Ik ben 36quote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe oud ben je dan Hellen?
Want jullie zijn nog geen jaar bezig, dus op zich is het wat snel om over onvruchtbaarheid te spreken.
Maar dat is toch gek omdat je juist als je ouder bent minder vruchtbaar wordt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:09 schreef hellennelleh het volgende:
[..]
Ik ben 36en dan mag je na 6 maanden al van onvruchtbaarheid spreken.
Inderdaad, vrouwen van 35 en ouder die 6 maanden bezig zijn mogen al onderzocht worden, want die hebben minder tijd. Jongere vrouwen kunnen nog wel een jaar aankloten, de oudjes hebben die tijd niet meerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:10 schreef juttertje het volgende:
[..]
Maar dat is toch gek omdat je juist als je ouder bent minder vruchtbaar wordt?
Of bedoel je dat je na 6 maanden er dan "al" mee naar de dokter mag?
Mijn nederige excuses...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef Rupzz het volgende:
BE kun je mijn NOD naar 1 april verhuizen?
Ik had het al eerder gevraagd, maar je leest wel over meer aanvragen heen
Hier nog niks te melden, Klote dat bij jullie de duivels weer aangekomen zijn![]()
![]()
Ja hee zeg BE, je wordt hier vreselijk voor betaald toch?quote:
Ik vergeef het je hoor, dit zal niet je enige topic zijn waar je van alles moet doen en dan heb je ook nog een beep en man en misschien nog wel huisdieren. Ben blij dat ik je taak niet hebquote:
Hoop zo voor je dat hij "genoeg" heeft aan 3 maanden rust of dat hij binnen deze periode er zelf op terugkomt!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef hellennelleh het volgende:
@ fruppel en owlet: Ik heb hem 3 maanden time out gegeven voor ik weer op mijn strepen ga staan, voor die tijd wil ik hem ook wel even rust geven om opnieuw na te denken; het gaat ook best slecht met zijn zaak, dus ik snap zijn stress wel (beetje) al vind ik niet dat we daardoor moeten stoppen met de rondes.
Hij is nu extra lief en ik denk dat hij zich schuldig voelt, en ik hoop ik dat hij vanzelf bijtrekt. En misschien dat het er toch van komt, dat klussen, "toevallig"En Fruppel; ik hoop het echt voor je!
Ooooh, wat knap van jequote:Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef owlet het volgende:ik beken. Ik lees babybrabbel.
Als een slechte soap, dat wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef owlet het volgende:ik beken. Ik lees babybrabbel.
Als een slechte soap, dat wel.
Wat me tegenhoud om te testen is denk ik dat ik me niet anders dan anders voel en omdat ik "bang" ben voor weer de teleurstelling.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:39 schreef owlet het volgende:
Fruppel, wat houdt je tegen om te testen? als het positief is is het positief, als het negatief is kan het na een uitblijvende NOD alsnog positief worden. Niets te verliezen, toch?![]()
Maar ja, ik ben dan ook gek op plassen over testjes.![]()
Mijn smoes is dan dat ik net een antibioticumkuur heb (want in begin van de rondes dacht ik steeds dat pijnlijke borsten en misselijkheid bij zwangerschap hoorde...ja, een beginnersfoutje hequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef Fruppel het volgende:Again in hoop het zo! Ineens samen in ronde 10, en dan eindelijk samen zwanger
Miss Sly, het is een beetje een ingewikkeld verhaal wat ik daarom ook niet op internet vertel maar haar vertellen dat we bezig zijn willen we liever nog niet.
nou idd.. schaamspleetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef owlet het volgende:
ze gebruiken het woord schaamspleet![]()
En met een wcpapiertje lijkt me nou niet echt het meest zuivere beeld geven. Beter maar even je vingers gebruiken.
Maar serieus, het is aan de ene kant een zegen om je eigen cyclus te leren kennen maar aan de andere kant ook weer niet want nu weet ik dus dat het deze maand waarschijnlijk niet gaat lukken, tenzij M. morgen toch nog vroeg thuis kan zijn.
Maar ja, we hebben alle tijd natuurlijk.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:40 schreef owlet het volgende:
Dank je, Yoni!
Ik ben in ieder geval blij met de wetenschap dat ik nu zo ongeveer mijn eisprong heb want anders zou ik overtijd lijken terwijl ik dat niet zou zijn.
En nu ga ik gewoon de 15e positief testen
dan is er mogelijk te weinig tijd voor de lutteale fase (dus innesteling), dacht ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef owlet het volgende:
Spannend, Fuente! Waarom denk je dat het met een cyclus korter dan 18 dagen niet gaat lukken?
Dank jequote:Op zondag 2 maart 2008 00:24 schreef bixister het volgende:
[..]
dan is er mogelijk te weinig tijd voor de lutteale fase (dus innesteling), dacht ik.
succes fuente! en de rest natuurlijk ook!
jepali, dat klinkt wel veelbelovend hoor! sterkte met je kies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |