Zelfs met lege tank is hij meer waard dan jouw posts hier. En nou kssst weg uit mijn KLB topic als je geen nuttige bijdrage hebtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:35 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Met een volle tank is ie twee keer zoveel waard
ik heb ook een rodequote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
die vuurrode ja!
Big pwn, naast mij stond een Duits gezin met een spiksplinternieuwe Renault Laguna van 1,5 jaar oud, en die had het al twee keer begeven daar in de Dolomieten
En die van mij gewoon op en neer crossen
Duitsers in Renault, Royal Sadnessquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:41 schreef BrandX het volgende:
naast mij stond een Duits gezin met een spiksplinternieuwe Renault Laguna
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Duitsers in Renault, Royal Sadness
nee, maar moet over een kwartiertje weg, en had een aantal andere dingen die ik moest doen die niet tot morgen konden wachten helaas. maar morgenmiddag ga ik een poging wagenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:55 schreef Karrs het volgende:
Oh. Enneh, aanbellen bij de buurman leidt tot je onmiddellijke dood of een vervloeking voor het leven?
Die, eh...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:06 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn 'nieuwe' spiegel zit er op
Tis dit blonde chickie gelukt!
Als in: pics or it didn't happen, brakke telefoonfoto's
oude (met plakband)eraf, nieuwe erop:
[ afbeelding ]
vastschroeven:
[ afbeelding ]
klaar!
[ afbeelding ]
ja kon geen rode krijgenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Die, eh...
... die nieuwe is blauw.![]()
Maar gefeli met je nieuwe spiegel
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:![]()
* Papierversnipperaar trots is.
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef santax het volgende:
Als ik het goed heb en je alleen doet boksen: de eisen voor modjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn he...
Als je net als ik Sanda/Freefight doet/deed: terechte klacht!
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:06 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn 'nieuwe' spiegel zit er op
Tis dit blonde chickie gelukt!
Als in: pics or it didn't happen, brakke telefoonfoto's
oude (met plakband)eraf, nieuwe erop:
[ afbeelding ]
vastschroeven:
[ afbeelding ]
klaar!
[ afbeelding ]
Jawel ik vind je zeker nog lief hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 13:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben net 3 jaar bezig en twee kampioenschappen op zak, verders geef ik het je te doen met mijn minimale longcapaciteit
![]()
en welke toegevoegde waarde heeft jouw post in mijn topique![]()
vind je me niet lief meer?
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:16 schreef santax het volgende:
[..]
Jawel ik vind je zeker nog lief hoor![]()
Wilde je alleen even pesten en een verkapte 'kijk mij es stoerder zijn dan jou en je fobo gecheckt te hebben'-post doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |