euro. Das geen 145 :S
Ja zie, dat dacht ik ook al. Maar een instelling die ik van mn pgb ingekocht heb, probeert me te naaien. Volgens hun is het maar 75. En dat klopt sowieso al niet als ik met 1.5% al op 145 uitkom.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Qwea ik denk dat ongeacht wat 1,5% van jouw pgb is, het minimum vrij besteedbaar bedrag is ¤ 250,- en voor jou geldt dit dan dus ook.
Stel (ik zeg stel) je pgb is ¤ 100.000,- dan is 1,5% daarvan ¤ 1500,-
Je vrij besteedbare bedrag is dan toch ¤ 1250,-
Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk uitgelegd.
Vraag ze een rekenmachine aan te schaffen en in het woordenboek het woord minimum op te zoeken en dan mogen ze je terug bellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja zie, dat dacht ik ook al. Maar een instelling die ik van mn pgb ingekocht heb, probeert me te naaien. Volgens hun is het maar 75. En dat klopt sowieso al niet als ik met 1.5% al op 145 uitkom.
Wederom bedankt voor de uitleg![]()
In Rottertjesdam heb ik een paar zonnestraaltjes gezien terwijl ik pauze had. De rest van de dag was de kleur grijs.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen zon gezien en het was heel, heel koud!
Oh jeequote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:17 schreef Qwea het volgende:
Omg, zijn mannen nou echt zo ontzettend achterlijk?
Ja die ga ik ook wel ff bellen. Zal eerst een een mail sturen naar pgbplein.nl omtrent het gedoe van die hele instelling. Ze doen ontzettend idioot en naaien me waar ik bijstaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vraag ze een rekenmachine aan te schaffen en in het woordenboek het woord minimum op te zoeken en dan mogen ze je terug bellen.![]()
Ik ben niet zo thuis in pgb's maar kan je de SVB niet om hulp vragen? Ik weet dat zij ook pgb admnistraties doen voor mensen die er zelf niet uitkomen. Ben er ooit nog eens op gesprek geweest om precies dat te gaan doen maar ik heb voor een andere baan gekozen.
Ja kom op. Ik heb MM op msn, en vertel het verhaal van oma die mn zus niet uitnodigd.quote:
* conleche gaat even spieken of zij een fobo heeftquote:
Ik zou het persoonlijk nooit doenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
* conleche gaat even spieken of zij een fobo heeft![]()
Maar wat moet je nou op een camping in Brabant? Geen zee, geen meer, Hollands weer.Als ik zoiets zou doen zou het aan de kust zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |