Smoesje is goed maar het praatje deugt niet..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik zag nog geen nieuwe, dus ging maar even door.
Terechtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik zag nog geen nieuwe, dus ging maar even door.
Normaal doe ik het ook niet, maar bij gebrek aan een nieuwe KSC moest ik wel!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:44 schreef Tmaatje het volgende:
Stelletje mafkezen, als er maar door slotjes heen gepost kan worden.
DIT IS NIET EERLIJK IK KAN NIET DOOR SLOTJES HEEN POSTEN![]()
![]()
Maar 9 minutenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:47 schreef Tmaatje het volgende:
Volgens mij was ik toch redelijk snel..
quote:
he droeftoeter, dit was mijn 4e topic wat ik geopend heb dus dat gaat nog niet zo snel, enne volgens mij had BX een nieuwe moeten maken...300e psot toch ??quote:
Ik plaag je ook maarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
he droeftoeter, dit was mijn 4e topic wat ik geopend heb dus dat gaat nog niet zo snel, enne volgens mij had BX een nieuwe moeten maken...300e psot toch ??
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik plaag je ook maar.
En jij had de 300e reactie, BX kwam al muckend binnen.
Morgen weer werken...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:01 schreef eer-ik het volgende:
ah, zondag.
Effe proberen.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:02 schreef DaMart het volgende:
Wat ziet FOK!silver er apart uit, als je het niet meer gewend bent.
Zelfde reden als waarom ik terug ben gegaan?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Effe proberen.
eigenlijk heul geen zin in, maar 't moet maar
Zag ik ook van de week al. Ben benieuwdquote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef eer-ik het volgende:
snel weer terug gegaan naar bagger
Waar ik trouwens dit zag:
[ afbeelding ]
boeiend, ik neem toch geen aboquote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zag ik ook van de week al. Ben benieuwd
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef Aarti het volgende:
haai
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die TT![]()
Ik zocht me te pletter
joquote:Op zondag 10 februari 2008 00:38 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb me lang genoeg verveeld, ga ook mand in
Je had allemaal MOD's op bezoek?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:10 schreef buzzer het volgende:
Het was vandaag heel blauw in huize buzzer, en reuze gezellig
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je had allemaal MOD's op bezoek?
Ja nietsquote:Op zondag 10 februari 2008 01:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat gebeurt er als ik hier post?
De kans zit er ook in dat dat zo blijft.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb net het topic teruggelezen en zie dat er idd nog niets in staat.
BrandX Muck en MPGquote:Op zondag 10 februari 2008 01:40 schreef dndiek het volgende:
Wie dan, buzzer?
Dan raak je koffie verslaafd.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat gebeurt er als ik hier post?
slaap lekker pvquote:Op zondag 10 februari 2008 01:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan raak je koffie verslaafd.
Ik ga slapen
sleep wellquote:Op zondag 10 februari 2008 01:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan raak je koffie verslaafd.
Ik ga slapen
Daarom was het zo rustig hierquote:
quote:
Ja, nachtdiertje he ?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey buzz.. nog wakker?
quote:
Kan je er geen kunstwerk van maken?quote:Op zondag 10 februari 2008 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat kan ik doen met 3.2 miljoen opgeslagen zoekacties in een database?
Eventjes wat opruimen
Is het al tijd om jou welterusten te wensen, of is het nog niet zó laat bij jou?quote:Op zondag 10 februari 2008 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
en een goedemorgen aan de wakkerworders
Wordt moeilijk, het blijft digitaal he.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je er geen kunstwerk van maken? [afbeelding]
Zo laat is het nog niet, plus zes uur nu... half vijf in de namiddagquote:Op zondag 10 februari 2008 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het al tijd om jou welterusten te wensen, of is het nog niet zó laat bij jou? [afbeelding]
Dus terwijl ik zit te ontbijten nu, zit jij al te bedenken wat je vanavond gaat eten!quote:Op zondag 10 februari 2008 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo laat is het nog niet, plus zes uur nu... half vijf in de namiddag
HA PAPIER , ALLES GOED?quote:
quote:HONORABLE MENTION:
Paul Stiller, 47, and his wife Bonnie were bored just driving around at 2 a.m., so they lit a quarter stick of dynamite to toss out the window to see what would happen. Apparently they failed to notice the window was closed.
JA HOOR, EN MET JOU?quote:
quote:check dit:
[..]
Frietjes denk ikquote:Op zondag 10 februari 2008 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus terwijl ik zit te ontbijten nu, zit jij al te bedenken wat je vanavond gaat eten! [afbeelding]
ik denk ik reageer snel genoegquote:Op zondag 10 februari 2008 11:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Alweer een tijd op.
Om nu gelijk weer een nieuwe te halen, nah.
mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
thanks [afbeelding]
Is goed aan het komen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |