Wat me vooral opvalt is de volleerde loverboy techniek van Brian, door op het moment dat Amanda in de put zit haar familie nog even verder zwart te maken en haar op die manier nog verder probeert in te palmen. "Er is niks meer".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Even een compilatie van het familie-drama, gepikt van VOL
http://www.youtube.com/watch?v=xAqyjgIvKJ8
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:41 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is de volleerde loverboy techniek van Brian, door op het moment dat Amanda in de put zit haar familie nog even verder zwart te maken en haar op die manier nog verder probeert in te palmen. "Er is niks meer".
Gisteren heeft hij ook al aangegeven hoe Amanda haar geld moet verdienen na de kooi, hij had het al helemaal uitgedacht.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Intriest, compleet overgeleverd aan Brian.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:11 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen.![]()
Jammer dat ze niet echt hebben gezorgd dat Brian niet heeft geslapen, kan komende nacht nog natuurlijk.![]()
Is Amanda al vertrokken naar al haar vriendjes en vriendinnetjes?
Moet lukken, zo veel zijn er niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:20 schreef Lobasca het volgende:
B tegen A; probeer al je vrienden en kennissen te spreken
Goh, briljant, hadden we nog niet geconstateerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ja, viel mij ook vies tegen, het was te koud
En dan zou z'n lichaam verstijven....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ja, viel mij ook vies tegen, het was te koud
Dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet lukken, zo veel zijn er niet.
[..]
Goh, briljant, hadden we nog niet geconstateerd.![]()
Liep je je daar gister focking voor uit te slovenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet lukken, zo veel zijn er niet.
[..]
Goh, briljant, hadden we nog niet geconstateerd.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:25 schreef ruby het volgende:
Zou Eric zijn pik al in Emin z'n mond geduwd hebben? *tip van Huub*
Dus aan haar vrienden Netty en Kenneth?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[/b]Liep je je daar gister focking voor uit te sloven![]()
![]()
A moet van B iedereen kusjes en groetjes gevenWat een imbiciel is het toch
Hij denkt echt dat ze een kleuter is, iedereen lief een handje en een kusje geven hoor, zo hoort dat, netjes je neus snuiten en niet ophalen en je handjes wassen als je naar de wc bent geweest.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[/b]Liep je je daar gister focking voor uit te sloven![]()
![]()
A moet van B iedereen kusjes en groetjes gevenWat een imbiciel is het toch
Misschien gaat Selene wel naast hem liggen om speltechnieken door te nemen. En dan steekt Brian uit blijdschap zijn tong in haar mond.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Eerst nog aan de thee, het lovekoppel. Amanda is zenuwachtig. B duikt zo zijn stinknest weer in.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Dus aan haar vrienden Netty en Kenneth?
Ik genoot met je mee..maar de lafbekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat ze een kleuter is, iedereen lief een handje en een kusje geven hoor, zo hoort dat, netjes je neus snuiten en niet ophalen en je handjes wassen als je naar de wc bent geweest.....![]()
Dat was niet uitsloven, dat was voorpret, ik zag ze al liggen, zwaar onderkoeld.![]()
Jammer dat ze het te koud vonden, zal de febo wel ingefluisterd hebben.
Versterkingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen,
Staan de vuilniszakken al klaar en zit de USB stick al in Amanda's punani? Ik begreep van BSOL dat ze hem daar zou verstoppen.
Is dat niet Ad, de chauffeur?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:35 schreef blomst het volgende:
Wie is die man?
Morning.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen,
Staan de vuilniszakken al klaar en zit de USB stick al in Amanda's punani? Ik begreep van BSOL dat ze hem daar zou verstoppen.
Ze heeft nog een ander veel gebruikt gat!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Morning.
Ik weet niet of die USB stick het daar wel houdt in die gore visdoos.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze heeft nog een ander veel gebruikt gat!
Too much info.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:39 schreef Dark het volgende:
Ze heeft nog een ander veel gebruikt gat!
Ze kan echt niet zonder Brian..het leek er op dat ze het helemaal niet leuk vond om weg te MOETENquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:39 schreef ruby het volgende:
Wel spannend hoor om Netty en Kenneth na zo'n lange tijd te zien.
Eeeehm.......misschien Brian z'n andere familieleden?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Dark het volgende:
Zouden er veel fans staan bij het huis van conjo bo mama?
Niet zo vreemd, er komt geen hond......oh, wacht even, Juicy komt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:42 schreef Lobasca het volgende:
Ze kan echt niet zonder Brian..het leek er op dat ze het helemaal niet leuk vond om weg te MOETEN
De zwarte heks woont tenslotte in Almerequote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Eeeehm.......misschien Brian z'n andere familieleden?
Of wie weet komt de fantastische Natasia ook wel!
Toch djoezie?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, er komt geen hond......oh, wacht even, Juicy komt.
Gelukkig niet, ik wil daar nog niet dood gevonden worden. Ik hoop niet dat ik iemand beledig hier.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:46 schreef Lobasca het volgende:
Toch djoezie?![]()
Nog lookies woonachtig in Almere?![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:45 schreef ruby het volgende:
Mag Mikey z'n neus verwijderd worden? Ik kan dat geratel eruit niet aanhoren.
Precies, opzouten met die stelende, stokende kutzwerver.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef Lobasca het volgende:
herstel..kan die hele Mike niet verwijderd worden?
Ik wou het net zeggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef Lobasca het volgende:
Misschien hebben ze Nicky wel op laten zetten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:55 schreef blomst het volgende:
Amanda kan ook mooi even langs het grafje van Nicky deze 8 uur.
Om daar de laatste 12 uur aan te spenderen was iets te gortig,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:55 schreef blomst het volgende:
Amanda kan ook mooi even langs het grafje van Nicky deze 8 uur.
Dat laatste advies zal goed van pas komen, samen met Juicy een wandeling van 8 uur maken, gezellig.quote:Amanda is zich lekker uitgebreid aan het optutten voor de bijzondere dag die haar te wachten staat. Ze heeft een mooi, chique jurkje aangetrokken met bijpassende pumps, dus op haar verschijning is niets aan te merken. Brian komt de kapsalon binnen. “Het duurt allemaal veel langer vandaag omdat ik zo zenuwachtig ben”, zegt Amanda onmiddellijk zonder dat haar iets gevraagd wordt. “Ik heb een broodje pindakaas voor je gemaakt en een kopje thee staat klaar”, zegt haar lieve vriendje die haar zo goed mogelijk wil helpen. “Ga lekker genieten wanneer je er bent”, vertelt hij. “Iedereen zal wel met je willen praten, of met je op de foto willen, maar probeer gewoon te genieten. Weet ook dat het heel snel kan gaan. Probeer al je vrienden en kennissen te spreken. Loop desnoods een stukje alleen, pak even wat rust”, is zijn toch wel bezorgde advies.
Heeft ze nu eigenlijk ooit nog eenjas van de dierenbescherming gekregen voor het inleveren van haar bontjas?;quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:00 schreef ruby het volgende:
Of misschien laat ze een jas van Nicky maken.
Van dat kleine kutkeffertje, neuuuuh, hooguit een handtasje.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:00 schreef ruby het volgende:
Of misschien laat ze een jas van Nicky maken.
Wat mij betreft wel en dat kan niet snel genoeg zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef Lobasca het volgende:
Jazeker, 2 zelfs. Een soort lappendekentje met haar naam op de achterkant en een jas van een kilo of 20, allebei niet draagbaar dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heeft ze nu eigenlijk ooit nog eenjas van de dierenbescherming gekregen voor het inleveren van haar bontjas?;
ow daarom dat ik het nog nooit gezien hebquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jazeker, 2 zelfs. Een soort lappendekentje met haar naam op de achterkant en een jas van een kilo of 20, allebei niet draagbaar dus.
Zie hier de topontwerpen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:07 schreef Charmian het volgende:
ow daarom dat ik het nog nooit gezien heb
Ze moest kiezen tussen die twee jassen, maar natuurlijk vond ze ze allebei zo mooi en kiezen was onmogelijk. dus kreeg ze ze allebei.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow daarom dat ik het nog nooit gezien heb
Na het zien van de foto's dacht ik dat ze beide jassen had geweigerd maar nu lees ik dat ze niet kon kiezenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:13 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Ze moest kiezen tussen die twee jassen, maar natuurlijk vond ze ze allebei zo mooi en kiezen was onmogelijk. dus kreeg ze ze allebei.
Ik geloof niet dat ze een van die jassen daarna nog een keer gedragen heeft.
Eric?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:19 schreef tipsch het volgende:
Het lelijke kutbeest heeft op het tapijt gescheten
Dat zou wel een hele slimme move zijn van Amanda...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Om daar de laatste 12 uur aan te spenderen was iets te gortig,
maar tijdens deze 8 uren verlof heeft Amanda ruim de kans om langs
Nicky in het graf te lopen en afscheid te nemen.
Palma adviseerde Amanda uit een catalogus een mooi kistje uit te zoeken.
Zo slim zijn ze niet...........helaasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:22 schreef ruby het volgende:
Aangezien Brian alleen is vandaag, zeg ik: alle ballen op Brian.
Waar is hij eigenlijk, in bed?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:22 schreef ruby het volgende:
Aangezien Brian alleen is vandaag, zeg ik: alle ballen op Brian.
Ja....het kindje van god moet natuurlijk wel voldoende rust krijgen.quote:
Gezellig feestvieren met de Kubatzen en Juicy, dolle pret.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:26 schreef Kinga het volgende:
Wat gaat Amanda vandaag nou doen eigenlijk?
Ze schrok aanvankelijk even (Okeeeee...) maar ze herpakte zich snel en haar inhaligheid won het uiteindelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Na het zien van de foto's dacht ik dat ze beide jassen had geweigerd maar nu lees ik dat ze niet kon kiezen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:30 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix zijn weer hot news.![]()
Televaag.
Slène blijft juist vandaag nog in dat kot om Brian te 'steunen'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Zo slim zijn ze niet...........helaas
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:45 schreef MissSomebody het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 februari 2008 12:44 schreef MissSomebody het volgende:
Het is best lekker weer in het zonnetje uit de wind maar zoals Erik hier ligt, damnn die moet het toch koud hebben![]()
leest zich vast warm..;-)
Erik maakt tvquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:44 schreef MissSomebody het volgende:
Het is best lekker weer in het zonnetje uit de wind maar zoals Erik hier ligt, damnn die moet het toch koud hebben![]()
[ afbeelding ]
Wat de terugkomst in het geval van Amanda een stuk makkelijker maakt dus...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:51 schreef Dark het volgende:
Huub en Claire fluisteren onder de dekens iets over de 8 uur van Amanda en hoe moeilijk het is om terug te komen in de kooi als ze haar moeder heeft gezien..........
Nee, maar dat weet verder niemand in de villa, alleen Brian weet het (en misschien Selène en de Romanovs, maar daar heb ik m'n twijfels over)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:56 schreef Manu82 het volgende:
Komt Amanda's moeder nu wel dan?
Met toestemming van de redactie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Lobasca het volgende:
Slène blijft juist vandaag nog in dat kot om Brian te 'steunen'
Hondenkop is een schatje, not. Van de week zei hij tegen Brian: Als je tegen Yuri wilt zeggen "Gore kanker Georgier" dan mag dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:08 schreef Kinga het volgende:
Damn wat komt die Hans onsympathiek over zeg.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:11 schreef beequeen het volgende:
Hondenkop is een schatje, not. Van de week zei hij tegen Brian: Als je tegen
Yuri wilt zeggen "Gore kanker Georgier" dan mag dat.
Oh ja, dat was het.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Hans: Kijk Brian, als jij Yuri een Georgische k*nkerhond wil noemen
dan moet je dat natuurlijk zelf weten.
Hans: Yuri is zo'n Stocijnse Georgier.
Is gewoon een beginnersgevecht, dus 2x 2 minuten los.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:14 schreef Leandra het volgende:
OMG... wat loopt Brian morgen voor schut in die broek... het is bijna jammer dat zo'n demonstratie wedstrijdje zo kort duurt
Brian weet het, Selene en Carlosquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat weet verder niemand in de villa, alleen Brian weet het (en misschien Selène en de Romanovs, maar daar heb ik m'n twijfels over)
Als die maar bloedtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is gewoon een beginnersgevecht, dus 2x 2 minuten los.
Is echt geen demo of zielig BN'er gevechtje ofzo.
Nou, dat "los" valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is gewoon een beginnersgevecht, dus 2x 2 minuten los.
Is echt geen demo of zielig BN'er gevechtje ofzo.
Die vuisten zien er heel erg gehard uitquote:
Tenzij parabrotha hem een een Georgische k*nkerhond gaat noemenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dat "los" valt nog te bezien.
Normaal gesproken maakt Brian geen schijn van kans. Als die Yuri wil , slaat en schopt-ie Brian tot moes.
Maar er zal hem ongetwijfeld gevraagd zijn om zich enigszins in te houden.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij parabrotha hem een een Georgische k*nkerhond gaat noemen
Brrr kan zich nooit inhouden als Yuri iets tegen hem zegt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. vrees dat Brian juist heel "respectvol" gaat doen.
Dat Claire op Huub valt is niet zo heel raar. Hij is de enige die haar nog wat warmte geeft in dat huis. Maar Huub is binnen een week op Claire uitgekeken. Die blijft echt niet monogaam.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:33 schreef Kinga het volgende:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Huub op Claire valt. Andersom ook niet trouwens.
Ik denk dat Brian te laf is om iemand in de ring echt op te naaienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. vrees dat Brian juist heel "respectvol" gaat doen.
Was-ie niet gewoon nerveus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brrr kan zich nooit inhouden als Yuri iets tegen hem zegt.
Hij is zo opgefokt als de pieten over dat gevecht.
Dat zag je al bij dat filmpje, hij zat te ademen als een astmapatient
Dat is waarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Was-ie niet gewoon nerveus?
Ik bedoel: je vriendin mishandelen, of iemand op straat die een kop kleiner is en "verkeerd naar je kijkt", dat is tamelijke risicoloos. Maar zo'n Georgische slager, da's andere koek.
Die was in eerste instantie van mijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:04 schreef Lobasca het volgende:
Te mooi om te laten liggen, van Fleur (VOL):
Volgens Brian, die nooit wil generaliseren, zijn alle homo's cool.
toppiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:56 schreef Leandra het volgende:
En zometeen hier verder: [COS # 3300] Zonder Amanda
Je bedoelt toch niet dat we het niet meer overquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:51 schreef Kinga het volgende:
Serieus. Mensen let it go. Er gaat nooit meer iets gezegd worden over die USB stick hoor, net als de Jensen uitzending, tikken onder de dekens etc. Vervuilt alleen maar de COS.
Zal wel the Royal Rumble zijn en wat kickboxers om Brian op te peppen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:13 schreef Kinga het volgende:
Wat is dit nou weer voor zooitje ongeregeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |