Mikey zwelgt in zelfmedelijden, hij mist Dilana natuurlijk enormquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda wordt al lekker dronken, mooi zo, des te harder morgen het besef dat haar moeder niet komt opdagen...
Eric vraagt hoe het gaat als zij (B&A) het gaan doen als ze in de finale zitten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:11 schreef mazaru het volgende:
M: Brian is de enige die het goed met me voor heeft. Daarom kies ik partij voor Brian
H: Bull fucking shit!!! Fuck it nou zeg ik het gewoon hardop. De enige reden waarom Brian jou die baan zogenaamd heeft gegeven, is omdat de redactie voor jou een baan had geregeld, en een miljonair die zogenaamd aan jou moest geven.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:37 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda is ook 10 jaar ouder geworden in DGK, en ze was al 30................
Brian; je vader waarschuwt je niet voor niets.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
Brian gaat in de aanval. Claire heeft een punani en Huub neukt alles wat los en vast zit, dus ze hoeft niets te doen. En dan begint hij over haar vader: wat vindt die ervan dat ze weer met Huub neukt.
Het doodshoofdaapje.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:01 schreef Yavido het volgende:
Er wordt gefluisterd in de slaapkamer, Selene geloof ik en nog iemand. Kan het ff niet zien.
Hetzelfde verhaal wat ze 10 keer per dag ophangt bij eenieder die het maar horen wil, ook diegenen die het niet horen willen, moeten en zullen luisteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:04 schreef Yavido het volgende:
Nu is het goed te verstaan....
Over het spel wel of niet snappen. Over het niveau, en in echte discussies valt ze (Claire) altijd stil.
Kut, geluid weer weg.
Anorectische geile aristocraatjes gaat RTL te ver?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:06 schreef akveor het volgende:
Waarom we nu streams hebben op de MB ontgaat me totaal.... Eeen slapende Jaap moet ook nog ff op de streams....
Ik was Huub en Claire aan het volgen... we gingen net iets eten...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Anorectische geile aristocraatjes gaat RTL te ver?
Ja denk het wel. Waarom pas zondag?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk je dat nog iemand verbaasd is ?
[ afbeelding ]
Mag het doodshoofdaapje ook nog iets zeggen of moet ze plat liggen, bek houden en luisteren?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:15 schreef Yavido het volgende:
Selene: "ik kwam hier om het spel spelen. Maar Nadia mocht ik echt niet".
Akveor, je kan het!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:17 schreef akveor het volgende:
Komop Eric... neuk die vieze stinkrus in z'n reet...
[ afbeelding ]
De overdracht van de USB-stick is toch morgen. Brian heeft het zelf doorgegeven ! Brian's maatje moest aan Kenneth doorgeven dat het op de WC zal gebeuren .....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Waarom pas zondag?![]()
Hij is vanochtend nog wezen golfen met Amanda, iets wat ze al een half jaar wekelijks mogen en waar nooit een stemming voor geweest is, dus wat zou er met Kenneth aan de hand zijn? Griepje?
Op z'n Russisch heb ik geen probleem mee...quote:
Neuh, daar konden ze niet overheenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Anorectische geile aristocraatjes gaat RTL te ver?
Beetje jaknikkerenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag het doodshoofdaapje ook nog iets zeggen of moet ze plat liggen, bek houden en luisteren?
Oeeeps, ze hebben me in de COS wijsgemaakt dat het zondag was....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De overdracht van de USB-stick is toch morgen. Brian heeft het zelf doorgegeven ! Brian's maatje moest aan Kenneth doorgeven dat het op de WC zal gebeuren .....
Ach ja, het moet toch wel in een criminele omgeving gebeurenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De overdracht van de USB-stick is toch morgen. Brian heeft het zelf doorgegeven ! Brian's maatje moest aan Kenneth doorgeven dat het op de WC zal gebeuren .....
Let maar op, Brian gaat dadelijk de USB-stick bij Amanda inbrengen. Op die manier zal Amanda de USB-stick uit de villa moeten gaan smokkelen !quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Oeeeps, ze hebben me in de COS wijsgemaakt dat het zondag was....
Damn, al die maanden achterom was alleen maar voorbereiding voor de grote USB-trick?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Let maar op, Brian gaat dadelijk de USB-stick bij Amanda inbrengen. Op die manier zal Amanda de USB-stick uit de villa moeten gaan smokkelen !
(tegen Eric)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:29 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen de rus: ik heb jouw pik nooit in mijn mond gehad, misschien volgende keer als ik wakker ben.
Amanda vertelde eerder vanavond dat het plan dreigde te mislukken. De oplossing heeft ze zelf verzonnen : Ze besloot vanavond De Pil te slikken zodat ze morgen niet ongesteld is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ach ja, het moet toch wel in een criminele omgeving gebeuren
en een toilet is wel heel origineel
Shhhhhhhhhhhht!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:33 schreef Yavido het volgende:
Eric: "ik ben maandag trouwens eventjes weg, dit hoeft niemand te weten"
Gaafquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:32 schreef chufi het volgende:
Prospera THX from Spain !!!!
ToP OP ...
Niks gemist in 3 dagen hier in midle of Spain. Soon I proceed capping again.... Dentro 6 dias ...
Sorryquote:
Chufiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:32 schreef chufi het volgende:
Prospera THX from Spain !!!!
ToP OP ...
Niks gemist in 3 dagen hier in midle of Spain. Soon I proceed capping again.... Dentro 6 dias ...
Huub vindt het ook wel strak als mevrouw er ook gewoon bij ligt. Gewoon hard gaan sexen terwijl zij ernaast ligt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
Sorry
Eric wil zorgen dat ie naast Enim komt te liggen. Zijn nicht hoeft er niet naast te liggen van Eric. Maar volgens Huub moet dit niets uitmaken.
Eric: "ik moet even kijken hoe het morgen loopt. Als het morgen niet gebeurd, gebeurd het wel overmorgen. "
Eric heeft geen haast.......
Dit lijkt me enorm te gaan backfiren.... Brian weet dat het persoonlijk bezit is, ook al heeft Kenneth Mikey hem gepikt (de heler is erger dan de steler)... plus dat hij weer bezig is met ongecensureerd berichten uit het huis te smokkelen. Lijkt mij iets in de trant dat ie tekst berichtjes acherkiet op de zerver. Daar was nogal wat om te doen. Nooit bestraft natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda vertelde eerder vanavond dat het plan dreigde te mislukken. De oplossing heeft ze zelf verzonnen : Ze besloot vanavond De Pil te slikken zodat ze morgen niet ongesteld is.
Wel aardig van haar, stel je voor dat Kenneth onder het bloed terug komt uit het toilet met een USB-stick van Japio in z'n handen !
Selene is morgen weg, Eric maandag .......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:33 schreef Yavido het volgende:
Eric: "ik ben maandag trouwens eventjes weg, dit hoeft niemand te weten"
Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub vindt het ook wel strak als mevrouw er ook gewoon bij ligt. Gewoon hard gaan sexen terwijl zij ernaast ligt.
Claire tegen Eric: Kan je dat?
Eric: Mwa... moet wel lukken.
In het verleden had Brian ook al 'verboden communicatie' ........ Denk aan de tekstbestanden via de server van een klant naar Daryl. Nooit bestraft, Brian kreeg nooit de schuld. Het internet-verbod werd opgehangen aan de chantage van Cora en Nicolaas ........quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit lijkt me enorm te gaan backfiren.... Brian weet dat het persoonlijk bezit is, ook al heeft Kenneth Mikey hem gepikt (de heler is erger dan de steler)... plus dat hij weer bezig is met ongecensureerd berichten uit het huis smokkelt. Lijkt mij iets in de trant dat ie tekst berichtjes acherkiet op de zerver. Daar was nogal wat om te doen. Nooit bestraft natuurlijk.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:46 schreef Prospera het volgende:
Huub: na de gouden kooi een directors item: alles wat je niet zag in DGK
Ja dat bedoel ik... Jaap's Cora Nicolaas en hoe heet die maat ook al weer? chantage was belangrijker dan inmeninging in het spel door berichtjes achter te laten. Hoe raar is dat? Dat rookgrodijn heeft goed gewerkt er is nooit echt aandacht meer aanbesteed.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In het verleden had Brian ook al 'verboden communicatie' ........ Denk aan de tekstbestanden via de server van een klant naar Daryl. Nooit bestraft, Brian kreeg nooit de schuld. Het internet-verbod werd opgehangen aan de chantage van Cora en Nicolaas ........
[ afbeelding ]
Bueno para usted, él no es tan difícilquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:47 schreef chufi het volgende:
Iba contestar en Espanish,,,, Maar gelukkig spreek ik ook nog Neerlandes
Ging het nou alweer over Huub?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:47 schreef chufi het volgende:
Iba contestar en Espanish,,,, Maar gelukkig spreek ik ook nog Neerlandes
Ik ben gewend aan para's, dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bueno para usted, él no es tan difícil
para
joh?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan para's, dat is niet zo moeilijk
Ik lach me helemaal de tering als die rus een week lang met een schrale anus door het huis wandelt.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:59 schreef Yavido het volgende:
Eric over enim: "het is niet zo dat ik er een sport van wil maken. Ik vind hem ook wel een lief ventje."
Eric: "Ik wil hem niet misbruiken. "
Agosch, die Eric.![]()
Usted ya no uso (yo o tu)... Pero al para si que si, pueden molestar el dia 17iquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bueno para usted, él no es tan difícil
para
Maak ik het ineens weer ingewikkeld.?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Usted ya no uso (yo o tu)... Pero al para si que si, pueden molestar el dia 17i
Babelfish maakt me dit wijs::quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
¿Así pues, en el 17mo usted se vuelve a Holanda?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Likkende lassiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:06 schreef Yavido het volgende:
Huub over het feestje van toen: "Jeroen van Fok! is er nog uit gezet"
Dank jequote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, sweet memories ............ nog bedankt voor je geweldige OP !!
Ja, heb dat toen nog op de streams gezienquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog wat CAPs van vanavond .....
Hij was daarna ook gauw klaar hier op Fok.quote:
No, yo vuelvo dl 21quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
¿Así pues, en el 17mo usted se vuelve a Holanda?
Eric liet Huub erin. ze mochten elke week maand 1 keer een vroegtijdig feestje (la fete blanche) houden.... Kwam zeker teveel informatie het huis in bj de verkeerde personen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja, heb dat toen nog op de streams gezien![]()
Die gast zat teveel inside info door te lullen. Huub vond 'm op een gegeven moment irritant. Was ook wel te zien aan lichaamstaal © Peter r de V.Feestje was top
Allemaal groupies
[..]Top.
Ja jammer was datquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij was daarna ook gauw klaar hier op Fok.
`quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij was daarna ook gauw klaar hier op Fok.
Personal issuesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:23 schreef eusjuh het volgende:
Wat staat er eigenlijk op die usb stick?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:22 schreef chufi het volgende:
[..]
`
Ik wil niet gek doen maar ooit heeft likkende Lassie zich vernaamd naar dgk iets...
Nou cool als die Kenneth er wat mee gaat doen dan toch?Super strafbaar lijkt me!quote:
Dit is eigenlijk precies hetzelfde dan toen met die brief van Lieke die hij stiekum uit Palma's postvak had gejat.quote:
Vrouwenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:44 schreef Prospera het volgende:
Claire, weet je wat erger is, ik moet plassen en je ligt op mijn blaas.
Via megaupload je soundclips,wat onhandig voor niet ledenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een paar soundclips, en dan ben ik echt weg, welterusten.
Huub en Jaap in kantoor: http://www.megaupload.com/?d=RVKJ5MFH
Claire, Mikey en Huub confrontatie: http://www.megaupload.com/?d=VO4W106K
Claire, Selene en Brain: http://www.megaupload.com/?d=VJU8391F
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een paar soundclips, en dan ben ik echt weg, welterusten.
Hihi moet je eens bij een man op z'n blaas drukken terwijl die gevuld isquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:50 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Hihi moet je eens bij een man op z'n blaas druken terwijl die gevuld is
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:52 schreef eusjuh het volgende:
[..]
ben ff slapen.Goede nacht en fijn weekend
Een wat laat antwoord, sorry. Ik was even weg.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik... Jaap's Cora Nicolaas en hoe heet die maat ook al weer? chantage was belangrijker dan inmeninging in het spel door berichtjes achter te laten. Hoe raar is dat? Dat rookgrodijn heeft goed gewerkt er is nooit echt aandacht meer aanbesteed.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:01 schreef akveor het volgende:
AAAAAARGGGGGH heb ik eindelijk een werkende backup van m'n DRM zet windows de tijd goed en klik ik op het backupscript ipv restorescript.... ik word gek.
Gelukkig..... het werkt weer... handmarig datum teruggezet en zelf de DRM bestanden naartioe gekopieerd. pfffffffquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat wordt weer streams kopen dus?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Gelukkig..... het werkt weer... handmarig datum teruggezet en zelf de DRM bestanden naartioe gekopieerd. pfffffff
Ter info : Eric slaapt alleen en Huub+Claire zijn naar boven gegaan (en buiten beeld)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:37 schreef Yavido het volgende:
Update weer, Iedereen slaapt. Zie een tent, volgens mij Claire & Huub? Weet het niet 100% Zeker. Brian & Amanda hebben zich nog ff omgedraaid. Eric slaapt alleen.
Ok, bij deze wens ik de ochtendploeg veel leesplezier, en ik lees jullie bijdrages straks wel weer terug
Adios, en tot later![]()
![]()
![]()
![]()
Die al een behoorlijk bos heeft omgezaagd....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Om het voor alle streamers spannend te houden :
stream 1 :
[ afbeelding ]
stream 2 :
[ afbeelding ]
stream 3 :
[ afbeelding ]
en op stream 4 nog een keer 180+ kilo vet .............
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 06:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Die al een behoorlijk bos heeft omgezaagd....
EDIT het is Eric....
Heerlijk bij dequote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn, al die maanden achterom was alleen maar voorbereiding voor de grote USB-trick?
Volgens mij over de snurkgeluiden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 06:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar heb je het over
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:55 schreef blomst het volgende:
Zou ma Netty al klaar zitten bij Kenneth thuis?
geen idee, hoorde gisteren wel 11.00uur vallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoelaat Amanda vertrekt?
owkeej..thanksquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:10 schreef blomst het volgende:
[..]
geen idee, hoorde gisteren wel 11.00uur vallen.
Ik denk dat Amanda haar moeder niet komt omdat ze de nepharen van Amanda niet aan kan zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
owkeej..thanksDan slinger ik zo de streams aan..
Zal ze gaan douchen?![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda haar moeder niet komt omdat ze de nepharen van Amanda niet aan kan zien.
Dat vind ik nou altijd zo'n rare opmerking he...mensen die roepen "homo's zijn leuk".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:04 schreef Lobasca het volgende:
Te mooi om te laten liggen, van Fleur (VOL):
Volgens Brian, die nooit wil generaliseren, zijn alle homo's cool.
Mogguh!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zo'n rare opmerking he...mensen die roepen "homo's zijn leuk".
Hoezo? Je hebt leuke homo's en minder leuke homo's.....duh.![]()
Goodmorning all.
Wat me vooral opvalt is de volleerde loverboy techniek van Brian, door op het moment dat Amanda in de put zit haar familie nog even verder zwart te maken en haar op die manier nog verder probeert in te palmen. "Er is niks meer".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Even een compilatie van het familie-drama, gepikt van VOL
http://www.youtube.com/watch?v=xAqyjgIvKJ8
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:41 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is de volleerde loverboy techniek van Brian, door op het moment dat Amanda in de put zit haar familie nog even verder zwart te maken en haar op die manier nog verder probeert in te palmen. "Er is niks meer".
Gisteren heeft hij ook al aangegeven hoe Amanda haar geld moet verdienen na de kooi, hij had het al helemaal uitgedacht.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Intriest, compleet overgeleverd aan Brian.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:11 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen.![]()
Jammer dat ze niet echt hebben gezorgd dat Brian niet heeft geslapen, kan komende nacht nog natuurlijk.![]()
Is Amanda al vertrokken naar al haar vriendjes en vriendinnetjes?
Moet lukken, zo veel zijn er niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:20 schreef Lobasca het volgende:
B tegen A; probeer al je vrienden en kennissen te spreken
Goh, briljant, hadden we nog niet geconstateerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ja, viel mij ook vies tegen, het was te koud
En dan zou z'n lichaam verstijven....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ja, viel mij ook vies tegen, het was te koud
Dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet lukken, zo veel zijn er niet.
[..]
Goh, briljant, hadden we nog niet geconstateerd.![]()
Liep je je daar gister focking voor uit te slovenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet lukken, zo veel zijn er niet.
[..]
Goh, briljant, hadden we nog niet geconstateerd.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:25 schreef ruby het volgende:
Zou Eric zijn pik al in Emin z'n mond geduwd hebben? *tip van Huub*
Dus aan haar vrienden Netty en Kenneth?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[/b]Liep je je daar gister focking voor uit te sloven![]()
![]()
A moet van B iedereen kusjes en groetjes gevenWat een imbiciel is het toch
Hij denkt echt dat ze een kleuter is, iedereen lief een handje en een kusje geven hoor, zo hoort dat, netjes je neus snuiten en niet ophalen en je handjes wassen als je naar de wc bent geweest.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[/b]Liep je je daar gister focking voor uit te sloven![]()
![]()
A moet van B iedereen kusjes en groetjes gevenWat een imbiciel is het toch
Misschien gaat Selene wel naast hem liggen om speltechnieken door te nemen. En dan steekt Brian uit blijdschap zijn tong in haar mond.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Eerst nog aan de thee, het lovekoppel. Amanda is zenuwachtig. B duikt zo zijn stinknest weer in.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Dus aan haar vrienden Netty en Kenneth?
Ik genoot met je mee..maar de lafbekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat ze een kleuter is, iedereen lief een handje en een kusje geven hoor, zo hoort dat, netjes je neus snuiten en niet ophalen en je handjes wassen als je naar de wc bent geweest.....![]()
Dat was niet uitsloven, dat was voorpret, ik zag ze al liggen, zwaar onderkoeld.![]()
Jammer dat ze het te koud vonden, zal de febo wel ingefluisterd hebben.
Versterkingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen,
Staan de vuilniszakken al klaar en zit de USB stick al in Amanda's punani? Ik begreep van BSOL dat ze hem daar zou verstoppen.
Is dat niet Ad, de chauffeur?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:35 schreef blomst het volgende:
Wie is die man?
Morning.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen,
Staan de vuilniszakken al klaar en zit de USB stick al in Amanda's punani? Ik begreep van BSOL dat ze hem daar zou verstoppen.
Ze heeft nog een ander veel gebruikt gat!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Morning.
Ik weet niet of die USB stick het daar wel houdt in die gore visdoos.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze heeft nog een ander veel gebruikt gat!
Too much info.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:39 schreef Dark het volgende:
Ze heeft nog een ander veel gebruikt gat!
Ze kan echt niet zonder Brian..het leek er op dat ze het helemaal niet leuk vond om weg te MOETENquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:39 schreef ruby het volgende:
Wel spannend hoor om Netty en Kenneth na zo'n lange tijd te zien.
Eeeehm.......misschien Brian z'n andere familieleden?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Dark het volgende:
Zouden er veel fans staan bij het huis van conjo bo mama?
Niet zo vreemd, er komt geen hond......oh, wacht even, Juicy komt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:42 schreef Lobasca het volgende:
Ze kan echt niet zonder Brian..het leek er op dat ze het helemaal niet leuk vond om weg te MOETEN
De zwarte heks woont tenslotte in Almerequote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Eeeehm.......misschien Brian z'n andere familieleden?
Of wie weet komt de fantastische Natasia ook wel!
Toch djoezie?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, er komt geen hond......oh, wacht even, Juicy komt.
Gelukkig niet, ik wil daar nog niet dood gevonden worden. Ik hoop niet dat ik iemand beledig hier.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:46 schreef Lobasca het volgende:
Toch djoezie?![]()
Nog lookies woonachtig in Almere?![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:45 schreef ruby het volgende:
Mag Mikey z'n neus verwijderd worden? Ik kan dat geratel eruit niet aanhoren.
Precies, opzouten met die stelende, stokende kutzwerver.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef Lobasca het volgende:
herstel..kan die hele Mike niet verwijderd worden?
Ik wou het net zeggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef Lobasca het volgende:
Misschien hebben ze Nicky wel op laten zetten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:55 schreef blomst het volgende:
Amanda kan ook mooi even langs het grafje van Nicky deze 8 uur.
Om daar de laatste 12 uur aan te spenderen was iets te gortig,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:55 schreef blomst het volgende:
Amanda kan ook mooi even langs het grafje van Nicky deze 8 uur.
Dat laatste advies zal goed van pas komen, samen met Juicy een wandeling van 8 uur maken, gezellig.quote:Amanda is zich lekker uitgebreid aan het optutten voor de bijzondere dag die haar te wachten staat. Ze heeft een mooi, chique jurkje aangetrokken met bijpassende pumps, dus op haar verschijning is niets aan te merken. Brian komt de kapsalon binnen. “Het duurt allemaal veel langer vandaag omdat ik zo zenuwachtig ben”, zegt Amanda onmiddellijk zonder dat haar iets gevraagd wordt. “Ik heb een broodje pindakaas voor je gemaakt en een kopje thee staat klaar”, zegt haar lieve vriendje die haar zo goed mogelijk wil helpen. “Ga lekker genieten wanneer je er bent”, vertelt hij. “Iedereen zal wel met je willen praten, of met je op de foto willen, maar probeer gewoon te genieten. Weet ook dat het heel snel kan gaan. Probeer al je vrienden en kennissen te spreken. Loop desnoods een stukje alleen, pak even wat rust”, is zijn toch wel bezorgde advies.
Heeft ze nu eigenlijk ooit nog eenjas van de dierenbescherming gekregen voor het inleveren van haar bontjas?;quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:00 schreef ruby het volgende:
Of misschien laat ze een jas van Nicky maken.
Van dat kleine kutkeffertje, neuuuuh, hooguit een handtasje.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:00 schreef ruby het volgende:
Of misschien laat ze een jas van Nicky maken.
Wat mij betreft wel en dat kan niet snel genoeg zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef Lobasca het volgende:
Jazeker, 2 zelfs. Een soort lappendekentje met haar naam op de achterkant en een jas van een kilo of 20, allebei niet draagbaar dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heeft ze nu eigenlijk ooit nog eenjas van de dierenbescherming gekregen voor het inleveren van haar bontjas?;
ow daarom dat ik het nog nooit gezien hebquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jazeker, 2 zelfs. Een soort lappendekentje met haar naam op de achterkant en een jas van een kilo of 20, allebei niet draagbaar dus.
Zie hier de topontwerpen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:07 schreef Charmian het volgende:
ow daarom dat ik het nog nooit gezien heb
Ze moest kiezen tussen die twee jassen, maar natuurlijk vond ze ze allebei zo mooi en kiezen was onmogelijk. dus kreeg ze ze allebei.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow daarom dat ik het nog nooit gezien heb
Na het zien van de foto's dacht ik dat ze beide jassen had geweigerd maar nu lees ik dat ze niet kon kiezenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:13 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Ze moest kiezen tussen die twee jassen, maar natuurlijk vond ze ze allebei zo mooi en kiezen was onmogelijk. dus kreeg ze ze allebei.
Ik geloof niet dat ze een van die jassen daarna nog een keer gedragen heeft.
Eric?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:19 schreef tipsch het volgende:
Het lelijke kutbeest heeft op het tapijt gescheten
Dat zou wel een hele slimme move zijn van Amanda...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Om daar de laatste 12 uur aan te spenderen was iets te gortig,
maar tijdens deze 8 uren verlof heeft Amanda ruim de kans om langs
Nicky in het graf te lopen en afscheid te nemen.
Palma adviseerde Amanda uit een catalogus een mooi kistje uit te zoeken.
Zo slim zijn ze niet...........helaasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:22 schreef ruby het volgende:
Aangezien Brian alleen is vandaag, zeg ik: alle ballen op Brian.
Waar is hij eigenlijk, in bed?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:22 schreef ruby het volgende:
Aangezien Brian alleen is vandaag, zeg ik: alle ballen op Brian.
Ja....het kindje van god moet natuurlijk wel voldoende rust krijgen.quote:
Gezellig feestvieren met de Kubatzen en Juicy, dolle pret.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:26 schreef Kinga het volgende:
Wat gaat Amanda vandaag nou doen eigenlijk?
Ze schrok aanvankelijk even (Okeeeee...) maar ze herpakte zich snel en haar inhaligheid won het uiteindelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Na het zien van de foto's dacht ik dat ze beide jassen had geweigerd maar nu lees ik dat ze niet kon kiezen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:30 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix zijn weer hot news.![]()
Televaag.
Slène blijft juist vandaag nog in dat kot om Brian te 'steunen'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Zo slim zijn ze niet...........helaas
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:45 schreef MissSomebody het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 februari 2008 12:44 schreef MissSomebody het volgende:
Het is best lekker weer in het zonnetje uit de wind maar zoals Erik hier ligt, damnn die moet het toch koud hebben![]()
leest zich vast warm..;-)
Erik maakt tvquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:44 schreef MissSomebody het volgende:
Het is best lekker weer in het zonnetje uit de wind maar zoals Erik hier ligt, damnn die moet het toch koud hebben![]()
[ afbeelding ]
Wat de terugkomst in het geval van Amanda een stuk makkelijker maakt dus...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:51 schreef Dark het volgende:
Huub en Claire fluisteren onder de dekens iets over de 8 uur van Amanda en hoe moeilijk het is om terug te komen in de kooi als ze haar moeder heeft gezien..........
Nee, maar dat weet verder niemand in de villa, alleen Brian weet het (en misschien Selène en de Romanovs, maar daar heb ik m'n twijfels over)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:56 schreef Manu82 het volgende:
Komt Amanda's moeder nu wel dan?
Met toestemming van de redactie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Lobasca het volgende:
Slène blijft juist vandaag nog in dat kot om Brian te 'steunen'
Hondenkop is een schatje, not. Van de week zei hij tegen Brian: Als je tegen Yuri wilt zeggen "Gore kanker Georgier" dan mag dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:08 schreef Kinga het volgende:
Damn wat komt die Hans onsympathiek over zeg.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:11 schreef beequeen het volgende:
Hondenkop is een schatje, not. Van de week zei hij tegen Brian: Als je tegen
Yuri wilt zeggen "Gore kanker Georgier" dan mag dat.
Oh ja, dat was het.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Hans: Kijk Brian, als jij Yuri een Georgische k*nkerhond wil noemen
dan moet je dat natuurlijk zelf weten.
Hans: Yuri is zo'n Stocijnse Georgier.
Is gewoon een beginnersgevecht, dus 2x 2 minuten los.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:14 schreef Leandra het volgende:
OMG... wat loopt Brian morgen voor schut in die broek... het is bijna jammer dat zo'n demonstratie wedstrijdje zo kort duurt
Brian weet het, Selene en Carlosquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat weet verder niemand in de villa, alleen Brian weet het (en misschien Selène en de Romanovs, maar daar heb ik m'n twijfels over)
Als die maar bloedtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is gewoon een beginnersgevecht, dus 2x 2 minuten los.
Is echt geen demo of zielig BN'er gevechtje ofzo.
Nou, dat "los" valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is gewoon een beginnersgevecht, dus 2x 2 minuten los.
Is echt geen demo of zielig BN'er gevechtje ofzo.
Die vuisten zien er heel erg gehard uitquote:
Tenzij parabrotha hem een een Georgische k*nkerhond gaat noemenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dat "los" valt nog te bezien.
Normaal gesproken maakt Brian geen schijn van kans. Als die Yuri wil , slaat en schopt-ie Brian tot moes.
Maar er zal hem ongetwijfeld gevraagd zijn om zich enigszins in te houden.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij parabrotha hem een een Georgische k*nkerhond gaat noemen
Brrr kan zich nooit inhouden als Yuri iets tegen hem zegt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. vrees dat Brian juist heel "respectvol" gaat doen.
Dat Claire op Huub valt is niet zo heel raar. Hij is de enige die haar nog wat warmte geeft in dat huis. Maar Huub is binnen een week op Claire uitgekeken. Die blijft echt niet monogaam.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:33 schreef Kinga het volgende:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Huub op Claire valt. Andersom ook niet trouwens.
Ik denk dat Brian te laf is om iemand in de ring echt op te naaienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. vrees dat Brian juist heel "respectvol" gaat doen.
Was-ie niet gewoon nerveus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brrr kan zich nooit inhouden als Yuri iets tegen hem zegt.
Hij is zo opgefokt als de pieten over dat gevecht.
Dat zag je al bij dat filmpje, hij zat te ademen als een astmapatient
Dat is waarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Was-ie niet gewoon nerveus?
Ik bedoel: je vriendin mishandelen, of iemand op straat die een kop kleiner is en "verkeerd naar je kijkt", dat is tamelijke risicoloos. Maar zo'n Georgische slager, da's andere koek.
Die was in eerste instantie van mijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:04 schreef Lobasca het volgende:
Te mooi om te laten liggen, van Fleur (VOL):
Volgens Brian, die nooit wil generaliseren, zijn alle homo's cool.
toppiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:56 schreef Leandra het volgende:
En zometeen hier verder: [COS # 3300] Zonder Amanda
Je bedoelt toch niet dat we het niet meer overquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:51 schreef Kinga het volgende:
Serieus. Mensen let it go. Er gaat nooit meer iets gezegd worden over die USB stick hoor, net als de Jensen uitzending, tikken onder de dekens etc. Vervuilt alleen maar de COS.
Zal wel the Royal Rumble zijn en wat kickboxers om Brian op te peppen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:13 schreef Kinga het volgende:
Wat is dit nou weer voor zooitje ongeregeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |