Dat mag hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 11:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij weet je helemaal niets
Voornamelijk wat kleinere namen, 2 grote acts.quote:
Alanis Morissette, The Offspring ?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat mag hoor
[..]
Voornamelijk wat kleinere namen, 2 grote acts.
Daar hoop ik ook nog steeds op.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:45 schreef Numbie het volgende:
Ik ga erbij zijn dit jaar!! Voor het eerst in 6 jaar dat ik weer kan... woehoe! Ik hoop zo dat er nog wat meer singer-songwriters komen a la adele, duffy, alanis morissette, amy wino, jason mraz, john mayer
Beide mogelijkquote:
is dat niet die band van Pretty fly for a white guy ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:45 schreef Dupje het volgende:
The Offspring ?
Jup.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is dat niet die band van Pretty fly for a white guy ofzo?
Angelus, kan dit?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:41 schreef Leonos het volgende:
Jason Mraz lijkt me wel tof
Anders Interpol? Of kan dat niet Dark_Angelus?
interpol lijkt me stug, nog geen enkel festival maakt er melding van ze hebben wel een groot gat van Maart tot Juli, daarna beginnen ze in Stockholm. Maar het kan natuurlijk ook dat ze de zomertour nog gaan doen.quote:
Ik hou me veel bezig in de festival wereld en daarnaast werk ik bij muziekagenda.nlquote:Op maandag 18 februari 2008 12:58 schreef Haunter het volgende:
Dark_Angelus, hoe komt het dat je zoveel info weet?
Je zegt niks over Jason Mraz, dus die komt?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
interpol lijkt me stug, nog geen enkel festival maakt er melding van ze hebben wel een groot gat van Maart tot Juli, daarna beginnen ze in Stockholm. Maar het kan natuurlijk ook dat ze de zomertour nog gaan doen.
[..]
Ik hou me veel bezig in de festival wereld en daarnaast werk ik bij muziekagenda.nl
Ohnee dat weet ik eigenlijk niet, sowieso Mraz komt binnenkort wel naar NL voor promotie van de nieuwe CD. Ik hoop er op, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je zegt niks over Jason Mraz, dus die komt?
Ik heb hetzelfde gehad met mijn tickets voor Kate Nash vorige maand. Ook direct een mailtje gestuurd. Dezelfde dag had ik nog antwoord dat de tickets onderweg waren naar het goede adres.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:21 schreef Twarres het volgende:
Zojuist kaartje besteld!!
Alleen ontiegelijk stom. M'n ticketservice account stond nog op mn oude adres, maar daar kwam ik pas achter toen ik klaar was met bestellen. Heb wel een mailtje gestuurd en gelijk aangepast. Ik hoop dat het goed gaat.
23 juni staat hij ook in de 013.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
Cornell staat iig op Werchter 3 juli...dus hij zal wel in Europa blijven rondhangen in die maanden
Nou, hopen dan maar. Maar iig fijn om te horen dat iemand anders dat ook is overkomen en goed is afgehandeld.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:24 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad met mijn tickets voor Kate Nash vorige maand. Ook direct een mailtje gestuurd. Dezelfde dag had ik nog antwoord dat de tickets onderweg waren naar het goede adres.
Ja klopt, maar de muziekwinkel hier vraagt zich wel nog net iets minder en ik geef mijn geld liever aan een kleine zelfstandige ondernemer dan de ticketservice.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En ook dan moet je die "service"kosten betalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |