abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56838294
Tijd om daar verandering in te brengen!
Wat leuk dat je vriendinnetje zwanger is, je het van zo dichtbij kan meemaken en je er toch niet wat slecht bij voelt!
Dat wordt dubbel genieten .
pi_56839704
Hey woon jij ook in Amsterdam joh
pi_56839925
Hehe jaja !
Eenzaam en alleen met mijn mannetje *snif* .
pi_56840364
Grote stad is het dan he Ken het.. Maar wel een mooi stadje he

Sorry ik weet dat ik niet mag slowchatten!! Hou al op
pi_56841476
Straks worden we eruit gegooid Again!
Hoe beter het weer, hoe mooier de stad vind ik .
En nu houden we er over op :p.
pi_56847063
Ik woon ook in Amsterdam!
pi_56848433
Hi allemaal!
Balen dat opeens die ongesteldheid toch door kan breken, al denk je nu zeker te weten dat...
Ik heb ook deze keer weer pijnlijke borsten, duizeligheid, krampjes in de buik,en nu hoop ik het extra omdat hubbie zit met een "ik weet opeens niet meer of ik wel een kind wil" periode....
En ik word er steeds kwader en verdrietiger om, wan tik ben al wat oud inmiddels.

En nu vroeg ik me af he; zijn er hier vrouwen van 35+, zoals ik? (36) of ben ik een soort bejaarde hier? Ik voel me wel zo en raak lichtelijk in paniek door dit alles.
pi_56848844
@hellenelluh, ik ben ook een oude bok (34)
pi_56849795
helleneh er zijn hier in OUD in ieder geval genoeg OUDere moeders hoor.

again, misschien moet je je username gewoon veranderen...
pi_56851122
Haha ja make-over Zal er eens over nadenken haha
pi_56851806
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef hellennelleh het volgende:
Hi allemaal!
Balen dat opeens die ongesteldheid toch door kan breken, al denk je nu zeker te weten dat...
Ik heb ook deze keer weer pijnlijke borsten, duizeligheid, krampjes in de buik,en nu hoop ik het extra omdat hubbie zit met een "ik weet opeens niet meer of ik wel een kind wil" periode....
En ik word er steeds kwader en verdrietiger om, wan tik ben al wat oud inmiddels.

En nu vroeg ik me af he; zijn er hier vrouwen van 35+, zoals ik? (36) of ben ik een soort bejaarde hier? Ik voel me wel zo en raak lichtelijk in paniek door dit alles.
Ik hoop dat van harte dat het je toch nog gaat lukken!
Sterkte..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_56853291
Hier zijn de ook gekomen!
Ben ik eigenlijk wel blij om, nu kunnen we "echt" aan de slag.
en als ik zo dit topic lees ben ik nog best snel met mijn 31 dagen voor mijn eerste cyclus.
pi_56853293
Fijne dag allemaal!

sorry, dat was even een dubbele post
pi_56853375
hellennelleh, hier ook bepaald niet piepjong hoor, ik ben 39.
Leeftijd zegt niet alles
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56853458
Ik heb al gemerkt dat de leeftijd hier erg uit elkaar ligt.
Van 20 tot 40 ongeveer. Dat is ook wel weer leuk vind ik.
Zelf zit ik er tussenin, 29.

Juttertje, fijn dat jullie nu echt aan de slag kunnen.
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:07:39 #91
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_56854003
Hopelijk wordt je cyclus stabiel Juttertje; dat klust ook wat makkelijker lijkt me...
Om het rijtje aan te vullen; ik ben 26.
Nog geen nieuws... nog 5 dagen wachten....
pi_56855702
Even offtopic, maar ff nodig :s: dames uit Amsterdam, wie is jullie huisarts/vroedvrouw?
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:17:28 #93
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56856240
Ik ben bijna 25 en ook ik kom uit Amsterdam!

Juttertje hopelijk word je cyclus een beetje stabiel!
Dee Dee voel je al wat? Lange wachtdagen zijn het he!

Pff geen zin om te werken vandaag!
pi_56856268
Liza, de meiden hier hebben nog geen vroedvrouw

Huisarts kun je gewoon in de buurt zoeken waar je woont. Ik woon in West en zit bij dr. Olie.
Gewoon op de telefoongids zoeken ofzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:42:08 #95
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56856680
Haha ik had over de vraag van Liza heengelezen! Inderdaad nog geen vroedvrouw hier
pi_56857230
Sorry van de vroedvrouwen .
Was hier even een stress-situatie, enkel om hier een huisarts te vinden wat een kip zonder kop ben ik toch. Altijd grote mond, maar als het er dan op aankomt, jaja dan ben ik blijkbaar een watje .
Enfin, alles goed en wel geregeld, heb een huisdokter gevonden en mag deze middag langs .
pi_56858566
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef hellennelleh het volgende:
Hi allemaal!

Suc6 meid!

Ik ben (nog maar) 23. Maar na 7 jaar relatie vinden we het wel tijden worden voor een beebie.

Suc7 Liza!
*pok*
pi_56858708
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:56 schreef miss_sly het volgende:
hellennelleh, hier ook bepaald niet piepjong hoor, ik ben 39.
Leeftijd zegt niet alles
Hi Miss Sly,
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar heb je op "latere leeftijd" een kindje gekregen; of ben je nog bezig? -Dat laatste lijkt me, anders zit je hier niet; maar omdat ik je ook over een voedvrouw zie schrijven ben ik even in de war
pi_56858776
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef juttertje het volgende:
@hellenelluh, ik ben ook een oude bok (34)
haha... ik ben nooit met mijn leeftijd bezig geweest, maar opeens voel ik me bejaard omdat je zo vaak op internet tegen dat 35+ aanloopt; "als je op latere leeftijd zwanger wil worden" lees ik dan en dan bedenk ik opeens dat ik al zo Oud ben...

@ iedereen; leuk om van jullie te horen hoe oud jullie zijn! geeft een leuk beeld van dit forum. Inderdaad van alles tussen 20-40 zo te zien.
pi_56858887
Liza ik kan je wel info geven over de leukste verloskundigen hier hoor! Ben kraamverzorgende dus werk veel met ze! PM me maar als je nog wat wilt weten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')