abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56735965
Nou, veel duidelijker kon het niet dat Dennis de mol is.
  FOK!fossiel donderdag 14 februari 2008 @ 21:27:32 #54
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56735991
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:26 schreef VoreG het volgende:

Zag Dunya niet dat Dennis die 1e opdracht verpestte met die rare strategie
Het was zo verduidelijk een mollenaktie van hem met die poppen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56735994
Het is Edo. En waarom maar twee opdrachten?
pi_56735996
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:27 schreef kratovsk het volgende:
Nou, veel duidelijker kon het niet dat Dennis de mol is.
Hoe vaak al is een duidelijk mollenactie later geen mol gebleken?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56736010
Idd.. ben blij dat Dunya weg is! Nu Patrick nog en het kan een leuke finale worden

Idd vage actie van Regina door te zeggen dat ze al vanaf aflevering 1 op Dunya zit. Eigenlijk lijkt me dat ook vrijwel onmogelijk, of je moet wel heel veel antwoorden goed hebben die dus eigenlijk op iemand anders sloegen. Als ze de mol zou zijn ben ik erg benieuwd naar haar acties, volgens mij hebben Joris en Patrick dan driekwart van het werk gedaan ofzo

Volgende week ziet er ook goed uit! Ziet er iig uit als veel opdrachten in één aflevering.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56736012
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Dat aanpassen doe ik na de uitzending wel.
Ik had de aflevering van vandaag er al in gezet, vandaag was aflevering 7 namelijk .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_56736021
Dennis en Dunya waren wel stom met het plan bij de pinata's inderdaad!
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:29:37 #61
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56736033
Dus dit betekent dat Dunya echt zo is zoals ze zich gedroeg?
Jawel, je keek.
pi_56736052
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef Kinga het volgende:
1. Waarom in godsnaam een G uitbeelden met die poppen? He, laten we een moeilijke letter pakken

2. Waarom niet als eerste die blauwe kist zoeken!!!! 3 minuten voor tijd komt dunya ff met dat idee... stommerds.

Ik ben eruit. 1000 % dat Dennis de mol is.
Idem.

En die geacteerde verbaasde blikken van hem als hij mag blijven zijn echt te slecht elke keer... vooral vorige week of de week ervoor, ik moest er om lachen
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:31:51 #63
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56736079
Dennis de Mol, dat is nu wel duidelijk
Verzint een krankzinnig 'patroon' voor de pinata's en scheurt als een gek met die speedboot. Hij had bijna een kist in z'n handen en liet 'm gewoon verder drijven
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_56736103
Dennis heeft natuurlijk duidelijk die eerste actie verkloot. Die "G" sloeg echt nergens op, dat bedenkt echt niemand

Maar als we naar de eliminatie kijken:

Dunya op Patrick
Edo op Patrick
Dennis op Patrick
Regina op Dunya

En dan vliegt Dunya eruit. Erg curieus. Dit geeft aan dat Patrick de mol niet is. Of het geeft aan dat Regina de mol is. Maar dat geloof ik bijna niet.
pi_56736107
Ai, ik dacht toch echt redelijk zeker te weten dat Patrick de mol was. Maar ja, Dennis is op zich ook wel verdacht, zeker vandaag.

Goede aflevering.
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:33:37 #66
130755 Kinga
versier hier
pi_56736128
Nee, maar echt ongelooflijk. Wáárom niet even aan Regina vragen om die blauwe kist te zoeken omdat daar het meeste geld in zat. Zo dom.

Net zoals de tactiek van Regina, Patrick en Edo om die Pinata van Dunya kapot te slaan
pi_56736143
Patrick is in ieder geval niet de mol, dat kan niet. Hij ziet als eerste dat de poppen henzelf uitbeelden. Vervolgens bij de zee opdracht let hij als eerste op de kleuren.

Edo was daarentegen weer lekker bezig vandaag... Zomaar een blaadje uit Regina d'r boek laten waaien, niet even in de gaten hebben dat op zijn shirt de wereldkaart staat, als Patrick zegt dat de poppen hen uitbeelden meteen met nee antwoorden, meteen doordrammen dat ze Dunya moesten rammen, dat slootje niet in willen varen waar stom toevallig 750 euro ligt... Genoeg streken weer gezien...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:34:52 #68
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56736157
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:23 schreef VoreG het volgende:
Volgende week in die grotten .
Nou, dat zag er zeker eng uit!
  FOK!fossiel donderdag 14 februari 2008 @ 21:35:30 #69
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56736170
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
niet even in de gaten hebben dat op zijn shirt de wereldkaart staat..
Is dat zo.....???
pi_56736172
Dennis wordt ook totaal niet verdacht door de rest, dus feitelijk een briljante mol want hij kost ze stiekem ook erg veel geld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56736179
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Dennis wordt ook totaal niet verdacht door de rest, dus feitelijk een briljante mol want hij kost ze stiekem ook erg veel geld
Edo idem dus.
In Southern Sun
pi_56736182
Wellicht is Patrick de mol (en een lul dan).
pi_56736183
Dat met die kisten zoeken, was best lastig volgens mij, het waren vrij kleine kisten en ze vlogen nog best hoog en die rode, en oranje steken natuurlijk goed af tegen die blauwe zee
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:36:29 #74
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56736187
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Edo was daarentegen weer lekker bezig vandaag... Zomaar een blaadje uit Regina d'r boek laten waaien, niet even in de gaten hebben dat op zijn shirt de wereldkaart staat, als Patrick zegt dat de poppen hen uitbeelden meteen met nee antwoorden, meteen doordrammen dat ze Dunya moesten rammen, dat slootje niet in willen varen waar stom toevallig 750 euro ligt... Genoeg streken weer gezien...
Dat was echt een grapje. Hij zat haar vreselijk te stangen en Patrick deed mee.
pi_56736195
Dit topic gaat overigens veel te hard!
pi_56736208
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:28 schreef Longmen het volgende:

[..]
Hoe vaak al is een duidelijk mollenactie later geen mol gebleken?
Het is niet alleen dit natuurlijk, z'n overduidelijke reacties achteraf en het feit dat ie volgens mij nog nooit iets goeds voor de pot heeft gedaan is belangrijker. Hij wekt de indruk dat ie niet zoveel fout doet (behalve vandaag dan met die belachelijke G), maar helemaal nergens ook maar iets aan toevoegen werkt ook veel beter....(en hij kiest elke keer mooi het groepje waar ie het het best kan verkloten, in de auto was dat veel lastiger geweest)
pi_56736225
Patrick is geen mol want waarom zou hij anders een topo willen hebben? ALs mo zijnde heb je geen topo nodig. Kan natuurlijk ook een reden zijn om niet verdacht over te komen.
  FOK!fossiel donderdag 14 februari 2008 @ 21:37:59 #78
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56736242
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
Patrick is geen mol want waarom zou hij anders een topo willen hebben? ALs mo zijnde heb je geen topo nodig. Kan natuurlijk ook een reden zijn om niet verdacht over te komen.
Je geeft inderdaad antwoord op je eigen vraag ./
In Southern Sun
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:38:55 #80
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56736253
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:35 schreef cptmarco het volgende:

[..]

Is dat zo.....???
Vorig topic al opgemerkt, ja
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56736284
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:37 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]

verdomd ja...
!
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:41:00 #82
130755 Kinga
versier hier
pi_56736294
quote:
[ afbeelding ]

verdomd ja...
Dat is een leuke hint voor mensen die Edo verdenken ja. Maar aan zo'n kaartje heb je niks bij zo'n opdracht, daarbij staan noord amerika en zuid amerika op zijn shirt helemaal rechts.
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:41:15 #83
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56736299
Dat met dat shirt is wel opvallend ja Normaal heeft ie standaard dat oranje shirt aan
Jawel, je keek.
pi_56736311
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:33 schreef Kinga het volgende:
Nee, maar echt ongelooflijk. Wáárom niet even aan Regina vragen om die blauwe kist te zoeken omdat daar het meeste geld in zat. Zo dom.
Regina zocht gewoon in het algemeen naar de kisten, denk je dat ze opeens heel anders zou gaan zoeken als ze wist dat ze de blauwe moest zoeken
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_56736326
Coen is de mol en roflpwnt ze achter de schermen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_56736357
Eindelijk een keer de afvaller goed!

Geweldige aflevering weer, ik zag ook meteen dat shirt van Edo Ik hoop/gok op toeval want mijn molletje zit er nog steeds in Dennis olé olé
Dat gesjees dan over dat water ( Ik weet wel dat ik ook ooit nog een keer naar Playa del Carmen wil allemachies wat een heeeeeeeerlijk weer, en dat azuurblauwe water met dat strand etcc )

Volgende week ziet er weer super uit! De grotten in met Edo
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:43:37 #87
130755 Kinga
versier hier
pi_56736361
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:41 schreef Svensational het volgende:

[..]

Regina zocht gewoon in het algemeen naar de kisten, denk je dat ze opeens heel anders zou gaan zoeken als ze wist dat ze de blauwe moest zoeken
Ja geen idee. Misschien had ze em wel al gezien, maar liet ze ze naar een andere kist varen omdat die dichter bij was ofzo... Ik zeg ook maar wat
pi_56736511
Ik vond het niet zo heel raar dat ze de blauwe kist niet zag hoor, ik bedoel blauwe zee blauwe kist?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_56736636
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef Nesle het volgende:
Eindelijk een keer de afvaller goed!

Geweldige aflevering weer, ik zag ook meteen dat shirt van Edo Ik hoop/gok op toeval want mijn molletje zit er nog steeds in Dennis olé olé
Dat gesjees dan over dat water ( Ik weet wel dat ik ook ooit nog een keer naar Playa del Carmen wil allemachies wat een heeeeeeeerlijk weer, en dat azuurblauwe water met dat strand etcc )

Volgende week ziet er weer super uit! De grotten in met Edo
De zee bij PDC ziet er idd het zelfde uit, mooiiiiiii, alleen de titel onder in beeld vanavond, voor de speedboatopdracht dat dat in PDC zou zijn is natuurlijk niet juist. Het was natuurlijk Cancun, met de mangroves in Laguna Nichupte, en aan de andere kant vanaf Playa Linda de zee op om de kistjes te zoeken.
pi_56736737
Leuke aflevering

Ik blijf bij Dennis. Dat shirt van Edo viel me ook op tijdens het kijken
pi_56736989
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:41 schreef Kinga het volgende:

[..]

Dat is een leuke hint voor mensen die Edo verdenken ja. Maar aan zo'n kaartje heb je niks bij zo'n opdracht, daarbij staan noord amerika en zuid amerika op zijn shirt helemaal rechts.
Tja, het is sowieso relatief, Zwitserland kan zowel links als rechts van je liggen. Het is maar net hoe je kijkt. Maar neem aan dat ze de gangbare wereldkaart van 'ons' in gedachten moesten nemen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56737047
Mocht Dennis de mol zijn dan heeft hij toch aardig wat kansen laten liggen om de boel te saboteren, zonder al te verdacht te zijn. De fabriekopdracht, om maar eens wat op te noemen. Zulke geheugenvragen, dat kun je gemakkelijk fout hoesten. Daarnaast berusten zijn 'acties' vaak op bevelen van anderen, hij neemt weinig zelf initiatief, wat als mol toch niet zo best is. (in deze aflevering was er wel een uitzondering) Hoewel, met deze groep heb je dat denk ik ook niet zo nodig, als je naar deze aflevering kijkt, met dat geklooi in de zee, of vorige keer, met de fotoopdracht. Daar heb je geen mol voor nodig. Net als vorig jaar.

Patrick zou ik een rare, slechte mol vinden, die de ene keer opvalllend molt, en de andere keer de rest even handig meehelpt met het deels slagen van de opdracht (zoals vandaag, met die kleuren van de borden). Dat zal van mol-oogpunt dan wel zijn om zichzelf minder verdacht te maken, maar dat met die kleuren had je makkelijk kunnen verzwijgen zonder verdacht te zijn. Hij probeert wel overduidelijk de verdenking naar een ander te plaatsen (eerst Joris, toen Dennis en nu Edo). Is dit om te kijker te verwarren?

Edo is qua (mol)gedrag constanter, denkt hardop mee tijdens opdrachten en kan daarmee de keuzes die worden gemaakt beinvloeden. Uiteindelijk heeft hij weinig bijgedragen aan het verhogen van de pot, hoe fanatiek het er ook uitzag. En zijn uitleg over zn strategie.... briljant

Regina kan het gewoon niet zijn. Edo zou ik de beste mol vinden van de 3. Maar of hij het ook is...
pi_56737404
Ik ga het nu kijken. Ben benieuwd.
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:39:49 #94
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_56737687
Hmm, ik zat voor vandaag op Patrick, maar die verdenk ik toch steeds minder. Hoewel ik het wel typisch vond dat zijn topitojatten weer zo duidelijk in beeld was (soort van afgesproken werk met de productieleiding) en ik hem toch nog steeds zo gespeeld vind doen in die stukjes voor de camera. Hoe dan ook, ik neig steeds meer naar Dennis.
pi_56737999
Mijn mol eruit

en ik was er heilig van overtuigd!
Dan ga ik voor Regina
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:13:01 #96
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56738425
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:54 schreef toma het volgende:
Dan ga ik voor Regina
Dan bereid je voor volgende week maar vast voor op een nieuwe teleurstelling.
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:15:40 #97
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56738481
Opvallend, trouwens, dat de meeste kandidaten Patrick als mol hebben en de meeste kijkers (hier tenminste) Dennis.

Dat betekent waarschijnlijk dat Edo de mol is.
pi_56738515
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:15 schreef broer het volgende:
Dat betekent waarschijnlijk dat Edo de mol is.
Of Regina

nee ik heb werkelijk geen flauw idee meer. Dennis lijkt me ook wel een goeie mol.
pi_56738648
Ik heb Edo als mol .
pi_56739232
Ik ben toch wel vrij zeker van Dennis, Edo zou ook nog kunnen misschien, Regina en Patrick zijn na vanavond afgevallen voor mij...

Maar goed, ik ben in het jaar van Elise ook compleet verrast... ik dacht toen dat Ron de mol was omdat er iemand van tevoren uitging die al op Elise zat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56739262
Hoe Dennis die Piñata opdracht verneukte Geweldig
quote:
[ afbeelding ]

verdomd ja...
WTF
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56739373
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe Dennis die Piñata opdracht verneukte Geweldig
En hoe Dunya haar met haar vrouwen-logica daar 100% mee instemde
pi_56739454
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:58 schreef toma het volgende:

[..]

En hoe Dunya haar met haar vrouwen-logica daar 100% mee instemde
"Kijk, we maken een G"
"Maar dat is ook een 6"
"Nee, dat herkennen ze wel"
"OK"

"Hé, maar we moeten opschieten!!"
"Ja, je hebt gelijk! We doen dit wel!"

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 15 februari 2008 @ 01:00:04 #104
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')