Dat aanpassen doe ik na de uitzending wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
Eindelijk iemand die direct opent, maar dat kunnen we wel aan jou overlaten
Pas je ook de OP / Wiki even aan (Joris)
Of allebei even slecht, maar heeft Dunya er langer over gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
Of Regina is de mol, of Dunya had haar test NOG slechter gemaakt?
Regina was té verbaasd, die is de mol niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
De anderen hoeven het natuurlijk niet te geloven, al kwam ze wel iets té oprecht overquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef TheArt het volgende:
Regina, ga dat nog even zeggen ook
Ach, ze blijft leuk![]()
Maar Regina gaat dan toch niet vertellen dat ze al zeven afleveringen op Dunya als mol zit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
actrice....quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Regina was té verbaasd, die is de mol niet.
'arme Dunya zag het sowieso niet'quote:at is nog eens molgedrag... of niet?
Dunya had het zwaar te verduren deze aflevering. Het was wel een mooi gezicht hoe al die piñata's in dat parkje hingen. Het zag eruit als een feestje.
Dat was het ook wel voor mij, want het geld is niet gevonden. En die arme Dunya zag het sowieso niet.
Het was zo verduidelijk een mollenaktie van hem met die poppen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:26 schreef VoreG het volgende:
Zag Dunya niet dat Dennis die 1e opdracht verpestte met die rare strategie
Hoe vaak al is een duidelijk mollenactie later geen mol gebleken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:27 schreef kratovsk het volgende:
Nou, veel duidelijker kon het niet dat Dennis de mol is.
Ik had de aflevering van vandaag er al in gezet, vandaag was aflevering 7 namelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat aanpassen doe ik na de uitzending wel.
Idem.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef Kinga het volgende:
1. Waarom in godsnaam een G uitbeelden met die poppen? He, laten we een moeilijke letter pakken
2. Waarom niet als eerste die blauwe kist zoeken!!!! 3 minuten voor tijd komt dunya ff met dat idee... stommerds.
Ik ben eruit. 1000 % dat Dennis de mol is.
Is dat zo.....???quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
niet even in de gaten hebben dat op zijn shirt de wereldkaart staat..
Edo idem dus.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Dennis wordt ook totaal niet verdacht door de rest, dus feitelijk een briljante mol want hij kost ze stiekem ook erg veel geld
Dat was echt een grapje. Hij zat haar vreselijk te stangen en Patrick deed mee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Edo was daarentegen weer lekker bezig vandaag... Zomaar een blaadje uit Regina d'r boek laten waaien, niet even in de gaten hebben dat op zijn shirt de wereldkaart staat, als Patrick zegt dat de poppen hen uitbeelden meteen met nee antwoorden, meteen doordrammen dat ze Dunya moesten rammen, dat slootje niet in willen varen waar stom toevallig 750 euro ligt... Genoeg streken weer gezien...
Het is niet alleen dit natuurlijk, z'n overduidelijke reacties achteraf en het feit dat ie volgens mij nog nooit iets goeds voor de pot heeft gedaan is belangrijker. Hij wekt de indruk dat ie niet zoveel fout doet (behalve vandaag dan met die belachelijke G), maar helemaal nergens ook maar iets aan toevoegen werkt ook veel beter....(en hij kiest elke keer mooi het groepje waar ie het het best kan verkloten, in de auto was dat veel lastiger geweest)quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoe vaak al is een duidelijk mollenactie later geen mol gebleken?
Je geeft inderdaad antwoord op je eigen vraagquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
Patrick is geen mol want waarom zou hij anders een topo willen hebben? ALs mo zijnde heb je geen topo nodig. Kan natuurlijk ook een reden zijn om niet verdacht over te komen.
Dat is een leuke hint voor mensen die Edo verdenken ja. Maar aan zo'n kaartje heb je niks bij zo'n opdracht, daarbij staan noord amerika en zuid amerika op zijn shirt helemaal rechts.quote:
Regina zocht gewoon in het algemeen naar de kisten, denk je dat ze opeens heel anders zou gaan zoeken als ze wist dat ze de blauwe moest zoekenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:33 schreef Kinga het volgende:
Nee, maar echt ongelooflijk. Wáárom niet even aan Regina vragen om die blauwe kist te zoeken omdat daar het meeste geld in zat. Zo dom.
Ja geen idee. Misschien had ze em wel al gezien, maar liet ze ze naar een andere kist varen omdat die dichter bij was ofzo... Ik zeg ook maar watquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Regina zocht gewoon in het algemeen naar de kisten, denk je dat ze opeens heel anders zou gaan zoeken als ze wist dat ze de blauwe moest zoeken
De zee bij PDC ziet er idd het zelfde uit, mooiiiiiii, alleen de titel onder in beeld vanavond, voor de speedboatopdracht dat dat in PDC zou zijn is natuurlijk niet juist. Het was natuurlijk Cancun, met de mangroves in Laguna Nichupte, en aan de andere kant vanaf Playa Linda de zee op om de kistjes te zoeken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef Nesle het volgende:
Eindelijk een keer de afvaller goed!
Geweldige aflevering weer, ik zag ook meteen dat shirt van EdoIk hoop/gok op toeval want mijn molletje zit er nog steeds in
Dennis olé olé
Dat gesjees dan over dat water( Ik weet wel dat ik ook ooit nog een keer naar Playa del Carmen wil
allemachies wat een heeeeeeeerlijk weer, en dat azuurblauwe water met dat strand etcc
)
Volgende week ziet er weer super uit! De grotten in met Edo
Tja, het is sowieso relatief, Zwitserland kan zowel links als rechts van je liggen. Het is maar net hoe je kijkt. Maar neem aan dat ze de gangbare wereldkaart van 'ons' in gedachten moesten nemen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is een leuke hint voor mensen die Edo verdenken ja. Maar aan zo'n kaartje heb je niks bij zo'n opdracht, daarbij staan noord amerika en zuid amerika op zijn shirt helemaal rechts.
Of Reginaquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:15 schreef broer het volgende:
Dat betekent waarschijnlijk dat Edo de mol is.
WTFquote:
En hoe Dunya haar met haar vrouwen-logica daar 100% mee instemdequote:Op donderdag 14 februari 2008 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe Dennis die Piñata opdracht verneukteGeweldig
"Kijk, we maken een G"quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:58 schreef toma het volgende:
[..]
En hoe Dunya haar met haar vrouwen-logica daar 100% mee instemde
Dat zeg je goed: Regina is de mol, dat denk ik echt. Dat helicopteren was natuurlijk een mollenactie en dat verbaasd doen was heel goed geacteert.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dennis heeft natuurlijk duidelijk die eerste actie verkloot. Die "G" sloeg echt nergens op, dat bedenkt echt niemand
Maar als we naar de eliminatie kijken:
Dunya op Patrick
Edo op Patrick
Dennis op Patrick
Regina op Dunya
En dan vliegt Dunya eruit. Erg curieus. Dit geeft aan dat Patrick de mol niet is. Of het geeft aan dat Regina de mol is. Maar dat geloof ik bijna niet.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:15 schreef broer het volgende:
Opvallend, trouwens, dat de meeste kandidaten Patrick als mol hebben en de meeste kijkers (hier tenminste) Dennis.
Dat betekent waarschijnlijk dat Edo de mol is.
Kan Dunya niet gewoon de vragen erg slecht gemaakt hebben, terwijl ze de mol wel goed had dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dennis heeft natuurlijk duidelijk die eerste actie verkloot. Die "G" sloeg echt nergens op, dat bedenkt echt niemand
Maar als we naar de eliminatie kijken:
Dunya op Patrick
Edo op Patrick
Dennis op Patrick
Regina op Dunya
En dan vliegt Dunya eruit. Erg curieus. Dit geeft aan dat Patrick de mol niet is. Of het geeft aan dat Regina de mol is. Maar dat geloof ik bijna niet.
regina heeft de mol dan fout, dat zou dan toch zwaarder wegen lijkt me?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Dunya niet gewoon de vragen erg slecht gemaakt hebben, terwijl ze de mol wel goed had dan?
Volgens mij kijken ze naar het aantal vragen dat je fout hebt beantwoord. En wie zegt dat Regina stiekem niet op 2 of meer mollen zat, waaronder Dunya?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
regina heeft de mol dan fout, dat zou dan toch zwaarder wegen lijkt me?
Volgens mij gaat het puur om het aantal vragen fout, en niet zo zeer om de vraag Wie is de Molquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
regina heeft de mol dan fout, dat zou dan toch zwaarder wegen lijkt me?
Montagequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Weinig zelf gemold.
Dat klopt, het gaat om hoeveel je vragen fout/goed zal hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het puur om het aantal vragen fout, en niet zo zeer om de vraag Wie is de Mol
Ook omdat de vragen over de Mol gaan (Wat deed de Mol vandaag enzo)
Yeah rightquote:
Op het einde ook met Patrick:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:16 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ik moet wel vaak lachen om Edo.
"Dat is de 307"
"Hoe weet je dat dat de 307 is?"
"Ja, dat weet ik gewoon toevallig..."
Dat toontje van die gast
Precies, dit was wel een van de eerste echt opzettelijk verdachte opdrachten van Dennisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Blijf nog steeds bij Dennis als mol. Hoe kun je een simpele opdracht helemaal verklooien (de letter G)???
Dat zou teveel opvallen achteraf denk ik. De echte Mol sprong nu ook niet naar vorenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef RayMania het volgende:
Alleen snap ik dan niet waarom Regina (als zij de Mol blijkt te zijn) niet gelijk naar voren stapte om met Pieter-Jan mee te gaan. Ze zei nog van "dan ga ik wel", omdat niemand wilde. Als Mol wil je gelijk in de helikopter.
Maar kon wel na de twijfel van iedereen naar voren stappen. Met dezelfde opmerking van Regina.."dan ga ik wel".quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou teveel opvallen achteraf denk ik. De echte Mol sprong nu ook niet naar voren
Kan niet. Dunya had Regina als mol aangewezen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat zeg je goed: Regina is de mol, dat denk ik echt. Dat helicopteren was natuurlijk een mollenactie en dat verbaasd doen was heel goed geacteert.![]()
Ja toen wist ik gewoon zeker dat 1 van hun twee de mol moest zijn(en de ander verschikkelijk dom)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Oh en niet weten op wat voor dag Prinsjesdag valt
nee, dat was al toen hij als echte hagenees niet wist wanneer het prinsjesdag isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, dit was wel een van de eerste echt opzettelijk verdachte opdrachten van Dennis
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:16 schreef De_Hypotheker het volgende:
"Dat is de 307"
Dat toontje van die gast
Vooral toen ie in dat zwembad zat met al zn kleren aan en ineens boven water kwam en meteen vroeg aan Patrick?? "Wat vind jij van Joris?"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:20 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad zo droog uit de hoek komen:
"Mijn mollenjacht is niet echt strategisch te noemen: Ik let op, ik denk na, en ik kijk en ik observeer"
Ook met dat driefm bij dat sein-spel terwijl hij gewoon bij 3FM werktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Yeah right.
Waarom probeert hij Patrick te overtuigen dat cab staat voor Cash Cab ipv Taxi van Joris. Waarom gaat hij bij dat maisspel in de eerste groep zitten. Waarom ontmantelde hij elke bom bij dat bommenspel, had daar elke vraag goed (hij zei zelfs nog het goede antwoord bij die prinsjesdagvraag). Zo zijn er nog veel meer dingen die je als mol véél beter zou kunnen en moeten spelen.
en daarom kan Patrick dus niet winnen, omdat hij homo is ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:42 schreef Sethje het volgende:
Edo is een held ,patrick is homo en dennis is een held
regina is de mol
Ja, fantastische kandidaat inderdaad!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:16 schreef De_Hypotheker het volgende:
"Dat is de 307"
Dat toontje van die gast
check de muzikale hints eens... dan zal je zien dat het wel degelijk Dennis isquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:50 schreef marbe het volgende:
Ik denk dat het Edo is. Hij heeft altijd bepaalde prints op zijn t-shirts die op de een ofandere manier altijd iets met de opdrachten te maken heeft. Afgelopen aflevering met zijn wereldkaart op zijn tshirt. Erg verdacht vind ik hem. Ook "per ongeluk"een blaadje van Regina weg laten waaien.
Ik gok op Edo
Op wat beeldmateriaal na hebben we als kijker zeer weinig aan de kennis hoe de kandidaat de test heeft gemaakt. Als iedereen op de verkeerde mol zit, dan gaat de slechtste van de slechtste eruit. Als iemand vollop op 1 persoon gaat, dan kan hij hierin nog foute antwoorden invullen en eruit gaan. Met wat handig montagewerk zorgen ze er ook voor dat het soms nogal vaag is hoe de persoon de test invult. Stiekem ben ik hier wel geinteresseerd in. Zou wel leuk zijn om na afloop, als de mol/winnaar/verliezer bekend is, om de testresultaten van de kandidaten te zien.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, fantastische kandidaat inderdaad!Echt een leuke toevoeging op het geheel. Toch denk ik niet dat hij de mol is
Ik zit op dit moment in dubio tussen Patrick en Dennis. Het rare is dat bijna iedereen in het programma op Patrick zit, ook Dunya. Waarom zou die er dan uitgaan?
Zeker als Regina zegt dat ze al heel lang op Dunya heeft gestemd, dat geloof ik dan ook niet. Aangezien ze in aflevering vijf op Edo heeft gestemd
Regina zit dus een spelletje te spelen met de anderen, maar is niet de Mol.
Edo is een grapjas, dolt vaak, maar doet wel z'n best (navigatieopdracht bijv.), en is dus niet de Mol.
Dennis wordt steeds meer verdacht, zit wel op Patrick te stemmen maar is er nog niet uit.
Patrick molt behoorlijk, de aanwijzing van de kleuren was een prima zet om jezelf even niet verdacht te maken. Echter zat Dunya op Patrick en die vliegt eruit...
Lastig
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:57 schreef Urquhart het volgende:
Die aflevering van morgen in dat cruise-schip ziet er ook leuk uit.
Inderdaad! Ik kijk t vaak nog een 2e keer, proberen wat nieuwe dingetjes te ontdekken:) alleen ik denk ook dat wat we op tv zien best verdraaid wordtquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:47 schreef Urquhart het volgende:
Straks nog maar even de herhaling kijkenWIDM is het enige programma waar zelfs de herhalingen niet vervelen.
Ik denk hoax, maar ik ga niet klikkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
Wat denken jullie - hoax of niet?
Ik denk het ook. Die 20.000 is veel te weinig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:10 schreef Piles het volgende:
Ik denk hoax, maar ik ga niet klikken
Ach, jullie kunnen best klikken hoor. Het is allemaal niet zo ernstig als het lijkt. Gewoon een beetje meespelen met de geruchtenstroom. Er staat nergens iets bevestigd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:06 schreef broer het volgende:
GeenStijl zegt dat de Mol is uitgelekt (en voor de érg dommen onder ons: pas op, ze nóemen de naam ook!): http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1206161.html Ze linken naar het Avro-forum waar iemand zegt dat het 'lek' 20.000 euro had moeten betalen.
Wat denken jullie - hoax of niet?
Ja hoor: Wie is de Mol Prono 2008 - Aflevering #8quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:07 schreef Markeerstift het volgende:
is er geen prono ?
Dat zou wel een blunder zijn zegquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef Nuna het volgende:
Ik denk dat het wel klopt, mede ook door deze ontdekking van iemand op het wie is de mol forum.
Dat had Kwalbert Verlinde net ook over,ik heb gelijk op een andere zender gezet. Dennis moet de Mol zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zou wel een blunder zijn zeg
Deed ie in het begin van Boulevard ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:26 schreef Cee het volgende:
Schakel ik net in op RTL4, gaat RTL Boulevard aan het eind nog even lekker vermelden wie de Mol is volgens de lek.![]()
En bedankt.
Ja verraadde ook dat het Dennis niet isquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deed ie in het begin van Boulevard ook![]()
Neeeeeeeeeeee, zeg het dat het niet waar isquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja verraadde ook dat het Dennis niet is
Het is niet waar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, zeg het dat het niet waar is
Inderdaad. Ik heb de hele tijd gedacht dat edo de mol was, maar nu weet ik -bijna- zeker dat het Patrick is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Patrick zit alwéér obvious te mollen...
Zeker als je de kaart niet meer hebtquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:08 schreef Sirolf het volgende:
Lijkt me toch wel eng... zo'n donkere grot.
Hij zegt het net zelf ook idd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:13 schreef VoreG het volgende:
Dennis is wel een type dat kan pokeren, hij zal hem wel winnen
Ze spelen het ook wel slecht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind dit toch wat saaie TV, vooral omdat ik helemaal NIKS weet van pokeren...
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef Maartel het volgende:
Als je een kaart van de tegenpartij vindt ben je natuurlijk ook binnen..hup verscheuren, en rustig op zoek naar je eigen kaartjes..
Idd, Dunya ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:23 schreef NumberNine het volgende:
Whehehe, Patrick is dus echt zwakbegaafd.
Volkomen mee eens.quote:
tja. maar ik denk dat die anderen net zo graag die opdracht wilden willen. Al was het alleen al voor die vrijstelling.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:23 schreef evert het volgende:
dennis wilde natuurlijk de grot opdracht winnen. want hij wist dat dit de manier was dat hij, als ervarener pokeraar, de pot van 3000 euro extra, kon ontzeggen
Dat denk ik ook ja dat het een hoax is..quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
Als het echt een hoax van Geen Stijl is, blijf ik toch maar vasthouden aan mijn mol: Dennis.
Mollen leven onder de grond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Dennis wordt levend begraven volgende week. Ziet er spannend uit.
Ik heb de AD/HD variant....quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.@ nep AC/DC shirt van Patrick.
quote:Dagboek Patrick
Aflevering 8
Een rood scherm vlak voor de finale. Dat is misschien wel net zo erg als afvallen als eerste... Daar moet ik het toch eens met Nicolette over hebben. Wat erg dat ik nu naar huis moet! Wie is nu de mol? Toch Regina? Of Dennis? Of Edo?
Het moet een van die drie zijn, maar eigenlijk is het allemaal onwaarschijnlijk. Ze kunnen het alledrie net zo goed niet zijn als wel. Vind ik. Maar ik lig er nu ook niet voor niets uit. Jammer zeg. En ik was nog wel zo benieuwd wat er nog komen gaat. Hoe zit het met die Mayataal? En welke laatste opdrachten gaan zij nu nog doen, zonder mij? Want ik moet de mol en dit land gedag zeggen en ik kom er pas over een paar maanden in Nederland achter hoe dit spel eindigt...
quote:Dagboek mol
Aflevering 8
Patrick snapte er niet veel van deze aflevering. Nu betrapte ik hem al vaker op knulligheden, maar dit keer was het wel een overdaad. Wie gaat er nu bijna expres op dezelfde verdieping lopen op dat cruiseschip?
En dan nog wel op een verdieping waar niets te halen is. Laat staan dat hij überhaupt iets snapte van die opdracht.
En daarna op dat strand was het helemaal een rotzooi. Niemand die er daar iets van begreep. Er stonden grote jerrycans, emmers en bakken en wij rommelden wat aan met twee kleine plastic flessen. UUUUREN! Tot diep in de nacht zelfs! Ik vermaakte me opperbest want die opdracht viel in het water. Net als later de vrijstelling, trouwens.
En Patrick bleek uiteindelijk de grote verliezer, want hij zit in het vliegtuig naar huis. En toen waren er nog drie…
Dikke spoiler en bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
Als het echt een hoax van Geen Stijl is, blijf ik toch maar vasthouden aan mijn mol: Dennis.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie jij een spoiler?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dikke spoiler en bedankt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:33 schreef toma het volgende:
[..]Joh dat is heul geen spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het feit dat volgens GeenStijl Dennis iig niet de mol is. Althans dat maak ik op uit jouw bericht.quote:
Kan toch ook dezelfde verdieping als iemand anders zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Suuz_ het volgende:
Dagboek molAflevering 8
Patrick snapte er niet veel van deze aflevering. Nu betrapte ik hem al vaker op knulligheden, maar dit keer was het wel een overdaad. Wie gaat er nu bijna expres op dezelfde verdieping lopen op dat cruiseschip?En dan nog wel op een verdieping waar niets te halen is. Laat staan dat hij überhaupt iets snapte van die opdracht.
En daarna op dat strand was het helemaal een rotzooi. Niemand die er daar iets van begreep. Er stonden grote jerrycans, emmers en bakken en wij rommelden wat aan met twee kleine plastic flessen. UUUUREN! Tot diep in de nacht zelfs! Ik vermaakte me opperbest want die opdracht viel in het water. Net als later de vrijstelling, trouwens.
En Patrick bleek uiteindelijk de grote verliezer, want hij zit in het vliegtuig naar huis. En toen waren er nog drie…
Op dezelfde verdieping! Dezelfde als de mol dus ;P
Idd, dat viel mij ook als eerste op!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Suuz_ het volgende:
Dagboek molAflevering 8 [...]
Op dezelfde verdieping! Dezelfde als de mol dus ;P
Precies.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Kan toch ook dezelfde verdieping als iemand anders zijn?
Nee, dat nog net nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar zie jij een spoiler?
Noem ik ergens de naam die GS noemt dan?
Dat kan zeker! Het viel me alleen gelijk op en vond het grappig dit even te melden!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Kan toch ook dezelfde verdieping als iemand anders zijn?
Haha dat klopje van edo op de schouder van dennis was echt briljant! Echt zo van nou ja dan ga je eruit makker haha!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:56 schreef CarOnline het volgende:
Nou jaaaaaa mijn mol eruit! Ik zat op Dennis maar hoopte dat het Edo niet was want die is naast irritant en niet leuk ook nog eens verdacht
Tijdens deze aflevering ben ik toch maar naar Patrick geswitcht en nou is ie eruit!
Edo mepte Dennis ook nog op zn schouder, zo van: sterkte
Maar Patrick ging gewoon![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |