Idd, Dunya ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:23 schreef NumberNine het volgende:
Whehehe, Patrick is dus echt zwakbegaafd.
Volkomen mee eens.quote:
tja. maar ik denk dat die anderen net zo graag die opdracht wilden willen. Al was het alleen al voor die vrijstelling.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:23 schreef evert het volgende:
dennis wilde natuurlijk de grot opdracht winnen. want hij wist dat dit de manier was dat hij, als ervarener pokeraar, de pot van 3000 euro extra, kon ontzeggen
Dat denk ik ook ja dat het een hoax is..quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
Als het echt een hoax van Geen Stijl is, blijf ik toch maar vasthouden aan mijn mol: Dennis.
Mollen leven onder de grond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Dennis wordt levend begraven volgende week. Ziet er spannend uit.
Ik heb de AD/HD variant....quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.@ nep AC/DC shirt van Patrick.
quote:Dagboek Patrick
Aflevering 8
Een rood scherm vlak voor de finale. Dat is misschien wel net zo erg als afvallen als eerste... Daar moet ik het toch eens met Nicolette over hebben. Wat erg dat ik nu naar huis moet! Wie is nu de mol? Toch Regina? Of Dennis? Of Edo?
Het moet een van die drie zijn, maar eigenlijk is het allemaal onwaarschijnlijk. Ze kunnen het alledrie net zo goed niet zijn als wel. Vind ik. Maar ik lig er nu ook niet voor niets uit. Jammer zeg. En ik was nog wel zo benieuwd wat er nog komen gaat. Hoe zit het met die Mayataal? En welke laatste opdrachten gaan zij nu nog doen, zonder mij? Want ik moet de mol en dit land gedag zeggen en ik kom er pas over een paar maanden in Nederland achter hoe dit spel eindigt...
quote:Dagboek mol
Aflevering 8
Patrick snapte er niet veel van deze aflevering. Nu betrapte ik hem al vaker op knulligheden, maar dit keer was het wel een overdaad. Wie gaat er nu bijna expres op dezelfde verdieping lopen op dat cruiseschip?
En dan nog wel op een verdieping waar niets te halen is. Laat staan dat hij überhaupt iets snapte van die opdracht.
En daarna op dat strand was het helemaal een rotzooi. Niemand die er daar iets van begreep. Er stonden grote jerrycans, emmers en bakken en wij rommelden wat aan met twee kleine plastic flessen. UUUUREN! Tot diep in de nacht zelfs! Ik vermaakte me opperbest want die opdracht viel in het water. Net als later de vrijstelling, trouwens.
En Patrick bleek uiteindelijk de grote verliezer, want hij zit in het vliegtuig naar huis. En toen waren er nog drie…
Dikke spoiler en bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
Als het echt een hoax van Geen Stijl is, blijf ik toch maar vasthouden aan mijn mol: Dennis.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie jij een spoiler?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dikke spoiler en bedankt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:33 schreef toma het volgende:
[..]Joh dat is heul geen spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het feit dat volgens GeenStijl Dennis iig niet de mol is. Althans dat maak ik op uit jouw bericht.quote:
Kan toch ook dezelfde verdieping als iemand anders zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Suuz_ het volgende:
Dagboek molAflevering 8
Patrick snapte er niet veel van deze aflevering. Nu betrapte ik hem al vaker op knulligheden, maar dit keer was het wel een overdaad. Wie gaat er nu bijna expres op dezelfde verdieping lopen op dat cruiseschip?En dan nog wel op een verdieping waar niets te halen is. Laat staan dat hij überhaupt iets snapte van die opdracht.
En daarna op dat strand was het helemaal een rotzooi. Niemand die er daar iets van begreep. Er stonden grote jerrycans, emmers en bakken en wij rommelden wat aan met twee kleine plastic flessen. UUUUREN! Tot diep in de nacht zelfs! Ik vermaakte me opperbest want die opdracht viel in het water. Net als later de vrijstelling, trouwens.
En Patrick bleek uiteindelijk de grote verliezer, want hij zit in het vliegtuig naar huis. En toen waren er nog drie…
Op dezelfde verdieping! Dezelfde als de mol dus ;P
Idd, dat viel mij ook als eerste op!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Suuz_ het volgende:
Dagboek molAflevering 8 [...]
Op dezelfde verdieping! Dezelfde als de mol dus ;P
Precies.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Kan toch ook dezelfde verdieping als iemand anders zijn?
Nee, dat nog net nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar zie jij een spoiler?
Noem ik ergens de naam die GS noemt dan?
Dat kan zeker! Het viel me alleen gelijk op en vond het grappig dit even te melden!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Kan toch ook dezelfde verdieping als iemand anders zijn?
Haha dat klopje van edo op de schouder van dennis was echt briljant! Echt zo van nou ja dan ga je eruit makker haha!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:56 schreef CarOnline het volgende:
Nou jaaaaaa mijn mol eruit! Ik zat op Dennis maar hoopte dat het Edo niet was want die is naast irritant en niet leuk ook nog eens verdacht
Tijdens deze aflevering ben ik toch maar naar Patrick geswitcht en nou is ie eruit!
Edo mepte Dennis ook nog op zn schouder, zo van: sterkte
Maar Patrick ging gewoon![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |