abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57031041
Moeilijk, Fruppel. Maar wat zou je doen als je positief test? Zou je het dan ook meteen vertellen aan die vrienden?
Je kan toch ook gewoon niet drinken, daar hoeft een mens toch niet perse zwanger of bob voor te zijn?
pi_57031345
ik beken. Ik lees babybrabbel.
Als een slechte soap, dat wel.
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:07:10 #228
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57031689
Owlet
Als ik positief test zou ik het haar inderdaad wel vertellen, zie of spreek haar bijna dagelijks en ik weet nu al dat ik het niet voor me zou kunnen houden.
Daarom ben ik ook zo in dubio.
Tuurlijk hoef je ook niet perse de bob of zwanger te zijn om niet te drinken maar ja ze weet ook wel dat ik van een borreltje hou zo nu en dan

Ik weet gewoon niet of ik een dag voor mijn NOD wil/moet testen mede doordat ik zo weinig voel!
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 12:13:42 #229
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57031831
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef owlet het volgende:
Ooooh, wat knap van je
Ik vind het totaal onleesbaar.

Leuk, dat nu ook wat oude bekenden hier voor het tweede streepje gaan. (Ik had je wel door Vicky )
Allemaal veel succes (en weinig wachttijd) gewenst!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_57032144
Sja Frups vroeg of laat moet je het toch weten..

Hier nog niks Weer zo'n lange cyclus? Of?...........
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:31:42 #231
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57032286
Kan me ook zo druk maken over (nog) niets

Again wat spannend !
pi_57032447
Fruppel, wat houdt je tegen om te testen? als het positief is is het positief, als het negatief is kan het na een uitblijvende NOD alsnog positief worden. Niets te verliezen, toch?
Maar ja, ik ben dan ook gek op plassen over testjes.

Again, spannend!
pi_57032565
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef owlet het volgende:
Ik zat er gisteren ook op, toen ik dat van dat glijmiddel aan het tjekken was. Daar hadden nog geen icoon voor trouwens
Ik weet nog steeds niet of het nou wel of niet kwaad kan. Op mijn flesje staat iig dat het geen 'contraceptive' is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:13:33 #234
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57033262
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:39 schreef owlet het volgende:
Fruppel, wat houdt je tegen om te testen? als het positief is is het positief, als het negatief is kan het na een uitblijvende NOD alsnog positief worden. Niets te verliezen, toch?
Maar ja, ik ben dan ook gek op plassen over testjes.
Wat me tegenhoud om te testen is denk ik dat ik me niet anders dan anders voel en omdat ik "bang" ben voor weer de teleurstelling.
Ik ben dus niet zo dol op plassen over testjes
Maar des al niet te min heb ik net wel testen gehaald, morgenochtend maar eens een testje eraan wagen...just to be sure
pi_57033969
Spannend hier
Frupsel, ik snap je wel hoor. Als je het toch tegen haar vertelt als de test wel positief is, kun je dan niet gewoon tegen haar zeggen (als je toch liever niet test voor je NOD) dat je bezig bent, het niet weet en dus voor de zekerheid geen alcohol drinkt? Begrijpt ze vast wel

Again, loop je nu zo gelijk met Frup? Ook spannend dus
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57034716
Ja inderdaad, beide ronde 10 en ongeveer NU onze NOD.. Haha zou eigenlijk bij ons allebei raak moeten zijn he
pi_57034773
Ja hoor, Again, het is wel tijd, en tegelijk zou natuurlijk helemaal top zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57035519
Ik ben het eens met wat de creatieve Owlet zegt

Fruppel, een borreltje kan toch geen kwaad. Er is toch pas na 4 weken contact met de embryo dacht ik.

Again, spannend weer.
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:37:27 #239
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57035541
Again in hoop het zo! Ineens samen in ronde 10, en dan eindelijk samen zwanger

Miss Sly, het is een beetje een ingewikkeld verhaal wat ik daarom ook niet op internet vertel maar haar vertellen dat we bezig zijn willen we liever nog niet.
pi_57038980
Oh dames wat spannend!

Hoop zo dat het raak is! En samen zou natuurlijk helemaal super zijn!

Ik duim voor jullie!

Fruppel, ik zou juist niet testen. Dan kun je nog 1 keer ongegeneerd drinken, en dan gewoon met mate, niemand die het door heeft.

Sterkte!
*pok*
pi_57039682
Fruppel wat spannend!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57044693
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef Fruppel het volgende:
Again in hoop het zo! Ineens samen in ronde 10, en dan eindelijk samen zwanger

Miss Sly, het is een beetje een ingewikkeld verhaal wat ik daarom ook niet op internet vertel maar haar vertellen dat we bezig zijn willen we liever nog niet.
Mijn smoes is dan dat ik net een antibioticumkuur heb (want in begin van de rondes dacht ik steeds dat pijnlijke borsten en misselijkheid bij zwangerschap hoorde...ja, een beginnersfoutje he ).
Met antibioticum is drinken ook geen goed plan en niemand die meteen denkt aan een baby.
pi_57047720
Spannend hier!!!

Eh, BE, mag mijn NOD misschien naar 23 maart? Dank vast!

Alweer dag 7. Zit er toch over te denken een afspraak bij de dokter te maken. Al is het maar om me gerust te laten stellen.
pi_57047748
Da's een slimme Hellen! Die onthoud ik
pi_57053379
Again en Fruppel ik duim voor jullie meiden! heeft lang genoeg geduurt voor jullie

En Fruppel, ik zou vanavond gewoon lekker gaan borrelen, kan geen kwaad en mischien is t wel de laatste x voor de komende 9 maanden, dus geniet er maar van
  vrijdag 29 februari 2008 @ 09:04:12 #246
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_57053898
Wat een spanningen allemaal hier! Ik blijf F5-en! En duimen!
Mijn NOD mag naar 27 maart. Ik heb namelijk van de gynaecoloog gehoord dat ik mijn dag 1 moet rekenen als mijn ongi echt doorbreekt. En omdat ik altijd een paar dagen ervoor heb, verschilt dat nog wel eens. Ze heeft er ook bij gezegd wanneer we dan moeten klussen... ben benieuwd of het werkt!
Iedereen heel veel succes! Dat jullie hier snel weg mogen!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 09:28:23 #247
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57054296
Vriendje en ik zijn het er over eens dat ik best mag borrelen vanavond (met mate), ook omdat ik me niet voor kan stellen dat ik zwanger ben.
Zere borsten zijn er nog wel maar een stuk minder erg dan de afgelopen dagen, dat is meestal zo voor mijn menstruatie er aankomt.
pi_57055573
Spannend hoor Fruppel! En een borrel kan best hoor, ik heb de avond voordat ik ging testen ook nog lekker wat wijntjes gedronken. Ik hou er erg van en ik mis ze nu ook af en toe best, dus dat ging echt onder het mom "nu kan het nog"! In ieder geval veel plezier vanavond en ik hoop voor je dat het toch raak is!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 29 februari 2008 @ 10:47:27 #249
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57055893
Lijstje is bijgewerkt

invalmod is
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:13:45 #250
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57059365
Zwaait Naar Yoni! Gezellig een invalmod!

Oww ik heb me een baaldag! Kan me nergens toe zetten vandaag en er liggen bergen werk! Kan alleen maar fantaseren...stel nou dat het wel raak is..!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')