Koop alleen kaarten bij de officiële voorverkoopadressen!quote:De voorverkoop start zaterdag 16 februari 2008 om 10.00 uur.
quote:
Van de Pinkpop website.quote:De voorverkoop start zaterdag 16 februari 2008 om 10.00 uur.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:28 schreef latin_LiZzY het volgende:
Lekker treurig programma weer. Allemaal van die typische 3FM bands
Laat me raden welke 8 bands nog gepresenteerd worden:
Live
Kane
Anouk
Blof
Heideroosjes
Rooney
Leaf
Lenny Kravitz
Thanks, heb hem aangepastquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:21 schreef Twarres het volgende:
Zaterdag... Kan dat er niet even bij in de OP?
[..]
Van de Pinkpop website.
Uiteraard staan we zaterdag gewoon in de rij bij het postkantoor..
wat overdreven joh.. die kaarten vliegen echt de deur niet uit hoor.. njah misschien zielige dagjesmensen die kaarten zullen wel snel gaan maar passepartouts zullen zo snel niet gaan hoor..quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:21 schreef Twarres het volgende:
Zaterdag... Kan dat er niet even bij in de OP?
[..]
Van de Pinkpop website.
Uiteraard staan we zaterdag gewoon in de rij bij het postkantoor..
Tsja, ik kan ook niemand anders bedenken dan Ozzy. Zou wel erg tof zijn trouwens!quote:Eén naam ontbreekt nog op de vrijdag. Smeets wilde die nog niet onthullen, maar beloofde een grote man, bekend van een grote band uit het verleden. De polls zijn geopend, 3VOOR12 zet zijn geld in op Ozzy Osbourne. Voor zaterdag houdt Smeets nog drie namen geheim, voor de zondag vier.
Nee, ik verwacht ook niet dat het uitverkocht raakt in een dag, maar ik wil gewoon graag een kaartje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:25 schreef Jboog het volgende:
[..]
wat overdreven joh.. die kaarten vliegen echt de deur niet uit hoor.. njah misschien zielige dagjesmensen die kaarten zullen wel snel gaan maar passepartouts zullen zo snel niet gaan hoor..
zorg anders dat je er werkt is echt een rlxd baantje.. af en toe prullenbakken verrijden en verders lekker chillen
Jan Smeets heeft sowieso al gemeld dat er verder geen Nederlandse namen bijkomenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:28 schreef latin_LiZzY het volgende:
Live
Kane
Anouk
Blof
Heideroosjes
Rooney
Leaf
Lenny Kravitz
Clapton zou ik echt geweldig vinden. Hij heeft wel aangekondigd op wat festivals in Engeland te spelen. Maargoed, denk inderdaad dat het niets is voor op pinkpop.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:00 schreef super-muffin het volgende:
Van 3voor12 :
[..]
Tsja, ik kan ook niemand anders bedenken dan Ozzy. Zou wel erg tof zijn trouwens!
Roger Waters kan ook! Maar die staat toch een dag voor Pinkpop in Landgraaf?
Eric Clapton of Phil Collins kan ook. Maar dat lijken me niet echt namen voor Pinkpop.
dan pas?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:43 schreef theKiD het volgende:100% op zeker. Zaterdag om 14:30u heb ik 2 weekend kaarten
In het kader "reageer dan niet" : reageer dan niet!@quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:28 schreef latin_LiZzY het volgende:
Live
Kane
Anouk
Blof
Heideroosjes
Rooney
Leaf
Lenny Kravitz
Metallica leek mij eerst ook niks voor Pinkpop. en toch staan ze er.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:14 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Clapton zou ik echt geweldig vinden. Hij heeft wel aangekondigd op wat festivals in Engeland te spelen. Maargoed, denk inderdaad dat het niets is voor op pinkpop.
Jan had het wel over een artiest van een vroegere bekende band waarmee onderhandeld werd dus wie weet...quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:55 schreef peaceman het volgende:
Van Morrisson is ook niet onmogelijk...
Zou best kunnen trouwens, grote man, verkoopt stadions uit, bekend met de band ' take that ' dus.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:02 schreef Siegfried het volgende:
Ik moet bij 'een grote man' aan heel iemand anders denken. Zo maar eens checken of die tot de mogelijkheden behoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |