quote:Op maandag 18 februari 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
Hahahaha!
[ afbeelding ]
En hier de rest van de instructies
Wat wel en niet te doen met babies!
Eetse, en succes met lessen straksquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:47 schreef Qwea het volgende:
strax rijles, again.
Zal ff mn eten opeten en dan dikkie uitlaten
Thnx. Heb heel geen zinquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Eetse, en succes met lessen straks![]()
Goedemorgen oh-oh
Zieke kinderen zijn idd niks. Netzoals zieke mannenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef senesta het volgende:
Ja wel iets beter volgens mij, hij ligt wel nog steeds op de bank maar de hoofdpijn word langzaam minder en hij hoest echt stukken minder nu.
Gelukkig maar, zieke kinderen vind ik maar niets hoor![]()
Ben ik liever zelf ziek
Nope, Nieuw-Amsterdam. Wilde eerst wel in Den Helder maar de cbr rating was niet echt hoog. En achter me zit een rijschool, die een hoog slaginspercentage heeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef senesta het volgende:
Geen zin lessen?
Ik vond het altijd hartstikke leuk.
Les je in Den helder?
God, ik moet er niet aan denken nooit een rijbewijs. Trein duurt langer dan auto hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Senesta!
Ik begin pas nu heel af en toe te denken had ik maar een rijbewijs![]()
Maar eigenlijk heb ik t nooit gemist.
En nu denk ik ook ach tis wel erg duur en een auto ook als je maar alleen bent, ik ben al blij dat ik mn hypotheek kan ophoesten.
En met een busabbo en een NS kortingskaart kom ik overal hoor, inclusief honden.
Ja. Eerst Je binnen spiegel kijken, dan je buitenspiegel en dan over je schouder, fucking voordat je mag wegrijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:10 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen dames!
Greys die site van jou...
Idd, ben je al aant oefenen?
Senes, Samara lijkt echt op jou!! Leuk om te zien!
Qwea, ik vond lessen ook altijd leuk, maar kan me voorstellen dat als je wat chaotisch bent, leren rijden best moeilijk kan zijn.. Met al die standaard volgordes enzo.. Of niet?
Tja ach , voor mn werk zou ik m al niet gebruiken , met de auto het centrum van Maastricht in duurt echt veel langer in de ochtend spits dan die 8 minuten met de bus. En dan terug naar huis idem, parkeerplaatsen zijn ook altijd een crime bij ons thuis op t blok.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
God, ik moet er niet aan denken nooit een rijbewijs. Trein duurt langer dan auto hoor
Trein naar den Helder is bv 4u. Met auto 2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |