Gelukkig..... het werkt weer... handmarig datum teruggezet en zelf de DRM bestanden naartioe gekopieerd. pfffffffquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat wordt weer streams kopen dus?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Gelukkig..... het werkt weer... handmarig datum teruggezet en zelf de DRM bestanden naartioe gekopieerd. pfffffff
Ter info : Eric slaapt alleen en Huub+Claire zijn naar boven gegaan (en buiten beeld)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:37 schreef Yavido het volgende:
Update weer, Iedereen slaapt. Zie een tent, volgens mij Claire & Huub? Weet het niet 100% Zeker. Brian & Amanda hebben zich nog ff omgedraaid. Eric slaapt alleen.
Ok, bij deze wens ik de ochtendploeg veel leesplezier, en ik lees jullie bijdrages straks wel weer terug
Adios, en tot later![]()
![]()
![]()
![]()
Die al een behoorlijk bos heeft omgezaagd....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Om het voor alle streamers spannend te houden :
stream 1 :
[ afbeelding ]
stream 2 :
[ afbeelding ]
stream 3 :
[ afbeelding ]
en op stream 4 nog een keer 180+ kilo vet .............
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 06:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Die al een behoorlijk bos heeft omgezaagd....
EDIT het is Eric....
Heerlijk bij dequote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn, al die maanden achterom was alleen maar voorbereiding voor de grote USB-trick?
Volgens mij over de snurkgeluiden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 06:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar heb je het over
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:55 schreef blomst het volgende:
Zou ma Netty al klaar zitten bij Kenneth thuis?
geen idee, hoorde gisteren wel 11.00uur vallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoelaat Amanda vertrekt?
owkeej..thanksquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:10 schreef blomst het volgende:
[..]
geen idee, hoorde gisteren wel 11.00uur vallen.
Ik denk dat Amanda haar moeder niet komt omdat ze de nepharen van Amanda niet aan kan zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
owkeej..thanksDan slinger ik zo de streams aan..
Zal ze gaan douchen?![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda haar moeder niet komt omdat ze de nepharen van Amanda niet aan kan zien.
Dat vind ik nou altijd zo'n rare opmerking he...mensen die roepen "homo's zijn leuk".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:04 schreef Lobasca het volgende:
Te mooi om te laten liggen, van Fleur (VOL):
Volgens Brian, die nooit wil generaliseren, zijn alle homo's cool.
Mogguh!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zo'n rare opmerking he...mensen die roepen "homo's zijn leuk".
Hoezo? Je hebt leuke homo's en minder leuke homo's.....duh.![]()
Goodmorning all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |