Zou Metin nu woord houden? Toen hij dit eerder bekendmaakte kreeg nu.nl naar het schijnt zo veel mail, dat hij toch dagelijks cartoons bleef maken. Ik ben benieuwd.quote:Met ingang van juni 2008 verandert de frequentie van de Sevensheaven cartoons voor de Nu.nl nieuwswebsite van dagelijks naar wekelijks.
Na ruim anderhalf jaar dagelijkse publicatie op Nu.nl zijn de kenmerkende cartoons bij een zeer breed publiek bekend geworden. De cartoons onderscheiden zich vooral doordat ze volledig in digitaal 3D worden vervaardigd, en lenen zich daardoor goed voor publicaties die op zoek zijn naar eigentijdse vernieuwing.
Geïnteresseerde websites, tijdschriften, kranten, bedrijfspublicaties en overige media zijn van harte uitgenodigd om de cartoons van Sevensheaven in te zetten. Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer info.
same herequote:Op maandag 11 februari 2008 13:34 schreef Rikketik het volgende:
Schaamteloze tvp.
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/quote:Op maandag 11 februari 2008 13:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Weet iemand welk font Metin gebruikt voor zijn cartoons?
hehehehequote:Op maandag 11 februari 2008 13:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Schaamteloze repost en tevens tvp![]()
[ afbeelding ]
ja die heeft ie straks wekelijksquote:Op maandag 11 februari 2008 13:50 schreef Falco het volgende:
Dit was gewoon een tijdelijke misser, kan gebeuren.
quote:Met ingang van juni 2008 verandert de frequentie
Waarom heeft Wilders mini-tietjes en maar acht tenenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:30 schreef Rikketik het volgende:
Eentje uit de oude doos:
[ afbeelding ]
Nee, hij is die ramp. Wij zijn de ramptoeristenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:34 schreef jpg97 het volgende:
Arrrgh!!
Zijn we nog bezig met die ramptoerist![]()
Misschien weet Metin iets wat wij niet weten?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom heeft Wilders mini-tietjes en maar acht tenen?
Die woordgrap is te goed voor in dit topicquote:Op maandag 11 februari 2008 15:01 schreef Ravage het volgende:
Om op het juiste niveau te blijven:
[..]metin-gang
![]()
En z'n deken is veel te kortquote:Op maandag 11 februari 2008 15:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom heeft Wilders mini-tietjes en maar acht tenen?
En te breed. Met andere woorden: hij heeft zn deken overdwars liggen. Ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:13 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En z'n deken is veel te kort
Top! En Seamour Sheep heeft wel 4 (!) plaatjes met slechte animatie. Jeuh!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
1x per week betekent wel dat dit topic trager zal gaan. Zullen we Seymour Sheep er dan maar bij pakken?
Tikje voorspelbaar, maar dat "I come" is dan wel weer grappig.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:21 schreef Sigmund666 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA! LEKKER DROOG EN ZWARTGALLIG!![]()
Goeie bak Metin!
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:52 schreef James1988 het volgende:
Ik vind 'm nog best leuk. Had een dialoog verwacht.
Hij was beter geweest als de rechter niets had gezegd tho...
Je krijgt twee maagden aftrek als je niet door een zelfmoordaanslag om het leven komt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef James1988 het volgende:
Mm, waren het niet 72 maagden trouwens?
dat chinese jochiequote:Op donderdag 14 februari 2008 09:11 schreef DroogDok het volgende:
Ik snap de grap niet, van welke leonardo hebben ze het signalement van zijn moeder nodig?
Vast nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:29 schreef Rikketik het volgende:
Het is gewoon een rare grap.
Maar ik heb goede hoop dat Metin morgen keihard terugkomt met een sterke, symbolische cartoon!
Die bult is dan ook het enige wat een iets wat geforceerde glimlach opleverde.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:55 schreef Rikketik het volgende:
Subtiele bult onder dat laken trouwens.
komt omdat dit plaatje al es is geweest met andere tekst...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:20 schreef MikeyMo het volgende:
mwoah mwoah, ik heb ze erger gezien
Clue is best aardig, die bobbel bij die vent dubieus
Let ook op, dat vrouwtje heeft weer ouderwetsche handen
Zijn strip is nog dagelijks, toch?quote:
Niet dat daar nu veel voorspellende gaven voor nodig waren, helaas.quote:Vast niet
dat doet ie vakerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
plaatje is vol;gens mij zelfs 100% gerecycled
Goed idee.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien moet ik maar een paint-topic openen in ONZ ofzo, dan kan iedereen gezellig meedoen.
quote:
eigenlijk ook nog wat sterretjes bij zn dijen, maar tekenend dat je metins niveau hiermee al overtreftquote:
Helaas niet in z'n grappen skillsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 06:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een doorbraak in zijn 'teken' skills hoor
Dat is te moeilijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
De sigaar zou uitgedrukt in de asbak moeten, dit is onduidelijk en onnodig verwarrend.
Het idee achter de grap is helemaal niet slecht. Een uitgedrukte sigaar was beter geweest. Maar helaas heb je gelijk, een uitgedrukte sigaar is een veel te ingewikkelde vorm voor onze Metin. Dus houdt hij het maar bij een simpele ovale vormquote:
En het ging zo goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef Falco het volgende:
Weer van dat geforceerde grappige shit: laat ik Fokke en Sukke tekenen, dat doet het altijd goed. Dit neigt ook naar plagiaat
.
Het slaat alleen maar op het feit dat Freek de Jonge een huillie moest zijn dat ie werd afgebeld door de Vara, en omdat Fokke en Sukke zo nu en dan zo lekker hard zijn, hebben ze het dit keer niet gedaan qua ophef. Hahaha.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef Falco het volgende:
Weer van dat geforceerde grappige shit: laat ik Fokke en Sukke tekenen, dat doet het altijd goed. Dit neigt ook naar plagiaat
.
Die piemol.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat ik nou tegenkwam op zoek naar leuke cartoons voor het ONZ-topic kan ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die vagina. Net een soort van uitgelubberde tweede mondquote:
Ik had eigenlijk een ruitvorm verwacht. Je weet wel, met 4 hoeken, lijkt op een vlieger. Maar Metin weet kennelijk genoeg van vagina's om er nog ietwat vorm in te maken...quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die vagina. Net een soort van uitgelubberde tweede mond
dat is best toevallig, een vriend van mij had die bedacht, en ik had hem gesubmit op die site. leuk dat ik hem hier voorbij zie komen. die was toen bij dwdd geweest.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het slaat alleen maar op het feit dat Freek de Jonge een huillie moest zijn dat ie werd afgebeld door de Vara, en omdat Fokke en Sukke zo nu en dan zo lekker hard zijn, hebben ze het dit keer niet gedaan qua ophef. Hahaha.![]()
[ afbeelding ]
Van foksuk.nl:quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat ik nou tegenkwam op zoek naar leuke cartoons voor het ONZ-topic kan ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]![]()
![]()
rambo moet hirshi ali afschieten? oke?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:05 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nee nee nee.
Meer heb ik er niet over te zeggen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:05 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nee nee nee.
Meer heb ik er niet over te zeggen.
zeau zeau, hij heeft zijn renderpark overuren laten draaienquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:10 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Flauwe grap. Wel lekker minimalistisch plaatje though.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:20 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
ah een symbolische! minder sterk dan doorgaans, maar nooit zo tenenkrommend als de tekstgrappen
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:56 schreef tho_Omas het volgende:
De enige die ze leuk vind is Kasper.
Dat jij een geweldige humor bezit!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:54 schreef kasper het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?![]()
On topic: is er geen nieuwe aanvoer meer?
dat zijn wijquote:
dat zou triets zijn, echt een megacrash van heb ik jou daar en dan geen backupquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:00 schreef Trancelocator het volgende:
De laatste prent duidt er misschien toch op dat de library van onze creatieve cartoonist in rook is opgegaan.
Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:20 schreef Zotheid het volgende:
Misschien dat hij er achter kwam dat het zulke kutcartoons zijn dat hij zich heeft verhangen?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:29 schreef Dangel het volgende:
SMS MATIGE CARTOON AAN NAAR 06-51075062
Het is een artiest.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:28 schreef Thy... het volgende:
Net even rondgekeken op z'n website en ik moet zeggen; er zitten best mooie werkjes tussen.
mja, doe het hem dan na als je het beter kunt?quote:
Gelukkig kan je dat zelfportret ook als e-card versturenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef Rikketik het volgende:
Tekeningen, foto's (waaronder een zelfportret, mocht je je afvragen hoe Metin eruit ziet), 3D-cartoons...
http://www.sevensheaven.nl/quote:Met ingang van september 2008 verandert de frequentie van de Sevensheaven cartoons voor de Nu.nl nieuwswebsite van dagelijks naar wekelijks.
Na ruim anderhalf jaar dagelijkse publicatie op Nu.nl zijn de kenmerkende cartoons bij een zeer breed publiek bekend geworden. De cartoons onderscheiden zich vooral doordat ze volledig in digitaal 3D worden vervaardigd, en lenen zich daardoor goed voor publicaties die op zoek zijn naar eigentijdse vernieuwing.
Is al eerder in het topic gepost en verklaart niet waarom er nu al bijna een week geen nieuwe is verschenen aangezien in het bericht september 2008 staat vermeld.quote:
Ik geloof dat september 2008 vroeg valt bij hem... er is nog steeds geen nieuwequote:
Op zijn website staat voor vandaag wél een nieuwe:quote:Op maandag 3 maart 2008 08:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat september 2008 vroeg valt bij hem... er is nog steeds geen nieuwe
Het was eerst juni inderdaad, maar Metin's trouwe fanbase was daar niet blij mee. Toen hebben ze het eerst helemaal afgeblazen om er nu dan toch september van te maken.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:37 schreef kasper het volgende:
M.i.v. september? Het was toch eerst juni?
Van uitstel komt afstel.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:36 schreef Rikketik het volgende:
Het was eerst juni inderdaad, maar Metin's trouwe fanbase was daar niet blij mee. Toen hebben ze het eerst helemaal afgeblazen om er nu dan toch september van te maken.
Vind je? Ik vind ze wel oke, maar daar blijft het ook bij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:22 schreef kasper het volgende:
Die paar vrije dagen heeft hem goed gedaan.
De kwaliteit gaat weer omhoog.
Of: "Ga je mee brommers kieken?"quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:40 schreef Ravage het volgende:
Ja of dat wolkje vervangen door "Gelukkig heb je nog je trekker"
Dat zou nog enigzins "potentie" hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:40 schreef Ravage het volgende:
En dan het pistool van gisteren erbij. +1 Woordspeling.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:40 schreef Ravage het volgende:
Hij is gewoon leuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
ach hij is aardig
Zou 't..quote:Op maandag 10 maart 2008 00:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
OMG, een cartoon speciaal voor ons!Allemaal even zwaaien naar Metin jongens
Misschien dat hij morgen een grote kut tekent, en er boven zet: "Ook vandaag weer een kut cartoon"quote:Op maandag 10 maart 2008 10:30 schreef Rikketik het volgende:
Ik weet niet of 'ie voor ons bedoeld is, hoor. Hij heeft het over flauwe cartoons, maar wij gebruiken vaker de termen 'slecht' en 'kut'.
Hoi Metin.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef Rikketik het volgende:
Komt een man bij de dokter...
[ afbeelding ]
Diagnose: recycleritus.
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:45 schreef James1988 het volgende:
Wat moet hetvoorstellen? Ik zie de connectie PlayMobil <-> kabinet niet zo...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:59 schreef DroogDok het volgende:
Wat heeft het vallen van het kabinet met balkenendes rechterarm te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die auto ziet er realistisch uit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:22 schreef Thy... het volgende:
Helaas ziet die neushoorn eruit als een gedeukte homp klei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |