abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56858922
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 13:28 schreef hellennelleh het volgende:

[..]

Hi Miss Sly,
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar heb je op "latere leeftijd" een kindje gekregen; of ben je nog bezig? -Dat laatste lijkt me, anders zit je hier niet; maar omdat ik je ook over een voedvrouw zie schrijven ben ik even in de war
Wij zijn nu druk bezig. Onze eerste IUI-poging zit er deze maand aan te komen, als alles goed gaat. Spannende tijd dus Ik zit echter voornamelijk in het andere topic "Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat".
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56860473
Hier trouwens ook bijna 25
manlief die is net 35 geworden, dus wij zitten ook wel mooi in die 20 - 40
al is mijn man echt wel al oud hé :p
pi_56866517
Oe, ik hoor toch wel al bij de ouderen met mijn 33 jaar

We hebben besloten maar eens te testen met ovulatietesten of we wel op de goede dagen klussen en of er een duidelijke eisprong plaatsvind, maar heb er eigenlijk nog geen ervaring mee. Even een vraagje: wie heeft ervaring met het kopen van ovulatietesten via internet? wat is een goed merk? worden die dan gewoon thuis via de brievenbus geleverd? wat is een goede site om te bestellen?

Hoop dat jullie kunnen helpen
pi_56867226
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 13:36 schreef Again het volgende:
Liza ik kan je wel info geven over de leukste verloskundigen hier hoor! Ben kraamverzorgende dus werk veel met ze! PM me maar als je nog wat wilt weten!
Mag ik tzt ook van je diensten gebruik maken?
pi_56868870
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 18:55 schreef happyme28 het volgende:

We hebben besloten maar eens te testen met ovulatietesten of we wel op de goede dagen klussen en of er een duidelijke eisprong plaatsvind, maar heb er eigenlijk nog geen ervaring mee. Even een vraagje: wie heeft ervaring met het kopen van ovulatietesten via internet? wat is een goed merk? worden die dan gewoon thuis via de brievenbus geleverd? wat is een goede site om te bestellen?

Happy, ouwtje ik heb ovulatietesten van testjezelf.nu.
Ze komen in de discrete envelop en je kan op allerlei manieren betalen volgens mij. Ze zijn er heel snel ook, en ik vond ze wel goedkoop (niet echt verstand van, maar je hebt er nu 14 voor ¤20,89. daar kan je als het goed is 2 maanden mee doen; en als je je eisprong snel vind kan je er nog langer mee doen (staat allemaal uitgelegd in de handleiding)
Ik ben er blij mee, want ik kwam erachter dat mijn eisprong veel later (week later) zit dan ik dacht.

Op internet lees ik steeds dat je niet je ochtendurine moet nemen, en je plas 4 uur moet inhouden: dat laatste doe ik niet (red ik niet) maar toch weet ik mijn sprong wel te vinden; al heb ik eerst 2x per dag getest voor de zekerheid.
(pft, beetje lang verhaal; solly)
pi_56869061
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 13:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij zijn nu druk bezig. Onze eerste IUI-poging zit er deze maand aan te komen, als alles goed gaat. Spannende tijd dus Ik zit echter voornamelijk in het andere topic "Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat".
zodra mijn man weer over zijn twijfel heen is (ik ga er maar vanuit dat dat gebeurd) verhuis ik daar waarschijnlijk ook heen, want ik mag de 'medische molen' in inmiddels.
Heel veel succes met je eerste IUI-poging!!!!
pi_56869400
Hellenelleh, ik ben ook 36 (morgen 37!) en had gister wel even een dipje toen ik negatief testte (een dag te vroeg, ik weet het en een etos test, die zijn toch niet heel gevoelig ;-)?!). Heb geen zin meer om te wachten, wil nu zwanger zijn! Maar ja.
Vandaag stevige krampen, maar nog niet ongesteld. Als het dan toch moet komen, dan maar nu meteen! Op naar de volgende ronde...

Spannend he, Dee Dee.
pi_56869582
Tuurlijk Juttertje

Mammamia Je weet nooit, maar toch zou ik er maar wel rekening mee houden (Bezoek duivels)
Ik ben zelf *pas* 22, zelfde verhaal als Rupzz, al een langere tijd samen met vriend, hebben het financieel goed etc. Dus why wait? En ik wil het al zoooooooolang
Ik kan me wel voorstellen dat ik me wat onrustiger had gevoeld als ik tien of vijftien jaar ouder zou zijn.. Maar goed ben nu ook ontzettend ongeduldig. Zat gister het topic van de kinderpraatjes te lezen en kon niet WACHTEN tot ik de praatjes van mijn kleine mop erbij mag zetten. Als ie op zijn moeder lijkt dan zullen dat er heel wat zijn haha.
Wachten is gewoon nooit leuk

Misschien een stomme overbodige vraag, maar hebben jullie al bedacht wat je gaat doen als je echt geen kindjes kan krijgen? Ik ben er steeds meer mee bezig (overdreven, ik weet het.. maar wel angstig) en ik zou in ieder geval niet ZONDER kindjes willen. Dan zou ik me in schrijven voor adoptie of pleegouderschap..
Maar goed ik ga er nog niet van uit hoor
Wil gewoon mijn eigen kindje, en zelf zwanger zijn en en en en..
pi_56870081
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:53 schreef Again het volgende:
Misschien een stomme overbodige vraag, maar hebben jullie al bedacht wat je gaat doen als je echt geen kindjes kan krijgen?
Ik zou denk ik mijn leven op een andere leuke manier invulling proberen te geven.
Heb heel lang gedacht dat ik nooit kinderen zou hebben omdat ik geen partner had, dus ben vooral heel blij dat de kans er nu wel is. Lukt het niet dan zou dat heel jammer zijn, maar hoop (en denk ik wel gewoon een leuk leven te hebben. Maar misschien praat ik wel heel makkelijk nu omdat ik nog maar net "begonnen ben".

Sowieso denk ik dat het proces van beseffen dat het niet lukt emotioneel zwaarder is dan uiteindelijk het "op te geven" en kinderloos te zijn. Ik heb dat ook in mijn omgeving gezien, bij stellen waar het niet lukte.

Adoptie... ik zou het niet weten. Ik zou daar nog eens goed over na moeten denken maar denk eigenlijk niet dat ik dat zou doen. Als het echt niet lukt kies ik gewoon voor een carriere, hahaha
pi_56870169
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:26 schreef hellennelleh het volgende:

[..]

Happy, ouwtje ik heb ovulatietesten van testjezelf.nu.
Ze komen in de discrete envelop en je kan op allerlei manieren betalen volgens mij. Ze zijn er heel snel ook, en ik vond ze wel goedkoop (niet echt verstand van, maar je hebt er nu 14 voor ¤20,89. daar kan je als het goed is 2 maanden mee doen; en als je je eisprong snel vind kan je er nog langer mee doen (staat allemaal uitgelegd in de handleiding)
Ik ben er blij mee, want ik kwam erachter dat mijn eisprong veel later (week later) zit dan ik dacht.

Op internet lees ik steeds dat je niet je ochtendurine moet nemen, en je plas 4 uur moet inhouden: dat laatste doe ik niet (red ik niet) maar toch weet ik mijn sprong wel te vinden; al heb ik eerst 2x per dag getest voor de zekerheid.
(pft, beetje lang verhaal; solly)
Dank je! Ik ga eens kijken. Ik twijfel dus ook of ik wel goed zit met mijn eisprong en mijn cyclus is behoorlijk lang, dus misschien zit hij wel veel later dan ik denk.

@Again: wij hebben dat idd. wel besproken en wij gaan in ieder geval niet aan de hormonen etc. ivm slechte ervaringen om ons heen. We zouden ook erg gelukkig zijn als we met z'n 2-en zouden blijven maar adoptie zou een overweging zijn mochten we daar voor in aanmerking komen. Maar ook wij gaan daar nog niet aan denken
pi_56870228
oeps.. foutje
pi_56878948
Ik heb een keer een klein beetje getest met de ovulatietest van clearblue. Wel lekker duidelijk. Heb 'm hier nog liggen met een stickje bij en je kan navullingen kopen, dus als je wil stuur ik 'm je wel op?
pi_56879966
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 18:55 schreef happyme28 het volgende:

Happy me, omdat je net zo oud bent als ik ga ik ook je vraag nog even beantwoorden!
Dit oudje heeft de testen van Clear Bleu gebruikt. Heel handig, werken net als een zwangerschapstest en kunnen gewoon met ochtendurine. De test geeft een rondje aan als je niet ovuleert, een een gezellig lachend gezichtje als het wel zo ver is; dus geen vaag gedoe met lichtere/donkere streepjes. Ze zijn wel redelijk prijzig, 7 in een pak (dus voor 7 dagen testen, maar misschien heb je die niet nodig) voor ik geloof 32 euro. Volgens mij kun je ze overal krijgen, en zelfs bij bijv. Wehkamp online bestellen

Wat mij betreft the best money ever spent want ik heb ze 1 keer gebruikt, bleek dat we er toch een paar dagen naast zaten..... en tadaaaaa: ben nu 17 weken zwanger!

Succes!
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:14:06 #114
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_56880451
Mammamia, ik hoop voor je dat het vals alarm is! Ik zal voor je duimen!
Het is hier rustig... erg rustig.... normaal gesproken heb ik rond deze tijd wel gevoelige borsten maar die zijn er nu niet! Erg vaag allemaal. Wel last van af en toe duizelingen, maar dat is ook alleen maar omdat ik erop let.
Nog een paar daagjes wachten... spannend!
pi_56881695
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:46 schreef Mammamia het volgende:
Hellenelleh, ik ben ook 36 (morgen 37!) en had gister wel even een dipje toen ik negatief testte (een dag te vroeg, ik weet het en een etos test, die zijn toch niet heel gevoelig ;-)?!). Heb geen zin meer om te wachten, wil nu zwanger zijn! Maar ja.
Vandaag stevige krampen, maar nog niet ongesteld. Als het dan toch moet komen, dan maar nu meteen! Op naar de volgende ronde...
Mammamia, ik begrijp heel goed hoe je je voelt (iedereen natuurlijk, maar onze klokken tikken nog harder, -en minder lang nog) WAT een domper iedere maand!
Maar je test ook te vroeg eigenlijk (joh). Zelfs als een test positief zou zijn, zegt dat nog weinig; blijkt dat veel vruchtjes vroegtijdig 'sterven' en je toch ongesteld wordt. Aan de andere kant; je test ook zo vroeg dat de test nog positief kan worden; dat is weer beter nieuws!

Ik heb ook weer alle symptomen van een zwangerschap; om idioot van te worden natuurlijk, en voor mij geen volgende ronde want mijn man heeft opeens twijfels
pi_56881754
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:49 schreef peterfan het volgende:

[..]

Happy me, omdat je net zo oud bent als ik ga ik ook je vraag nog even beantwoorden!
Dit oudje heeft de testen van Clear Bleu gebruikt. Heel handig, werken net als een zwangerschapstest en kunnen gewoon met ochtendurine. De test geeft een rondje aan als je niet ovuleert, een een gezellig lachend gezichtje als het wel zo ver is; dus geen vaag gedoe met lichtere/donkere streepjes. Ze zijn wel redelijk prijzig, 7 in een pak (dus voor 7 dagen testen, maar misschien heb je die niet nodig) voor ik geloof 32 euro. Volgens mij kun je ze overal krijgen, en zelfs bij bijv. Wehkamp online bestellen

Wat mij betreft the best money ever spent want ik heb ze 1 keer gebruikt, bleek dat we er toch een paar dagen naast zaten..... en tadaaaaa: ben nu 17 weken zwanger!

Succes!
Gefeliciteerd! Ik ben er ook ahcter gekomen dat wij ernaast zaten, maar nu de vraag: hoe zit dat nou met vrijen.... vrij je nou op de dag van de positieve test, of juist erna? (of gewoon elke dag... hoewel je ook weer hoort dat dat niet goed is voor het zaad..) Ik word er wat gek van. Wij hebben 'sochtends gevreeen; savonds had ik een positieve test. Ben je dan te vroeg of te laat eigenlijk?
*hoopt dat het raak was want de rondes worden tot nader bericht gestaakt*
pi_56882751
Volgens mij als je positief test volgt er binnen 48 uur een eisprong. Dus als je dan begint met vrijen ben je op tijd..
Ik ga steeds meer twijfelen over de 'om de dag' theorie. Voelt zo alsof je zoveel kansen mis loopt he..

Ook hier weer allemaal kwaaltjes. Maar kijk er idd niet eens meer van op. Erge is wel dat ik gewoon aan de filet americain zit, niet ben blijven liggen na de seks (sowieso niet gepland heb wanneer we moesten) dus ik denk gewoon van niet maar goed.. Die gevoelige borsten/tepels en die misselijkheid en en en
pi_56882889
Moet je echt blijven liggen na de seks Dacht dat dat een fabeltje was...
Het 'om de dag' vind ik ook akelig, dan mis je gewoon wat, heb ik het idee.

Kwaaltjes word ik ook langzaam verward van. Maar sinds ik gestopt ben met de pil, voel ik zowiezo rare dingen.
Vorige maand was de eisprong heel duidelijk, deze maand niets gevoeld....
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:16:23 #119
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56882932
Na een posi test krijg je je eisprong binnen 24 tot 48 uur volgens de gebruiksaanwijzing van degene die ik heb.
Deze ronde hebben we ze overigens niet gebruikt maar kwam er de vorige keer wel achter dat mijn ovulatie niet op de dag was die ik verwachtte.

Ik heb net ook een héééérlijkl broodje filet american gegeten en ook ik ben niet blijven liggen na de sex maar wist ook niet niet precies wat de beste dagen waren en eerlijk gezegd was het wel lekker relaxt zo!

Stom he dee dee dat je van alles voelt maar toch ook niet
Nog een paar dagen, ik hoop het voor je!
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:18:52 #120
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56882967
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:13 schreef Koningin het volgende:
Moet je echt blijven liggen na de seks Dacht dat dat een fabeltje was...
Het 'om de dag' vind ik ook akelig, dan mis je gewoon wat, heb ik het idee.

Kwaaltjes word ik ook langzaam verward van. Maar sinds ik gestopt ben met de pil, voel ik zowiezo rare dingen.
Vorige maand was de eisprong heel duidelijk, deze maand niets gevoeld....
Ze zeggen het dus tja ik probeer het maar gewoon haha je weet maar nooit waar het goed voor is en je weet natuurlijk zeker dat het niet meteen weer terug loopt
Om de dag klussen doen wij wel, ik heb het idee dat als we het elke dag doen dat de zaadjes op een gegeven moment op zijn zeg maar
pi_56883135
Ik blijf alleen liggen als het voor het slapengaan is
Ik las dat ze bij de IUI in het VU je 5 minuutjes laten liggen na de inseminatie en daarna kun je gaan. Dus echt lang blijven liggen hoeft toch kennelijk niet

Fruppel, dat heb ik ook met iedere dag vrijen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:45:11 #122
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56883469
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:26 schreef miss_sly het volgende:
Fruppel, dat heb ik ook met iedere dag vrijen
Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn die dat hebben!
pi_56883538
Haha ik lig altijd met de benen tegen de muur, kussen onder mijn billen kou te lijden
pi_56883869
Hahaha again, dat méén je niet ! Gekkerd!
Gewoon 10-15 minuutjes blijven (stil)liggen is ook al goed heb ik gelezen .
Dat heb ik wel gedaan zelf.
pi_56883906
Hahahaha ja echt. Mijn vriend moet ook zo om me lachen. Stom mens zegtie dan haha.
Nouja het helpt inderdaad niet echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')