This thread is useless without picsquote:Op maandag 18 februari 2008 20:29 schreef Frutsel het volgende:
http://woordenboek.writersblock.net/frutten
Frutten: Voornamelijk door het vrouwelijk geslacht gebruikte term voor nutteloos gezellig tijdverdrijf![]()
Ik blijf maar lekker mannelijk frutten dan
hihi... je zei binnenkomerquote:Op maandag 18 februari 2008 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhhhhh ja dat was mijn binnenkomer hier en dat beeld laat ik nooit meer los.
WE ? je bedoelt dat jij plots te schijterig wasquote:Op maandag 18 februari 2008 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Daarom hebben we die meet aka gettogether ook afgelast.
We waren veul te bang dat Nok met een lading wattenstaafjes de beestje in Artis ging "verwennen"![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
WE ? je bedoelt dat jij plots te schijterig was
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
This thread is useless without pics
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Wat een heeeeeeerlijk tv avondje zo met ANTM en dan een Grey's Anatomy special![]()
Ik ben WEL bang voor Nok heur!
The girl is gonna cuddle me to death!![]()
Ze leek er echt opquote:Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo weer aan de X-Files denk ik, of aan mn verse films beginnen ( oa Juno en No Country for Old Men).
Gisteren hebben we Jesus Camp gekeken, tjemig dat was freaky!
Oh Nok, ik maakte deze gisteren en moest ineens aan een oud vrouwtje denken:
[ afbeelding ]
Ik dus ook sinds kortquote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef Frutsel het volgende:
X-Files![]()
Heb ik allemaal op dvd, alle seizoenen
[..]![]()
![]()
Ik dacht t ook meteen bij t zien van dit portretje.quote:
Ik ken alleen lekkere wijven in een galeriequote:Op maandag 18 februari 2008 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht t ook meteen bij t zien van dit portretje.
Dacht had zo een artistiekerig oud vrouwtje in een gallerie kenne wezen.
Ha! Jij bedoelt vast moi!!!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken alleen lekkere wijven in een galerie
Neeeeeeeeee joh. Ze kent er vast tientallenquote:
quote:
No country for old men moest volgens MM een hele goeie film zijn. Thank you for smoking weiger ik te kijken. Waarom weet ik niet. Evenals die fastfood film over de burgerkingquote:Op maandag 18 februari 2008 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja Juno wil ik ook eigenlijk bewaren voor bezoek , das leuker denk ik.
Ik heb nog But I Am A Cheerleader, No Country for Old Men dus, Colour me Kubrik, Thank You for Smoking en Little Miss Sunshine, die heb ik al gezien maar die vond ik zo leuk, die wil ik nog wel es zien.
Mr. Woodcock ken ik niet , waar gaat ie over?
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo weer aan de X-Files denk ik, of aan mn verse films beginnen ( oa Juno en No Country for Old Men).
Gisteren hebben we Jesus Camp gekeken, tjemig dat was freaky!
Oh Nok, ik maakte deze gisteren en moest ineens aan een oud vrouwtje denken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |