Ooooh, wat knap van jequote:Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef owlet het volgende:ik beken. Ik lees babybrabbel.
Als een slechte soap, dat wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef owlet het volgende:ik beken. Ik lees babybrabbel.
Als een slechte soap, dat wel.
Wat me tegenhoud om te testen is denk ik dat ik me niet anders dan anders voel en omdat ik "bang" ben voor weer de teleurstelling.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:39 schreef owlet het volgende:
Fruppel, wat houdt je tegen om te testen? als het positief is is het positief, als het negatief is kan het na een uitblijvende NOD alsnog positief worden. Niets te verliezen, toch?![]()
Maar ja, ik ben dan ook gek op plassen over testjes.![]()
Mijn smoes is dan dat ik net een antibioticumkuur heb (want in begin van de rondes dacht ik steeds dat pijnlijke borsten en misselijkheid bij zwangerschap hoorde...ja, een beginnersfoutje hequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef Fruppel het volgende:Again in hoop het zo! Ineens samen in ronde 10, en dan eindelijk samen zwanger
Miss Sly, het is een beetje een ingewikkeld verhaal wat ik daarom ook niet op internet vertel maar haar vertellen dat we bezig zijn willen we liever nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |