Dat aanpassen doe ik na de uitzending wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
Eindelijk iemand die direct opent, maar dat kunnen we wel aan jou overlaten
Pas je ook de OP / Wiki even aan (Joris)
Of allebei even slecht, maar heeft Dunya er langer over gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
Of Regina is de mol, of Dunya had haar test NOG slechter gemaakt?
Regina was té verbaasd, die is de mol niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
De anderen hoeven het natuurlijk niet te geloven, al kwam ze wel iets té oprecht overquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef TheArt het volgende:
Regina, ga dat nog even zeggen ook
Ach, ze blijft leuk![]()
Maar Regina gaat dan toch niet vertellen dat ze al zeven afleveringen op Dunya als mol zit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
actrice....quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Regina was té verbaasd, die is de mol niet.
'arme Dunya zag het sowieso niet'quote:at is nog eens molgedrag... of niet?
Dunya had het zwaar te verduren deze aflevering. Het was wel een mooi gezicht hoe al die piñata's in dat parkje hingen. Het zag eruit als een feestje.
Dat was het ook wel voor mij, want het geld is niet gevonden. En die arme Dunya zag het sowieso niet.
Het was zo verduidelijk een mollenaktie van hem met die poppen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:26 schreef VoreG het volgende:
Zag Dunya niet dat Dennis die 1e opdracht verpestte met die rare strategie
Hoe vaak al is een duidelijk mollenactie later geen mol gebleken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:27 schreef kratovsk het volgende:
Nou, veel duidelijker kon het niet dat Dennis de mol is.
Ik had de aflevering van vandaag er al in gezet, vandaag was aflevering 7 namelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat aanpassen doe ik na de uitzending wel.
Idem.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef Kinga het volgende:
1. Waarom in godsnaam een G uitbeelden met die poppen? He, laten we een moeilijke letter pakken
2. Waarom niet als eerste die blauwe kist zoeken!!!! 3 minuten voor tijd komt dunya ff met dat idee... stommerds.
Ik ben eruit. 1000 % dat Dennis de mol is.
Is dat zo.....???quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
niet even in de gaten hebben dat op zijn shirt de wereldkaart staat..
Edo idem dus.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Dennis wordt ook totaal niet verdacht door de rest, dus feitelijk een briljante mol want hij kost ze stiekem ook erg veel geld
Dat was echt een grapje. Hij zat haar vreselijk te stangen en Patrick deed mee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Edo was daarentegen weer lekker bezig vandaag... Zomaar een blaadje uit Regina d'r boek laten waaien, niet even in de gaten hebben dat op zijn shirt de wereldkaart staat, als Patrick zegt dat de poppen hen uitbeelden meteen met nee antwoorden, meteen doordrammen dat ze Dunya moesten rammen, dat slootje niet in willen varen waar stom toevallig 750 euro ligt... Genoeg streken weer gezien...
Het is niet alleen dit natuurlijk, z'n overduidelijke reacties achteraf en het feit dat ie volgens mij nog nooit iets goeds voor de pot heeft gedaan is belangrijker. Hij wekt de indruk dat ie niet zoveel fout doet (behalve vandaag dan met die belachelijke G), maar helemaal nergens ook maar iets aan toevoegen werkt ook veel beter....(en hij kiest elke keer mooi het groepje waar ie het het best kan verkloten, in de auto was dat veel lastiger geweest)quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoe vaak al is een duidelijk mollenactie later geen mol gebleken?
Je geeft inderdaad antwoord op je eigen vraagquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
Patrick is geen mol want waarom zou hij anders een topo willen hebben? ALs mo zijnde heb je geen topo nodig. Kan natuurlijk ook een reden zijn om niet verdacht over te komen.
Dat is een leuke hint voor mensen die Edo verdenken ja. Maar aan zo'n kaartje heb je niks bij zo'n opdracht, daarbij staan noord amerika en zuid amerika op zijn shirt helemaal rechts.quote:
Regina zocht gewoon in het algemeen naar de kisten, denk je dat ze opeens heel anders zou gaan zoeken als ze wist dat ze de blauwe moest zoekenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:33 schreef Kinga het volgende:
Nee, maar echt ongelooflijk. Wáárom niet even aan Regina vragen om die blauwe kist te zoeken omdat daar het meeste geld in zat. Zo dom.
Ja geen idee. Misschien had ze em wel al gezien, maar liet ze ze naar een andere kist varen omdat die dichter bij was ofzo... Ik zeg ook maar watquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Regina zocht gewoon in het algemeen naar de kisten, denk je dat ze opeens heel anders zou gaan zoeken als ze wist dat ze de blauwe moest zoeken
De zee bij PDC ziet er idd het zelfde uit, mooiiiiiii, alleen de titel onder in beeld vanavond, voor de speedboatopdracht dat dat in PDC zou zijn is natuurlijk niet juist. Het was natuurlijk Cancun, met de mangroves in Laguna Nichupte, en aan de andere kant vanaf Playa Linda de zee op om de kistjes te zoeken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef Nesle het volgende:
Eindelijk een keer de afvaller goed!
Geweldige aflevering weer, ik zag ook meteen dat shirt van EdoIk hoop/gok op toeval want mijn molletje zit er nog steeds in
Dennis olé olé
Dat gesjees dan over dat water( Ik weet wel dat ik ook ooit nog een keer naar Playa del Carmen wil
allemachies wat een heeeeeeeerlijk weer, en dat azuurblauwe water met dat strand etcc
)
Volgende week ziet er weer super uit! De grotten in met Edo
Tja, het is sowieso relatief, Zwitserland kan zowel links als rechts van je liggen. Het is maar net hoe je kijkt. Maar neem aan dat ze de gangbare wereldkaart van 'ons' in gedachten moesten nemen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is een leuke hint voor mensen die Edo verdenken ja. Maar aan zo'n kaartje heb je niks bij zo'n opdracht, daarbij staan noord amerika en zuid amerika op zijn shirt helemaal rechts.
Of Reginaquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:15 schreef broer het volgende:
Dat betekent waarschijnlijk dat Edo de mol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |