Wat me vooral opvalt is de volleerde loverboy techniek van Brian, door op het moment dat Amanda in de put zit haar familie nog even verder zwart te maken en haar op die manier nog verder probeert in te palmen. "Er is niks meer".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Even een compilatie van het familie-drama, gepikt van VOL
http://www.youtube.com/watch?v=xAqyjgIvKJ8
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:41 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is de volleerde loverboy techniek van Brian, door op het moment dat Amanda in de put zit haar familie nog even verder zwart te maken en haar op die manier nog verder probeert in te palmen. "Er is niks meer".
Gisteren heeft hij ook al aangegeven hoe Amanda haar geld moet verdienen na de kooi, hij had het al helemaal uitgedacht.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Intriest, compleet overgeleverd aan Brian.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:11 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen.![]()
Jammer dat ze niet echt hebben gezorgd dat Brian niet heeft geslapen, kan komende nacht nog natuurlijk.![]()
Is Amanda al vertrokken naar al haar vriendjes en vriendinnetjes?
Moet lukken, zo veel zijn er niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:20 schreef Lobasca het volgende:
B tegen A; probeer al je vrienden en kennissen te spreken
Goh, briljant, hadden we nog niet geconstateerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ja, viel mij ook vies tegen, het was te koud
En dan zou z'n lichaam verstijven....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ja, viel mij ook vies tegen, het was te koud
Dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet lukken, zo veel zijn er niet.
[..]
Goh, briljant, hadden we nog niet geconstateerd.![]()
Liep je je daar gister focking voor uit te slovenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet lukken, zo veel zijn er niet.
[..]
Goh, briljant, hadden we nog niet geconstateerd.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:25 schreef ruby het volgende:
Zou Eric zijn pik al in Emin z'n mond geduwd hebben? *tip van Huub*
Dus aan haar vrienden Netty en Kenneth?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[/b]Liep je je daar gister focking voor uit te sloven![]()
![]()
A moet van B iedereen kusjes en groetjes gevenWat een imbiciel is het toch
Hij denkt echt dat ze een kleuter is, iedereen lief een handje en een kusje geven hoor, zo hoort dat, netjes je neus snuiten en niet ophalen en je handjes wassen als je naar de wc bent geweest.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[/b]Liep je je daar gister focking voor uit te sloven![]()
![]()
A moet van B iedereen kusjes en groetjes gevenWat een imbiciel is het toch
Misschien gaat Selene wel naast hem liggen om speltechnieken door te nemen. En dan steekt Brian uit blijdschap zijn tong in haar mond.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Eerst nog aan de thee, het lovekoppel. Amanda is zenuwachtig. B duikt zo zijn stinknest weer in.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Dus aan haar vrienden Netty en Kenneth?
Ik genoot met je mee..maar de lafbekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat ze een kleuter is, iedereen lief een handje en een kusje geven hoor, zo hoort dat, netjes je neus snuiten en niet ophalen en je handjes wassen als je naar de wc bent geweest.....![]()
Dat was niet uitsloven, dat was voorpret, ik zag ze al liggen, zwaar onderkoeld.![]()
Jammer dat ze het te koud vonden, zal de febo wel ingefluisterd hebben.
Versterkingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen,
Staan de vuilniszakken al klaar en zit de USB stick al in Amanda's punani? Ik begreep van BSOL dat ze hem daar zou verstoppen.
Is dat niet Ad, de chauffeur?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:35 schreef blomst het volgende:
Wie is die man?
Morning.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen,
Staan de vuilniszakken al klaar en zit de USB stick al in Amanda's punani? Ik begreep van BSOL dat ze hem daar zou verstoppen.
Ze heeft nog een ander veel gebruikt gat!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Morning.
Ik weet niet of die USB stick het daar wel houdt in die gore visdoos.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze heeft nog een ander veel gebruikt gat!
Too much info.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:39 schreef Dark het volgende:
Ze heeft nog een ander veel gebruikt gat!
Ze kan echt niet zonder Brian..het leek er op dat ze het helemaal niet leuk vond om weg te MOETENquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:39 schreef ruby het volgende:
Wel spannend hoor om Netty en Kenneth na zo'n lange tijd te zien.
Eeeehm.......misschien Brian z'n andere familieleden?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Dark het volgende:
Zouden er veel fans staan bij het huis van conjo bo mama?
Niet zo vreemd, er komt geen hond......oh, wacht even, Juicy komt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:42 schreef Lobasca het volgende:
Ze kan echt niet zonder Brian..het leek er op dat ze het helemaal niet leuk vond om weg te MOETEN
De zwarte heks woont tenslotte in Almerequote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Eeeehm.......misschien Brian z'n andere familieleden?
Of wie weet komt de fantastische Natasia ook wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |