Akveor, je kan het!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:17 schreef akveor het volgende:
Komop Eric... neuk die vieze stinkrus in z'n reet...
[ afbeelding ]
De overdracht van de USB-stick is toch morgen. Brian heeft het zelf doorgegeven ! Brian's maatje moest aan Kenneth doorgeven dat het op de WC zal gebeuren .....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Waarom pas zondag?![]()
Hij is vanochtend nog wezen golfen met Amanda, iets wat ze al een half jaar wekelijks mogen en waar nooit een stemming voor geweest is, dus wat zou er met Kenneth aan de hand zijn? Griepje?
Op z'n Russisch heb ik geen probleem mee...quote:
Neuh, daar konden ze niet overheenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Anorectische geile aristocraatjes gaat RTL te ver?
Beetje jaknikkerenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag het doodshoofdaapje ook nog iets zeggen of moet ze plat liggen, bek houden en luisteren?
Oeeeps, ze hebben me in de COS wijsgemaakt dat het zondag was....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De overdracht van de USB-stick is toch morgen. Brian heeft het zelf doorgegeven ! Brian's maatje moest aan Kenneth doorgeven dat het op de WC zal gebeuren .....
Ach ja, het moet toch wel in een criminele omgeving gebeurenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De overdracht van de USB-stick is toch morgen. Brian heeft het zelf doorgegeven ! Brian's maatje moest aan Kenneth doorgeven dat het op de WC zal gebeuren .....
Let maar op, Brian gaat dadelijk de USB-stick bij Amanda inbrengen. Op die manier zal Amanda de USB-stick uit de villa moeten gaan smokkelen !quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Oeeeps, ze hebben me in de COS wijsgemaakt dat het zondag was....
Damn, al die maanden achterom was alleen maar voorbereiding voor de grote USB-trick?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Let maar op, Brian gaat dadelijk de USB-stick bij Amanda inbrengen. Op die manier zal Amanda de USB-stick uit de villa moeten gaan smokkelen !
(tegen Eric)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:29 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen de rus: ik heb jouw pik nooit in mijn mond gehad, misschien volgende keer als ik wakker ben.
Amanda vertelde eerder vanavond dat het plan dreigde te mislukken. De oplossing heeft ze zelf verzonnen : Ze besloot vanavond De Pil te slikken zodat ze morgen niet ongesteld is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ach ja, het moet toch wel in een criminele omgeving gebeuren
en een toilet is wel heel origineel
Shhhhhhhhhhhht!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:33 schreef Yavido het volgende:
Eric: "ik ben maandag trouwens eventjes weg, dit hoeft niemand te weten"
Gaafquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:32 schreef chufi het volgende:
Prospera THX from Spain !!!!
ToP OP ...
Niks gemist in 3 dagen hier in midle of Spain. Soon I proceed capping again.... Dentro 6 dias ...
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |