abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56811025
Is het raar dat ik steeds naar de wc wil lopen om te checken of ik al ongi ben? pfff... ik moet me gewoon inhouden. Overigens moet ik behoorlijk vaak toch plassen dus ik heb een regelmatige check
pi_56811216
Heeeeeeelemaal normaal
pi_56811232
Ja klinkt volkomen normaal
Ik duim voor je Happyme!
pi_56812758
CM; Gefeliciteerd!

Happy: Hoop dat het raak is!
*pok*
pi_56820398
Hmzzz.. de hele dag niets, dus ik enthousiast uit mijn werk langs de apotheek, testje gehaald. Kom ik thuis, moest voor de tig-ste keer naar het toilet. Heb ik een beetje bruin bloed.... dat was dus weer een domper. Zal ik dan toch ongesteld worden??

Vanmiddag was ik er echt van overtuigd bijna dat ik wel zwanger moest zijn. Was duizelig, mijn hoofd leek wel een tomaat, ik had het me daar warm, constant naar het toilet, vlagen van misselijkheid.

Maar nu dus weer in twijfel. Als ik nou morgenochtend nog niet ongi ben, dan doe ik gewoon een test, al is het alleen maar om zeker te weten dat ik niet zwanger ben.
pi_56822512
Hee happyme, wat een gedoe he... Hopelijk weet je snel meer! en dan het liefst in positieve zin natuurlijk

@Koningin en OooLizaooO, ik weet inderdaad dat het de eerste keer na de pil een beetje lang kan duren, maar ben een keer eerder gestopt en toen was ik gelijk weer in het normale ritme (althans, dat dacht ik toen. misschien was ik er gewoon toen niet zo op gefixeerd ), maar dat hoeft nu natuurlijk niets te betekenen. Maar eigenlijk heb ik ook gewoon nog de tijd, maar als je het eenmaal in je hoofd hebt... Enfin
pi_56822955
He CM, joehoe! Gefeliciteerd!
Ik kom even dag zeggen, ik vlieg woensdagochtend vroeg naar de zon en tussen nu en dan moet ik nog heel veel doen. Geheel tegen de verwachtingen in heb ik (denk ik) toch nog voor het echie kunnen klussen. Die eisprong was weer eens niet te missen (auw!). Dus wie weet...
Succes iedereen met wachten en klussen. Happyme, misschien valt het nog wel mee, you never know!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_56830528
Happyme, ik ben benieuwd.

Ik voel deze maand weer heel andere dingen dan vorige maand Echt vreemd.
Maar goed.

Fijne vakantie mefke!
pi_56830941
Happyme, hoe is het?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56831049
Helaas, vanmorgen had ik 'vers' bloed. Nog steeds erg weinig en donkerrood, maar toch.... zucht...

Anyway, volgende maand weer een nieuwe poging, ronde 8 inmiddels . Mijn NOD mag naar 24 maart. Mijn hubby is gelukkig erg supporting en ik heb me er ook snel weer overheen gezet, want ik wil het niet te veel invloed laten hebben. Als het komt, dan komt het

@Mefke, fijne vakantie!! Lekker even wat afleiding is altijd goed.

@Koningin: ik zal voor je duimen
pi_56831154
Happyme
Die stomme
Fijn dat je man zo lief is!
pi_56832405
Bah happyme, wat stom, hopelijk volgende ronde beter!

Mefke, geniet van je vakantie.

En aan alle andere wachtende/klussende dames:
pi_56832842
Mefke, Fijne vakantie hoor!

Happyme, He, wat jammer.. Nu maar weer duimen voor de volgende ronde!

Ik ben voor de 3e keer in 2 maanden ongesteld.
Bij de 1e en 2e keer zaten er 8 dagen tussen en tussen de 2e en 3e 6 dagen.. Gaat lekker
*pok*
pi_56832989
Ik snap 'm niet Rupzz? Zaten er maar 8 en 6 dagen tussen je menstruaties???
pi_56833110
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:17 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik snap 'm niet Rupzz? Zaten er maar 8 en 6 dagen tussen je menstruaties???
OooLozaooO: Yeah. Ben 20 maanden (anderhalf jaar) niet ongesteld geweest door de prikpil. Mn lijf zal wel van slag zijn nu ik eindelijk ongesteld ben geworden..
Het spoelt er niet uit, maar wordt wel steeds meer elke dag.
*pok*
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:38:08 #66
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56833364
Ahh Happy wat jammer! Ook al de 8ste ronde we moeten hier echt een keertje weg hoor meiden we zitten hier al veel en veel te lang!
Wij hebben deze ronde mijn cyclus niet heel erg in de gaten gehouden voor het klussen, we zijn gewoon bang dat het anders een moeten word en dat willen we toch liever niet
Hebben wel geklust maar niet heel erg dus ben benieuwd, mocht deze ronde niets worden dan gaan we druk aan de slag en de onderzoeken starten!
pi_56833978
Ik hoop dat het deze ronde dan toevallig toch gelukt is fruppel!
En anders is het toch wel misschien een opluchting, dat je aan de onderzoeken kan starten?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:10:02 #68
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_56834005
Spannend Fruppel!
Jammer happyme! Hopelijk is het toch vals alarm...

Vanochtend naar de fertiliteitspoli geweest met manlief. Was leerzaam en een geruststelling.. we leven gezond genoeg en mijn temp. curve ziet er ook prima uit. Ik had al een inwendige echo gehad en die was ook prima, dus we hopen snel een tweede streepje te zien. De gyneacoloog wilde wel nog wachten met onderzoeken doen; gelukkig maar want daar zit ik ook niet echt op te wachten. Eigenlijk was de geruststelling genoeg om weer een paar maanden door te gaan!
Nog een weekje tot mn NOD.. Spannend! Ik voel nog niks...
pi_56834045
Aaah ,da's goed nieuws Dee-Dee! Ben blij dat je er weer moed kan uit putten!
Als je over een week je NOD hebt, kon de gyne dan nu al niet eens kijken?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:14:41 #70
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56834065
Dee Dee wat fijn dat ze jullie zo gerust gesteld hebben! Spannend dat je alweer zover bent deze ronde, ik duim voor je streepjes!

Liza het zou wel een verrassing zijn als ik nu zwanger ben maar je weet het nooit natuurlijk!
We hebben zelf de keus gemaakt om na deze ronde pas te beginnen met de spermaonderzoeken, stiekem stellen we het steeds een beetje uit...het is toch een beetje eng op de een of andere manier!
pi_56834188
Dat kan ik me wel voorstellen, maar langs de andere kant is het misschien toch ook een beetje positief? Dat je nu niet meer elke maand zit te wachten zonder te weten of alles ok is?
Voor het zelfde geld is alles gewoon lekker ok zoals bij Dee Dee en moet je langer wachten dan gemiddeld.
Alleszins, het wordt tijd dat jij en Again eens dat 2de streepje piesen hé! Ik wens het jullie van harte toe!!!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:55:58 #72
189729 Dee-Dee
pi_56834857
Dank je fruppel!
Ik snap het ook wel; mijn hubbie vind het ook eng en confronterend... al denk ik dat alles prima is... het blijft eng!
Tijd voor streepjes!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:03:54 #73
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56835028
Jawel dat is ook wel zo, daarom gaan we het nu ook maar eens een keer doen!

Kom meiden....STREEPJES!!!
pi_56835104
Jammer Happyme Fijn dat je zo'n goede steun hebt aan je vriend!
Mefke fijne vakantie! Doe de zon de groetjes van me

Wij hebben besloten mei als uitgangsdatum te houden. Dan zijn we officieel een jaar bezig en 1,5 jaar van de pil af. Dan gaan wij maar eens met de billen bloot bij de gyn.
Vriendinnetje van mij is zwanger. Zooo gaaf! Gek genoeg deed het me dit keer niks. Geen jaloezie, geen 'en ik dan?'. Vind het zó leuk voor haar! Weet gewoon dat ik er heel erg bij betrokken zal worden. Goh wat ga ik die kleine verwennen Heb al iets gekocht hihi. Zo lief! Voor mij weer een goed excuus om daar tussen de kleertjes te rommelen lol.
Ik ga tante worden!! En, als we het kunnen regelen, ga ik daar kramen! Leukleuk! Hopelijk met dikke buik

Moet ook wel zeggen dat ik zelf amper met mezelf bezig ben nu.. Vorige maand na die lange cyclus was ik zo kwaad en teleurgesteld dat ik er gewoon even geen zin meer in had. Plan was deze maand een maandje rust te nemen maar we hebben hier en daar toch wat geklust. Wist niet precies wanneer mijn eisprong was dus kon ook niet op de klok klussen. Dus we wachten het maar af..
pi_56835255
En idd voel me hier inmiddels al deel van het meubilair haha.
pi_56838294
Tijd om daar verandering in te brengen!
Wat leuk dat je vriendinnetje zwanger is, je het van zo dichtbij kan meemaken en je er toch niet wat slecht bij voelt!
Dat wordt dubbel genieten .
pi_56839704
Hey woon jij ook in Amsterdam joh
pi_56839925
Hehe jaja !
Eenzaam en alleen met mijn mannetje *snif* .
pi_56840364
Grote stad is het dan he Ken het.. Maar wel een mooi stadje he

Sorry ik weet dat ik niet mag slowchatten!! Hou al op
pi_56841476
Straks worden we eruit gegooid Again!
Hoe beter het weer, hoe mooier de stad vind ik .
En nu houden we er over op :p.
pi_56847063
Ik woon ook in Amsterdam!
pi_56848433
Hi allemaal!
Balen dat opeens die ongesteldheid toch door kan breken, al denk je nu zeker te weten dat...
Ik heb ook deze keer weer pijnlijke borsten, duizeligheid, krampjes in de buik,en nu hoop ik het extra omdat hubbie zit met een "ik weet opeens niet meer of ik wel een kind wil" periode....
En ik word er steeds kwader en verdrietiger om, wan tik ben al wat oud inmiddels.

En nu vroeg ik me af he; zijn er hier vrouwen van 35+, zoals ik? (36) of ben ik een soort bejaarde hier? Ik voel me wel zo en raak lichtelijk in paniek door dit alles.
pi_56848844
@hellenelluh, ik ben ook een oude bok (34)
pi_56849795
helleneh er zijn hier in OUD in ieder geval genoeg OUDere moeders hoor.

again, misschien moet je je username gewoon veranderen...
pi_56851122
Haha ja make-over Zal er eens over nadenken haha
pi_56851806
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef hellennelleh het volgende:
Hi allemaal!
Balen dat opeens die ongesteldheid toch door kan breken, al denk je nu zeker te weten dat...
Ik heb ook deze keer weer pijnlijke borsten, duizeligheid, krampjes in de buik,en nu hoop ik het extra omdat hubbie zit met een "ik weet opeens niet meer of ik wel een kind wil" periode....
En ik word er steeds kwader en verdrietiger om, wan tik ben al wat oud inmiddels.

En nu vroeg ik me af he; zijn er hier vrouwen van 35+, zoals ik? (36) of ben ik een soort bejaarde hier? Ik voel me wel zo en raak lichtelijk in paniek door dit alles.
Ik hoop dat van harte dat het je toch nog gaat lukken!
Sterkte..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_56853291
Hier zijn de ook gekomen!
Ben ik eigenlijk wel blij om, nu kunnen we "echt" aan de slag.
en als ik zo dit topic lees ben ik nog best snel met mijn 31 dagen voor mijn eerste cyclus.
pi_56853293
Fijne dag allemaal!

sorry, dat was even een dubbele post
pi_56853375
hellennelleh, hier ook bepaald niet piepjong hoor, ik ben 39.
Leeftijd zegt niet alles
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56853458
Ik heb al gemerkt dat de leeftijd hier erg uit elkaar ligt.
Van 20 tot 40 ongeveer. Dat is ook wel weer leuk vind ik.
Zelf zit ik er tussenin, 29.

Juttertje, fijn dat jullie nu echt aan de slag kunnen.
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:07:39 #91
189729 Dee-Dee
pi_56854003
Hopelijk wordt je cyclus stabiel Juttertje; dat klust ook wat makkelijker lijkt me...
Om het rijtje aan te vullen; ik ben 26.
Nog geen nieuws... nog 5 dagen wachten....
pi_56855702
Even offtopic, maar ff nodig :s: dames uit Amsterdam, wie is jullie huisarts/vroedvrouw?
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:17:28 #93
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56856240
Ik ben bijna 25 en ook ik kom uit Amsterdam!

Juttertje hopelijk word je cyclus een beetje stabiel!
Dee Dee voel je al wat? Lange wachtdagen zijn het he!

Pff geen zin om te werken vandaag!
pi_56856268
Liza, de meiden hier hebben nog geen vroedvrouw

Huisarts kun je gewoon in de buurt zoeken waar je woont. Ik woon in West en zit bij dr. Olie.
Gewoon op de telefoongids zoeken ofzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:42:08 #95
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56856680
Haha ik had over de vraag van Liza heengelezen! Inderdaad nog geen vroedvrouw hier
pi_56857230
Sorry van de vroedvrouwen .
Was hier even een stress-situatie, enkel om hier een huisarts te vinden wat een kip zonder kop ben ik toch. Altijd grote mond, maar als het er dan op aankomt, jaja dan ben ik blijkbaar een watje .
Enfin, alles goed en wel geregeld, heb een huisdokter gevonden en mag deze middag langs .
pi_56858566
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:33 schreef hellennelleh het volgende:
Hi allemaal!

Suc6 meid!

Ik ben (nog maar) 23. Maar na 7 jaar relatie vinden we het wel tijden worden voor een beebie.

Suc7 Liza!
*pok*
pi_56858708
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:56 schreef miss_sly het volgende:
hellennelleh, hier ook bepaald niet piepjong hoor, ik ben 39.
Leeftijd zegt niet alles
Hi Miss Sly,
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar heb je op "latere leeftijd" een kindje gekregen; of ben je nog bezig? -Dat laatste lijkt me, anders zit je hier niet; maar omdat ik je ook over een voedvrouw zie schrijven ben ik even in de war
pi_56858776
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef juttertje het volgende:
@hellenelluh, ik ben ook een oude bok (34)
haha... ik ben nooit met mijn leeftijd bezig geweest, maar opeens voel ik me bejaard omdat je zo vaak op internet tegen dat 35+ aanloopt; "als je op latere leeftijd zwanger wil worden" lees ik dan en dan bedenk ik opeens dat ik al zo Oud ben...

@ iedereen; leuk om van jullie te horen hoe oud jullie zijn! geeft een leuk beeld van dit forum. Inderdaad van alles tussen 20-40 zo te zien.
pi_56858887
Liza ik kan je wel info geven over de leukste verloskundigen hier hoor! Ben kraamverzorgende dus werk veel met ze! PM me maar als je nog wat wilt weten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')