En dat is Rewimo.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:19 schreef Katinkat het volgende:
Ik ga a.s. vrijdag voor 3 weken naar Maleisie, en aangezien hij alleen thuisblijven vreselijk is, logeert ie bij mijn neef en zijn huisgenoten. We hebben dus voor hem ook een vakantie naar Duitsland georganiseerd.
jaquote:Op maandag 18 februari 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Is Qtel niet de man van Rewimo, toevallig?
Jupquote:Op maandag 18 februari 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Is Qtel niet de man van Rewimo, toevallig?
Nu ik mijn stukje terug lees, heb ik iets geks geschreven. Qltel is mijn neef en mijn kat Gitje heeft dus vaker in duitsland gelogeerd.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:02 schreef Katinkat het volgende:
Nee, Qltel is mijn neef. Hij is trouwens al vaker in duitsland te logeren geweest, mijn ouders wonen er ook, maar die overwinteren op het moment in portugal en da's net te ver weg. Hij spreekt al wat duits op 'n ouwe (ruim 15 jaar) dag.
De hamvraag hier... van WIE mag B niet mee? Van oma? Of heeft de rest van de familie dat even bepaald voor oma?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef Qwea het volgende:
ik word trouwens erg erg flauw van mijn familie
Mn oma is de 1ste van Juni jarig, en ze wordt 80. Nou mogen ik en MM mee, mn zus en haar vriend (dezelfde als van die baby. Dat hele gezeik? remember?) mn oma's dochter + man + kids en aanhang, en mn andere zus met haar vriend mag NIET mee
Enkel omdat dat hele gezeik met M (die gozer die zo idioot deed toen mn zus was bevallen) is voor gevallen, en B (mn zus die niet meemag) nu pissed is op M, en vice versa. M.a.w B wordt weer buiten gesloten. Ik heb nog niks gezegd, maar ik ga ook niet mee hoorHallo, B hoort er ook bij. En als oma vraagt waarom ik niet meega zal ik het dr fucking vertellen ook
Come on.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Tis helemaal duidelijk hoor Katinkat, Nokwanda had gewoon even een geslachtscrisis![]()
Dat heb je dus helemaal goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:08 schreef nokwanda het volgende:
huh... nou snap ik er geen hol meer van. Ik dacht dat Gitje jouw kat was die nu een paar weken bij Rewimo logeerde.
ik nog steeds welquote:Op maandag 18 februari 2008 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen jongetje
Nee van Omaquote:Op maandag 18 februari 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
De hamvraag hier... van WIE mag B niet mee? Van oma? Of heeft de rest van de familie dat even bepaald voor oma?
Overigens moest ik je stukje even drie keer lezen voordat ik in de gaten had hoe het ook alweer zat
En ben je daar niet blij mee?quote:
Denk wel dat ik daar nog steeds blij mee ben jaquote:Op maandag 18 februari 2008 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ben je daar niet blij mee?Put ze body on ze couch then
* nokwanda legt mooi chirurgisch mesje en klemmetjes weg en zet de fles chloroform weer wegquote:Op maandag 18 februari 2008 20:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk wel dat ik daar nog steeds blij mee ben ja![]()
* Frutsel zag ff mental image van nokwanda en een heggeschaar
Mjah, bedankt in elk geval ,maar ik laat het maar hierbijquote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef nokwanda het volgende:
Nee hoor Fruts. was me alleen maar mentaal aan het klaarstomen voor een Dr. Freud szessie als voorbereiding. Da's een lang proces hoor.
Uhhhhh ja dat was mijn binnenkomer hier en dat beeld laat ik nooit meer los.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:22 schreef nokwanda het volgende:Ik heb weer een fantastische indruk gemaakt hier, lees ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |