abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56730049
Wachten op een tweede streepje - deel 102

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

02 maart Fruppel (06-2007) NOD
04 maart mefke79 (10-2007) NOD
15 maart Owlet (02-2008) NOD
15 maart Vicky (12-2007) NOD
19 maart Reinhilde (01-2008) NOD
24 maart Happyme28 (07-2007) NOD
24 maart hellennelleh (07-2007) NOD
27 maart Fuente (02-2007) NOD
27 maart Mammamia (07-2007) NOD
27 maart Dee-Dee (01-2008) NOD
27 maart Beessie-Jen (12-2007) NOD
01 april Rupzz (02-2008) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 01-03-2008 20:17:33 ]
pi_56730177
Mijn knipoog? Lol meiden toch.. Ik wilde jullie gewoon een goede morgen wensen haha. Door een knipoog raak je niet zwanger helaas en het gaat hier wel om MIJ he.. Die over 297 rondes nog niet zwanger is..

Nee hoor niks aan de hand hier (Knipogen van mij hebben geen betekenis, lol)
pi_56730244
Ah Again we hadden nochtans allemaal zo'n goede hoop
pi_56730315
ja idd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56730334
Ik zit nog niet eens in mijn vruchtbare dagen haha.. Heb geduld
pi_56730837
Mijn vruchtbare dagen waren onverwachts vervroegd merkte ik door de ovulatietest; ipv op dag 20 op dag 17. En toevallig hebben we het op de dag van die positieve test gedaan, maar het is bij 1 poging gebleven... want wat blijkt... opeens is manlief in opperste staat van onzekerheid geraakt wegens zijn werk en hij wil nu opeens wachten???!!!!
Ik ben 36; ik kan (en wil) helemaal niet wachten.... WAT een gedoe dit.

Waarom kan je niet in je eentje een kind krijgen? En waarom duurt het allemaal zo lang; ben het beetje zat aan het worden en zie al visioenen van mezelf als 45+ die naar Italie gaat ivm de wonderdok daar.
pi_56732043
Oh Hellennelleh.. Wat zonde..
*pok*
pi_56732475
hellennelleh, wat vervelend. Daar zit je niet op te wachten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56733462
Jeetje wat een activiteit hier. Spannend hoor!!!

CM, ik zie 'm ook maar ik snap je helemaal dat je nog niet mee kunt juichen. Ik zal voor je duimen morgen, knap dat je kunt wachten, ik zou direct nog een test doen

Voor jou balen LVOM, wat irritant he als je lichaam mixed signals geeft. Volgende maand ben je vast aan de beurt!!

hellennelleh (leuk een naamgenootje trouwens ), jeetje wat balen zeg Misschien draait ie nog bij en is het soort van koud water vrees?? Hoop het echt voor je!

Voor mij nog een paar dagen wachten. Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus maar mijn cylus is meestal langer dan 30, dus ik wacht nog tot na het weekend. Maar ik voel vanalles, maar ook weer eigenlijk niets. Vreselijk eigenlijk die onzekerheid, maar we wachten toch nog even af aangezien ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is.
pi_56734571
ik wilde ook vanmiddag nog testen, maar omdat deze al zoooo licht was met ochtendurine dacht ik, straks heb ik geen streepje met middagurine..

again, je had ons wel in spanning, maar dacht al, je zat toch pas in je vruchtbare dagen

hellennelleh, pffff jeetje das balen dat je je hubbie zo reageert!! ik hoop dat het even spanning is van nu en dat hij bij draait..

spannend happyme28!!!!!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56738174
Pft, koud water vrees.... alsof ik dat niet heb! Het is niet niks, een kindje, maar ja, als je ervoor gaat....
En we zaten inmiddels al in ronde 10 onderhand; dus het is wat raar dat hij opeens niet meer wil (okay; zijn zaak gaat opeens slecht, maar toch.. ik baal als een stekker van hem nu)

En ik zit natuurlijk stiekem te hopen dat het van die ene keer toch raak is, dus zo heb ik al 10 maanden na de ovulatie (net als wij allemaal) veel teveel hoop, spanning en onderbroeken-loeren in de hoop niet meer ongesteld te worden. Bluhh.

CrazyMoon: ik lees altijd dat ieder streepje, hoe licht dan ook, een zwangerschap betekent; waarschijnlijk wordt het streepje iedere x donkerder. Ik hoop het voor je!

En Happyme, naamgenoot; succes (iedereen trouwens, uiteraard

[ Bericht 9% gewijzigd door hellennelleh op 14-02-2008 23:20:35 ]
pi_56738664
CrazyMoon, dat streepje wordt vanzelf donker
Vast gefeliciteerd
pi_56742059
Zo, alweer een nieuw topic

Hellen, wat jammer nou zeg.
CM heb je nog eens getest?
Happyme, wat spannend voor jou nu ook!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:36:06 #14
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56742672
Hellennelleh wat naar! Jullie zijn al zo ver, ronde 10 al dat is niet iets wat je zomaar stop zet!
Jeetje

Again wat een grap, je mag hier niet meer zomaar komen knipogen hoor, wij zien overal iets positiefs in .

Gister zijn wij weer begonnen met klussen maar nu zijn mijn vriend en ik alle bij ziek zwak en misselijk.
Vreselijke keelpijn dus dat bevorderd de gezelligheid niet echt.

HappyMe ik duim voor je meis!
pi_56747540
Again, je had ons goed liggen!

CM, waar is dat tweede testje???

Hellennelleh, wat rot van je man! Heeft die van mij hier ook ns gedaan, maar wij hadden wel nog net iets meer tijd . Trouwens, als je op jouw leeftijd zwanger probeert te worden en het lukt niet na een half jaar, kan je al bij de dokter langs he!
pi_56748268
ik heb vanmorgen niet getest.. ik ging naar de wc om te plassen, daarna dacht ik.. shit! haha
ach, denk niet dat ie ineens een stuk donkerder is geworden..
vanmorgen wel alvast een clearblue test gehaald en morgenochtend ga ik wel weer testen!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56748539
Dan is het goed
vergeten
pi_56748866
die zwangerschapsdementie begint nu al
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:06:52 #19
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56748957
Hahaha dat beloofd wat
pi_56753573
Bedankt allemaal! Hier nog steeds geen indicatie dat de rode duiveltjes eraan zitten te komen, maar ja, je weet het niet, kan zomaar ineens. We gaan in ieder geval een weekendje weg, lekker uitwaaien en dan zien we na het weekend wel weer verder. (of niet natuurlijk )
pi_56755128
Veel plezier Happyme! Geniet er van!
pi_56756860
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:10 schreef OooLizaooO het volgende:

Hellennelleh, wat rot van je man! Heeft die van mij hier ook ns gedaan, maar wij hadden wel nog net iets meer tijd . Trouwens, als je op jouw leeftijd zwanger probeert te worden en het lukt niet na een half jaar, kan je al bij de dokter langs he!
Is ook zo, maar ik had daar nog niet zo'n zin in: het bleek dat de de eerste 7 rondes sowieso verkeerd klusten, want ik kwam er 3 maanden geleden pas achter dat mijn eisprong pas rodn dag 20 zit; ik wilde het daarom nog even aanzien. En nu met die medische molen beginnen heeft geen zin
Nou ja, we komen er vast wel uit. In ieder geval moet een kindje wel gewenst zijn door beide ouders, dus afwachten maar...
En ik hoop natuurlijk gewoon nog even dat deze ronde raak is
pi_56758349
Ehm, ik weet dat ik niet zo'n actieve poster ben, maaruh, NOD van 5 februari is al 10 dagen terug en al lang keurig gemeld dat het niets was. Kan iemand em effe aanpassen?
CrazyMoon..spannend! Maar, streepje is streepje (zei zij alsof ze er verstand van heeft). Alle anderen veel succes/plezier met klussen en succes met afwachten. Hier zal het deze rond vrees ik weinig uithalen, ik ben zonder lief op vakantie tijdens de klusdagen (voor zover ik nu kan inschatten).
Nieuwe NOD 4 maart
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_56763843
Spannend, CM, maar de sterren staan goed als ik naar het lichte streepje kijk
hellenelleh, dat is balen. Hopelijk is het even een vlaag en draait hij snel weer bij.

Ik wacht (nog steeds) op mijn eerste natuurlijke menstruatie na het stoppen met de pil.
Toch ook wel spannend, want als ie uitblijft is mijn lichaam dan gewoon nog niet op gang, offfff....... Je weet het nooit!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:59:37 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56767954
Mefke, het heeft niks te maken met hoe vaak je wel of niet post hoor, maar soms kijken wij gewoon wel eens ergens overheen.
Excuses, ik zal het gelijk aanpassen.
pi_56771363
vanmorgen opnieuw getest

ben zo gelukkig!!

ik duim dat jullie me snel volgen!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56771763
Goh die testen gebruik ik altijd haha.. Geinig nu eens een plusje te zien ipv dat eeuwige minnetje
Nee hoor meis het is je van harte gegund, zekerder dan dit kan haast niet! Geniet er van!! Gefeliciteerd he!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 16:29:03 #28
108648 cattie
lieve moeder
pi_56772355
CM, van harte gefeliciteerd! Dat is echt een plusje, daar kan niemand meer omheen!
pi_56779829
CM, van harte!!!
pi_56786479
Gefeliciteerd CM!!! Fijn, hoor!
pi_56786945
Ja hoor dat is een plus!
Gefeliciteerd!
pi_56788029
CM, Gefeliciteerd!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 17 februari 2008 @ 13:37:30 #33
24188 Belana
kloon van belana
pi_56789779
CM, van harte gefeliciteerd! wat leuk
stormy waters...
sailin'
pi_56790053
Ik heb trouwens vanmorgen een test gedaan omdat ik nog steeds niet ongesteld was...
maar de test was gewoon negatief!

Nog even geduldig zijn dus.
pi_56790832
CM: Te gek!!!! Heel erg gefeliciteerd en op dat wij allemaal snel volgen
pi_56791022
CM, van harte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56795864
die is super duidelijk CM!!
Van harte meis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56796418
CM Helemaal geweldig!! Onwijs gefeliciteerd! Geniet er van meid!

Vandaag mijn NOD maar, bij mij ziet het er niet zo best uit, want had vanmiddag heel licht roze afscheiding, dus ik denk dat ik morgen wel ongesteld zal worden. Heb overigens nog steeds niet echt ongi symptomen maar meer zwangerschapssymptomen (ren constant naar de wc, buikrampjes, vlagen van misselijkheid). Nog maar even afwachten, maar heb de hoop eigenlijk al opgegeven.

Weekendje Zeeland was overigens wel heerlijk, prachtig weer, lekker gewandeld en gegeten enzo
  zondag 17 februari 2008 @ 18:57:58 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56796880
*advertentie*

Namens iemand die liever zelf niet deze post doet het volgende:
Een Persona. In principe ter anti-conceptie, maar dus ook te gebruiken om zwanger te raken, om een beeld van je cyclus, incl. eisprong, te krijgen.
Ongebruikt, gloednieuw, in de verpakking, inclusief de eerste voorraad plas-staafjes.
Normaal kost hij ruim 80 euro, voor 40 euro wordt hij opgestuurd.

Wie interesse heeft kan mij een PM'etje sturen.
pi_56800663
CM van harte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56806087
CM!! Toch echt!! Gefeliciteerd!
pi_56806099
Voor mij nog 3 nachtjes slapen...
pi_56808117
Hoe is het nu HappyMe?

hier nog steeds niks hoor..
pi_56808679
Nou nog helemaal niets hier gister dus even licht roze maar sindsdien weer helemaal niets. Ik zit nu op dag 33. Mijn gemiddelde cyclus is 31/32 dagen (mijn kortste cyclus sinds ik gestopt ben is 30 dagen en het is ook een keer 35 dagen geweest) dus ik wacht nog tot woensdag denk ik voor ik ga testen.

Ik vind het echt heel spannend eigenlijk dit is de eerste keer (na 7 pogingen) dat ik het gevoel heb dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Vanmiddag in ieder geval wel vast een testje halen als er dan nog geen tekenen van ongi zijn.
pi_56808717
Oeeeehhh happyme28, wat spannend. Dag 33 al? Ik zou morgenvroeg gelijk testen hoor!

Juttertje, had je theoretisch al ongesteld moeten zijn?
pi_56808830
quote:
Op maandag 18 februari 2008 09:14 schreef Koningin het volgende:
Oeeeehhh happyme28, wat spannend. Dag 33 al? Ik zou morgenvroeg gelijk testen hoor!
Nou, misschien doe ik dat ook wel haha, maar theoretisch kan ik natuurlijk morgen of overmorgen nog gewoon ongesteld worden. Maar misschien dat ik me morgenochtend niet meer kan inhouden
  maandag 18 februari 2008 @ 10:10:01 #47
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56809473
CM wat snel! Jeetje ik ben jaloers!
Van harte gefeliciteerd meis!

Happy ik hoop dat jij morgen ook een positieve test in handen hebt!
  maandag 18 februari 2008 @ 10:48:57 #48
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_56810131
CM gefeliciteerd! Wat leuk! Daar willen we er meer van zien!

Hier nog geen nieuws... nog een weekje wachten...
Morgen naar het ziekenhuis naar de fertiliteitspoli. Ben erg benieuwd wat me daar te wachten staat!
  maandag 18 februari 2008 @ 10:52:06 #49
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56810186
Crazymoon ik had je nog niet gefeliciteerd! Dus bij deze... Van harte!
En wederom; Tranen van het plusje. Ik vind dat zo gewelidig, een positieve test. Ik heb ze van beide zwangerschappen bewaard. Mijn pies-herrinneringen.

Dee-Dee, succes morgen! Misschien niet zoals je verwachtte, gedoe om zwanger te raken, maar als je ergens op je plek bent is het daar wel. Zet 'm op!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56810634
Aaaah, zie je wel CM! Proficiat! Ik zie je wel bij het zwangerschapsforum .
Juttertje, een eerste cyclus na de pil kan lang duren hoor, veeeeeel langer dan "normale cyclus".
Bij mij was dat de eerste keer 65 dagen en de 2de keer zou 39 dagen geweest zijn.
Alleszinds succes.

Dee-Dee veel succes morgen!

Happy Me, klinkt wel goed hé!

En Reinhilde, voor jou begint het ook af te korten!
pi_56811025
Is het raar dat ik steeds naar de wc wil lopen om te checken of ik al ongi ben? pfff... ik moet me gewoon inhouden. Overigens moet ik behoorlijk vaak toch plassen dus ik heb een regelmatige check
pi_56811216
Heeeeeeelemaal normaal
pi_56811232
Ja klinkt volkomen normaal
Ik duim voor je Happyme!
pi_56812758
CM; Gefeliciteerd!

Happy: Hoop dat het raak is!
*pok*
pi_56820398
Hmzzz.. de hele dag niets, dus ik enthousiast uit mijn werk langs de apotheek, testje gehaald. Kom ik thuis, moest voor de tig-ste keer naar het toilet. Heb ik een beetje bruin bloed.... dat was dus weer een domper. Zal ik dan toch ongesteld worden??

Vanmiddag was ik er echt van overtuigd bijna dat ik wel zwanger moest zijn. Was duizelig, mijn hoofd leek wel een tomaat, ik had het me daar warm, constant naar het toilet, vlagen van misselijkheid.

Maar nu dus weer in twijfel. Als ik nou morgenochtend nog niet ongi ben, dan doe ik gewoon een test, al is het alleen maar om zeker te weten dat ik niet zwanger ben.
pi_56822512
Hee happyme, wat een gedoe he... Hopelijk weet je snel meer! en dan het liefst in positieve zin natuurlijk

@Koningin en OooLizaooO, ik weet inderdaad dat het de eerste keer na de pil een beetje lang kan duren, maar ben een keer eerder gestopt en toen was ik gelijk weer in het normale ritme (althans, dat dacht ik toen. misschien was ik er gewoon toen niet zo op gefixeerd ), maar dat hoeft nu natuurlijk niets te betekenen. Maar eigenlijk heb ik ook gewoon nog de tijd, maar als je het eenmaal in je hoofd hebt... Enfin
pi_56822955
He CM, joehoe! Gefeliciteerd!
Ik kom even dag zeggen, ik vlieg woensdagochtend vroeg naar de zon en tussen nu en dan moet ik nog heel veel doen. Geheel tegen de verwachtingen in heb ik (denk ik) toch nog voor het echie kunnen klussen. Die eisprong was weer eens niet te missen (auw!). Dus wie weet...
Succes iedereen met wachten en klussen. Happyme, misschien valt het nog wel mee, you never know!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_56830528
Happyme, ik ben benieuwd.

Ik voel deze maand weer heel andere dingen dan vorige maand Echt vreemd.
Maar goed.

Fijne vakantie mefke!
pi_56830941
Happyme, hoe is het?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56831049
Helaas, vanmorgen had ik 'vers' bloed. Nog steeds erg weinig en donkerrood, maar toch.... zucht...

Anyway, volgende maand weer een nieuwe poging, ronde 8 inmiddels . Mijn NOD mag naar 24 maart. Mijn hubby is gelukkig erg supporting en ik heb me er ook snel weer overheen gezet, want ik wil het niet te veel invloed laten hebben. Als het komt, dan komt het

@Mefke, fijne vakantie!! Lekker even wat afleiding is altijd goed.

@Koningin: ik zal voor je duimen
pi_56831154
Happyme
Die stomme
Fijn dat je man zo lief is!
pi_56832405
Bah happyme, wat stom, hopelijk volgende ronde beter!

Mefke, geniet van je vakantie.

En aan alle andere wachtende/klussende dames:
pi_56832842
Mefke, Fijne vakantie hoor!

Happyme, He, wat jammer.. Nu maar weer duimen voor de volgende ronde!

Ik ben voor de 3e keer in 2 maanden ongesteld.
Bij de 1e en 2e keer zaten er 8 dagen tussen en tussen de 2e en 3e 6 dagen.. Gaat lekker
*pok*
pi_56832989
Ik snap 'm niet Rupzz? Zaten er maar 8 en 6 dagen tussen je menstruaties???
pi_56833110
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:17 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik snap 'm niet Rupzz? Zaten er maar 8 en 6 dagen tussen je menstruaties???
OooLozaooO: Yeah. Ben 20 maanden (anderhalf jaar) niet ongesteld geweest door de prikpil. Mn lijf zal wel van slag zijn nu ik eindelijk ongesteld ben geworden..
Het spoelt er niet uit, maar wordt wel steeds meer elke dag.
*pok*
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:38:08 #66
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56833364
Ahh Happy wat jammer! Ook al de 8ste ronde we moeten hier echt een keertje weg hoor meiden we zitten hier al veel en veel te lang!
Wij hebben deze ronde mijn cyclus niet heel erg in de gaten gehouden voor het klussen, we zijn gewoon bang dat het anders een moeten word en dat willen we toch liever niet
Hebben wel geklust maar niet heel erg dus ben benieuwd, mocht deze ronde niets worden dan gaan we druk aan de slag en de onderzoeken starten!
pi_56833978
Ik hoop dat het deze ronde dan toevallig toch gelukt is fruppel!
En anders is het toch wel misschien een opluchting, dat je aan de onderzoeken kan starten?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:10:02 #68
189729 Dee-Dee
pi_56834005
Spannend Fruppel!
Jammer happyme! Hopelijk is het toch vals alarm...

Vanochtend naar de fertiliteitspoli geweest met manlief. Was leerzaam en een geruststelling.. we leven gezond genoeg en mijn temp. curve ziet er ook prima uit. Ik had al een inwendige echo gehad en die was ook prima, dus we hopen snel een tweede streepje te zien. De gyneacoloog wilde wel nog wachten met onderzoeken doen; gelukkig maar want daar zit ik ook niet echt op te wachten. Eigenlijk was de geruststelling genoeg om weer een paar maanden door te gaan!
Nog een weekje tot mn NOD.. Spannend! Ik voel nog niks...
pi_56834045
Aaah ,da's goed nieuws Dee-Dee! Ben blij dat je er weer moed kan uit putten!
Als je over een week je NOD hebt, kon de gyne dan nu al niet eens kijken?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:14:41 #70
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56834065
Dee Dee wat fijn dat ze jullie zo gerust gesteld hebben! Spannend dat je alweer zover bent deze ronde, ik duim voor je streepjes!

Liza het zou wel een verrassing zijn als ik nu zwanger ben maar je weet het nooit natuurlijk!
We hebben zelf de keus gemaakt om na deze ronde pas te beginnen met de spermaonderzoeken, stiekem stellen we het steeds een beetje uit...het is toch een beetje eng op de een of andere manier!
pi_56834188
Dat kan ik me wel voorstellen, maar langs de andere kant is het misschien toch ook een beetje positief? Dat je nu niet meer elke maand zit te wachten zonder te weten of alles ok is?
Voor het zelfde geld is alles gewoon lekker ok zoals bij Dee Dee en moet je langer wachten dan gemiddeld.
Alleszins, het wordt tijd dat jij en Again eens dat 2de streepje piesen hé! Ik wens het jullie van harte toe!!!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:55:58 #72
189729 Dee-Dee
pi_56834857
Dank je fruppel!
Ik snap het ook wel; mijn hubbie vind het ook eng en confronterend... al denk ik dat alles prima is... het blijft eng!
Tijd voor streepjes!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:03:54 #73
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56835028
Jawel dat is ook wel zo, daarom gaan we het nu ook maar eens een keer doen!

Kom meiden....STREEPJES!!!
pi_56835104
Jammer Happyme Fijn dat je zo'n goede steun hebt aan je vriend!
Mefke fijne vakantie! Doe de zon de groetjes van me

Wij hebben besloten mei als uitgangsdatum te houden. Dan zijn we officieel een jaar bezig en 1,5 jaar van de pil af. Dan gaan wij maar eens met de billen bloot bij de gyn.
Vriendinnetje van mij is zwanger. Zooo gaaf! Gek genoeg deed het me dit keer niks. Geen jaloezie, geen 'en ik dan?'. Vind het zó leuk voor haar! Weet gewoon dat ik er heel erg bij betrokken zal worden. Goh wat ga ik die kleine verwennen Heb al iets gekocht hihi. Zo lief! Voor mij weer een goed excuus om daar tussen de kleertjes te rommelen lol.
Ik ga tante worden!! En, als we het kunnen regelen, ga ik daar kramen! Leukleuk! Hopelijk met dikke buik

Moet ook wel zeggen dat ik zelf amper met mezelf bezig ben nu.. Vorige maand na die lange cyclus was ik zo kwaad en teleurgesteld dat ik er gewoon even geen zin meer in had. Plan was deze maand een maandje rust te nemen maar we hebben hier en daar toch wat geklust. Wist niet precies wanneer mijn eisprong was dus kon ook niet op de klok klussen. Dus we wachten het maar af..
pi_56835255
En idd voel me hier inmiddels al deel van het meubilair haha.
pi_56838294
Tijd om daar verandering in te brengen!
Wat leuk dat je vriendinnetje zwanger is, je het van zo dichtbij kan meemaken en je er toch niet wat slecht bij voelt!
Dat wordt dubbel genieten .
pi_56839704
Hey woon jij ook in Amsterdam joh
pi_56839925
Hehe jaja !
Eenzaam en alleen met mijn mannetje *snif* .
pi_56840364
Grote stad is het dan he Ken het.. Maar wel een mooi stadje he

Sorry ik weet dat ik niet mag slowchatten!! Hou al op
pi_56841476
Straks worden we eruit gegooid Again!
Hoe beter het weer, hoe mooier de stad vind ik .
En nu houden we er over op :p.
pi_56847063
Ik woon ook in Amsterdam!
pi_56848433
Hi allemaal!
Balen dat opeens die ongesteldheid toch door kan breken, al denk je nu zeker te weten dat...
Ik heb ook deze keer weer pijnlijke borsten, duizeligheid, krampjes in de buik,en nu hoop ik het extra omdat hubbie zit met een "ik weet opeens niet meer of ik wel een kind wil" periode....
En ik word er steeds kwader en verdrietiger om, wan tik ben al wat oud inmiddels.

En nu vroeg ik me af he; zijn er hier vrouwen van 35+, zoals ik? (36) of ben ik een soort bejaarde hier? Ik voel me wel zo en raak lichtelijk in paniek door dit alles.
pi_56848844
@hellenelluh, ik ben ook een oude bok (34)
pi_56849795
helleneh er zijn hier in OUD in ieder geval genoeg OUDere moeders hoor.

again, misschien moet je je username gewoon veranderen...
pi_56851122
Haha ja make-over Zal er eens over nadenken haha
pi_56851806
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef hellennelleh het volgende:
Hi allemaal!
Balen dat opeens die ongesteldheid toch door kan breken, al denk je nu zeker te weten dat...
Ik heb ook deze keer weer pijnlijke borsten, duizeligheid, krampjes in de buik,en nu hoop ik het extra omdat hubbie zit met een "ik weet opeens niet meer of ik wel een kind wil" periode....
En ik word er steeds kwader en verdrietiger om, wan tik ben al wat oud inmiddels.

En nu vroeg ik me af he; zijn er hier vrouwen van 35+, zoals ik? (36) of ben ik een soort bejaarde hier? Ik voel me wel zo en raak lichtelijk in paniek door dit alles.
Ik hoop dat van harte dat het je toch nog gaat lukken!
Sterkte..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_56853291
Hier zijn de ook gekomen!
Ben ik eigenlijk wel blij om, nu kunnen we "echt" aan de slag.
en als ik zo dit topic lees ben ik nog best snel met mijn 31 dagen voor mijn eerste cyclus.
pi_56853293
Fijne dag allemaal!

sorry, dat was even een dubbele post
pi_56853375
hellennelleh, hier ook bepaald niet piepjong hoor, ik ben 39.
Leeftijd zegt niet alles
pi_56853458
Ik heb al gemerkt dat de leeftijd hier erg uit elkaar ligt.
Van 20 tot 40 ongeveer. Dat is ook wel weer leuk vind ik.
Zelf zit ik er tussenin, 29.

Juttertje, fijn dat jullie nu echt aan de slag kunnen.
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:07:39 #91
189729 Dee-Dee
pi_56854003
Hopelijk wordt je cyclus stabiel Juttertje; dat klust ook wat makkelijker lijkt me...
Om het rijtje aan te vullen; ik ben 26.
Nog geen nieuws... nog 5 dagen wachten....
pi_56855702
Even offtopic, maar ff nodig :s: dames uit Amsterdam, wie is jullie huisarts/vroedvrouw?
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:17:28 #93
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56856240
Ik ben bijna 25 en ook ik kom uit Amsterdam!

Juttertje hopelijk word je cyclus een beetje stabiel!
Dee Dee voel je al wat? Lange wachtdagen zijn het he!

Pff geen zin om te werken vandaag!
pi_56856268
Liza, de meiden hier hebben nog geen vroedvrouw

Huisarts kun je gewoon in de buurt zoeken waar je woont. Ik woon in West en zit bij dr. Olie.
Gewoon op de telefoongids zoeken ofzo
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:42:08 #95
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56856680
Haha ik had over de vraag van Liza heengelezen! Inderdaad nog geen vroedvrouw hier
pi_56857230
Sorry van de vroedvrouwen .
Was hier even een stress-situatie, enkel om hier een huisarts te vinden wat een kip zonder kop ben ik toch. Altijd grote mond, maar als het er dan op aankomt, jaja dan ben ik blijkbaar een watje .
Enfin, alles goed en wel geregeld, heb een huisdokter gevonden en mag deze middag langs .
pi_56858566
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef hellennelleh het volgende:
Hi allemaal!

Suc6 meid!

Ik ben (nog maar) 23. Maar na 7 jaar relatie vinden we het wel tijden worden voor een beebie.

Suc7 Liza!
*pok*
pi_56858708
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:56 schreef miss_sly het volgende:
hellennelleh, hier ook bepaald niet piepjong hoor, ik ben 39.
Leeftijd zegt niet alles
Hi Miss Sly,
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar heb je op "latere leeftijd" een kindje gekregen; of ben je nog bezig? -Dat laatste lijkt me, anders zit je hier niet; maar omdat ik je ook over een voedvrouw zie schrijven ben ik even in de war
pi_56858776
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef juttertje het volgende:
@hellenelluh, ik ben ook een oude bok (34)
haha... ik ben nooit met mijn leeftijd bezig geweest, maar opeens voel ik me bejaard omdat je zo vaak op internet tegen dat 35+ aanloopt; "als je op latere leeftijd zwanger wil worden" lees ik dan en dan bedenk ik opeens dat ik al zo Oud ben...

@ iedereen; leuk om van jullie te horen hoe oud jullie zijn! geeft een leuk beeld van dit forum. Inderdaad van alles tussen 20-40 zo te zien.
pi_56858887
Liza ik kan je wel info geven over de leukste verloskundigen hier hoor! Ben kraamverzorgende dus werk veel met ze! PM me maar als je nog wat wilt weten!
pi_56858922
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 13:28 schreef hellennelleh het volgende:

[..]

Hi Miss Sly,
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar heb je op "latere leeftijd" een kindje gekregen; of ben je nog bezig? -Dat laatste lijkt me, anders zit je hier niet; maar omdat ik je ook over een voedvrouw zie schrijven ben ik even in de war
Wij zijn nu druk bezig. Onze eerste IUI-poging zit er deze maand aan te komen, als alles goed gaat. Spannende tijd dus Ik zit echter voornamelijk in het andere topic "Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat".
pi_56860473
Hier trouwens ook bijna 25
manlief die is net 35 geworden, dus wij zitten ook wel mooi in die 20 - 40
al is mijn man echt wel al oud hé :p
pi_56866517
Oe, ik hoor toch wel al bij de ouderen met mijn 33 jaar

We hebben besloten maar eens te testen met ovulatietesten of we wel op de goede dagen klussen en of er een duidelijke eisprong plaatsvind, maar heb er eigenlijk nog geen ervaring mee. Even een vraagje: wie heeft ervaring met het kopen van ovulatietesten via internet? wat is een goed merk? worden die dan gewoon thuis via de brievenbus geleverd? wat is een goede site om te bestellen?

Hoop dat jullie kunnen helpen
pi_56867226
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 13:36 schreef Again het volgende:
Liza ik kan je wel info geven over de leukste verloskundigen hier hoor! Ben kraamverzorgende dus werk veel met ze! PM me maar als je nog wat wilt weten!
Mag ik tzt ook van je diensten gebruik maken?
pi_56868870
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 18:55 schreef happyme28 het volgende:

We hebben besloten maar eens te testen met ovulatietesten of we wel op de goede dagen klussen en of er een duidelijke eisprong plaatsvind, maar heb er eigenlijk nog geen ervaring mee. Even een vraagje: wie heeft ervaring met het kopen van ovulatietesten via internet? wat is een goed merk? worden die dan gewoon thuis via de brievenbus geleverd? wat is een goede site om te bestellen?

Happy, ouwtje ik heb ovulatietesten van testjezelf.nu.
Ze komen in de discrete envelop en je kan op allerlei manieren betalen volgens mij. Ze zijn er heel snel ook, en ik vond ze wel goedkoop (niet echt verstand van, maar je hebt er nu 14 voor ¤20,89. daar kan je als het goed is 2 maanden mee doen; en als je je eisprong snel vind kan je er nog langer mee doen (staat allemaal uitgelegd in de handleiding)
Ik ben er blij mee, want ik kwam erachter dat mijn eisprong veel later (week later) zit dan ik dacht.

Op internet lees ik steeds dat je niet je ochtendurine moet nemen, en je plas 4 uur moet inhouden: dat laatste doe ik niet (red ik niet) maar toch weet ik mijn sprong wel te vinden; al heb ik eerst 2x per dag getest voor de zekerheid.
(pft, beetje lang verhaal; solly)
pi_56869061
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 13:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij zijn nu druk bezig. Onze eerste IUI-poging zit er deze maand aan te komen, als alles goed gaat. Spannende tijd dus Ik zit echter voornamelijk in het andere topic "Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat".
zodra mijn man weer over zijn twijfel heen is (ik ga er maar vanuit dat dat gebeurd) verhuis ik daar waarschijnlijk ook heen, want ik mag de 'medische molen' in inmiddels.
Heel veel succes met je eerste IUI-poging!!!!
pi_56869400
Hellenelleh, ik ben ook 36 (morgen 37!) en had gister wel even een dipje toen ik negatief testte (een dag te vroeg, ik weet het en een etos test, die zijn toch niet heel gevoelig ;-)?!). Heb geen zin meer om te wachten, wil nu zwanger zijn! Maar ja.
Vandaag stevige krampen, maar nog niet ongesteld. Als het dan toch moet komen, dan maar nu meteen! Op naar de volgende ronde...

Spannend he, Dee Dee.
pi_56869582
Tuurlijk Juttertje

Mammamia Je weet nooit, maar toch zou ik er maar wel rekening mee houden (Bezoek duivels)
Ik ben zelf *pas* 22, zelfde verhaal als Rupzz, al een langere tijd samen met vriend, hebben het financieel goed etc. Dus why wait? En ik wil het al zoooooooolang
Ik kan me wel voorstellen dat ik me wat onrustiger had gevoeld als ik tien of vijftien jaar ouder zou zijn.. Maar goed ben nu ook ontzettend ongeduldig. Zat gister het topic van de kinderpraatjes te lezen en kon niet WACHTEN tot ik de praatjes van mijn kleine mop erbij mag zetten. Als ie op zijn moeder lijkt dan zullen dat er heel wat zijn haha.
Wachten is gewoon nooit leuk

Misschien een stomme overbodige vraag, maar hebben jullie al bedacht wat je gaat doen als je echt geen kindjes kan krijgen? Ik ben er steeds meer mee bezig (overdreven, ik weet het.. maar wel angstig) en ik zou in ieder geval niet ZONDER kindjes willen. Dan zou ik me in schrijven voor adoptie of pleegouderschap..
Maar goed ik ga er nog niet van uit hoor
Wil gewoon mijn eigen kindje, en zelf zwanger zijn en en en en..
pi_56870081
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:53 schreef Again het volgende:
Misschien een stomme overbodige vraag, maar hebben jullie al bedacht wat je gaat doen als je echt geen kindjes kan krijgen?
Ik zou denk ik mijn leven op een andere leuke manier invulling proberen te geven.
Heb heel lang gedacht dat ik nooit kinderen zou hebben omdat ik geen partner had, dus ben vooral heel blij dat de kans er nu wel is. Lukt het niet dan zou dat heel jammer zijn, maar hoop (en denk ik wel gewoon een leuk leven te hebben. Maar misschien praat ik wel heel makkelijk nu omdat ik nog maar net "begonnen ben".

Sowieso denk ik dat het proces van beseffen dat het niet lukt emotioneel zwaarder is dan uiteindelijk het "op te geven" en kinderloos te zijn. Ik heb dat ook in mijn omgeving gezien, bij stellen waar het niet lukte.

Adoptie... ik zou het niet weten. Ik zou daar nog eens goed over na moeten denken maar denk eigenlijk niet dat ik dat zou doen. Als het echt niet lukt kies ik gewoon voor een carriere, hahaha
pi_56870169
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:26 schreef hellennelleh het volgende:

[..]

Happy, ouwtje ik heb ovulatietesten van testjezelf.nu.
Ze komen in de discrete envelop en je kan op allerlei manieren betalen volgens mij. Ze zijn er heel snel ook, en ik vond ze wel goedkoop (niet echt verstand van, maar je hebt er nu 14 voor ¤20,89. daar kan je als het goed is 2 maanden mee doen; en als je je eisprong snel vind kan je er nog langer mee doen (staat allemaal uitgelegd in de handleiding)
Ik ben er blij mee, want ik kwam erachter dat mijn eisprong veel later (week later) zit dan ik dacht.

Op internet lees ik steeds dat je niet je ochtendurine moet nemen, en je plas 4 uur moet inhouden: dat laatste doe ik niet (red ik niet) maar toch weet ik mijn sprong wel te vinden; al heb ik eerst 2x per dag getest voor de zekerheid.
(pft, beetje lang verhaal; solly)
Dank je! Ik ga eens kijken. Ik twijfel dus ook of ik wel goed zit met mijn eisprong en mijn cyclus is behoorlijk lang, dus misschien zit hij wel veel later dan ik denk.

@Again: wij hebben dat idd. wel besproken en wij gaan in ieder geval niet aan de hormonen etc. ivm slechte ervaringen om ons heen. We zouden ook erg gelukkig zijn als we met z'n 2-en zouden blijven maar adoptie zou een overweging zijn mochten we daar voor in aanmerking komen. Maar ook wij gaan daar nog niet aan denken
pi_56870228
oeps.. foutje
pi_56878948
Ik heb een keer een klein beetje getest met de ovulatietest van clearblue. Wel lekker duidelijk. Heb 'm hier nog liggen met een stickje bij en je kan navullingen kopen, dus als je wil stuur ik 'm je wel op?
pi_56879966
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 18:55 schreef happyme28 het volgende:

Happy me, omdat je net zo oud bent als ik ga ik ook je vraag nog even beantwoorden!
Dit oudje heeft de testen van Clear Bleu gebruikt. Heel handig, werken net als een zwangerschapstest en kunnen gewoon met ochtendurine. De test geeft een rondje aan als je niet ovuleert, een een gezellig lachend gezichtje als het wel zo ver is; dus geen vaag gedoe met lichtere/donkere streepjes. Ze zijn wel redelijk prijzig, 7 in een pak (dus voor 7 dagen testen, maar misschien heb je die niet nodig) voor ik geloof 32 euro. Volgens mij kun je ze overal krijgen, en zelfs bij bijv. Wehkamp online bestellen

Wat mij betreft the best money ever spent want ik heb ze 1 keer gebruikt, bleek dat we er toch een paar dagen naast zaten..... en tadaaaaa: ben nu 17 weken zwanger!

Succes!
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:14:06 #114
189729 Dee-Dee
pi_56880451
Mammamia, ik hoop voor je dat het vals alarm is! Ik zal voor je duimen!
Het is hier rustig... erg rustig.... normaal gesproken heb ik rond deze tijd wel gevoelige borsten maar die zijn er nu niet! Erg vaag allemaal. Wel last van af en toe duizelingen, maar dat is ook alleen maar omdat ik erop let.
Nog een paar daagjes wachten... spannend!
pi_56881695
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:46 schreef Mammamia het volgende:
Hellenelleh, ik ben ook 36 (morgen 37!) en had gister wel even een dipje toen ik negatief testte (een dag te vroeg, ik weet het en een etos test, die zijn toch niet heel gevoelig ;-)?!). Heb geen zin meer om te wachten, wil nu zwanger zijn! Maar ja.
Vandaag stevige krampen, maar nog niet ongesteld. Als het dan toch moet komen, dan maar nu meteen! Op naar de volgende ronde...
Mammamia, ik begrijp heel goed hoe je je voelt (iedereen natuurlijk, maar onze klokken tikken nog harder, -en minder lang nog) WAT een domper iedere maand!
Maar je test ook te vroeg eigenlijk (joh). Zelfs als een test positief zou zijn, zegt dat nog weinig; blijkt dat veel vruchtjes vroegtijdig 'sterven' en je toch ongesteld wordt. Aan de andere kant; je test ook zo vroeg dat de test nog positief kan worden; dat is weer beter nieuws!

Ik heb ook weer alle symptomen van een zwangerschap; om idioot van te worden natuurlijk, en voor mij geen volgende ronde want mijn man heeft opeens twijfels
pi_56881754
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:49 schreef peterfan het volgende:

[..]

Happy me, omdat je net zo oud bent als ik ga ik ook je vraag nog even beantwoorden!
Dit oudje heeft de testen van Clear Bleu gebruikt. Heel handig, werken net als een zwangerschapstest en kunnen gewoon met ochtendurine. De test geeft een rondje aan als je niet ovuleert, een een gezellig lachend gezichtje als het wel zo ver is; dus geen vaag gedoe met lichtere/donkere streepjes. Ze zijn wel redelijk prijzig, 7 in een pak (dus voor 7 dagen testen, maar misschien heb je die niet nodig) voor ik geloof 32 euro. Volgens mij kun je ze overal krijgen, en zelfs bij bijv. Wehkamp online bestellen

Wat mij betreft the best money ever spent want ik heb ze 1 keer gebruikt, bleek dat we er toch een paar dagen naast zaten..... en tadaaaaa: ben nu 17 weken zwanger!

Succes!
Gefeliciteerd! Ik ben er ook ahcter gekomen dat wij ernaast zaten, maar nu de vraag: hoe zit dat nou met vrijen.... vrij je nou op de dag van de positieve test, of juist erna? (of gewoon elke dag... hoewel je ook weer hoort dat dat niet goed is voor het zaad..) Ik word er wat gek van. Wij hebben 'sochtends gevreeen; savonds had ik een positieve test. Ben je dan te vroeg of te laat eigenlijk?
*hoopt dat het raak was want de rondes worden tot nader bericht gestaakt*
pi_56882751
Volgens mij als je positief test volgt er binnen 48 uur een eisprong. Dus als je dan begint met vrijen ben je op tijd..
Ik ga steeds meer twijfelen over de 'om de dag' theorie. Voelt zo alsof je zoveel kansen mis loopt he..

Ook hier weer allemaal kwaaltjes. Maar kijk er idd niet eens meer van op. Erge is wel dat ik gewoon aan de filet americain zit, niet ben blijven liggen na de seks (sowieso niet gepland heb wanneer we moesten) dus ik denk gewoon van niet maar goed.. Die gevoelige borsten/tepels en die misselijkheid en en en
pi_56882889
Moet je echt blijven liggen na de seks Dacht dat dat een fabeltje was...
Het 'om de dag' vind ik ook akelig, dan mis je gewoon wat, heb ik het idee.

Kwaaltjes word ik ook langzaam verward van. Maar sinds ik gestopt ben met de pil, voel ik zowiezo rare dingen.
Vorige maand was de eisprong heel duidelijk, deze maand niets gevoeld....
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:16:23 #119
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56882932
Na een posi test krijg je je eisprong binnen 24 tot 48 uur volgens de gebruiksaanwijzing van degene die ik heb.
Deze ronde hebben we ze overigens niet gebruikt maar kwam er de vorige keer wel achter dat mijn ovulatie niet op de dag was die ik verwachtte.

Ik heb net ook een héééérlijkl broodje filet american gegeten en ook ik ben niet blijven liggen na de sex maar wist ook niet niet precies wat de beste dagen waren en eerlijk gezegd was het wel lekker relaxt zo!

Stom he dee dee dat je van alles voelt maar toch ook niet
Nog een paar dagen, ik hoop het voor je!
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:18:52 #120
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56882967
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:13 schreef Koningin het volgende:
Moet je echt blijven liggen na de seks Dacht dat dat een fabeltje was...
Het 'om de dag' vind ik ook akelig, dan mis je gewoon wat, heb ik het idee.

Kwaaltjes word ik ook langzaam verward van. Maar sinds ik gestopt ben met de pil, voel ik zowiezo rare dingen.
Vorige maand was de eisprong heel duidelijk, deze maand niets gevoeld....
Ze zeggen het dus tja ik probeer het maar gewoon haha je weet maar nooit waar het goed voor is en je weet natuurlijk zeker dat het niet meteen weer terug loopt
Om de dag klussen doen wij wel, ik heb het idee dat als we het elke dag doen dat de zaadjes op een gegeven moment op zijn zeg maar
pi_56883135
Ik blijf alleen liggen als het voor het slapengaan is
Ik las dat ze bij de IUI in het VU je 5 minuutjes laten liggen na de inseminatie en daarna kun je gaan. Dus echt lang blijven liggen hoeft toch kennelijk niet

Fruppel, dat heb ik ook met iedere dag vrijen
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:45:11 #122
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56883469
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:26 schreef miss_sly het volgende:
Fruppel, dat heb ik ook met iedere dag vrijen
Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn die dat hebben!
pi_56883538
Haha ik lig altijd met de benen tegen de muur, kussen onder mijn billen kou te lijden
pi_56883869
Hahaha again, dat méén je niet ! Gekkerd!
Gewoon 10-15 minuutjes blijven (stil)liggen is ook al goed heb ik gelezen .
Dat heb ik wel gedaan zelf.
pi_56883906
Hahahaha ja echt. Mijn vriend moet ook zo om me lachen. Stom mens zegtie dan haha.
Nouja het helpt inderdaad niet echt
pi_56883916
Ik blijf helemaal niet liggen
Misschien een minuutje of wat...
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:11:05 #127
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56883996
Hpelang blijf jij liggen dan ongeveer? Ik heb het na een kleine 10 minuten echt wel weer gezien.
Tenzij er wat leuks op tv is haha dan hou ik het wel even vol
pi_56884134
Een uurtje ofzo.. En dan moedig ik de zaadjes aan. Komop! Sneller!! Je bent er bijna!! Zie je het eitje al? Zet je bril op!! Die kant op!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:21:40 #129
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56884164
Haha geweldig gekke griet Zie het helemaal voor me!
pi_56884181
Again, jij bent helemaal betoeterd jij ! Haha lag me krom met jou!
Ik zie het je al doen!

Ik probeerde hier 10-15 min te blijven liggen, maar de tijd ging dan altijd zo traag, dat ik denk ik nooit echt de 10 minuten gehaald heb .
pi_56884222
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Again het volgende:
Haha ik lig altijd met de benen tegen de muur, kussen onder mijn billen kou te lijden
Als het echt hard nodig zou zijn, zouden ze vrouwen na een IUI verplicht een halve dag opnemen, ipv na 5 minuten weer laten gaan
pi_56884243
Mja miss-sly, maar daar wordt alles wel direct diep ingespoten hé, nee?
Als de zaadjes het zelf moeten doen, zijn ze wel net iets langer onderweg denk ik.
pi_56884350
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef OooLizaooO het volgende:
Mja miss-sly, maar daar wordt alles wel direct diep ingespoten hé, nee?
Als de zaadjes het zelf moeten doen, zijn ze wel net iets langer onderweg denk ik.
Na een gewone inseminatie hetzelfde hoor
pi_56884427
I know Miss-sly maar toch wil ik het zekere voor het onzekere nemen hahahaha. Je weet maar nooit. Misschien zijn het wel hele luie zaadjes die zoiets hebben van "Eeeey swa, relax jonguhh we hebben alle tijd hoor" *denk er een surinaams accent bij hihi*
Nou als ik dan zo ga liggen hoeven ze alleen de glijbaan maar af

Oke genoeg gedold nu
pi_56884473
Nee hoor, Again, ik snap het wel degelijk
Sterker nog: ik heb me voorgenomen om na de IUI de rest van de dag vrij te nemen en op de bank te gaan liggen en me niet te bewegen

Dus hoewel de logica zegt dat het geen verschil maakt, doe ik er ook aan mee hoor...gewoon doen wat jij wilt, zolang het niet te gek wordt, tenminste
pi_56884589
En als het te gek wordt, gewoon zorgen dat andere mensen er niet van weten ;p
pi_56885683
Bedankt voor de tips! Heb gister gelijk via testjezelf.nu besteld. Eens kijken hoe het bevalt, maar ik hou clear blue zeker in gedachte. Omdat mijn cyclus varieert van 30 tot 35 dagen denk ik behoorlijk veel casettes nodig te hebben, dus wel prettig dat deze niet zo prijzig zijn. Misschien als ik wat meer inzicht heb in het verloop, dat ik dan alsnog die andere probeer (al hoop ik ze niet nodig te hebben natuurlijk )
pi_56886645
hahaha; met je benen tegen de muur..... Ik zie me al liggen. Ik probeer wel altijd een minuut of 5-10 te blijven liggen met een kussen onder mijn kont.

Wij deden ook om de dag, beginnende een week voordat ik meende een eisprong te hebben. Ik zag net in de agenda (jaja; alle vrijages worden nauwkeurig bijgehouden met een sterretje) dat we na de positieve test soms al stoppen met de vrijages; dat is dus dom, besef ik me nu opeens. Want er staat inderdaad in de handleiding dat daarna pas de sprong is...ooowww...

En ik ga natuuuurlijk weer ongesteld worden, ondanks de pijnlijke borsten, de vermoeidheid en de steekjes; ik heb nu een beetje bruine afscheiding (klinkt dat gor) met soms een piep beetje rood, en hoewel ik natuurlijk stiekem hoop op innestelingsbloeding, zal ik over 4 dagen wel gewoon weer ongesteld zijn... Dat was dan de kans om dit jaar nog moeder te worden.. GRRRR
pi_56886870
Bah wat jammer Hellennelleh, hopelijk verandert je man snel van gedachten.
pi_56887112
Ach Hellennelleh ik had het je zo gegund Hoop ook dat je man zich snel bedenkt!!
pi_56897473
@ OooLizaooO en Again; dank je!
Sowieso voor alle lieve berichtjes en opmerkingen hier.

Enne... op dat er velen deze maand een streepje gaan zien!
pi_56901017
Ik ging ook altijd met mijn benen omhoog...sterker nog, deed gezellig mee
Maar of het echt moet, zal wel niet.

Wij "deden" het ook om de dag. In de test stond inderdaad dat een smiley betekende dat je binnen 48 je eisprong had. Die dagen hebben we het allebei gedaan, maar over het algemeen geldt volgens mij dat je beter kunt "sparen" en het om de dag doen.

Nogmaals, iedereen: succes!
pi_56902475
Ik ga nooit met de benen omhoog. Ik heb juist gehoord dat het helemaal niet nodig is.

Hellennelleh, Balen. Hoop dat die vriend van je snel bijdraait. Beetje schandalig van hem.
Tis niet zomaar wat hoor.

Hier nog steeds geen nieuws.

Dikke zoen voor iedereen hier!
*pok*
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:27:40 #144
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56902737
Zeurmodus!! Ik heb zo'n ontzettend hekel aan die stomme wachtdagen! Van alles voelen en toch eigenlijk ook weer helemaal niets.
De onzekerheid speelt zo nu en dan ook weer flink op, zou het ons ooit wel gaan lukken?
Gister kreeg ik te horen dat ik een meisje dat ik ken perongeluk zwanger is van haar vriendje waar ze nog maar net samen mee is...vind het dan zo oneerlijk dat ik niet helemaal blij voor haar kan zijn.
Waarom gebeurd het bij haar zomaar gewoon en moeten wij er zoveel moeite voor doen Einde zeurmodus
pi_56902772
* Rupzz knuffelt Fruppel
*pok*
pi_56902787
Hey Fruppel, ik begrijp je wel hoor en het is je ook van harte gegund. Het is gewoon ongelofelijk stom dat het bij jou nu even niet zo snel kan lukken. *hele dikke knuffel*
Ik duim alleszinds extra hard voor jou deze maand!!!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:37:15 #147
189729 Dee-Dee
pi_56902896
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:15 schreef Rupzz het volgende:
Ik ga nooit met de benen omhoog. Ik heb juist gehoord dat het helemaal niet nodig is.

Hellennelleh, Balen. Hoop dat die vriend van je snel bijdraait. Beetje schandalig van hem.
Tis niet zomaar wat hoor.

Hier nog steeds geen nieuws.

Dikke zoen voor iedereen hier!
Hee Rupzz, zou jij niet eens gaan testen?? stand nieuwsgierig en ongeduldig
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:00:39 #148
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56902948
Jullie zijn lief!

Rupzie wanneer ga jij testen??
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:30:38 #149
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56903500
mis sly je eerste iui... en idd dan moet je ff 10 minuten blijven liggen, met alles open en bloot, dat vond ik niet leuk...
Na vrijen heb ik dat nooit gedaan... gewoon niet meteen naar toillet gaan of wegwassen is ook al voldoende heb ik gehoord...

Fruppel ik begrijp je gevoelens.. en spijtig genoeg wordt je dat niet gewoon met de jaren maar ga je je er meer druk over maken... en bij elk nieuws over kinderen die achtergelaten zijn of zo barste ik in tranen uit... dikke knuffel meid

oh en nog iets over dat blijven liggen... heb gehoord dat klaarkomen na dat je man is gekomen heel bevordelijk is, want als je vruchtbaar bent zuigt het de zaadjes omhoog... (google maar eens op randjesfietsen)

[ Bericht 18% gewijzigd door lunastar op 22-02-2008 12:35:44 ]
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:06:44 #150
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56904135
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:30 schreef lunastar het volgende:
Fruppel ik begrijp je gevoelens.. en spijtig genoeg wordt je dat niet gewoon met de jaren maar ga je je er meer druk over maken... en bij elk nieuws over kinderen die achtergelaten zijn of zo barste ik in tranen uit... dikke knuffel meid
Ik heb er niet eerder zoveel last van gehad als deze ronde, het voelt zo oneerlijk, naar ons en naar de anderen. Wil het haar wel gunnen maar het lukt niet helemaal.
Denk ook niet dat het minder gaat worden maar hoop wel dat ik het wel goed kan blijven relativeren.
Eens word ik hopelijk toch echt mama!
pi_56904277
Ik snap je goed lieve Frups!
pi_56904516
Tuurlijk word je snel mama frups!
En de andere dames hier zullen je dan wel snel volgen!

[ Bericht 1% gewijzigd door OooLizaooO op 22-02-2008 13:36:18 ]
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:43:17 #153
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56904853
Inmiddels wil ik hier ook wel weg, met de andere dames maar ook zeker en speciaal met Again!
Beide nu in ronde 10 dus het mag wel eens!
pi_56907636
We gaan gelijk op dus wie weet raken we ook wel gelijk zwanger! Dat zou leuk zijn he?

Mijn NOD moet toch ergens deze dagen zijn geloof ik.. Maar goed weet het nooit zeker meer..
Ik heb pijn aan mijn tepels en zijkanten van mijn borsten. Anders weer als vorige maand maar goed ik geloof niks meer van dat stomme lichaam van mij! Dus sja wacht maar weer af he
  vrijdag 22 februari 2008 @ 16:48:54 #155
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56909039
Ik teken er voor! Het lijkt me geweldig!

Geeft het je een beetje rust dat je niet precies weet wanneer je NOD is? Ik ga maar alvast voor je duimen!

Fijn weekend meiden!
pi_56909159
Aan de ene kant wel, ik heb nu veel meer een afwachtende houding (ik zie het allemaal wel..)
Maar goed mijn NOD kon gister zijn maar ook pas begin maart. Geen flauw idee dus..
Aan de andere kant vind ik het wel onzeker, maar dat is dan ook wel weer lekker Ik zie het gewoon als een maandje pauze. Volgende maand weer hard er tegenaan met ovulatietesten!

Ook van mij een fijn weekend!
pi_56910313
Ik snap je helemaal hoor Fruppel. Hier in mijn omgeving lijkt ook iedereen wel zwanger te worden. Overigens mijn beste vriendin heeft net bij haar 13 weken echo en nekplooimeting gehoord verhoogd risico te hebben op een kindje met down dus heeft een vlokkentest laten uitvoeren. Dat gun je toch ook niemand. Ik leef oprecht met haar mee en hoop op een positieve uitslag.

@Again: wie weet.. 'when you least expect it...'

Hier in afwachting tot de duiveltjes vertrekken. Vreselijk ongi deze keer, bah Ovulatietesten zijn binnen, dus daar gaan we over een dag of 10 mee beginnen. Jeetje, wat duurt zo'n maand eigenlijk lang als je het zo bekijkt haha.

Ook van mij iedereen een fijn weekend gewenst!
pi_56911966
Wat zou ik moeten testen?

Ik ben om de week ongesteld. Dus het is nog niet serieus. Ik wacht eerst tot het een cyclus van ongeveer 28 (normale) dagen zijn. Ik word nu echt niet zwanger hoor!

Al hoop ik het wel natuurlijk.....

Fijn weekend meiden!

xx
*pok*
pi_56911969
Ik snap je wel Fruppel. Mijn zus is op het moment zwanger en hoewel het natuurlijk leuk is voor haar voelt het ook vervelend.

[ Bericht 54% gewijzigd door hellennelleh op 23-02-2008 10:32:53 ]
pi_56914370

met een NOD die op 11 maart mag. Met een slagje om de arm omdat ik me niet zo bezig heb gehouden met mijn cyclus en ik dus niet weet of hij na de borstvoedingsperiode al zo heeeeel precies was als hij ooit was
  Jubileum moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 21:18:33 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56914541
Welkom hier owlet, wat leuk
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:21:05 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56914602
Wat leuk Owlet!
pi_56914610
Wat leuk Owlet!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_56923731
Ik kom nog een keertje jompelen hier
Gewoon, omdat het kan
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:15:56 #165
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56924250
Nou, dan jompel ik even met je mee hoor Owlet!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:16:23 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56924264
Eh, voor jóu dan he, laat daar geen misverstand over ontstaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:53:16 #167
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56942120
(mijn nod mag naar 24 maart)
  zondag 24 februari 2008 @ 10:48:06 #169
189729 Dee-Dee
pi_56942236
He wat jammer Hellen! Die rotduivels

Hier nog geen nieuws; maar mijn buik voelt wel aan alsof er een ongi aan komt. Nog even geduld...
pi_56942380
Jammer Hellen... Dee-dee, spannend. Ik duim voor je
  zondag 24 februari 2008 @ 12:07:22 #171
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56943307
Hellenelleh wat onwijs balen
Dee ik duim!!!
  zondag 24 februari 2008 @ 18:31:17 #172
57497 happyme28
I'm so happy
pi_56951979
Helen baalt met Hellen mee
  maandag 25 februari 2008 @ 08:43:15 #173
189729 Dee-Dee
pi_56962219
Nog steeds geen duivels!En dat is uitzonderlijk voor mijn meestal korte cyclus...
Ik wacht het af en ga morgen testen.Trouwens nog steeds geen zere borsten, ook raar...
pi_56962291
Jammer Hellen, heb je nog eens met je man gesproken over wat hij nu wil?

Owlet, weer iemand erbij hier

Dee-Dee spannend hoor.

Wat mij betreft, het gaat zijn gangetje, ik voel deze maand echt helemaal niets......erg raar.
  maandag 25 februari 2008 @ 09:41:50 #175
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56962825
DeeDee wat gek he als je lichaam ineens weer besluit om het anders te gaan doen!
Ik ben heel benieuwd of je morgen positief test! Ik ga duimen vandaag voor je.

Koningin ook al andere gevoels dan normaal, succes met afwachten.
pi_56967459
quote:
Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef Koningin het volgende:
Jammer Hellen, heb je nog eens met je man gesproken over wat hij nu wil?

Owlet, weer iemand erbij hier

Dee-Dee spannend hoor.

Wat mij betreft, het gaat zijn gangetje, ik voel deze maand echt helemaal niets......erg raar.
Gek dat je nu niets voelt... het lichaam is een vaag ding. Ik dacht een innesteling te hebben doordat ik 1 dag lichte bloeding had; daarna een dag geen bloed en daags erna een bloeding met stolsels. Baal als een stekker natuurlijk.

Mbt mijn mans twijfel: We hebben het erover gehad en zijn angst is ook omdat zijn zusje een gehandicapt kindje heeft. Daar had ik nooit bij stil gestaan (want het heeft niets met erfbaarheid te maken), maar hij is er erg van geschrokken (alweer 5 jaar terug hoor), maar dat durfde hij nooit te zeggen.
Ach, we komen er denk ik wel uit. En anders niet; misschien kan ik daar ooit aan wennen.. maar mijn hart doet pijn als ik daar over nadenk, en mijn man vindt dat ook heel erg. Daarom denk ik dat het nog wel goed kan komen. -Als ik sowieso vruchtbaar ben; want daar twijfel ik soms ook wel aan, na zoveel ronden en mbt mijn leeftijd.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:09:39 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56967505
Hoe oud ben je dan Hellen?
Want jullie zijn nog geen jaar bezig, dus op zich is het wat snel om over onvruchtbaarheid te spreken.
pi_56969029

Hoi!
Wij gaan het ook weer proberen

Ik heb de laatste tijd een erg onregelmatige cyclus, geen idee waar ik nu vanuit moet gaan, op een rij was het:
35 dagen
32 dagen
43 dagen
en nu 18 dagen.

Dus wanneer mijn volgende NOD is, geen idee. Ik ga maar van het gemiddelde uit, dan mag 't op 27 maart.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_56969341
Leuk joh!
Was je met Sara snel zwanger (of herinner ik het me goed was Saartje een mooi cadeautje ?)
pi_56969403
Saartje was een verrassend cadeautje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_56970009
Leuk Fuente!

Nou weet je, ik ga ook gewoon uit de kast komen.. LVOM ben ikke

BE, wil je mij in de lijst zetten?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_56970035
Mijn NOD mag wel op 1 april. Denk toch niet dat ik nu zwanger wordt met mn geweldige cyclus van 8 dagen. Hoop dat het dan regelmatiger is..

Welkom nieuwe mensen!
*pok*
pi_56970058
Wat leuk Vicky!

Ik ga nog lang niet uit de kast komen, pas als ik 3 maand zwanger ben

Nog lang niet dus!
*pok*
pi_56970152
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef Vicky het volgende:
Leuk Fuente!

Jaaaaah
Hahahaha, leuk meis, kunnen we mooi samen zenuwen
Sara
Merel
Ukje
pi_56970160
Aah komop Rupzz

Deedee klinkt goed zeg! Duim voor je!
LVOM eindelijk uit de kast haha. Leuk dat je Vicky bent!
Owlet welkom (terug)
Fuente welkom!

Leuk nieuw bloed, maar nu mag er ook oud bloed uit haha
pi_56970263
Fijn Vicky! Ik had al zo'n vermoeden.
pi_56971321
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:21 schreef Again het volgende:
Aah komop Rupzz

Deedee klinkt goed zeg! Duim voor je!
LVOM eindelijk uit de kast haha. Leuk dat je Vicky bent!
Owlet welkom (terug)
Fuente welkom!

Leuk nieuw bloed, maar nu mag er ook oud bloed uit haha

Ach, Jullie kennen me verder ook niet, maar het is meer voor lurkers enzo. Omdat er in andere topics wel wat volk zit dat ik ken. En eigenlijk kan het me ook niet meer zo boeien, Familie en vrienden weten nu toch al dat we er mee bezig zijn.

Maar goed, je kan er wel achter komen hoor.. Heb me al vaak genoeg verluld en zo moeilijk is het niet

Again, hoop echt van harte dat jij en Fruppel snel ophoepelen naar het volgende topic!

*pok*
pi_56971417
Oeps dan moet ik toch eens beter opletten
pi_56971542
Ik ook watn ik heb ook geen flauw idee

Rupzz, doet eens pmmen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 25 februari 2008 @ 20:24:53 #190
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56971620
Wat leuk, al die 2-rondes! Veel succes, Vicky, Fuente en Owlet, dat er maar mooie broertjes en/of zusjes mogen volgen!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56972118
Ook nog mn jompels voor Vicky, hartstikke spannend en leuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_56972370
PM gestuurd naar Again en Vicky.

Ik ben tv kijken, Oant moarn!
*pok*
pi_56974119
Ik weet het ik weet het (na na nanaaanaaa )
pi_56974371
Ik ben trouwens ook een kloon.
Maar dat is niet zo sensationeel want jullie kennen mij toch niet

Interessanter is misschien dat als ik zwanger raak er een soort van Fok-baby komt
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:27:25 #195
189729 Dee-Dee
pi_56979760
Vanochtend getest: negatief.
Nog steeds geen duivels... lekker vaag weer.
Ik wacht het maar weer af!
pi_56979783
Het wordt hier aardig druk in dit topic gezellig!

Dee-Dee wat jammer dat de test negatief is...afwachten dus.
pi_56979977
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:15 schreef Vicky het volgende:
Leuk Fuente!

Vicky, gij stiekemerd!!

Wat leuk voor jullie!!!

Owlet, Fuente en Vicky, dat jullie maar snel een tweede kindje mogen bakken!!

En voor de rest hoop ik uiteraard snel op een eerste kindje!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:16:53 #198
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56981214
Vicky uit de kast, Joepie hoef ik niet meer op te letten dat ik de juiste naam typ
Ik weet ook wie Rupzz is

Fuente wat leuk dat jij ook voor een tweede gaat!
Leuk dat de "oude garde" nu ook hier weer is!
Gezellig !

DeeDee je geduld word wel heel erg op de proef gesteld he!

Hier verder alles goed, mijn NOD is over 5 dagen en ik ben wederom benieuwd!
Voel geen speciale dingen, heb alleen weer onwijs gevoelige borsten. Niet echt pijnlijk maar ook zeker niet prettig!
Het is wel anders dan de voorgaande maanden maar mijn lijf neemt elke keer een loopje met me dus ik hoop er maar niet op
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:57:05 #199
189729 Dee-Dee
pi_56984461
Jeetje, spannend Fruppel! Het zou nu toch wel leuk zijn als het lukt he!

En natuurlijk alle nieuwe mensen: welkom! Dat jullie snel weer weg mogen gaan!Dat is positief bedoeld
Het wordt tijd voor streepjes!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:06:29 #200
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56984679
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:57 schreef Dee-Dee het volgende:
Jeetje, spannend Fruppel! Het zou nu toch wel leuk zijn als het lukt he!
Echt wel! Vind het hier heel gezellig maar wil nu eigenlijk wel weer eens weg...maar of dat snel gebeurd
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:19:42 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56984967
Vicky, het is aangepast.
pi_56997761
Gezellig, allemaal nieuwe mensen! Laten we hopen op veel tweede streepjes. Mijn nod mag trouwens naar 21 maart, helaas...
pi_56999937
BE, wil je mijn NOD van 27 maart ook in de OP zetten?
Sara
Merel
Ukje
pi_57002595
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe oud ben je dan Hellen?
Want jullie zijn nog geen jaar bezig, dus op zich is het wat snel om over onvruchtbaarheid te spreken.
Ik ben 36 en dan mag je na 6 maanden al van onvruchtbaarheid spreken. Dat wilde ik niet omdat het gelijk zoveel spanningen kan geven, en nou kan ik moeilijk naar de dok, want die wil vast sperma zien en ik dnek dat dit even niet het moment is...
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:34:16 #205
189729 Dee-Dee
pi_57004154
Jammer Mammamia en Fuente!
Mijn NOD mag ook opgeschoven worden; gisteravond zijn de duivels alsnog gekomen.
Ik weet nog niet welke datum het wordt, maar laat hem voorlopig maar even op blanco...
De rest allemaal veel succes met wachten!
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:47:11 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57004289
Het is weer aangepast.
pi_57004321
Dee-Dee wat jammer nou!
pi_57004458
Ja daar is Vicky eindelijk
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:25:20 #209
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57004752
DeeDee wat jammer

Hellen, valt er nog wel over te praten met je man of is het echt even helemaal niets op het moment?
Vind het zo naar voor je...

Over 4 dagen mijn NOD en ik vind het steeds spannender worden, geen idee waarom want heb geen andere "klachten" dan de afgelopen maanden.
pi_57004869
Hellen, kan je niet alvast naar de dokter om de opties te bespreken? Ik vind het echt vervelend voor je
pi_57008018
BE kun je mijn NOD naar 1 april verhuizen?
Ik had het al eerder gevraagd, maar je leest wel over meer aanvragen heen

Hier nog niks te melden, Klote dat bij jullie de duivels weer aangekomen zijn
*pok*
pi_57018310
@ fruppel en owlet: Ik heb hem 3 maanden time out gegeven voor ik weer op mijn strepen ga staan, voor die tijd wil ik hem ook wel even rust geven om opnieuw na te denken; het gaat ook best slecht met zijn zaak, dus ik snap zijn stress wel (beetje) al vind ik niet dat we daardoor moeten stoppen met de rondes.
Hij is nu extra lief en ik denk dat hij zich schuldig voelt, en ik hoop ik dat hij vanzelf bijtrekt. En misschien dat het er toch van komt, dat klussen, "toevallig" En Fruppel; ik hoop het echt voor je!

@DeeDee en de anderen die met de zitten: wat balen!! Sterkte met deze dagen en succes de komende periode!

[ Bericht 25% gewijzigd door hellennelleh op 27-02-2008 20:10:59 ]
pi_57019902
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 01:09 schreef hellennelleh het volgende:

[..]

Ik ben 36 en dan mag je na 6 maanden al van onvruchtbaarheid spreken.
Maar dat is toch gek omdat je juist als je ouder bent minder vruchtbaar wordt?
Of bedoel je dat je na 6 maanden er dan "al" mee naar de dokter mag?
pi_57021878
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:10 schreef juttertje het volgende:

[..]

Maar dat is toch gek omdat je juist als je ouder bent minder vruchtbaar wordt?
Of bedoel je dat je na 6 maanden er dan "al" mee naar de dokter mag?
Inderdaad, vrouwen van 35 en ouder die 6 maanden bezig zijn mogen al onderzocht worden, want die hebben minder tijd. Jongere vrouwen kunnen nog wel een jaar aankloten, de oudjes hebben die tijd niet meer
Haha, als je het leest zoals jij doet in je 1e regel is het inderdaad erg vreemd
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:47:16 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57022367
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef Rupzz het volgende:
BE kun je mijn NOD naar 1 april verhuizen?
Ik had het al eerder gevraagd, maar je leest wel over meer aanvragen heen

Hier nog niks te melden, Klote dat bij jullie de duivels weer aangekomen zijn
Mijn nederige excuses...
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:51:27 #216
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57022511
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn nederige excuses...
Ja hee zeg BE, je wordt hier vreselijk voor betaald toch?

Wel opletten hoor, ondanks dat je een zware bevalling plus vers moederschap aan je hoofd hebt .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:56:14 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57022650

Ja nou ja... ik lees idd soms wel eens ergens overheen.
pi_57025169
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn nederige excuses...
Ik vergeef het je hoor, dit zal niet je enige topic zijn waar je van alles moet doen en dan heb je ook nog een beep en man en misschien nog wel huisdieren. Ben blij dat ik je taak niet heb Wat een drukte
*pok*
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:03:37 #219
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57030223
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef hellennelleh het volgende:
@ fruppel en owlet: Ik heb hem 3 maanden time out gegeven voor ik weer op mijn strepen ga staan, voor die tijd wil ik hem ook wel even rust geven om opnieuw na te denken; het gaat ook best slecht met zijn zaak, dus ik snap zijn stress wel (beetje) al vind ik niet dat we daardoor moeten stoppen met de rondes.
Hij is nu extra lief en ik denk dat hij zich schuldig voelt, en ik hoop ik dat hij vanzelf bijtrekt. En misschien dat het er toch van komt, dat klussen, "toevallig" En Fruppel; ik hoop het echt voor je!
Hoop zo voor je dat hij "genoeg" heeft aan 3 maanden rust of dat hij binnen deze periode er zelf op terugkomt!
Tuurlijk kan ik het ook wel begrijpen dat als je zaak niet goed gaat het lastig om niet te veel te stressen en je aandacht te verdelen.
Ik duim voor je, dat het snel beter gaat en dat hij het van een andere kant gaat bekijken .

Tja ik hoop het ook, maar ik weet het niet hoor, hoop er maar op dat ik iemand ben die zwanger is zonder al klachten te hebben!
Hadden deze ronde niet bewust geklust dus mss zaten we wel helemaal mis .
Nog een paar dagen!
pi_57030294
spannend Fruppel.

Hier zit mijn ei er weer aan te komen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_57030387
Fruppel, ik voel ook helemaal niets.
Dat wat ik vorige maand allemaal voelde, is nu helemaal verdwenen!
Raar he?

Ik hoop het voor je deze ronde!!
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:31:18 #222
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57030862
Succes met klussen Vicky!!

Gek he Queenie, zoveel als ik soms voel, zo weining voel ik nu!
Kan daar best onzeker van worden maar dat laat ik mezelf niet toe, we zitten tenslotte nog binnen het jaar.

Zit trouwens wel een beetje in dubio, morgen hebben we een borrel bij mijn beste vriendinnetje om kennis te maken met haar nieuwe lover...zal ik testen voor die tijd, of niet? Zij weet niet van onze pogingen om zwanger te worden dus ik kan ook niet zomaar niet mee borrelen zeg maar. En we slapen daar dus het excuus dat ik moet rijden gaat ook niet op.
Maar wat als ik negatief test, en en en...oow stomme onzekerheid!
pi_57030937
Nou moet ik natuurlijk zeggen:

Spannuhnd meiden! Vicky nu maar goed gaan met je , je komt er aan! Dan volgt er hopelijk een We jagen die wel weg, we worden niet ongi, straks testen we hopelijk niet maar wel zijn we hier allemaal van mooie .

pi_57030999
whaahah Owlet, wat ben je lekker crea
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:39:02 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57031024
Owlet!
pi_57031041
Moeilijk, Fruppel. Maar wat zou je doen als je positief test? Zou je het dan ook meteen vertellen aan die vrienden?
Je kan toch ook gewoon niet drinken, daar hoeft een mens toch niet perse zwanger of bob voor te zijn?
pi_57031345
ik beken. Ik lees babybrabbel.
Als een slechte soap, dat wel.
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:07:10 #228
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57031689
Owlet
Als ik positief test zou ik het haar inderdaad wel vertellen, zie of spreek haar bijna dagelijks en ik weet nu al dat ik het niet voor me zou kunnen houden.
Daarom ben ik ook zo in dubio.
Tuurlijk hoef je ook niet perse de bob of zwanger te zijn om niet te drinken maar ja ze weet ook wel dat ik van een borreltje hou zo nu en dan

Ik weet gewoon niet of ik een dag voor mijn NOD wil/moet testen mede doordat ik zo weinig voel!
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 12:13:42 #229
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57031831
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef owlet het volgende:
Ooooh, wat knap van je
Ik vind het totaal onleesbaar.

Leuk, dat nu ook wat oude bekenden hier voor het tweede streepje gaan. (Ik had je wel door Vicky )
Allemaal veel succes (en weinig wachttijd) gewenst!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_57032144
Sja Frups vroeg of laat moet je het toch weten..

Hier nog niks Weer zo'n lange cyclus? Of?...........
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:31:42 #231
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57032286
Kan me ook zo druk maken over (nog) niets

Again wat spannend !
pi_57032447
Fruppel, wat houdt je tegen om te testen? als het positief is is het positief, als het negatief is kan het na een uitblijvende NOD alsnog positief worden. Niets te verliezen, toch?
Maar ja, ik ben dan ook gek op plassen over testjes.

Again, spannend!
pi_57032565
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef owlet het volgende:
Ik zat er gisteren ook op, toen ik dat van dat glijmiddel aan het tjekken was. Daar hadden nog geen icoon voor trouwens
Ik weet nog steeds niet of het nou wel of niet kwaad kan. Op mijn flesje staat iig dat het geen 'contraceptive' is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:13:33 #234
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57033262
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:39 schreef owlet het volgende:
Fruppel, wat houdt je tegen om te testen? als het positief is is het positief, als het negatief is kan het na een uitblijvende NOD alsnog positief worden. Niets te verliezen, toch?
Maar ja, ik ben dan ook gek op plassen over testjes.
Wat me tegenhoud om te testen is denk ik dat ik me niet anders dan anders voel en omdat ik "bang" ben voor weer de teleurstelling.
Ik ben dus niet zo dol op plassen over testjes
Maar des al niet te min heb ik net wel testen gehaald, morgenochtend maar eens een testje eraan wagen...just to be sure
pi_57033969
Spannend hier
Frupsel, ik snap je wel hoor. Als je het toch tegen haar vertelt als de test wel positief is, kun je dan niet gewoon tegen haar zeggen (als je toch liever niet test voor je NOD) dat je bezig bent, het niet weet en dus voor de zekerheid geen alcohol drinkt? Begrijpt ze vast wel

Again, loop je nu zo gelijk met Frup? Ook spannend dus
pi_57034716
Ja inderdaad, beide ronde 10 en ongeveer NU onze NOD.. Haha zou eigenlijk bij ons allebei raak moeten zijn he
pi_57034773
Ja hoor, Again, het is wel tijd, en tegelijk zou natuurlijk helemaal top zijn
pi_57035519
Ik ben het eens met wat de creatieve Owlet zegt

Fruppel, een borreltje kan toch geen kwaad. Er is toch pas na 4 weken contact met de embryo dacht ik.

Again, spannend weer.
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:37:27 #239
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57035541
Again in hoop het zo! Ineens samen in ronde 10, en dan eindelijk samen zwanger

Miss Sly, het is een beetje een ingewikkeld verhaal wat ik daarom ook niet op internet vertel maar haar vertellen dat we bezig zijn willen we liever nog niet.
pi_57038980
Oh dames wat spannend!

Hoop zo dat het raak is! En samen zou natuurlijk helemaal super zijn!

Ik duim voor jullie!

Fruppel, ik zou juist niet testen. Dan kun je nog 1 keer ongegeneerd drinken, en dan gewoon met mate, niemand die het door heeft.

Sterkte!
*pok*
pi_57039682
Fruppel wat spannend!
Sara
Merel
Ukje
pi_57044693
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef Fruppel het volgende:
Again in hoop het zo! Ineens samen in ronde 10, en dan eindelijk samen zwanger

Miss Sly, het is een beetje een ingewikkeld verhaal wat ik daarom ook niet op internet vertel maar haar vertellen dat we bezig zijn willen we liever nog niet.
Mijn smoes is dan dat ik net een antibioticumkuur heb (want in begin van de rondes dacht ik steeds dat pijnlijke borsten en misselijkheid bij zwangerschap hoorde...ja, een beginnersfoutje he ).
Met antibioticum is drinken ook geen goed plan en niemand die meteen denkt aan een baby.
pi_57047720
Spannend hier!!!

Eh, BE, mag mijn NOD misschien naar 23 maart? Dank vast!

Alweer dag 7. Zit er toch over te denken een afspraak bij de dokter te maken. Al is het maar om me gerust te laten stellen.
pi_57047748
Da's een slimme Hellen! Die onthoud ik
pi_57053379
Again en Fruppel ik duim voor jullie meiden! heeft lang genoeg geduurt voor jullie

En Fruppel, ik zou vanavond gewoon lekker gaan borrelen, kan geen kwaad en mischien is t wel de laatste x voor de komende 9 maanden, dus geniet er maar van
  vrijdag 29 februari 2008 @ 09:04:12 #246
189729 Dee-Dee
pi_57053898
Wat een spanningen allemaal hier! Ik blijf F5-en! En duimen!
Mijn NOD mag naar 27 maart. Ik heb namelijk van de gynaecoloog gehoord dat ik mijn dag 1 moet rekenen als mijn ongi echt doorbreekt. En omdat ik altijd een paar dagen ervoor heb, verschilt dat nog wel eens. Ze heeft er ook bij gezegd wanneer we dan moeten klussen... ben benieuwd of het werkt!
Iedereen heel veel succes! Dat jullie hier snel weg mogen!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 09:28:23 #247
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57054296
Vriendje en ik zijn het er over eens dat ik best mag borrelen vanavond (met mate), ook omdat ik me niet voor kan stellen dat ik zwanger ben.
Zere borsten zijn er nog wel maar een stuk minder erg dan de afgelopen dagen, dat is meestal zo voor mijn menstruatie er aankomt.
pi_57055573
Spannend hoor Fruppel! En een borrel kan best hoor, ik heb de avond voordat ik ging testen ook nog lekker wat wijntjes gedronken. Ik hou er erg van en ik mis ze nu ook af en toe best, dus dat ging echt onder het mom "nu kan het nog"! In ieder geval veel plezier vanavond en ik hoop voor je dat het toch raak is!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 29 februari 2008 @ 10:47:27 #249
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57055893
Lijstje is bijgewerkt

invalmod is
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:13:45 #250
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57059365
Zwaait Naar Yoni! Gezellig een invalmod!

Oww ik heb me een baaldag! Kan me nergens toe zetten vandaag en er liggen bergen werk! Kan alleen maar fantaseren...stel nou dat het wel raak is..!
pi_57061545
Erg he Fruppel.. Ik was net het boek van Jools Oliver aan het lezen en zag mezelf al die dingen meemaken.. Kan niet wachten Denk dat wij het heel goed zouden doen met zijn tweetjes hihi.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 15:41:42 #252
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57062659
We hebben ons iedergeval goed kunnen inlezen (niet dat dat altijd wat zegt natuurlijk), weet zeker dat wij het leuk zouden doen
Nu die beebies nog!
pi_57063391
Heb je nu deze morgen niet getest fruppel? Je houdt de spanning er wel in!
Hopelijk verhuis je samen met Again en vele andere dames hier snel naar het zwangerschapstopicc!!!
pi_57063958
Mag mijn NOD misschien naar 15 maart?
Ik was niet helemaal zeker van de eerste dag van mijn laatste menstruatie aangezien ik dat niet bij hield maar al slijmkijkend, buikvoelend en ovulatietestjesplassend kwam ik er achter dat ik morgen wel mijn eisprong zal hebben.
Dan dus automatisch een NOD 14 dagen later
en net vandaag is M. er niet
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:49:04 #255
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57064190
Nee idd niet getest, ga het ook niet doen tja als ik overtijd zou zijn maar dat is nu niet van toepassing nog!
pi_57065757
Maar het blijft spannend, Fruppel.
Even voor mijn geruststelling hè... Een positieve ovulatietest en een duidelijke plotselinge verandering van droog naar rekbaar slijm betekent dat de eisprong en aan gaat komen, toch? Niet dat hij al geweest is...
pi_57065866
Owlet, ik kreeg deze link een tijdje geleden van een vriendinnetj:
http://www.stilverlangen.com/medisch/slijmwaarneming.php
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_57066197
ze gebruiken het woord schaamspleet En met een wcpapiertje lijkt me nou niet echt het meest zuivere beeld geven. Beter maar even je vingers gebruiken.

Maar serieus, het is aan de ene kant een zegen om je eigen cyclus te leren kennen maar aan de andere kant ook weer niet want nu weet ik dus dat het deze maand waarschijnlijk niet gaat lukken, tenzij M. morgen toch nog vroeg thuis kan zijn.
Maar ja, we hebben alle tijd natuurlijk.
pi_57066255
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef owlet het volgende:
ze gebruiken het woord schaamspleet En met een wcpapiertje lijkt me nou niet echt het meest zuivere beeld geven. Beter maar even je vingers gebruiken.

Maar serieus, het is aan de ene kant een zegen om je eigen cyclus te leren kennen maar aan de andere kant ook weer niet want nu weet ik dus dat het deze maand waarschijnlijk niet gaat lukken, tenzij M. morgen toch nog vroeg thuis kan zijn.
Maar ja, we hebben alle tijd natuurlijk.
nou idd.. schaamspleet

zeg nooit nooit he Owlet. Sperma kan 48 uur in leven blijven.. en onder sommige omstandigheden zelfs nog langer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 29 februari 2008 @ 18:36:20 #260
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57066257
Owlet, je staat op de 15e
pi_57066346
Dank je, Yoni!

Ik ben in ieder geval blij met de wetenschap dat ik nu zo ongeveer mijn eisprong heb want anders zou ik overtijd lijken terwijl ik dat niet zou zijn.
En nu ga ik gewoon de 15e positief testen
pi_57066525
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 18:40 schreef owlet het volgende:
Dank je, Yoni!

Ik ben in ieder geval blij met de wetenschap dat ik nu zo ongeveer mijn eisprong heb want anders zou ik overtijd lijken terwijl ik dat niet zou zijn.
En nu ga ik gewoon de 15e positief testen
Ik stem voor

dan doe ik het ook ergens de 14e/15e
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_57066785
Ik ben weer ' ongesteld' Dus het is maar goed dat ik op 1 april sta.. Zooi.

Ik raad echt iedereen de PP af. Wat waardeloos. Troep. Bah.
*pok*
pi_57066896
Rupzz, wat balen zeg
pi_57076243
Hee meiden,

helaas was ik de 20e alweer ongi. Dus toch een 28 dagen cyclus. Mijn volgende NOD mag dus naar 19 maart.

Kom heel snel weer bijlezen, nu zo belachelijk druk! Liefs!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 09:09:18 #266
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57076356
mijn NOD mag naar 27 maart

allemaal weer veel succes...

en heb buikpijn mijn menstruatie met de pil was zo makkelijk en kort en nu heb ik veeeeel meer bloedverlies, veel meer buikpijn en ow ja: ik heb veel meer pukkels... dus heb ouderwets clearasil gekocht... helpt goed trouwens
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:43:23 #267
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57086319
Hallo allemaal weer Leuk, allemaal nieuwe (oude) meiden voor hun 2e spruit! Veel geluk en dat er maar snel 2e streepjes mogen komen voor jullie.

Ik heb even een weekje aan andere dingen gedacht, baalde zo van de vorige keer dat ik het even helemaal gehad had. En nu vol goede moed aan de volgende ronde.... maandag begin ik voor het eerst met ovulatietesten. Maar eens kijken of we goed bezig zijn haha.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:17:26 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57088521
Alles is weer aangepast. Balen meiden!
pi_57089975
Sorry dat ik hier zo kom binnen vallen maar ik heb advies nodig;
Heb net een test gedaan die ik toevallig had liggen. Al een tijdje niet ongesteld (maar ben ook niet erg regelmatig) wel wat gevoelige borsten en veel last van puistjes. De test is een hele duidelijke PLUS!
Enig minpuntje, ik had die test al een hele tijd in huis en hij is dus drie jaar over datum.
Kan ik hierop vertrouwen? Wat zouden jullie doen?
pi_57090074
Maandag (of als de winkels open zijn) een nieuwe test halen?
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 21:05:28 #271
5428 crew  miss_sly
pi_57090083
Morgen een nieuwe test kopen
3 jaar over de datum lijkt me wat lang om het zonder extra test als waar aan te nemen.
pi_57090188
Maar toch he....
Het lijkt mij eerder dat hij negatief geeft als hij niet goed meer is dan positief ivm het hcg enz.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:11:51 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57090266
Ja, ik zou ook denken plus is plus.
Hebben jullie geen centrale weekend apotheek?
pi_57090453
ik ga morgen inderdaad maar op pad om een nieuwe test te scoren, maar ik denk toch echt dat het raak is. Ik moet alleen zometeen naar een verjaardag en ik riep van de week tegen die vriendin. Ik ga kruipend naar huis want ze woont zo lekker dichtbij. Als ik nu aan de fris ga weet iedereen gelijk hoelaat het is. Weet iemand een goed excuus om het zo te spelen dat ik het toch nog een dagen voor mezelf kan houden....
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:18:30 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57090510
Even iets naar boven teruglezen: je zit aan de antibiotica.
Waarom? Eh... ontstoken kies.
pi_57090544
Zeggen dat je niet zo lekker bent, hoofdpijn hebt o.i.d. en pijnstillers hebt ingenomen...
Of dat je morgen vroeg op moet ofzo
pi_57090744
Ik heb mij toch ineens pijn in mijn kies. het lukt gelukkig nog net om te praten, hopen dat die antibiotica snel aanslaat!
bedankt voor jullie supersnelle reactie, ik ga op pad naar die verjaardag.
Ik zit helemaal te stuiteren op de bank in mijn eentje (vriendlief is naar een andere verjaardag)
moest even mijn ei kwijt en dat is dankzij jullie gelukt.
Zodra ik nogmaals getest hebt meld ik mij weer.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:32:06 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57091008
Veel plezier en tot morgen!
En dan gaan we helemaal los hoor.
pi_57091123
Volgens mij hoef jij voorlopig helemaal geen kwijt

Alvast een beetje gefeliciteerd dan maar, vals positief lijkt me bijna onmogelijk
pi_57092541
Jepali, ook van hier een voorzichtige felicitatie!
Sara
Merel
Ukje
pi_57094944
Jepali, spannend!

Ik zag vanmiddagn een vriendinnetje van me met haar zoontje. Haar zoontje is 6 weken te vroeg geboren en is nu 7 weken oud.. maar het is echt een miniminiminimensje.. RAMMELLL
Hoop zo dat het deze maand raak is!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_57095224
Ik hoop het ook Vicky!

En voor mezelf ook, ronde 1 kan beginnen Moet m'n cyclus dit keer wel langer zijn dan 18 dagen, volgens mij lukt het anders sowieso niet
Zijn er hier meer mensen met onregelmatige cyclussen?
Sara
Merel
Ukje
pi_57095544
Spannend, Fuente! Waarom denk je dat het met een cyclus korter dan 18 dagen niet gaat lukken?
pi_57095579
Oehh Jepali houd ons op de hoogte!
pi_57096341
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef owlet het volgende:
Spannend, Fuente! Waarom denk je dat het met een cyclus korter dan 18 dagen niet gaat lukken?
dan is er mogelijk te weinig tijd voor de lutteale fase (dus innesteling), dacht ik.

succes fuente! en de rest natuurlijk ook!
jepali, dat klinkt wel veelbelovend hoor! sterkte met je kies.
pi_57099230
hahah Jepali, ik lees iets over een kies...ga teruglezen en voelde al helemaal mee met je ontsteking!

gelukkig vooral een heeeele leuke ABkuur die je gisteravond even had
pi_57099248
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:24 schreef bixister het volgende:

[..]

dan is er mogelijk te weinig tijd voor de lutteale fase (dus innesteling), dacht ik.

succes fuente! en de rest natuurlijk ook!
jepali, dat klinkt wel veelbelovend hoor! sterkte met je kies.
Dank je
  zondag 2 maart 2008 @ 09:01:35 #288
108648 cattie
lieve moeder
pi_57099292
Ik heb ergens gelezen dan bij een cyclus van minder dan 3 weken of meer dan 6 weken er bijna nooit een eisprong is. 18 dagen is dan dus niet zo goed. Fuente en anderen, succes!
Jepali, ik ben benieuwd!
  zondag 2 maart 2008 @ 09:54:18 #289
105850 Fuente
mamamuts
pi_57099555
Wat Bix en Cattie zeggen ja. Maar goed, de laatste keer was ' ie 18 dagen, de keer ervoor 43 dagen en de keren daarvoor rond de 33 dagen, toen was het best regelmatig, nu is het ff helemaal van de leg.
Ik maak me er nog niet zo heel druk om, maar als de volgende ronde weer 18 dagen is, ga ik wel even langs de HA denk ik.
Sara
Merel
Ukje
pi_57103907
Gelukkig was het hier koopzondag en heb ik net opnieuw getest. En jawel weer positief!!!
8 februari spiraal eruit en nu al raak. Met Jenthe hebben we er ruim acht maanden overgedaan.....
pi_57103920
Gefeliciteerd Jepali!

Andere dames succes!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 2 maart 2008 @ 14:27:17 #292
61183 leonieke
Dan toch?
pi_57104131
Gefeliciteerd Jepali
*pok*
  zondag 2 maart 2008 @ 14:44:33 #294
105850 Fuente
mamamuts
pi_57104413
Jepali van harte gefeliciteerd Super!
Sara
Merel
Ukje
pi_57104545
Jepali, gefeliciteerd!
pi_57104609
Gefeliciteerd !
pi_57104721
Van harte, Jepali!!!!
  Hoofdredactie Fotografie zondag 2 maart 2008 @ 16:55:23 #298
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57107487
Jepali gefeliciteerd! En wat vlug zeg
pi_57108550
Gefeliciteerd Jepali!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 2 maart 2008 @ 18:15:35 #300
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57109285
Gefeliciteerd !!!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')