dat chinese jochiequote:Op donderdag 14 februari 2008 09:11 schreef DroogDok het volgende:
Ik snap de grap niet, van welke leonardo hebben ze het signalement van zijn moeder nodig?
Vast nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:29 schreef Rikketik het volgende:
Het is gewoon een rare grap.
Maar ik heb goede hoop dat Metin morgen keihard terugkomt met een sterke, symbolische cartoon!
Die bult is dan ook het enige wat een iets wat geforceerde glimlach opleverde.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:55 schreef Rikketik het volgende:
Subtiele bult onder dat laken trouwens.
komt omdat dit plaatje al es is geweest met andere tekst...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:20 schreef MikeyMo het volgende:
mwoah mwoah, ik heb ze erger gezien
Clue is best aardig, die bobbel bij die vent dubieus
Let ook op, dat vrouwtje heeft weer ouderwetsche handen
Zijn strip is nog dagelijks, toch?quote:
Niet dat daar nu veel voorspellende gaven voor nodig waren, helaas.quote:Vast niet
dat doet ie vakerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
plaatje is vol;gens mij zelfs 100% gerecycled
Goed idee.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien moet ik maar een paint-topic openen in ONZ ofzo, dan kan iedereen gezellig meedoen.
quote:
eigenlijk ook nog wat sterretjes bij zn dijen, maar tekenend dat je metins niveau hiermee al overtreftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |