abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56739454
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:58 schreef toma het volgende:

[..]

En hoe Dunya haar met haar vrouwen-logica daar 100% mee instemde
"Kijk, we maken een G"
"Maar dat is ook een 6"
"Nee, dat herkennen ze wel"
"OK"

"Hé, maar we moeten opschieten!!"
"Ja, je hebt gelijk! We doen dit wel!"

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 15 februari 2008 @ 01:00:04 #104
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56741504
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dennis heeft natuurlijk duidelijk die eerste actie verkloot. Die "G" sloeg echt nergens op, dat bedenkt echt niemand

Maar als we naar de eliminatie kijken:

Dunya op Patrick
Edo op Patrick
Dennis op Patrick
Regina op Dunya

En dan vliegt Dunya eruit. Erg curieus. Dit geeft aan dat Patrick de mol niet is. Of het geeft aan dat Regina de mol is. Maar dat geloof ik bijna niet.
Dat zeg je goed: Regina is de mol, dat denk ik echt. Dat helicopteren was natuurlijk een mollenactie en dat verbaasd doen was heel goed geacteert.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56741548
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:15 schreef broer het volgende:
Opvallend, trouwens, dat de meeste kandidaten Patrick als mol hebben en de meeste kijkers (hier tenminste) Dennis.

Dat betekent waarschijnlijk dat Edo de mol is.
  Moderator vrijdag 15 februari 2008 @ 08:54:17 #107
42184 crew  DaMart
pi_56741971
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dennis heeft natuurlijk duidelijk die eerste actie verkloot. Die "G" sloeg echt nergens op, dat bedenkt echt niemand

Maar als we naar de eliminatie kijken:

Dunya op Patrick
Edo op Patrick
Dennis op Patrick
Regina op Dunya

En dan vliegt Dunya eruit. Erg curieus. Dit geeft aan dat Patrick de mol niet is. Of het geeft aan dat Regina de mol is. Maar dat geloof ik bijna niet.
Kan Dunya niet gewoon de vragen erg slecht gemaakt hebben, terwijl ze de mol wel goed had dan?
pi_56742028
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:54 schreef DaMart het volgende:

[..]

Kan Dunya niet gewoon de vragen erg slecht gemaakt hebben, terwijl ze de mol wel goed had dan?
regina heeft de mol dan fout, dat zou dan toch zwaarder wegen lijkt me?
  Moderator vrijdag 15 februari 2008 @ 09:00:49 #109
42184 crew  DaMart
pi_56742081
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

Volgens mij kijken ze naar het aantal vragen dat je fout hebt beantwoord. En wie zegt dat Regina stiekem niet op 2 of meer mollen zat, waaronder Dunya?

Vorige week zat Patrick trouwens bij de test op Dunya als mol, we weten zeker dat zij het niet is, maar toch zit hij er nog in. Dus kan ook hij net zo goed de mol nog zijn.
pi_56742092
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het puur om het aantal vragen fout, en niet zo zeer om de vraag Wie is de Mol
Ook omdat de vragen over de Mol gaan (Wat deed de Mol vandaag enzo)
pi_56742412
Ik verdenk al heel de tijd dat Edo de mol is en hier is nog steeds niks aan veranderd.
pi_56743251
Patrick heeft de rol van Joris overgenomen ofzo. Irritant mannetje.
pi_56744859
Ik zal het toch jammer vinden als Dennis de mol blijkt te zijn . Weinig zelf gemold. Schiet mij alleen de tassenopdracht (waar hij dan alles in Coens tas heeft gegooid denk ik), fietsen/klimmen (dat ouwe wijfie meeslepen op de fiets), bij die foto's in de hotelkamer ging hij een beetje nutteloos die tape afspelen terwijl de opdracht al wel duidelijk was. Ook niet echt een logische mollenstreek . Die envelop eruit pakken en de pinata is dan wel duidelijk een mollenstreek .

Bij de mais opdracht, fabriek, seinen, Regina vinden etc viel zo veel meer sneaky te mollen.
pi_56745353
Blijf nog steeds bij Dennis als mol. Hoe kun je een simpele opdracht helemaal verklooien (de letter G )???
pi_56745529
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Weinig zelf gemold.
Montage
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:38:02 #116
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56745616
Oh en niet weten op wat voor dag Prinsjesdag valt
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:44:23 #117
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56745764
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het puur om het aantal vragen fout, en niet zo zeer om de vraag Wie is de Mol
Ook omdat de vragen over de Mol gaan (Wat deed de Mol vandaag enzo)
Dat klopt, het gaat om hoeveel je vragen fout/goed zal hebben.
pi_56745999
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:34 schreef Piles het volgende:

[..]

Montage
Yeah right .

Waarom probeert hij Patrick te overtuigen dat cab staat voor Cash Cab ipv Taxi van Joris. Waarom gaat hij bij dat maisspel in de eerste groep zitten. Waarom ontmantelde hij elke bom bij dat bommenspel, had daar elke vraag goed (hij zei zelfs nog het goede antwoord bij die prinsjesdagvraag). Zo zijn er nog veel meer dingen die je als mol véél beter zou kunnen en moeten spelen .
pi_56746489
Ik moet wel vaak lachen om Edo.

"Dat is de 307"
"Hoe weet je dat dat de 307 is?"
"Ja, dat weet ik gewoon toevallig..."

Dat toontje van die gast
pi_56746889
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:16 schreef De_Hypotheker het volgende:

"Dat is de 307"

Dat toontje van die gast
Op het einde ook met Patrick:
'Zonder topo was je er echt uitgegaan.'

Apart toontje weer.

Ik ga toch voor Dennis nu, valt steeds meer op
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56747013
Dennis wordt inderdaad verdacht. Overdreven boos reageren toen de anderen zijn onnavolgbare logica niet begrepen.

Toch hoop ik een beetje op Patrick want dat roep ik al vanaf aflevering twee...
pi_56748341
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Blijf nog steeds bij Dennis als mol. Hoe kun je een simpele opdracht helemaal verklooien (de letter G )???
Precies, dit was wel een van de eerste echt opzettelijk verdachte opdrachten van Dennis
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:08:34 #123
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_56749001
Tvp
pi_56749183
Ik weet het echt niet meer. Ik zat op Patrick, maar Dennis wordt steeds verdachter.

Dat van die kleuren zien door Patrick is een goede actie geweest en heeft de opdracht gered. Als Mol zijnde doe je dat niet.

Ik denk dat Regina ook in de beste Molpositie zat; niemand kon haar controleren, ze kon zeggen dat zij geen kistjes zag door de hoogte/golven. De rest zat met een ander in de boot en Molacties konden gezien worden.

Alleen snap ik dan niet waarom Regina (als zij de Mol blijkt te zijn) niet gelijk naar voren stapte om met Pieter-Jan mee te gaan. Ze zei nog van "dan ga ik wel", omdat niemand wilde. Als Mol wil je gelijk in de helikopter.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56749279
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef RayMania het volgende:
Alleen snap ik dan niet waarom Regina (als zij de Mol blijkt te zijn) niet gelijk naar voren stapte om met Pieter-Jan mee te gaan. Ze zei nog van "dan ga ik wel", omdat niemand wilde. Als Mol wil je gelijk in de helikopter.
Dat zou teveel opvallen achteraf denk ik. De echte Mol sprong nu ook niet naar voren
pi_56749438
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat zou teveel opvallen achteraf denk ik. De echte Mol sprong nu ook niet naar voren
Maar kon wel na de twijfel van iedereen naar voren stappen. Met dezelfde opmerking van Regina.."dan ga ik wel".
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56751765
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:08 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat zeg je goed: Regina is de mol, dat denk ik echt. Dat helicopteren was natuurlijk een mollenactie en dat verbaasd doen was heel goed geacteert.
Kan niet. Dunya had Regina als mol aangewezen.

Dennis is de mol.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56751985
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Oh en niet weten op wat voor dag Prinsjesdag valt
Ja toen wist ik gewoon zeker dat 1 van hun twee de mol moest zijn(en de ander verschikkelijk dom)
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:13:10 #129
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_56753390
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Precies, dit was wel een van de eerste echt opzettelijk verdachte opdrachten van Dennis
nee, dat was al toen hij als echte hagenees niet wist wanneer het prinsjesdag is
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Moderator vrijdag 15 februari 2008 @ 18:25:04 #130
42184 crew  DaMart
pi_56754846
Is er al een muzikale hint geweest voor deze week?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:57:11 #131
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56756092
quote:

"Dat is de 307"

Dat toontje van die gast
Hij kan inderdaad zo droog uit de hoek komen:

"Mijn mollenjacht is niet echt strategisch te noemen: Ik let op, ik denk na, en ik kijk en ik observeer"
pi_56756792
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:20 schreef Clyde_Frog het volgende:

[..]

Hij kan inderdaad zo droog uit de hoek komen:

"Mijn mollenjacht is niet echt strategisch te noemen: Ik let op, ik denk na, en ik kijk en ik observeer"
Vooral toen ie in dat zwembad zat met al zn kleren aan en ineens boven water kwam en meteen vroeg aan Patrick?? "Wat vind jij van Joris?"

whahhahaha Geweldig
pi_56764285
Kan wat mij betreft niet missen.. Dennis is de mol
  zaterdag 16 februari 2008 @ 02:42:40 #135
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56765113
Edo is een held ,patrick is homo en dennis is een held

regina is de mol
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56766159
Van de muzikale hints wordt je ook niet veel wijzer van, als je de hints van vorig jaar nog eens een keer doorneemt, met de kennis wie de mol is, dan heb je er eigenlijk niks aan gehad. De zinnen wijzen meer op wat de opdrachten inhielden dan dat het wat over de mol zegt.
pi_56767163
Ik hoop mee dat het Dennis is (dan is het iig niet té voor-de-hand-liggend), maar blijf zelf bij Patrick..
Dat wijzen op de kleuren vind ik dan wel weer zoiets wat de regie hem heeft opgedragen, omdat de opdracht totaal in het water valt als alles in de eerste helft van de opdracht al mis gaat. Zou érg jammer wezen, maar WIDM heeft vaker dit soort kunstgrepen gepleegd omdat het ook geen leuke tv is wanneer een opdracht helemaal niet uitgevoerd kan worden, door onbegrip van de kandidaten.

Edo hoop ik absoluut niet, ik vind 'm maar een ergerlijk mannetje, hele vervelende houding, en gun het hem dus echt niet om straks zelfvoldaan te vertellen wat ie allemaal wel niet aangericht heeft
pi_56767799
Ik denk dat het Edo is. Hij heeft altijd bepaalde prints op zijn t-shirts die op de een ofandere manier altijd iets met de opdrachten te maken heeft. Afgelopen aflevering met zijn wereldkaart op zijn tshirt. Erg verdacht vind ik hem. Ook "per ongeluk"een blaadje van Regina weg laten waaien.

Ik gok op Edo
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_56768168
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Yeah right .

Waarom probeert hij Patrick te overtuigen dat cab staat voor Cash Cab ipv Taxi van Joris. Waarom gaat hij bij dat maisspel in de eerste groep zitten. Waarom ontmantelde hij elke bom bij dat bommenspel, had daar elke vraag goed (hij zei zelfs nog het goede antwoord bij die prinsjesdagvraag). Zo zijn er nog veel meer dingen die je als mol véél beter zou kunnen en moeten spelen .
Ook met dat driefm bij dat sein-spel terwijl hij gewoon bij 3FM werkt
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56770788
Nu Patrick eruit volgende week, en dan een leuke finale
En volgende week eens kijken wat ze met dat pokeren moeten gaan doen
pi_56771092
Leuke aflevering , Ik had de afvaller goed. Dennis was in de aflevering zeer verdacht maar ook Regina al denk ik niet dat zij de Mol is. Mijn mol blijft Edo, het shirt met de wereldkaart , het wegennummer 307. Het antwoord dat hij geeft dat maakt WIDM tof. Patrick is niet de mol , hij molt veel te verdacht. Dennis zou ook kunnen maar ik blijf bij Edo.
De volgende aflevering wordt het weer zeer tof in de grotten. Vorig jaar met Paul was ook zeer funnie.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:45:13 #142
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_56773705
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 02:42 schreef Sethje het volgende:
Edo is een held ,patrick is homo en dennis is een held

regina is de mol
en daarom kan Patrick dus niet winnen, omdat hij homo is ?
En Marc Marie dan ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_56807476
Ik zeg al vanaf aflevering 2 dat het Regina is, die is achtergrond, beetje naief soms, doet hele kleine dingetjes.. sowieso is ze het minst verdacht al tijden en dat is voor mij juist het verdachtste
pi_56809672
quote:

"Dat is de 307"

Dat toontje van die gast
Ja, fantastische kandidaat inderdaad! Echt een leuke toevoeging op het geheel. Toch denk ik niet dat hij de mol is
Ik zit op dit moment in dubio tussen Patrick en Dennis. Het rare is dat bijna iedereen in het programma op Patrick zit, ook Dunya. Waarom zou die er dan uitgaan?
Zeker als Regina zegt dat ze al heel lang op Dunya heeft gestemd, dat geloof ik dan ook niet. Aangezien ze in aflevering vijf op Edo heeft gestemd

Regina zit dus een spelletje te spelen met de anderen, maar is niet de Mol.
Edo is een grapjas, dolt vaak, maar doet wel z'n best (navigatieopdracht bijv.), en is dus niet de Mol.
Dennis wordt steeds meer verdacht, zit wel op Patrick te stemmen maar is er nog niet uit.
Patrick molt behoorlijk, de aanwijzing van de kleuren was een prima zet om jezelf even niet verdacht te maken. Echter zat Dunya op Patrick en die vliegt eruit...

Lastig
pi_56810892
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:50 schreef marbe het volgende:
Ik denk dat het Edo is. Hij heeft altijd bepaalde prints op zijn t-shirts die op de een ofandere manier altijd iets met de opdrachten te maken heeft. Afgelopen aflevering met zijn wereldkaart op zijn tshirt. Erg verdacht vind ik hem. Ook "per ongeluk"een blaadje van Regina weg laten waaien.

Ik gok op Edo
check de muzikale hints eens... dan zal je zien dat het wel degelijk Dennis is
pi_56842431
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:22 schreef Impry het volgende:

[..]

Ja, fantastische kandidaat inderdaad! Echt een leuke toevoeging op het geheel. Toch denk ik niet dat hij de mol is
Ik zit op dit moment in dubio tussen Patrick en Dennis. Het rare is dat bijna iedereen in het programma op Patrick zit, ook Dunya. Waarom zou die er dan uitgaan?
Zeker als Regina zegt dat ze al heel lang op Dunya heeft gestemd, dat geloof ik dan ook niet. Aangezien ze in aflevering vijf op Edo heeft gestemd

Regina zit dus een spelletje te spelen met de anderen, maar is niet de Mol.
Edo is een grapjas, dolt vaak, maar doet wel z'n best (navigatieopdracht bijv.), en is dus niet de Mol.
Dennis wordt steeds meer verdacht, zit wel op Patrick te stemmen maar is er nog niet uit.
Patrick molt behoorlijk, de aanwijzing van de kleuren was een prima zet om jezelf even niet verdacht te maken. Echter zat Dunya op Patrick en die vliegt eruit...

Lastig
Op wat beeldmateriaal na hebben we als kijker zeer weinig aan de kennis hoe de kandidaat de test heeft gemaakt. Als iedereen op de verkeerde mol zit, dan gaat de slechtste van de slechtste eruit. Als iemand vollop op 1 persoon gaat, dan kan hij hierin nog foute antwoorden invullen en eruit gaan. Met wat handig montagewerk zorgen ze er ook voor dat het soms nogal vaag is hoe de persoon de test invult. Stiekem ben ik hier wel geinteresseerd in. Zou wel leuk zijn om na afloop, als de mol/winnaar/verliezer bekend is, om de testresultaten van de kandidaten te zien.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:32:05 #147
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56848369
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:39:20 #148
88233 Steve
Still the best.
pi_56848602
Whehe, die G/9. So true.

Dennis is zo de mol. Eerst dat debiele poppengedoe (heel even nadenken is teveel gevraagd, het had zo simpel kunnen zijn) daarna keihard scheuren met die speedboot.... En ik kan me ook niet herinneren dat hij ooit geld in de pot heeft verdiend.

[ Bericht 25% gewijzigd door Steve op 19-02-2008 22:45:41 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56857830
Straks nog maar even de herhaling kijken WIDM is het enige programma waar zelfs de herhalingen niet vervelen.
pi_56860317
Ik zit al een tijdje op Dennis. Regina lijkt me sterk als mol, evenals Edo en Patrick..
pi_56860806
Die aflevering van morgen in dat cruise-schip ziet er ook leuk uit.
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:06:54 #152
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56861002
Net de herhaling ein-de-lijk gezien Dunya eruit, jeej, ik had haar als tweede afvaller Dus mooi zo

Ik verdenk Dennis, met Edo en Patrick als gedeelde 2e dan maar... Te hard scheuren met die speedboot zodat je sowieso niets ziet, en die poppen Wat iemand anders ook al opmerkte, hang de pop met het geld ergens in de hoek en de rest aan de andere kant ofzo.... Maar goed, de logica van de anderen... ´Dunya is het duidelijkst´

Morgen lekker cruisen Very nice! Heb er zin in!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:16:28 #153
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56872058
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:57 schreef Urquhart het volgende:
Die aflevering van morgen in dat cruise-schip ziet er ook leuk uit.
Ze overtreffen zichzelf dit jaar met de opdrachten.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')