Smoesje is goed maar het praatje deugt niet..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik zag nog geen nieuwe, dus ging maar even door.
Terechtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik zag nog geen nieuwe, dus ging maar even door.
Normaal doe ik het ook niet, maar bij gebrek aan een nieuwe KSC moest ik wel!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:44 schreef Tmaatje het volgende:
Stelletje mafkezen, als er maar door slotjes heen gepost kan worden.
DIT IS NIET EERLIJK IK KAN NIET DOOR SLOTJES HEEN POSTEN![]()
![]()
Maar 9 minutenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:47 schreef Tmaatje het volgende:
Volgens mij was ik toch redelijk snel..
quote:
he droeftoeter, dit was mijn 4e topic wat ik geopend heb dus dat gaat nog niet zo snel, enne volgens mij had BX een nieuwe moeten maken...300e psot toch ??quote:
Ik plaag je ook maarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
he droeftoeter, dit was mijn 4e topic wat ik geopend heb dus dat gaat nog niet zo snel, enne volgens mij had BX een nieuwe moeten maken...300e psot toch ??
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik plaag je ook maar.
En jij had de 300e reactie, BX kwam al muckend binnen.
Morgen weer werken...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:01 schreef eer-ik het volgende:
ah, zondag.
Effe proberen.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:02 schreef DaMart het volgende:
Wat ziet FOK!silver er apart uit, als je het niet meer gewend bent.
Zelfde reden als waarom ik terug ben gegaan?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Effe proberen.
eigenlijk heul geen zin in, maar 't moet maar
Zag ik ook van de week al. Ben benieuwdquote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef eer-ik het volgende:
snel weer terug gegaan naar bagger
Waar ik trouwens dit zag:
[ afbeelding ]
boeiend, ik neem toch geen aboquote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zag ik ook van de week al. Ben benieuwd
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef Aarti het volgende:
haai
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die TT![]()
Ik zocht me te pletter
joquote:Op zondag 10 februari 2008 00:38 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb me lang genoeg verveeld, ga ook mand in
Je had allemaal MOD's op bezoek?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:10 schreef buzzer het volgende:
Het was vandaag heel blauw in huize buzzer, en reuze gezellig
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je had allemaal MOD's op bezoek?
Ja nietsquote:Op zondag 10 februari 2008 01:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat gebeurt er als ik hier post?
De kans zit er ook in dat dat zo blijft.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb net het topic teruggelezen en zie dat er idd nog niets in staat.
BrandX Muck en MPGquote:Op zondag 10 februari 2008 01:40 schreef dndiek het volgende:
Wie dan, buzzer?
Dan raak je koffie verslaafd.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat gebeurt er als ik hier post?
slaap lekker pvquote:Op zondag 10 februari 2008 01:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan raak je koffie verslaafd.
Ik ga slapen
sleep wellquote:Op zondag 10 februari 2008 01:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan raak je koffie verslaafd.
Ik ga slapen
Daarom was het zo rustig hierquote:
quote:
Ja, nachtdiertje he ?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey buzz.. nog wakker?
quote:
Kan je er geen kunstwerk van maken?quote:Op zondag 10 februari 2008 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat kan ik doen met 3.2 miljoen opgeslagen zoekacties in een database?
Eventjes wat opruimen
Is het al tijd om jou welterusten te wensen, of is het nog niet zó laat bij jou?quote:Op zondag 10 februari 2008 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
en een goedemorgen aan de wakkerworders
Wordt moeilijk, het blijft digitaal he.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je er geen kunstwerk van maken? [afbeelding]
Zo laat is het nog niet, plus zes uur nu... half vijf in de namiddagquote:Op zondag 10 februari 2008 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het al tijd om jou welterusten te wensen, of is het nog niet zó laat bij jou? [afbeelding]
Dus terwijl ik zit te ontbijten nu, zit jij al te bedenken wat je vanavond gaat eten!quote:Op zondag 10 februari 2008 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo laat is het nog niet, plus zes uur nu... half vijf in de namiddag
HA PAPIER , ALLES GOED?quote:
quote:HONORABLE MENTION:
Paul Stiller, 47, and his wife Bonnie were bored just driving around at 2 a.m., so they lit a quarter stick of dynamite to toss out the window to see what would happen. Apparently they failed to notice the window was closed.
JA HOOR, EN MET JOU?quote:
quote:check dit:
[..]
Frietjes denk ikquote:Op zondag 10 februari 2008 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus terwijl ik zit te ontbijten nu, zit jij al te bedenken wat je vanavond gaat eten! [afbeelding]
ik denk ik reageer snel genoegquote:Op zondag 10 februari 2008 11:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Alweer een tijd op.
Om nu gelijk weer een nieuwe te halen, nah.
mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
thanks [afbeelding]
Is goed aan het komen [afbeelding]
Hier niet de zon schijntquote:Op zondag 10 februari 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Ineens stortregent het.. lijkt Lost wel
het is al donker hier, dus dat wordt moeilijkquote:Op zondag 10 februari 2008 11:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hier niet de zon schijnt [afbeelding]
Geen saai weer daarquote:Op zondag 10 februari 2008 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
en het stortregent weer... jaah, fijn
da's knap lastig dan jaquote:Op zondag 10 februari 2008 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is al donker hier, dus dat wordt moeilijk
neuh, dat komt nog wel straks in het droge seizoen. Vorig jaar vier maanden lang geen druppel regen, een beetje wind en iedere dag volop zon.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen saai weer daar [afbeelding]
misschien met spiegels en zo, maar dat is nog toekomstmuziekquote:Op zondag 10 februari 2008 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's knap lastig dan ja [afbeelding]
Dat je overal ter wereld zelf kan bepalen of je het licht of donker wilt hebben, met echt zonlicht, dus geen verspilling van aardolie meerquote:Op zondag 10 februari 2008 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien met spiegels en zo, maar dat is nog toekomstmuziek
quote:
zou wel gaaf zijn!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat je overal ter wereld zelf kan bepalen of je het licht of donker wilt hebben, met echt zonlicht, dus geen verspilling van aardolie meer![]()
![]()
![]()
en als je verkeerd richt, dat de buren ineens wakker wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat je overal ter wereld zelf kan bepalen of je het licht of donker wilt hebben, met echt zonlicht, dus geen verspilling van aardolie meer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Haha, dan heb je ze wel goed tuk iigquote:Op zondag 10 februari 2008 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als je verkeerd richt, dat de buren ineens wakker worden
gevolgd door: "I left my wallet in el segundo"quote:Op zondag 10 februari 2008 12:20 schreef eer-ik het volgende:
'Can I Kick It..'
Ya like Tribe called quest?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
gevolgd door: "I left my wallet in el segundo"
wat dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:19 schreef eer-ik het volgende:
Als ik nu toch eens geld had....
Dan zou ik nu oprotten naar de stad om daar een enorme lekkere bak koffie te nuttigen met wat maten op een terras.quote:
Heerlijk goed ideequote:Op zondag 10 februari 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan zou ik nu oprotten naar de stad om daar een enorme lekkere bak koffie te nuttigen met wat maten op een terras.
kun je het de dag erna weer doenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dan heb je ze wel goed tuk iig [afbeelding]
Inda!quote:
Vanzelfsprekend tochquote:
niet direct, het zijn vaak 'action pictures' dus met iets of iemand erop.. wellicht storendquote:Op zondag 10 februari 2008 12:38 schreef eer-ik het volgende:
Zeg indah, heb jij toevallig nog wat briljante, schermvullende pics van een mooi gebied daar?
Stuk strand met een leuk boompje ofzo erop [afbeelding] [afbeelding]
Chef!quote:
uiteraard, uiteraard.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend toch [afbeelding]
Goeie zaak, ze zijn ook tofquote:
Doe maar even danquote:Op zondag 10 februari 2008 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet direct, het zijn vaak 'action pictures' dus met iets of iemand erop.. wellicht storendHeb wel wat open landschappen, maar dan moet ik zoeken.
ik heb er een paar van mijn laatste trip naar Bali (afgelopen jaarwisseling) gepakt. Ik zal ze uploaden in vol formaat. Linkjes komen zo.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak, ze zijn ook tof [afbeelding]
[..]
Doe maar even dan [afbeelding]
als je wilt uiteraard [afbeelding]
Wat een verdomd lekker weer zeg, zo maar eens een bakkie nemenquote:
Mogguhquote:
alweer hoogzomer ja? Wat gaat de tijd toch snelquote:Op zondag 10 februari 2008 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat een verdomd lekker weer zeg, zo maar eens een bakkie nemen [afbeelding]
Ja! Tijd om buiten te gaan zitten zonnenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alweer hoogzomer ja? Wat gaat de tijd toch snel
Want?quote:
Weet ik eigenlijk nietquote:
Laat me raden: geen picsquote:Op zondag 10 februari 2008 12:57 schreef Houniet het volgende:
Wat een vrouwen weer gister zeg!
Ik ga eerst maar eens koffie pakken.
netjes hoor, zo midden FEBRUARIquote:Op zondag 10 februari 2008 12:52 schreef eer-ik het volgende:
Ja, gister was het lente, nu hoogzomer [afbeelding]
Ik wacht tot ze online komenquote:
Ik mot geen nokia.quote:
Okquote:
vast nietquote:Op zondag 10 februari 2008 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat me raden: geen pics [afbeelding]
UMTS, snel genoeg als je de tijd hebtquote:Op zondag 10 februari 2008 13:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, lekker snelle verbinding daar? [afbeelding]
Hij doet het al 4 dagen nuquote:Op zondag 10 februari 2008 13:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik mot geen nokia.
Als het dan toch moet, geen nokia waarvan de batterij het maar 1 dag doet.
[..]
Ok
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij doet het al 4 dagen nu [afbeelding]
Neuh gewoon beutje internetten, smsen & bellen.quote:
Oh, dat valt me erg mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh gewoon beutje internetten, smsen & bellen.
Kan ookquote:Op zondag 10 februari 2008 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dat valt me erg mee.
Ik ga eens kijken of ik een prepaid telefoon kan vinden die wel kan syncen met OSX, dan verkoop ik m'n u600 gewoon voor het bedrag dat ik daarvoor nodig heb.
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:10 schreef BrandX het volgende:
Dinkie kwijt (met vreselijk onduidelijke paint)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blonde handig met gereedschap zijnde chickies rulezzz!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
14.gifquote:
Enige prepaid telefoons die ik kan vinden zijn de SE K810i en de Motorola KRZR K1quote:
heb jij ook z'n dinkie? Ik dacht dat ik de enige was ...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoe gaat het nou met je spiegel, BX?
Ik heb hier trouwens een dinkie liggen.
Ik krijg overal: An error occured, you will be redirected in a few seconds.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Enkele fotootjes voor eer-ik(groot formaat)
http://indahnesia.com/Images/IMG_0376.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0401.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0402.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0418.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0563.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0575.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0576.jpg
Zoek je zoiets?
Ben maar een amateur dus verwacht geen schitterende foto's en zo he.
alleen die eerste is nog aan het uploaden... de rest zou moeten werken.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:21 schreef ScarFace- het volgende:
Ze werken niet indah [afbeelding]
Ik ga ff pokeren [afbeelding]
Hmm, normaliter hebben ze in de winkel wel meer opties lijkt me?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif
Ik heb de tijd
[..]
Enige prepaid telefoons die ik kan vinden zijn de SE K810i en de Motorola KRZR K1
Beiden geen telefoons die ik graag heb.
Aan prepaid telefoons?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, normaliter hebben ze in de winkel wel meer opties lijkt me?
klinkt goed.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef OA het volgende:
Ik ga zo weer lekker op balkon van het zonnetje genieten!![]()
Boekie lezen, wat drinken erbij, poten omhoog en zon op de bakkes!
Ik weet het nietquote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Fuck it.. waarom werkt het nu niet
Tinypic.com dan maar.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Fuck it.. waarom werkt het nu niet
Ik ook nietquote:Op zondag 10 februari 2008 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, geen idee waarom het niet werkt zeg maar
http://www.apple.com/macosx/features/isync/quote:Op zondag 10 februari 2008 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, normaliter hebben ze in de winkel wel meer opties lijkt me?
check de laatste post, tis me gelukt uiteraard!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoe gaat het nou met je spiegel, BX?
Ik heb hier trouwens een dinkie liggen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef BrandX het volgende:
geroosterd witbrood, met geitenkaas, honing en dunne plakjes tomaat, beetje peper er over en wat pijnboompitten....
Hou eens opquote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef BrandX het volgende:
geroosterd witbrood, met geitenkaas, honing en dunne plakjes tomaat, beetje peper er over en wat pijnboompitten....
Zoo die beschrijving; wat lekkerquote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef BrandX het volgende:
geitenkaasquote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef BrandX het volgende:
geroosterd witbrood, met geitenkaas, honing en dunne plakjes tomaat, beetje peper er over en wat pijnboompitten.... [afbeelding]
Net duurde het een kwartier ofzo voordat je die pics klaar had?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet je hoe lang dat duurt vanuit hier
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet je hoe lang dat duurt vanuit hier
Zal vast niet zolang duren als je niet aan het downloaden bent.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
UMTS, snel genoeg als je de tijd hebt
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
check de laatste post, tis me gelukt uiteraard!
Jaquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
! Wanneer kom je het langsbrengen
?
quote:
quote:
quote:
zoiets ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Net duurde het een kwartier ofzo voordat je die pics klaar had?
Tynishit is niet echt snel.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
[..]
Zal vast niet zolang duren als je niet aan het downloaden bent.
Afgewezen.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
NU DAN!
Enkele fotootjes voor eer-ik(groot formaat)
http://indahnesia.com/Images/IMG_0376.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0401.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0402.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0418.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0563.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0575.jpg
http://indahnesia.com/Images/IMG_0576.jpg
Zoek je zoiets?
Ben maar een amateur dus verwacht geen schitterende foto's en zo he.
Xsquote:Op zondag 10 februari 2008 13:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Xs is lekker traag vandaag.
Dit is een vrij simpele hoorquote:
Je mag het ook op mijn server zetten...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
stervende hoererende kutbende... eer-ik, kan ik 5 MB in 7 files naar je mailen?
Doelloosquote:Op zondag 10 februari 2008 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sterf flits.
Ik ben dit gewendquote:Op zondag 10 februari 2008 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit is een vrij simpele hoor
quote:
Ik heb geen honing en pitten, maar wel komkommer en cashewnoten.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het was erg lekker, morgen allemaal zelf de ingredienten in huis halen!
Oh ik heb nog wel leuke wachtquote:
Er was een centraal KFC mailadresquote:Op zondag 10 februari 2008 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
stervende hoererende kutbende... eer-ik, kan ik 5 MB in 7 files naar je mailen?
Ah daar pas ik even voorquote:Op zondag 10 februari 2008 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
in [HOMO] worden momenteel de seksfoto's van Basshunter geplaatst![]()
.
Hey frits.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik kom weer op een lekker moment binnen vallen
waar en hoe? Probeer ik dat ook nog eens even.. moet haast wel aan mij liggen vermoed ik zoquote:Op zondag 10 februari 2008 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je mag het ook op mijn server zetten...
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en BrandX vindt dat het niet mag. Ik dacht, ik laat het wel gebeuren totdat er expliciet geslachtsdelen in beeld komen
.
Ah, dat werkt als een trein. Even FTP progje installen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar en hoe? Probeer ik dat ook nog eens even.. moet haast wel aan mij liggen vermoed ik zo
Hoiiiquote:Op zondag 10 februari 2008 14:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
daarvoor gaan ze maar naar KPD, trouwens die eerste foto zat je recht tegen een muts van een griet te kijken. Ik snap dat jullie boys die niet zo snel herkennen, maar zo ziet zo'n vrouwelijk geslachtsdeel er dus ongeveer uit
![]()
Ik stuur je even PM.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar en hoe? Probeer ik dat ook nog eens even.. moet haast wel aan mij liggen vermoed ik zo
Ohjaquote:Op zondag 10 februari 2008 14:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
daarvoor gaan ze maar naar KPD, trouwens die eerste foto zat je recht tegen een muts van een griet te kijken. Ik snap dat jullie boys die niet zo snel herkennen, maar zo ziet zo'n vrouwelijk geslachtsdeel er dus ongeveer uit
![]()
Goh echt!? Wauw, weer iets geleerdquote:Op zondag 10 februari 2008 14:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Ga resizen of zoquote:
Vanavond ff luisterenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hey frits.
Check dit
http://rapidshare.com/fil(...)NL_26-12-07.mp3.html
Haha
Heuu modje!quote:
En een heel klein beetje zwartquote:Op zondag 10 februari 2008 01:10 schreef buzzer het volgende:
Het was vandaag heel blauw in huize buzzer, en reuze gezellig
quote:Op zondag 10 februari 2008 09:38 schreef DaMart het volgende:
Wederom verwelkomt de zon ons op deze nieuwe dag, al heeft hij ook wat wolken meegenomen. In ieder geval een mooie dag om te gaan wandelen straks in de rust van de natuur.
O ja, en goedemorgen natuurlijk.
Hey MMquote:
Gister bij buzzer, daar was het blauwquote:
was jij bij n crewmeeting?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Gister bij buzzer, daar was het blauw
Maar wel beregezellig![]()
http://forum.fok.nl/topic/1124669quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
vrouwelijke geslachtsdelen? Waar?
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie drinkenquote:
Ben je bij buzzer geweestquote:
ik meet elke week crewquote:
quote:wanneer word je blauw,. daar is het wachten op
quote:
Ik merk het jaquote:Op zondag 10 februari 2008 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
MPG
Ze willen ons MOD hebben
Hmm, was er een meet dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
ik klikte...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1124669
gewoon volharden in je strijd tegen het blauw zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
MPG [afbeelding]
Ze willen ons MOD hebben [afbeelding]
jij zit er relatief in de buurtquote:Op zondag 10 februari 2008 14:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou zal ik dan toch nog maar even naar het strand gaan.
Hmm..
quote:
voor mij is het ook maar een 45 minuten rijden..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij zit er relatief in de buurt [afbeelding]
Ik niet echt [afbeelding]
in een 45 ben ik er ook welquote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor mij is het ook maar een 45 minuten rijden..
Naja, een soort van privé-mini-meetquote:
quote:
met de motor dan, met de auto duurt het wat langer, OV weet ik niet, zal wel iets meer dan en uur zijn denk ik zo.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in een 45 ben ik er ook wel [afbeelding]
Mits auto lmd.
Met OV zeker anderhalf.
Met OV duurt het al een kwartier voordat ik op het station ben en dan nog zeker een half uur met de trein voordat ik ergens kom waar strand is.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met de motor dan, met de auto duurt het wat langer, OV weet ik niet, zal wel iets meer dan en uur zijn denk ik zo.
en je weer in nederland dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor mij is het ook maar een 45 minuten rijden..
Ik zit er nu 5 min vandaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij zit er relatief in de buurt
Ik niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |