Clone war??quote:
Komt door die kutklonen en dat gebaggerquote:Op maandag 11 februari 2008 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gaat wel rap voor dit tijdstip
Awwquote:
ja goedquote:Op maandag 11 februari 2008 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gaat wel rap voor dit tijdstip
quote:
jaquote:Op maandag 11 februari 2008 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals te doen gebruikelijk
Ik ben al een werkwoordquote:Op maandag 11 februari 2008 23:40 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ooit wordt Mucken nog een ECHT WERKwoord...
oehquote:Op maandag 11 februari 2008 23:40 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ooit wordt Mucken nog een ECHT WERKwoord...
polen zijn daar te dom voorquote:Op maandag 11 februari 2008 23:42 schreef Houniet het volgende:
Klonen is voor polen.
Vrouwe Curie hield zich daermeede niet beezhig, Heer Houniet.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:42 schreef Houniet het volgende:
Klonen is voor polen.
quote:
Dankjequote:
Welke klonenquote:
quote:
zoooooo volgens mij slaap jij op de bank schat, met een kussen en dekentje..quote:
Hoi diekquote:
Presentquote:Op maandag 11 februari 2008 23:54 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
zoooooo volgens mij slaap jij op de bank schat, met een kussen en dekentje..![]()
Ik slaap bij muckie altijd op de bank. Muckie zelf ook trouwensquote:Op maandag 11 februari 2008 23:54 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
zoooooo volgens mij slaap jij op de bank schat, met een kussen en dekentje..![]()
ik gaat ookquote:Op maandag 11 februari 2008 23:56 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik ga maar eens naar bed, Truste !!!
Truste nieuwste aanwinst in de OPquote:Op maandag 11 februari 2008 23:56 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik ga maar eens naar bed, Truste !!!
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:54 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik slaap bij muckie altijd op de bank. Muckie zelf ook trouwens
truste PeZuquote:
ik slaap waarschijnlijk met mijn handjes onder jouquote:Op maandag 11 februari 2008 23:58 schreef kussen het volgende:
Kussen wordt vast en zeker door iemand hier zo mee gesleurt en dus alvast, weltrusten iedereen
Oeh. Ik ga lekker samen met jou naar ons bedje toequote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:08 schreef Muck het volgende:
maarre, liefjens, ik ga zo ook slapen en ik neem MPG mee?
ik dacht al, waar blijf jequote:
Ik verwachtte dr al eerder zelfsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht al, waar blijf je
ik ruik lekker joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |