Je moet toch iets als om 11 uurquote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:43 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ging niet over sex, ze heeft gewoon geen zin om naar het festival te gaan.
Dat zie ik best zitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:42 schreef chansadres het volgende:
Pinkpopfluistergerucht: De grote man is Chris Cornell.
Nee toch hopelijk, vorig jaar op Lowlands, die man zingt zo vals als een speenvarken live. Heb ook een dvd van Audioslave live op cuba thuis en zelfs daar is het tergend vals. Na 3 nummers maar uitgezet omdat het niet om aan te horen was...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:42 schreef chansadres het volgende:
Pinkpopfluistergerucht: De grote man is Chris Cornell.
Euhm, niemand denkt dat. Is nog nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef Kinz het volgende:
Ok! bedankt.
Morgen even afwachten.
Wie denkt dat de passepartouts morgen zullen uitverkopen?
Op Lowlands alleen Black Hole Sun gezien omdat ik de band erna wilde zien. Dat viel wel vol te houden. Nee, hoef hem niet op Pinkpop te zien. Dat word etenstijd of tent.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Nee toch hopelijk, vorig jaar op Lowlands, die man zingt zo vals als een speenvarken live. Heb ook een dvd van Audioslave live op cuba thuis en zelfs daar is het tergend vals. Na 3 nummers maar uitgezet omdat het niet om aan te horen was...
Ik vind Audioslave geniaal, op cd. Live is de zang inderdaad niet om aan te horen....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Nee toch hopelijk, vorig jaar op Lowlands, die man zingt zo vals als een speenvarken live. Heb ook een dvd van Audioslave live op cuba thuis en zelfs daar is het tergend vals. Na 3 nummers maar uitgezet omdat het niet om aan te horen was...
Het probleem was meer dat ze geen zin had om naar Nederland te komen voor dat festivalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:52 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Je moet toch iets als om 11 uurde muziek al stopt
Je had de beste man moeten horen in de Melkweg, daar was hij ouderswets goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Niks met smaak te maken, de cd's zijn ok en van Audioslave/Soundgarden erg goed/briljant, maar live zit die man er zo vaak naast. Ik ben denk niet degene die zijn oordoppen eruit moet halen als je dat live niet terug hoort. Op het veld hoor je het minder maar als je opnames terug hoort is het vrij erg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:47 schreef Kidney_Bean het volgende:
wat een bullshit over Chris Cornell! Die man zingt fucking goed, haal je oordoppen er eens uit!!!!
Maar goed, kwestie van smaak waarschijnlijkAls hij op de vrijdag staat, ga ik HELEMAAL op de vrijdag naar Pinkpop!
Dat het kwalitatief niet zo best is live lijkt me ook wel duidelijk ja; maar de beleving en bezieling die hij in zn stem weet te leggen maakt zoveel goed dat de schoonheidsfoutjes best te vergeven zijn imho.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Niks met smaak te maken, de cd's zijn ok en van Audioslave/Soundgarden erg goed/briljant, maar live zit die man er zo vaak naast. Ik ben denk niet degene die zijn oordoppen eruit moet halen als je dat live niet terug hoort. Op het veld hoor je het minder maar als je opnames terug hoort is het vrij erg.
Over overdrijven gesprokenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Niks met smaak te maken, de cd's zijn ok en van Audioslave/Soundgarden erg goed/briljant, maar live zit die man er zo vaak naast. Ik ben denk niet degene die zijn oordoppen eruit moet halen als je dat live niet terug hoort. Op het veld hoor je het minder maar als je opnames terug hoort is het vrij erg.
Op Graz staat in het forum dat er blijkbaar wat vage omschrijvingen zijn gegeven door mensen van Pinkpop (weet niet of het Jan Smeets zelf was)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:04 schreef JeroenV het volgende:
Wow, Offspring
Waar komt dat gerucht vandaan?
En ondertussen nog niet aan gedacht om zelf ff op te zoeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:40 schreef JeroenV het volgende:
oke
Ik vroeg het eerder ook al, maar kreeg toen geen antwoord:
Is er al bekend wie waar op welk podium en op welk tijdstip optreed? Is daar dan een overzichtje van, of komt dat allemaal later?
Vrijdag 30 mei:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:40 schreef JeroenV het volgende:
oke
Ik vroeg het eerder ook al, maar kreeg toen geen antwoord:
Is er al bekend wie waar op welk podium en op welk tijdstip optreed? Is daar dan een overzichtje van, of komt dat allemaal later?
quote:
Heeft die zanger inmiddels leren zingen danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:06 schreef Magistro het volgende:
Nazaten zou ook kunnen duiden op Fiction Plane -> met de zoon van Sting. En die staan er dus al.
Maar goed, ik hoop natuurlijk ook op The Offspring, dat zou echt zo ongelooflijk vet zijn
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
wat een kutsite zeg, dat ticketmaster...iets fatsoenlijks bouwen kunnen ze blijkbaar niet :S
die heb ik ook al drie ker gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:46 schreef TomR het volgende:
hier wil het ook niet echt, was ik er eindelijk doorheen krijg ik de volgende error "++Sorry, there are no delivery methods available in your area++"
Heb ik nog nooit gehad met bestellen:x
Dat van die teveel gebruikers heb ik ook heel lang gehad; blijven proberen en hopen dat je er tussendoor schiet! Want dat gebeurde bij mij ook, begreep er niks van dat ik opeens wel het goeie schermpje had hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
wat een kut site van ticketmaster, ik krijg of een venster dat er te veel gebruikers voor het evenement zijn, of de foutmelding "++Sorry, there are no delivery methods available in your area++".
Zijn er mensen die er wel na die foutmelding nog doorgekomen zijn of is het een bug die niets te maken heeft met de overbelasting?
Ik heb het idee dat het erg rap gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:54 schreef peaceman het volgende:
is het al uitverkocht?
Ik ben ingelogd en mn adres is in Delft, mag toch hopen dat de TNT daar wel komtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
ik denk dat het heel erg per postkantoor verschilt, lees ook al reacties op andere fora waar mensen drie kwartier in de rij hebben gestaan vanaf 10 uur!
Zit net even te kijken wat je dan bedoelt met die foutmelding Loveless85, maar ik krijg de foutmelding ++Sorry, there are no delivery methods available in your area++ wel als ik niet ingelogd ben! Als ik me WEL inlog van te voren al, lukt het me gewoon wel!
En nu niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn werkgever betaalt elke maand op de vijftiende. Elke maand.
quote:
Ik hoop dat ie er flink verlies op maaktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehe
Die weet al dat ie niet heen kan
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik kom dus wel al tot 15 - 20x bij dat scherm waar ze de tickets voor je vast houden en je de boel binnen 5 minuten moet afronden, maar al bij het eerste tabblad 'bezorging' gaat het dan fout want dan staat er: ++Sorry, there are no delivery methods available in your area++
Neem dan de vrijdag ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehe
Die weet al dat ie niet heen kan
Toch niet heeeeeeeeel snel hoop ik, want hier is nog niet duidelijk wie wel of niet mee gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
Het gaat hard!!!!
Kaartverkoop Pinkpop loopt hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |