Koop alleen kaarten bij de officiële voorverkoopadressen!quote:De voorverkoop start zaterdag 16 februari 2008 om 10.00 uur.
quote:
Van de Pinkpop website.quote:De voorverkoop start zaterdag 16 februari 2008 om 10.00 uur.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:28 schreef latin_LiZzY het volgende:
Lekker treurig programma weer. Allemaal van die typische 3FM bands
Laat me raden welke 8 bands nog gepresenteerd worden:
Live
Kane
Anouk
Blof
Heideroosjes
Rooney
Leaf
Lenny Kravitz
Thanks, heb hem aangepastquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:21 schreef Twarres het volgende:
Zaterdag... Kan dat er niet even bij in de OP?
[..]
Van de Pinkpop website.
Uiteraard staan we zaterdag gewoon in de rij bij het postkantoor..
wat overdreven joh.. die kaarten vliegen echt de deur niet uit hoor.. njah misschien zielige dagjesmensen die kaarten zullen wel snel gaan maar passepartouts zullen zo snel niet gaan hoor..quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:21 schreef Twarres het volgende:
Zaterdag... Kan dat er niet even bij in de OP?
[..]
Van de Pinkpop website.
Uiteraard staan we zaterdag gewoon in de rij bij het postkantoor..
Tsja, ik kan ook niemand anders bedenken dan Ozzy. Zou wel erg tof zijn trouwens!quote:Eén naam ontbreekt nog op de vrijdag. Smeets wilde die nog niet onthullen, maar beloofde een grote man, bekend van een grote band uit het verleden. De polls zijn geopend, 3VOOR12 zet zijn geld in op Ozzy Osbourne. Voor zaterdag houdt Smeets nog drie namen geheim, voor de zondag vier.
Nee, ik verwacht ook niet dat het uitverkocht raakt in een dag, maar ik wil gewoon graag een kaartje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:25 schreef Jboog het volgende:
[..]
wat overdreven joh.. die kaarten vliegen echt de deur niet uit hoor.. njah misschien zielige dagjesmensen die kaarten zullen wel snel gaan maar passepartouts zullen zo snel niet gaan hoor..
zorg anders dat je er werkt is echt een rlxd baantje.. af en toe prullenbakken verrijden en verders lekker chillen
Jan Smeets heeft sowieso al gemeld dat er verder geen Nederlandse namen bijkomenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:28 schreef latin_LiZzY het volgende:
Live
Kane
Anouk
Blof
Heideroosjes
Rooney
Leaf
Lenny Kravitz
Clapton zou ik echt geweldig vinden. Hij heeft wel aangekondigd op wat festivals in Engeland te spelen. Maargoed, denk inderdaad dat het niets is voor op pinkpop.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:00 schreef super-muffin het volgende:
Van 3voor12 :
[..]
Tsja, ik kan ook niemand anders bedenken dan Ozzy. Zou wel erg tof zijn trouwens!
Roger Waters kan ook! Maar die staat toch een dag voor Pinkpop in Landgraaf?
Eric Clapton of Phil Collins kan ook. Maar dat lijken me niet echt namen voor Pinkpop.
dan pas?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:43 schreef theKiD het volgende:100% op zeker. Zaterdag om 14:30u heb ik 2 weekend kaarten
In het kader "reageer dan niet" : reageer dan niet!@quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:28 schreef latin_LiZzY het volgende:
Live
Kane
Anouk
Blof
Heideroosjes
Rooney
Leaf
Lenny Kravitz
Metallica leek mij eerst ook niks voor Pinkpop. en toch staan ze er.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:14 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Clapton zou ik echt geweldig vinden. Hij heeft wel aangekondigd op wat festivals in Engeland te spelen. Maargoed, denk inderdaad dat het niets is voor op pinkpop.
Jan had het wel over een artiest van een vroegere bekende band waarmee onderhandeld werd dus wie weet...quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:55 schreef peaceman het volgende:
Van Morrisson is ook niet onmogelijk...
Zou best kunnen trouwens, grote man, verkoopt stadions uit, bekend met de band ' take that ' dus.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:02 schreef Siegfried het volgende:
Ik moet bij 'een grote man' aan heel iemand anders denken. Zo maar eens checken of die tot de mogelijkheden behoort.
Nope, jij moest ineens snel wegquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens, we hebben geen biertje gedaan
Dat zit d'r dik in, nog andere festivals in de planning?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Nope, jij moest ineens snel wegen de taps waren al dicht volgens mij.
Op Pinkpop dan maar heh
Oh ja, die was ik even vergeten, zet die maar in de plaats van The Pigeon Detectives...quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
+ The Kooks uiteraard.
Lowlands zeker, Paaspop misschien nog binnenkort, Rockin' Park als er nog wat leuks bij komt en verder ongeveer elke 1 a 2 weken een los concertje meepikken. En Melt begint ook wel leuk te worden met de eerste namen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zit d'r dik in, nog andere festivals in de planning?
Van Melt bedoel je?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, geen zin om recensie te doen in duitsland?
die hebben wel een nieuwe cd en gaan weer tourenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik even vergeten, zet die maar in de plaats van The Pigeon Detectives...
Stiekem zou ik Bullet for my Valentine ook wel cool vinden, die zouden mooi op vrijdag voor Metallica passen....
Hurricane, Southside, Area4, en eventueel anders.quote:
Anders zou ik het niet zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef Pink_Floyd het volgende:
Heb je daar aanbiedingen voor dan
Ging niet over sex, ze heeft gewoon geen zin om naar het festival te gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer een probleem van nu, op een festival loop ik meestal a-seksueel rond!
Er is wel een limiet, maar 5 bestel ik regelmatig voor concerten dus dat lijkt mij geen probleem.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:27 schreef Kinz het volgende:
Is er een limiet aan het aantal kaarten dat je in een keer kunt bestellen?
Ik wil er nl. 5 in een keer bestellen..
Je moet toch iets als om 11 uurquote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:43 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ging niet over sex, ze heeft gewoon geen zin om naar het festival te gaan.
Dat zie ik best zitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:42 schreef chansadres het volgende:
Pinkpopfluistergerucht: De grote man is Chris Cornell.
Nee toch hopelijk, vorig jaar op Lowlands, die man zingt zo vals als een speenvarken live. Heb ook een dvd van Audioslave live op cuba thuis en zelfs daar is het tergend vals. Na 3 nummers maar uitgezet omdat het niet om aan te horen was...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:42 schreef chansadres het volgende:
Pinkpopfluistergerucht: De grote man is Chris Cornell.
Euhm, niemand denkt dat. Is nog nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef Kinz het volgende:
Ok! bedankt.
Morgen even afwachten.
Wie denkt dat de passepartouts morgen zullen uitverkopen?
Op Lowlands alleen Black Hole Sun gezien omdat ik de band erna wilde zien. Dat viel wel vol te houden. Nee, hoef hem niet op Pinkpop te zien. Dat word etenstijd of tent.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Nee toch hopelijk, vorig jaar op Lowlands, die man zingt zo vals als een speenvarken live. Heb ook een dvd van Audioslave live op cuba thuis en zelfs daar is het tergend vals. Na 3 nummers maar uitgezet omdat het niet om aan te horen was...
Ik vind Audioslave geniaal, op cd. Live is de zang inderdaad niet om aan te horen....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Nee toch hopelijk, vorig jaar op Lowlands, die man zingt zo vals als een speenvarken live. Heb ook een dvd van Audioslave live op cuba thuis en zelfs daar is het tergend vals. Na 3 nummers maar uitgezet omdat het niet om aan te horen was...
Het probleem was meer dat ze geen zin had om naar Nederland te komen voor dat festivalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:52 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Je moet toch iets als om 11 uurde muziek al stopt
Je had de beste man moeten horen in de Melkweg, daar was hij ouderswets goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Niks met smaak te maken, de cd's zijn ok en van Audioslave/Soundgarden erg goed/briljant, maar live zit die man er zo vaak naast. Ik ben denk niet degene die zijn oordoppen eruit moet halen als je dat live niet terug hoort. Op het veld hoor je het minder maar als je opnames terug hoort is het vrij erg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:47 schreef Kidney_Bean het volgende:
wat een bullshit over Chris Cornell! Die man zingt fucking goed, haal je oordoppen er eens uit!!!!
Maar goed, kwestie van smaak waarschijnlijkAls hij op de vrijdag staat, ga ik HELEMAAL op de vrijdag naar Pinkpop!
Dat het kwalitatief niet zo best is live lijkt me ook wel duidelijk ja; maar de beleving en bezieling die hij in zn stem weet te leggen maakt zoveel goed dat de schoonheidsfoutjes best te vergeven zijn imho.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Niks met smaak te maken, de cd's zijn ok en van Audioslave/Soundgarden erg goed/briljant, maar live zit die man er zo vaak naast. Ik ben denk niet degene die zijn oordoppen eruit moet halen als je dat live niet terug hoort. Op het veld hoor je het minder maar als je opnames terug hoort is het vrij erg.
Over overdrijven gesprokenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Niks met smaak te maken, de cd's zijn ok en van Audioslave/Soundgarden erg goed/briljant, maar live zit die man er zo vaak naast. Ik ben denk niet degene die zijn oordoppen eruit moet halen als je dat live niet terug hoort. Op het veld hoor je het minder maar als je opnames terug hoort is het vrij erg.
Op Graz staat in het forum dat er blijkbaar wat vage omschrijvingen zijn gegeven door mensen van Pinkpop (weet niet of het Jan Smeets zelf was)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:04 schreef JeroenV het volgende:
Wow, Offspring
Waar komt dat gerucht vandaan?
En ondertussen nog niet aan gedacht om zelf ff op te zoeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:40 schreef JeroenV het volgende:
oke
Ik vroeg het eerder ook al, maar kreeg toen geen antwoord:
Is er al bekend wie waar op welk podium en op welk tijdstip optreed? Is daar dan een overzichtje van, of komt dat allemaal later?
Vrijdag 30 mei:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:40 schreef JeroenV het volgende:
oke
Ik vroeg het eerder ook al, maar kreeg toen geen antwoord:
Is er al bekend wie waar op welk podium en op welk tijdstip optreed? Is daar dan een overzichtje van, of komt dat allemaal later?
quote:
Heeft die zanger inmiddels leren zingen danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:06 schreef Magistro het volgende:
Nazaten zou ook kunnen duiden op Fiction Plane -> met de zoon van Sting. En die staan er dus al.
Maar goed, ik hoop natuurlijk ook op The Offspring, dat zou echt zo ongelooflijk vet zijn
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
wat een kutsite zeg, dat ticketmaster...iets fatsoenlijks bouwen kunnen ze blijkbaar niet :S
die heb ik ook al drie ker gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:46 schreef TomR het volgende:
hier wil het ook niet echt, was ik er eindelijk doorheen krijg ik de volgende error "++Sorry, there are no delivery methods available in your area++"
Heb ik nog nooit gehad met bestellen:x
Dat van die teveel gebruikers heb ik ook heel lang gehad; blijven proberen en hopen dat je er tussendoor schiet! Want dat gebeurde bij mij ook, begreep er niks van dat ik opeens wel het goeie schermpje had hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
wat een kut site van ticketmaster, ik krijg of een venster dat er te veel gebruikers voor het evenement zijn, of de foutmelding "++Sorry, there are no delivery methods available in your area++".
Zijn er mensen die er wel na die foutmelding nog doorgekomen zijn of is het een bug die niets te maken heeft met de overbelasting?
Ik heb het idee dat het erg rap gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:54 schreef peaceman het volgende:
is het al uitverkocht?
Ik ben ingelogd en mn adres is in Delft, mag toch hopen dat de TNT daar wel komtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
ik denk dat het heel erg per postkantoor verschilt, lees ook al reacties op andere fora waar mensen drie kwartier in de rij hebben gestaan vanaf 10 uur!
Zit net even te kijken wat je dan bedoelt met die foutmelding Loveless85, maar ik krijg de foutmelding ++Sorry, there are no delivery methods available in your area++ wel als ik niet ingelogd ben! Als ik me WEL inlog van te voren al, lukt het me gewoon wel!
En nu niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn werkgever betaalt elke maand op de vijftiende. Elke maand.
quote:
Ik hoop dat ie er flink verlies op maaktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehe
Die weet al dat ie niet heen kan
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik kom dus wel al tot 15 - 20x bij dat scherm waar ze de tickets voor je vast houden en je de boel binnen 5 minuten moet afronden, maar al bij het eerste tabblad 'bezorging' gaat het dan fout want dan staat er: ++Sorry, there are no delivery methods available in your area++
Neem dan de vrijdag ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehe
Die weet al dat ie niet heen kan
Toch niet heeeeeeeeel snel hoop ik, want hier is nog niet duidelijk wie wel of niet mee gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
Het gaat hard!!!!
Kaartverkoop Pinkpop loopt hard
Tja Roermond, daar noem je ook watquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Haha, mijn vriendin was hier in Roermond bij de platenboer gewoon direct aan de beurt.
Niet echt neequote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh had ik al gemeld dat ik er zeker bij ben? Klinkt vast een verrassing.
Bij 60.000 is Pinkpop uitverkocht, maar de verdeling dagkaarten/weekendkaarten weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:38 schreef Even het volgende:
Hoeveel kaartjes zijn er?
Wat ik begreepquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:38 schreef Even het volgende:
Hoeveel kaartjes zijn er?
Bij Patrick's Hobby Center toevallig? Daar heb ik ze ook gehaald, was ook meteen aan de beurt, maar volgens hem liep het dus wel enorm hard, hij verwachtte zijn stapel kaarten voor het einde van de dag allemaal wel kwijt te zijn...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Haha, mijn vriendin was hier in Roermond bij de platenboer gewoon direct aan de beurt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:35 schreef Timo20 het volgende:
Jezus. Net op L1 (de Limburgse tv zender): op de eerste dag zijn er in totaal al 30.000 kaarten verkocht![]()
Hij komt 5 weken later pas in Amsterdam en staat dan ook meteen op Werchter... ik zou er m'n geld niet op in zetten!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Hoe reëel is de kans dat Mika op Pinkpop staat eigenlijk, zouden ze even wachten tot het Westerpark-concert is uitverkocht en het dan bekend maken, zo ging het volgens mij ook met de Scissor Sisters vorig jaar....
Zat er ook nog aan te denken, maar de kans lijkt me niet groot. Zoals gezegd zit er behoorlijk wat tijd tussen Westerpark en PP. En ik zie hem ook niet echt in het programma passen...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Hoe reëel is de kans dat Mika op Pinkpop staat eigenlijk, zouden ze even wachten tot het Westerpark-concert is uitverkocht en het dan bekend maken, zo ging het volgens mij ook met de Scissor Sisters vorig jaar....
Ik hoop in elk geval van harte dat hij NIET komtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Als er plaats is voor Gavin Degraw dan is er zeker plaats voor Mika, gewoon lekker op Zuid op de zondagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zat er ook nog aan te denken, maar de kans lijkt me niet groot. Zoals gezegd zit er behoorlijk wat tijd tussen Westerpark en PP. En ik zie hem ook niet echt in het programma passen...
De hedendaagse Silkstone is wat beter te pruimen maar ze stonden een paar jaar geleden echt op de verkeerde plaats. Viel ontzettend tegen juist.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde gisteren op 3FM dat ook Silkstone wellicht in de running is, althans volgens hun eigen zeggen... zou leuk zijn, paar jaar geleden in de tent was echt
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:54 schreef YellowBanana het volgende:
Zouden ze maandag nog weekend kaarten hebben?
Staat op www.ticketmaster.nl wel ergens welke dat zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:38 schreef Ziewoarut het volgende:
En op de pinkpop site staat; kaarten verkrijgbaar bij de 100 grote free record shops, ja welke zijn dat?![]()
Gisteren 30.000, ik reken d'r op dat er richting de 50.000 kaarten verkocht zijn als de stufi er weer is.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:01 schreef YellowBanana het volgende:
Hoeveel kaarte zijn er nou al verkocht dan?
lijkt me welquote:Op zondag 17 februari 2008 14:54 schreef YellowBanana het volgende:
Zouden ze maandag nog weekend kaarten hebben?
Heeft hij gezegd op de persconferentie.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef Useless_User het volgende:
Waar kun je het bericht vinden van die nazaten en de grote man uit een grote band uit het verleden?
Qua prijs bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:48 schreef Eix het volgende:
Morgen toch maar even langs de platenzaak gaan om kaartjes te kopen.Wat is de VVK bij ticketservice eigenlijk dit jaar?
You Gootttt a faakke entrieebewies!1!11!!! PWNED.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:15 schreef Siegfried het volgende:
Er staat een typefout op de 'entreeebewijzen'
Dupz zou ze halen toch? Ah van onze Punkr pictures?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:23 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb de mijne nog niet eens![]()
Maar ik heb de eerste foto's al voorbij zien komen, en het staat er echt: Entreeebewijs
Hi Bart
Hehe, ach we hadden even babbeltje gehad en we gingen uit eten als hij meer dan ( aantal ) kaarten verkocht. Daar is hij ruim overheen inmiddelsquote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef Siegfried het volgende:
Van Punkr inderdaad(hierzo)
Dupje heeft die van haar inmiddels inderdaad bij Pedaal besteldIk ga waarschijnlijk met 3FM.
Edit: Welke belofte bedoel je?![]()
Nee niet wat de 100 grootste free record shops zijn...quote:Op zondag 17 februari 2008 15:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Staat op www.ticketmaster.nl wel ergens welke dat zijn.
Pfoe 4,80 al.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Qua prijs bedoel je?
Artikel Bedrag
Tickets (PINKPOP 2008 (3-DAYTICKET))
Normaal ¤ 129x1
Servicekosten
Normaal ¤ 4.80x1
Totaal ¤ 133.80
Hmm, ja gelukkig komen er langzaam meer spelers op de markt en kunnen die zich na verloop van tijd meten met ticketservice. Maar waardeloos is het wel dat ze een zo goed als monopoly hebben in NLquote:Op zondag 17 februari 2008 19:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Pfoe 4,80 al.Tering, de ticketservice wordt ook elk jaar duurder.
Inderdaad waardeloos ja. Ze krijgen het zelfs nog voor elkaar om via internet nog extra bezorgkosten te tellen voor de e-mail met zelfprint-ticket. Hoewel die dan niet voor pinkpop beschikbaar zijn. Maar toch, het idee. Extra betalen (bovenop de servicekosten) terwijl je de zooi nog zelf uitprint ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, ja gelukkig komen er langzaam meer spelers op de markt en kunnen die zich na verloop van tijd meten met ticketservice. Maar waardeloos is het wel dat ze een zo goed als monopoly hebben in NL
Hoezo niks? Deze line-up is echt wel vetquote:Op zondag 17 februari 2008 18:53 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vidn de line-up echt niks, maar het is het spannendste dat gebeurt in dit kutdorp, dus ik koop maar een ticket.
Vooral voro Metallica eigk.
Niet iedereen heeft dezelfde smaak? Maar als je het vet vind, gewoon gaan, ik persoonlijk vind het ook niet heel speciaal.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:22 schreef YellowBanana het volgende:
[..]
Hoezo niks? Deze line-up is echt wel vet
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:53 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vidn de line-up echt niks, maar het is het spannendste dat gebeurt in dit kutdorp
Wat jammer nou dat Metallica gewoonweg veel populairder is dan Bad Religion hèquote:Op zondag 17 februari 2008 20:33 schreef Ixnay het volgende:
Bad Religion dus niet op het hoofdpodium, maakt mij niks uit hoor.
Maar er zijn niet veel bands op Pinkpop die al bijna 28 jaar muziek maken, 20 albums uitgebracht hebben.
Met vrijwel dezelfde line-up. Eigen record-label. Noem niet Metallica, die zijn in totaal niet langer dan 10 jaar echt actief geweest en hebben nog niet de helft van het aantal optredens van Bad Religion gespeeld.
Deze band verdient het echt niet om op een b-podium te staan.
Maar ze komen wel. Dus ik klaag niet.
Noem eens een band in dit genre dat populairder is? Verder dan 2 bands kom je niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:52 schreef Frostu het volgende:
[..]
Hoofdacts zijn er voor de meest populaire bands die het meeste op TMF/MTV komen, omdat ze denken dat daar de meeste mensen op af komen, omdat zogenaamd niemand verstand heeft van muziek en gewoon volgt wat ze op de radio voorgeschoteld krijgen.
Dan is het genre gewoon niet populair genoegquote:Op zondag 17 februari 2008 22:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Noem eens een band in dit genre dat populairder is? Verder dan 2 bands kom je niet.
Yupyup, kaartje besteld, saampjes met Brainster in een tent :-)quote:
Ik ga er twee doen denk ik, maar weet nog niet welke. Óf V Festival en Pinkpop, óf Lowlands, Pinkpop en concert Muse @ Dublin.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:37 schreef ruud_fr het volgende:
ook morgen kaarten halen
3 festivals dit jaar![]()
En ook dan moet je die "service"kosten betalen...quote:Op zondag 17 februari 2008 20:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Inderdaad waardeloos ja. Ze krijgen het zelfs nog voor elkaar om via internet nog extra bezorgkosten te tellen voor de e-mail met zelfprint-ticket. Hoewel die dan niet voor pinkpop beschikbaar zijn. Maar toch, het idee. Extra betalen (bovenop de servicekosten) terwijl je de zooi nog zelf uitprint ook.![]()
Ik ga fijn morgen entreeekaarten kopen bij de platenzaak hier, fuck de ticketservice.
Dan ga ik ook dusquote:Op zondag 17 februari 2008 20:52 schreef kreuk050 het volgende:
jaja. 5 tickets in da pocket!! vetttt
Metro hèquote:
De WC's goed, de douches dramatisch in mijn ervaring.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:09 schreef nogal het volgende:
Ik ga ook! Voor de eerste keer!![]()
Hoe zijn de douches en de wc's geregeld daar eigelijk? Beetje goed, of dramatisch?
ach, douchen op festivals van 3 dagen is toch niet zo belangrijkquote:Op maandag 18 februari 2008 07:44 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
De WC's goed, de douches dramatisch in mijn ervaring.
Toen ik voor het laatst ging in 2000, waren de wc's op camping B volledig overstroomd. Niet slechts 1 dag, maar het hele weekend. Geen poging tot schoonmaak door de PP-organisatie ondernomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:09 schreef nogal het volgende:
Ik ga ook! Voor de eerste keer!![]()
Hoe zijn de douches en de wc's geregeld daar eigelijk? Beetje goed, of dramatisch?
Jason Mraz of zo bvb.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Bobow het volgende:
Ik ga er wel heen, maar had liever gezien dat ze wat meer actuele bandjes hadden toegevoegd dan zoveel vergane glorie. Melee of Panic at the Disco ofzo, of anders wat nieuwe singer songwriters. Editors, Roisin Murphy en Kate Nash vind ik wel heel vet!
http://www.livexs.nl/Joom(...)-ook-op-Pinkpop-2008quote:Op maandag 18 februari 2008 10:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
hey waar staat dat van Chris Cornell? En op welke dag is tie bevestigd?
wat is daar mis mee, ik wil ook wel vooraan staan, kom niet helemaal naar landgraaf om een paar stipjes te zien in de vertequote:Op maandag 18 februari 2008 00:41 schreef Kinz het volgende:
Dagjesmensen
Veel plezier hoor.
Ben in ieder geval blij dat we bij dag 1 al kunnen wennen aan de drukte.
2 jaar geleden was gewoon kut, 2 dagen festival achter de kiezen. He-le-maal naar de tyfus. En dan ineens hups. 20.000 'dagjesmensen' die lekker in de rij staan voor bier en eten.
En al helemaal de dagjesmensen die al 3 uur vantevoren in het eerste vak gaan staan niksen zodat ze de hoofdact van 'dichtbij' kunnen zien.
Desalniettemin, heb ik nog stééds veel zin
En SERIEUS. 'Entreee(!)kaart'en? Dit ga je niet menen.
Ik was vorig jaar nog op camping A en zowel wc's als douches waren prima in ordequote:Op maandag 18 februari 2008 09:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst ging in 2000, waren de wc's op camping B volledig overstroomd. Niet slechts 1 dag, maar het hele weekend. Geen poging tot schoonmaak door de PP-organisatie ondernomen.
Aan jou de vraag om te raden hoe ik over de wc's van Pinkpop denk.
Volgens mij zei Jan dat die zanger van een band die we van vroeger kennen op vrijdag kwam.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.livexs.nl/Joom(...)-ook-op-Pinkpop-2008
Onduidelijk is nog welke dag.
Stuk uit de Metro van vandaag:quote:Op maandag 18 februari 2008 10:34 schreef super-muffin het volgende:
Volgens mij zei Jan dat die zanger van een band die we van vroeger kennen op vrijdag kwam.
quote:Pinkpop verkoopt in eerste weekend al een derde van beschikbare kaarten.
“De gekste start ooit, bijna een verdubbeling van het oude record”, zegt Jan Smeets over het eerste weekend van de voorverkoop van Pinkpop. Het oude record – dat dateert van 2002 – stond op 17.700 aan de man gebrachte tickets. “Ik schat dat wij bij de eerste tussenstand vanmiddag op ruim 32.000 uitkomen, voor Nederland een uniek aantal”, zegt de bebaarde Limburger.
De start van de voorverkoop zorgde zaterdagochtend voor ongehoorde taferelen. Servers van Ticketservice konden de massale belangstelling niet aan, mede doordat ook concerten van R.E.M. en Mika in de verkoop gingen. “Wij hebben zelfs mensen aan de balie gehad die vertelden geld te hebben geleend, aangezien zij pas komend weekend hun salaris of
studiefinanciering ontvangen”, zegt Smeets.
Daarnaast bevestigt Smeets de komst van Chris Cornell, oud-voorman van Soundgarden en Audioslave. “Al is nog niet helemaal duidelijk wanneer hij precies optreedt. Wij willen graag vrijdag, zelf geeft hij de voorkeur aan zaterdag of zondag. Maar dat hij komt, staat vast.”
Mocht Cornell op zondag aantreden, dan treft hij backstage mogelijk zijn oud-collega’s van Audioslave. Zij spelen met het herenigde Rage Against The Machine op Pinkpop.
Buitenland
Buro Pinkpop ontving zaterdag veel telefoontjes vanuit Engeland. “Dat heeft vooral te maken met de komst van Foo Fighters. Daarnaast kregen wij te horen dat wij ‘such a wonderful bill’ hebben en ‘so cheap’ zijn”, zegt Jan Smeets.
Jawel! Dat is de man van een vroegere grote band (Soundgarden dus).quote:Op maandag 18 februari 2008 10:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we hopen dat dat niet de man is waar hij het over had
Mwoah, ik heb het idee dat er nog meer in het vat zitquote:Op maandag 18 februari 2008 11:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jawel! Dat is de man van een vroegere grote band (Soundgarden dus).
Inside information is for twats!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb het idee dat er nog meer in het vat zit
Ik deel al genoeg met julliequote:Op maandag 18 februari 2008 11:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Inside information is for twats!
Dat weet ik maar je maakt ons zo lekker met "Kijk mij hier meer weten". En dan denken wij van "Wat danquote:Op maandag 18 februari 2008 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik deel al genoeg met jullie
Dat is best vermakelijk hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 11:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat weet ik maar je maakt ons zo lekker met "Kijk mij hier meer weten". En dan denken wij van "Wat dan![]()
![]()
".
Ik weet ook wel wat info maar geen een kan ik identificeren met de grote man van een oude grote band. Daarnaast wilt Jan hem op vrijdag kwijt, waar hij bij de presentatie zei dat daar die man zou komen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is best vermakelijk hoor
het zou best kunnen dat Chris onze man is waar Jan het over had, dan resteren er nog 7. Waarvan een paar zekerheidjesquote:Op maandag 18 februari 2008 11:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat info maar geen een kan ik identificeren met de grote man van een oude grote band. Daarnaast wilt Jan hem op vrijdag kwijt, waar hij bij de presentatie zei dat daar die man zou komen.
Duidelijk!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
het zou best kunnen dat Chris onze man is waar Jan het over had, dan resteren er nog 7. Waarvan een paar zekerheidjes
Hoeft ook niet, dan houd ik mijn lijstje gewoon aanquote:
Ik denk dat mensen die zich bezig houden met festivals, boekingen etc al wel een idee hebben.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, dan houd ik mijn lijstje gewoon aan
Grote/kleine namen?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
het zou best kunnen dat Chris onze man is waar Jan het over had, dan resteren er nog 7. Waarvan een paar zekerheidjes
Dat mag hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 11:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij weet je helemaal niets
Voornamelijk wat kleinere namen, 2 grote acts.quote:
Alanis Morissette, The Offspring ?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat mag hoor
[..]
Voornamelijk wat kleinere namen, 2 grote acts.
Daar hoop ik ook nog steeds op.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:45 schreef Numbie het volgende:
Ik ga erbij zijn dit jaar!! Voor het eerst in 6 jaar dat ik weer kan... woehoe! Ik hoop zo dat er nog wat meer singer-songwriters komen a la adele, duffy, alanis morissette, amy wino, jason mraz, john mayer
Beide mogelijkquote:
is dat niet die band van Pretty fly for a white guy ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:45 schreef Dupje het volgende:
The Offspring ?
Jup.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is dat niet die band van Pretty fly for a white guy ofzo?
Angelus, kan dit?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:41 schreef Leonos het volgende:
Jason Mraz lijkt me wel tof
Anders Interpol? Of kan dat niet Dark_Angelus?
interpol lijkt me stug, nog geen enkel festival maakt er melding van ze hebben wel een groot gat van Maart tot Juli, daarna beginnen ze in Stockholm. Maar het kan natuurlijk ook dat ze de zomertour nog gaan doen.quote:
Ik hou me veel bezig in de festival wereld en daarnaast werk ik bij muziekagenda.nlquote:Op maandag 18 februari 2008 12:58 schreef Haunter het volgende:
Dark_Angelus, hoe komt het dat je zoveel info weet?
Je zegt niks over Jason Mraz, dus die komt?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
interpol lijkt me stug, nog geen enkel festival maakt er melding van ze hebben wel een groot gat van Maart tot Juli, daarna beginnen ze in Stockholm. Maar het kan natuurlijk ook dat ze de zomertour nog gaan doen.
[..]
Ik hou me veel bezig in de festival wereld en daarnaast werk ik bij muziekagenda.nl
Ohnee dat weet ik eigenlijk niet, sowieso Mraz komt binnenkort wel naar NL voor promotie van de nieuwe CD. Ik hoop er op, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je zegt niks over Jason Mraz, dus die komt?
Ik heb hetzelfde gehad met mijn tickets voor Kate Nash vorige maand. Ook direct een mailtje gestuurd. Dezelfde dag had ik nog antwoord dat de tickets onderweg waren naar het goede adres.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:21 schreef Twarres het volgende:
Zojuist kaartje besteld!!
Alleen ontiegelijk stom. M'n ticketservice account stond nog op mn oude adres, maar daar kwam ik pas achter toen ik klaar was met bestellen. Heb wel een mailtje gestuurd en gelijk aangepast. Ik hoop dat het goed gaat.
23 juni staat hij ook in de 013.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
Cornell staat iig op Werchter 3 juli...dus hij zal wel in Europa blijven rondhangen in die maanden
Nou, hopen dan maar. Maar iig fijn om te horen dat iemand anders dat ook is overkomen en goed is afgehandeld.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:24 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad met mijn tickets voor Kate Nash vorige maand. Ook direct een mailtje gestuurd. Dezelfde dag had ik nog antwoord dat de tickets onderweg waren naar het goede adres.
Ja klopt, maar de muziekwinkel hier vraagt zich wel nog net iets minder en ik geef mijn geld liever aan een kleine zelfstandige ondernemer dan de ticketservice.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En ook dan moet je die "service"kosten betalen...
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:07 schreef ruud_fr het volgende:
heb je trouwens nog je kaartje nodig als je vanaf de camping het festivalterrein op gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |