'arme Dunya zag het sowieso niet'quote:at is nog eens molgedrag... of niet?
Dunya had het zwaar te verduren deze aflevering. Het was wel een mooi gezicht hoe al die piñata's in dat parkje hingen. Het zag eruit als een feestje.
Dat was het ook wel voor mij, want het geld is niet gevonden. En die arme Dunya zag het sowieso niet.
Het was zo verduidelijk een mollenaktie van hem met die poppen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:26 schreef VoreG het volgende:
Zag Dunya niet dat Dennis die 1e opdracht verpestte met die rare strategie
Hoe vaak al is een duidelijk mollenactie later geen mol gebleken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:27 schreef kratovsk het volgende:
Nou, veel duidelijker kon het niet dat Dennis de mol is.
Ik had de aflevering van vandaag er al in gezet, vandaag was aflevering 7 namelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat aanpassen doe ik na de uitzending wel.
Idem.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef Kinga het volgende:
1. Waarom in godsnaam een G uitbeelden met die poppen? He, laten we een moeilijke letter pakken
2. Waarom niet als eerste die blauwe kist zoeken!!!! 3 minuten voor tijd komt dunya ff met dat idee... stommerds.
Ik ben eruit. 1000 % dat Dennis de mol is.
Is dat zo.....???quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
niet even in de gaten hebben dat op zijn shirt de wereldkaart staat..
Edo idem dus.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Dennis wordt ook totaal niet verdacht door de rest, dus feitelijk een briljante mol want hij kost ze stiekem ook erg veel geld
Dat was echt een grapje. Hij zat haar vreselijk te stangen en Patrick deed mee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Edo was daarentegen weer lekker bezig vandaag... Zomaar een blaadje uit Regina d'r boek laten waaien, niet even in de gaten hebben dat op zijn shirt de wereldkaart staat, als Patrick zegt dat de poppen hen uitbeelden meteen met nee antwoorden, meteen doordrammen dat ze Dunya moesten rammen, dat slootje niet in willen varen waar stom toevallig 750 euro ligt... Genoeg streken weer gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |