De hedendaagse Silkstone is wat beter te pruimen maar ze stonden een paar jaar geleden echt op de verkeerde plaats. Viel ontzettend tegen juist.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde gisteren op 3FM dat ook Silkstone wellicht in de running is, althans volgens hun eigen zeggen... zou leuk zijn, paar jaar geleden in de tent was echt
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:54 schreef YellowBanana het volgende:
Zouden ze maandag nog weekend kaarten hebben?
Staat op www.ticketmaster.nl wel ergens welke dat zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:38 schreef Ziewoarut het volgende:
En op de pinkpop site staat; kaarten verkrijgbaar bij de 100 grote free record shops, ja welke zijn dat?![]()
Gisteren 30.000, ik reken d'r op dat er richting de 50.000 kaarten verkocht zijn als de stufi er weer is.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:01 schreef YellowBanana het volgende:
Hoeveel kaarte zijn er nou al verkocht dan?
lijkt me welquote:Op zondag 17 februari 2008 14:54 schreef YellowBanana het volgende:
Zouden ze maandag nog weekend kaarten hebben?
Heeft hij gezegd op de persconferentie.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef Useless_User het volgende:
Waar kun je het bericht vinden van die nazaten en de grote man uit een grote band uit het verleden?
Qua prijs bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:48 schreef Eix het volgende:
Morgen toch maar even langs de platenzaak gaan om kaartjes te kopen.Wat is de VVK bij ticketservice eigenlijk dit jaar?
You Gootttt a faakke entrieebewies!1!11!!! PWNED.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:15 schreef Siegfried het volgende:
Er staat een typefout op de 'entreeebewijzen'
Dupz zou ze halen toch? Ah van onze Punkr pictures?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:23 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb de mijne nog niet eens![]()
Maar ik heb de eerste foto's al voorbij zien komen, en het staat er echt: Entreeebewijs
Hi Bart
Hehe, ach we hadden even babbeltje gehad en we gingen uit eten als hij meer dan ( aantal ) kaarten verkocht. Daar is hij ruim overheen inmiddelsquote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef Siegfried het volgende:
Van Punkr inderdaad(hierzo)
Dupje heeft die van haar inmiddels inderdaad bij Pedaal besteldIk ga waarschijnlijk met 3FM.
Edit: Welke belofte bedoel je?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |