Ik hoop dat van harte dat het je toch nog gaat lukken!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef hellennelleh het volgende:
Hi allemaal!
Balen dat opeens die ongesteldheid toch door kan breken, al denk je nu zeker te weten dat...
Ik heb ook deze keer weer pijnlijke borsten, duizeligheid, krampjes in de buik,en nu hoop ik het extra omdat hubbie zit met een "ik weet opeens niet meer of ik wel een kind wil" periode....
En ik word er steeds kwader en verdrietiger om, wan tik ben al wat oud inmiddels.
En nu vroeg ik me af he; zijn er hier vrouwen van 35+, zoals ik? (36) of ben ik een soort bejaarde hier? Ik voel me wel zo en raak lichtelijk in paniek door dit alles.
Suc6 meid!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef hellennelleh het volgende:
Hi allemaal!
Balen dat opeens die ongesteldheid toch door kan breken, al denk je nu zeker te weten dat...
Ik heb ook deze keer weer pijnlijke borsten, duizeligheid, krampjes in de buik,en nu hoop ik het extra omdat hubbie zit met een "ik weet opeens niet meer of ik wel een kind wil" periode....
En ik word er steeds kwader en verdrietiger om, wan tik ben al wat oud inmiddels.
En nu vroeg ik me af he; zijn er hier vrouwen van 35+, zoals ik? (36) of ben ik een soort bejaarde hier? Ik voel me wel zo en raak lichtelijk in paniek door dit alles.
Hi Miss Sly,quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:56 schreef miss_sly het volgende:
hellennelleh, hier ook bepaald niet piepjong hoor, ik ben 39.
Leeftijd zegt niet alles
haha... ik ben nooit met mijn leeftijd bezig geweest, maar opeens voel ik me bejaard omdat je zo vaak op internet tegen dat 35+ aanloopt; "als je op latere leeftijd zwanger wil worden" lees ik dan en dan bedenk ik opeens dat ik al zo Oud ben...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef juttertje het volgende:
@hellenelluh, ik ben ook een oude bok (34)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |