Helaas niet in z'n grappen skillsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 06:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een doorbraak in zijn 'teken' skills hoor
Dat is te moeilijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
De sigaar zou uitgedrukt in de asbak moeten, dit is onduidelijk en onnodig verwarrend.
Het idee achter de grap is helemaal niet slecht. Een uitgedrukte sigaar was beter geweest. Maar helaas heb je gelijk, een uitgedrukte sigaar is een veel te ingewikkelde vorm voor onze Metin. Dus houdt hij het maar bij een simpele ovale vormquote:
En het ging zo goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef Falco het volgende:
Weer van dat geforceerde grappige shit: laat ik Fokke en Sukke tekenen, dat doet het altijd goed. Dit neigt ook naar plagiaat
.
Het slaat alleen maar op het feit dat Freek de Jonge een huillie moest zijn dat ie werd afgebeld door de Vara, en omdat Fokke en Sukke zo nu en dan zo lekker hard zijn, hebben ze het dit keer niet gedaan qua ophef. Hahaha.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef Falco het volgende:
Weer van dat geforceerde grappige shit: laat ik Fokke en Sukke tekenen, dat doet het altijd goed. Dit neigt ook naar plagiaat
.
Die piemol.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat ik nou tegenkwam op zoek naar leuke cartoons voor het ONZ-topic kan ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die vagina. Net een soort van uitgelubberde tweede mondquote:
Ik had eigenlijk een ruitvorm verwacht. Je weet wel, met 4 hoeken, lijkt op een vlieger. Maar Metin weet kennelijk genoeg van vagina's om er nog ietwat vorm in te maken...quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die vagina. Net een soort van uitgelubberde tweede mond
dat is best toevallig, een vriend van mij had die bedacht, en ik had hem gesubmit op die site. leuk dat ik hem hier voorbij zie komen. die was toen bij dwdd geweest.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het slaat alleen maar op het feit dat Freek de Jonge een huillie moest zijn dat ie werd afgebeld door de Vara, en omdat Fokke en Sukke zo nu en dan zo lekker hard zijn, hebben ze het dit keer niet gedaan qua ophef. Hahaha.![]()
[ afbeelding ]
Van foksuk.nl:quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat ik nou tegenkwam op zoek naar leuke cartoons voor het ONZ-topic kan ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]![]()
![]()
rambo moet hirshi ali afschieten? oke?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:05 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nee nee nee.
Meer heb ik er niet over te zeggen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:05 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nee nee nee.
Meer heb ik er niet over te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |